Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15

Started by ArneS, November 15, 2012, 17:48:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cannavaro

Jepp, det er "without doubt" tøft å være Leeds supporter for tida.....vi er fullstendig uten identitet  både på og utenfor banen.  Jeg skjønner ennå ikke hva slags fotball vi spiller.....eller om vi spiller i det hele tatt ?  Definert utfra prestasjonene i det siste så er vi nærmere nedrykk enn play-off.  Eneste oppmuntring er at vi holder nullen, men det beror mer på Millwalls udyktighet.   Etter denne kampen har vi 3 tøffe matcher mot palac, Leicester og Hudds.........we need luck....
MFLU - Miracles For Leeds United

Gufrias

Quote from: newsome on November 18, 2012, 15:01:38
Quote from: Gufrias on November 18, 2012, 14:59:25
Quote from: ziganda on November 18, 2012, 14:55:39
Quote from: Sydhagen on November 18, 2012, 14:53:04
Quote from: Gufrias on November 18, 2012, 14:47:30
Hvis bare alle langballene mot Becchio hadde hatt en plan - bevegelse rundt duellene og sånt - men det har de altså ikke  :(

Enig.
Utrulig frustrerende å se på. Fullstendig bortkastet!

Det er Warnock-fotball. Blir neppe noen endring med det første.
Spill med mye muskler og lite hjerne
Forventet du Barca fotball mot Millscum idag????
Forventet ikke. Men litt lagspill hadde gjort seg.
Hekta på Leeds siden 1974

JacobScreek

Quote from: newsome on November 18, 2012, 15:04:09
Pause!

Brukbart av Leeds!!

...Godkjent 1.omgang...vi skaper utrolig lite...OG av en eller annen grunn blir jeg nervøs (livredd) hver eneste gang Millwall har ballen og nærmer seg vår 16 meter...flere???

Vi vinner - MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sportcarl1

helt ok första halvlek, ingen spelare som har glänst men inget som gjort bort sig heller. man kanske saknar lite muskler och jävlar anamma möjligtvis hos vissa spelare, den här matchen kan sluta hur som helst, hela serien är sjukt jämn, vi kan slå vilket lag som helst denna säsongen men vi kan förvisso åka dit mot vilket lag som helst

sveifors

Jeg er ikke så negativ, ser ikke så dumt ut , ifra det jeg kunne fryktet. Vi er ikke Barcelona og derfor sitter jeg ikke å surker over det. Vi er på felgen som fotballlag så derfor er dette et skritt framover. Vi er bortelag og skal ikke underholde. Bra at vi ikke går fram med hele laget men holder oss balansert.

Vi har ennå alle muligheter.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Woody

Vil sei at forsvaret vårt har klart seg greit i dag,men vi har dessverre ingen/liten plan når vi passerar midtstreken...
LIFE IS LEEDS

Oggy

Oggy

Sleivind

fjellhaugen

varney.
din IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

newsome

Nå sliter vi!!!!

Krise?

Halsey må spille hovedrollen igjen. Ynkelig dømming!!

Oppdrettslaksen

For en kjempeklovn Luke Varney er. Jeg tør påstå at han er på topp 5-lista over mest håpløse tilvekster til Leeds de siste 10 åra...

Kickthemdown

Fotballen er ødelagt. Jeg mister gnisten heeelt....

DenHviteYeboah

Latterlig. Leeds blir alltid straffet hardere enn andre.Herregud for en dommerstand >:(
Latterlig av Varney, men rødt...?hmmmm

sveifors

Latterlig av Varney, men det Leeds får Rødt på i forhold til andre er patetisk
Sveifors

SirOlsen

-SirOlsen-

Kickthemdown

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Hva er forskjellen på tacklingen av Diouf i begynnelsen av første som Beevers får Gult på og tacklingen Pearce får direkte rødt og 3 kampers karantene......?

Jo Pearce spiller på Leeds
Sveifors

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

viking

Snytt for straffe!
Kobler jo kryssgrep på Lees  ???

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Snytt for straffe der, ja jeg vet det er mye holding i feltet, men den var soleklar. Lowry kikket ikke på ballen i det hele tatt, og drog Lees vekk fra duellen.

Kickthemdown

ziganda

Redd for at Warnock helt har mistet grepet om dette, om han da noensinne har hatt det. Track record er i hvert fall elendig!  :(

sveifors

Vi kan ikke drive å gi bort ballen på egen halvdel
Sveifors

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!