Skrevet av Emne: Top six by xmas?  (Lest 5572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Top six by xmas?
« på: November 12, 2012, 10:39:06 »
Er jo ofte blitt nevnt at der man befinner seg rundt jul, gir en rimelig grei pekepinn på hvor man vil ende opp ved sesong slutt...


Noen som tror vi er der?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Top six by xmas?
« Svar #1 på: November 12, 2012, 10:44:00 »
Neppe.
Tror vi ligger omtrent der vi er nå.

Men jeg tror på topp 6 ved sesongslutt, VISS takeover blir fullført snart.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas?
« Svar #2 på: November 12, 2012, 10:54:19 »
Nei..... :(
Yeboahs vitne

Mr. Leeds

Sv: Top six by xmas?
« Svar #3 på: November 12, 2012, 11:10:35 »
Gir ikke det tipset mange prosentene, dessverre  :'(
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Cherry

Sv: Top six by xmas?
« Svar #4 på: November 12, 2012, 13:19:53 »
Joda, snur seg nå.
SA melder jo om overtagelse innen onsdag, og stemmer det blirt d lånespillere an mass....
kun 7 poeng opp til PO.

Hold Ut! ;)
 

Glenn K

Sv: Top six by xmas?
« Svar #5 på: November 28, 2012, 10:36:43 »
Om vi spiller uavgjort mot Huddersfield til helgen har vi tatt nøyaktig like mange poeng som Reading gjorde sist sesong, 27 på 20 kamper  ;)

lojosang

Sv: Re: Top six by xmas?
« Svar #6 på: Desember 01, 2012, 17:15:49 »
Mulig det er fordi jeg snart skal åpne første luke i juleølkalendern, men jeg er med ett lett optimistisk på Leeds' vegne igjen. Kan vi våge å håpe at den formkollapsen vi nesten alltid får rundt juletider kom tidlig i år?
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas?
« Svar #7 på: Desember 03, 2012, 20:00:22 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/8307050/Neil-Warnock-is-happy-to-highlight-the-positives-that-have-lifted-Leeds-United?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Warnock highlights positives

Leeds manager Neil Warnock has put his side's form down to the positive news about the club's takeover and the arrival of loan players Alan Tate and Jerome Thomas.

The 4-2 derby win at Huddersfield on Saturday was Leeds' third successive league win after a damaging run of three straight defeats, but their latest success has lifted them back to within three points of the play-off places and has helped transform the atmosphere within the Elland Road camp.
 
"The mood's changed completely," said Warnock, who expects to be working for new employers, Bahrain investment bank GFH Capital, on December 21 when the club's £52million takeover is scheduled to be completed.
 
"You can see that the pressure on everyone has lifted and the doom-and-gloom merchants have gone.
 
"We haven't just won these three games. We've deserved to win them. We look like a team who are going to win games in this league and 10 days ago I couldn't honestly have said that.
 
"We were the better side (against Huddersfield) and there's a confidence about the players now. Everything's positive again.
 
"To get Tate and Thomas and have new owners coming in was such a breath of fresh air. You could feel it hitting everybody.

"I know the takeover shouldn't have affected the players but it has done. Some of the lads have said to me that they didn't feel right with everything that was going on and all the uncertainty and apprehension.
 
"It was almost like there was only one way of getting rid of it and that was for the takeover to go through.
 
"In football you get feelings about things and as soon as the Thomas deal came in a couple of hours after Tate I thought 'we've got a chance now'. They're not massive changes but the effect on everyone was huge."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Top six by xmas?
« Svar #8 på: Desember 03, 2012, 23:38:48 »
11 peong fra direkte oprykk og 14 fra direkte nedrykk. ;-)  Jeg tror på oprykk  ;D
 

bwirum

Sv: Top six by xmas?
« Svar #9 på: Desember 04, 2012, 08:05:31 »
Tror vi drar en Reading. Vi ligger jo ENDA bedre an enn de gjorde på samme tid i fjor! ;D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

B_Ød

Sv: Top six by xmas?
« Svar #10 på: Desember 04, 2012, 08:25:56 »
jaja...ser jo unektelig bedre ut enn på lenge nå....tror jeg tar en sjans og sier "ja" jeg  :D
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Top six by xmas?
« Svar #11 på: Desember 04, 2012, 16:12:13 »
Nei. Men har håp om topp 6 dersom det skjer drøye ting i januarvinduet.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gufrias

Sv: Top six by xmas?
« Svar #12 på: Desember 04, 2012, 16:31:58 »
Jeg har så smått begynt å få tilbake håpet om top 6 by May.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Top six by xmas?
« Svar #13 på: Desember 04, 2012, 19:30:46 »
At dere tør.....vi har jo omtrent ikke hatt noe annet enn skuffelser de siste årene >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas?
« Svar #14 på: Desember 04, 2012, 19:51:04 »
At dere tør.....vi har jo omtrent ikke hatt noe annet enn skuffelser de siste årene >:(

Det er nettopp det, Olav. Etter de syv magre kommer de syv fete.

IT'S GONNA CHANGE :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Sv: Top six by xmas?
« Svar #15 på: Desember 04, 2012, 21:31:56 »
Jeg har så smått begynt å få tilbake håpet om top 6 by May.

 ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Top six by xmas?
« Svar #16 på: Desember 04, 2012, 21:58:47 »
Nei, desverre. Men HÃ…P er noe helt annet.

DenHviteYeboah

Sv: Top six by xmas?
« Svar #17 på: Desember 05, 2012, 20:32:57 »
At dere tør.....vi har jo omtrent ikke hatt noe annet enn skuffelser de siste årene >:(

Det er nettopp det, Olav. Etter de syv magre kommer de syv fete.

IT'S GONNA CHANGE :)
Olav..?hvem er det?

Jon R

Sv: Top six by xmas?
« Svar #18 på: Desember 06, 2012, 00:40:43 »
Har sett extended highlights fra Palace og  Hudds og jeg er ikke i tvil: Noe har skjedd med laget:
Innsats, lagmoral, kollektivet... Vi ser rett og slett radikalt mye bedre ut enn i noen annen Ligakamp jeg har sett denne sesongen, kanskje med unntak av den første timen motvWolves i ligaåpningen. I tillegg virker gløden og positiviteten å være tilbake i Warnock. Jeg har vært svært kritisk til NW og den verste møkkafotballen jeg kan huske fra noe Leeds lag noensinne, men velger å tro på NW når han sier at TO prosessen og all uforutsigbarheten har preget stemningen i laget mer enn noen har kunnet ane.  Top 6 før jul virket helt usannsynlig ut for bare tre uker siden men begynner jeg få trua! Jeg svarer derfor et rungende TJA på spørsmålet til trådstarter.   ;D
Jon R.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas?
« Svar #19 på: Desember 06, 2012, 01:40:09 »
Har sett extended highlights fra Palace og  Hudds og jeg er ikke i tvil: Noe har skjedd med laget:
Innsats, lagmoral, kollektivet... Vi ser rett og slett radikalt mye bedre ut enn i noen annen Ligakamp jeg har sett denne sesongen, kanskje med unntak av den første timen motvWolves i ligaåpningen. I tillegg virker gløden og positiviteten å være tilbake i Warnock. Jeg har vært svært kritisk til NW og den verste møkkafotballen jeg kan huske fra noe Leeds lag noensinne, men velger å tro på NW når han sier at TO prosessen og all uforutsigbarheten har preget stemningen i laget mer enn noen har kunnet ane.  Top 6 før jul virket helt usannsynlig ut for bare tre uker siden men begynner jeg få trua! Jeg svarer derfor et rungende TJA på spørsmålet til trådstarter.   ;D
;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

stefan

Sv: Top six by xmas?
« Svar #20 på: Desember 09, 2012, 21:23:12 »
Etter "innsatsen" mot Derby falmet håpet igjen...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

nord

Sv: Top six by xmas?
« Svar #21 på: Desember 10, 2012, 00:09:57 »
Sådan er det bare at være Leeds supporter, når det går godt, så får vi lige en ny tur i rutsjebanen  ;)
 

Leedsfan

Sv: Top six by xmas?
« Svar #22 på: Desember 10, 2012, 01:17:09 »
Alle slår alle i denne divisjonen, så her er det håp..

Hvis Bellamy finner formen så tror jeg Cardiff blir vanskelige utover dessverre. Resten av lagene kommer til å ha gode og dårlige perioder.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Top six by xmas/new year?
« Svar #23 på: Desember 22, 2012, 18:11:51 »
hva nå da??
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas/new year?
« Svar #24 på: Desember 22, 2012, 18:12:55 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Top six by xmas?
« Svar #25 på: Desember 22, 2012, 18:23:38 »
Ikke langt unna Bjørn. Det hadde jeg aldri trodd. Kun to poeng bak. Men de to neste kampene er beinharde. Borte mot Forest og Hull. Tonge er borte, og Austin kan gjøre comeback. Jeg tviler på at han kastes ut i det, og da spiller vi sannsynligvis med Norris og Brown sentralt i disse kampene, og det bekymrer meg litt. Green ble muligens skadet i kveldens kamp, hvis ikke så kan jo han også spille sentralt. Vi mangler definitivt playmakeren på midten. Diouf kunne vært en interessant spiller, men han er jo for dårlig defansivt og har vel ikke den største motoren, dermed er ikke det et alternativ likevel.

Pt er jeg tilfreds med 2-3 poeng de kommende to kampene. Kan tåle et tap mot Forest så lenge vi vinner mot Hull, men et motsatt scenario er vel mer sannsynlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Top six by xmas?
« Svar #26 på: Desember 22, 2012, 18:43:24 »
og Austin kan gjøre comeback.

Må dessverre skuffe deg med at han har fått 'a slight back drop'  (eller noe sånt) i sin recovery, som det ble rapportert i går :(
Men visstnok ikke noe som skulle gjøre comebacket så mye senere enn anticipated (fritt etter hukommelsen)

...snakka litt med Edit:
Sitat
Thom Kirwin‏@Thomkirwin

 In and amongst everything else today, NW said Rudy Austin has suffered a slight set back but still making good progress on his return

« Siste redigering: Desember 22, 2012, 18:47:38 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan