Skrevet av Emne: Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12  (Lest 48938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« på: November 22, 2012, 14:35:42 »
 

Kamp mot Crystal Palace på Elland Road lørdag 24.november 2012, kl 16.00.

Crystal Palace er på alle måter formlaget i NCP for tiden.  Etter en svak åpning har laget nå bevist for alle at det er mulig å snu en dårlig trend.  Det må vi også bare se å ta tak i – og hva er vel en bedre motstander å begynne med enn Palace??
Palace startet sesongen med 3 tap og 4-9 i målforskjell.  Siden første seier 1.9 har det blitt 11 seiere og 3 uavgjorte, med målscore 31-13.  Dougie Freedman var en så god manager at han overtok Bolton, mens Ian Holloway kom fra et Blackpool i stadig dårligere form.   Freedman har hatt 1-3-1 med Bolton, mens Holloway har vunnet alle kampene med Crystal Palace siden han overtok.    Dette sier i det minste kanskje noe om at manageren ikke betyr alt for en klubbs resultater…?


Sesong 2011-12:

Borte – 14/1-2012: UAVGJORT 1-1
http://www.leedsunited.com/matchreport/20120114/crystal-palace-1-leeds-1_2247678_59383
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18769.0.html

Hjemme – 10/9-2011:  SEIER 3-2
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110910/leeds-3-crystal-palace-2_2247678_58038
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18305.0.html



Sesong 2010-11:

Hjemme - 25/4-2011: SEIER 2-1
http://www.leedsunited.com/matchreport/20101204/leeds-2-crystal-palace-1_2247678_52167
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17782.0.html

Borte -  4/12-2010: TAP 0-1
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110425/crystal-palace-1-leeds-0_2247678_52461
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15476.0.html



Head to head: 
http://fussball.wettpoint.com/en/h2h/981-6.html

Hjemmeside:
http://www.cpfc.co.uk/page/Home

Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crystal_Palace_F.C.
Den 17. mann

pale

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #1 på: November 22, 2012, 15:03:58 »
Var på Selhurst Park på lørdag og så Palace-Derby.

Må si jeg ble imponert over Palace. God struktur i laget og fart framover.
De spilte en tilnærmet 4-3-3 formasjon med Zaha som varierte fra høyre til venstre kant.

En god ballholder på topp og mye fart rundt han.
Zaha hadde ingen toppkamp, men viser glimtvis enorm fart og gode finter.

BB var Zahas lookalike Bolaise. En kjapp dribleglad kantspiller. Skapte farligheter gang på gang.

Palace dominerte hele kampen og vant fullt fortjent 3-0.
Derby hadde vel sin første sjanse etter 88 min. Jonahtan Parr spilte venstreback hele kampen og klarte seg svært godt. Han hadde full kontroll defensivt (noe som kanskje ikke skulle så mye til) og bidro godt også offensivt.

Dette blir en kamp hvor vi må gå i strupen på dem, vinne midtbaneduellene og hindre framspill ut til de lynraske kantspillerne.
Også må vi ha en midtstopper som kan vinne mann-mann duellene når de lange oppspillene kommer.

Sett ut fra lørdagens kamp,  palace sin form, vår nåværende form, og vår manager som virker veldig på defensiven, tror jeg dette er verst tenkelige motstander for øyeblikket.

Men h#&%#%ete heller, VI ER LEEDS!
MOT

Hobben

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #2 på: November 22, 2012, 15:28:09 »
Tror dessverre ikke takeoveren endrer på prestasjonene derfor går vi på tap her. Kan være jeg endrer mening om vi får inn noen på lån men ser ikke ut som det skjer.
Rogaland Whites

B_Ød

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #3 på: November 22, 2012, 15:30:37 »
oprettholder mitt tips..ingen poeng i de tre neste kampene.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #4 på: November 22, 2012, 16:07:33 »
Var på Selhurst Park på lørdag og så Palace-Derby.

Må si jeg ble imponert over Palace. God struktur i laget og fart framover.
De spilte en tilnærmet 4-3-3 formasjon med Zaha som varierte fra høyre til venstre kant.

En god ballholder på topp og mye fart rundt han.
Zaha hadde ingen toppkamp, men viser glimtvis enorm fart og gode finter.


Det et slik lag man kunne ønske at Leeds hadde. En sterk, beveglig og god spiss med et par ultraraske, målfarlige og kreative vinger rundt seg. Har man da en ballvinnende midtbane med et par box-to-box spillere så kan man unne seg en "luksusspiller" som ligger mellom midtbanen og spissen. Ross hadde stortrivdes i det rommet, mange assists og mål hadde det blitt.

Det hadde vel blitt lettere for forsvaret vårt til å gjøre jobben sin hvis de hadde blitt satt på sporadiske prøver av få motspillere, i motsetning til nå hvor de blir satt på prøve hele tiden og gjerne mot "hele" motstanderlaget.

Enten Warnock blir eller ikke, eller om han går til sommeren, så håper jeg han henter inn disse raske vingene og denne spissen vi trenger.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #5 på: November 22, 2012, 17:37:51 »
Var på Selhurst Park på lørdag og så Palace-Derby.

Må si jeg ble imponert over Palace. God struktur i laget og fart framover.
De spilte en tilnærmet 4-3-3 formasjon med Zaha som varierte fra høyre til venstre kant.

En god ballholder på topp og mye fart rundt han.
Zaha hadde ingen toppkamp, men viser glimtvis enorm fart og gode finter.


Det et slik lag man kunne ønske at Leeds hadde. En sterk, beveglig og god spiss med et par ultraraske, målfarlige og kreative vinger rundt seg. Har man da en ballvinnende midtbane med et par box-to-box spillere så kan man unne seg en "luksusspiller" som ligger mellom midtbanen og spissen. Ross hadde stortrivdes i det rommet, mange assists og mål hadde det blitt.

Det hadde vel blitt lettere for forsvaret vårt til å gjøre jobben sin hvis de hadde blitt satt på sporadiske prøver av få motspillere, i motsetning til nå hvor de blir satt på prøve hele tiden og gjerne mot "hele" motstanderlaget.

Enten Warnock blir eller ikke, eller om han går til sommeren, så håper jeg han henter inn disse raske vingene og denne spissen vi trenger.



Bra visjoner Leedsfan. Jeg mener dog at Becchio er den spissen du beskriver men han trenger en " Gradel" på den siden og Byram på den andre. (gi han 10 kamper på rad på ytre høyre og han vokser til himmels inn i den rollen). Når det gjelder box til box spillerne kan både Austin, Norris og Green bidra, ja til og med White, men det betinger
at Warnock slutter å flytte spillere fra den ene posisjonen til den andre hele tiden.  :(
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #6 på: November 22, 2012, 17:47:19 »
Var på Selhurst Park på lørdag og så Palace-Derby.

Må si jeg ble imponert over Palace. God struktur i laget og fart framover.
De spilte en tilnærmet 4-3-3 formasjon med Zaha som varierte fra høyre til venstre kant.

En god ballholder på topp og mye fart rundt han.
Zaha hadde ingen toppkamp, men viser glimtvis enorm fart og gode finter.


Det et slik lag man kunne ønske at Leeds hadde. En sterk, beveglig og god spiss med et par ultraraske, målfarlige og kreative vinger rundt seg. Har man da en ballvinnende midtbane med et par box-to-box spillere så kan man unne seg en "luksusspiller" som ligger mellom midtbanen og spissen. Ross hadde stortrivdes i det rommet, mange assists og mål hadde det blitt.

Det hadde vel blitt lettere for forsvaret vårt til å gjøre jobben sin hvis de hadde blitt satt på sporadiske prøver av få motspillere, i motsetning til nå hvor de blir satt på prøve hele tiden og gjerne mot "hele" motstanderlaget.

Enten Warnock blir eller ikke, eller om han går til sommeren, så håper jeg han henter inn disse raske vingene og denne spissen vi trenger.



Bra visjoner Leedsfan. Jeg mener dog at Becchio er den spissen du beskriver men han trenger en " Gradel" på den siden og Byram på den andre. (gi han 10 kamper på rad på ytre høyre og han vokser til himmels inn i den rollen). Når det gjelder box til box spillerne kan både Austin, Norris og Green bidra, ja til og med White, men det betinger
at Warnock slutter å flytte spillere fra den ene posisjonen til den andre hele tiden.  :(

Becchio vil nok absolutt komme mer til sin rett i et lag som spillere ala Crystal Palace, Swansea og Blackpool på sitt beste. Når motstanderlagets midstoppere må dekke over for en forvirret back så kan Becchio gjøre sine målrettede bevegelser og putte "enkle" mål med bein og hode.

Med Thomas inn så begynte jeg å glede meg til lørdag igjen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #7 på: November 23, 2012, 19:41:26 »
Klok av skade velger jeg å ha små forhåpninger. Selv om det er vanskelig etter takeover og to lån så kjapt.

Mmmmm... holder igjen....!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ankerjon15

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #8 på: November 23, 2012, 21:45:21 »
Dårlig med poeng i det siste, håper spillet bedrer seg og vi tar 3.poeng i morra.

JanPSyse

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #9 på: November 23, 2012, 22:41:08 »
Leeds vinner i morgen faktisk. Vi taper bare mot lag som er antatt dårligere og like gode. Mot bedre lag spiller vi mye bedre. Jeg har trua! ;D 3 poeng.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

GeirO

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #10 på: November 24, 2012, 11:37:20 »
Skulle gjerne sett denne på TV. Tror ikke Leeds taper denne kampen.
MOT

Blank_File

Sv: Re: Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #11 på: November 24, 2012, 13:29:58 »
Sitter også med en slags merkelig forhåpninger igjen til denne kampen. Vi spiller som regel bra mot god motstand, men er veldig dårlig mot høy fart. Så det kan tippe begge veier. Håper bare ikke Palace får et tidlig mål.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #12 på: November 24, 2012, 14:00:15 »
Hva faen er denne følelsen jeg har ? Jeg går rundt og er glad, gleder meg til match og er overbevist om seier.. Hva skjer ?  :o

Stakkars Palace, stakkars stakkars lille Palace.

B_Ød

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #13 på: November 24, 2012, 14:03:23 »
Pleier å være dønn positiv jeg, men idag ..not so much.
Ups & Ups!!

Hobben

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #14 på: November 24, 2012, 14:12:30 »
Har troa på at vi kan vinne grunnen den siste tids optimisme, men vil ikke ta helt av med seier pga den siste tids form, nå må Leeds prestere bra over tid skal jeg få litt troa på playoff! Seier i de to neste så er vi godt på vei!
Rogaland Whites

Kato

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #15 på: November 24, 2012, 15:06:57 »
Teamsheet?
 

Glenn K

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #16 på: November 24, 2012, 15:07:24 »
LAGET: Kenny, Byram, Tate, Lees, Peltier, Thomas, Green, Tonge, Norris, Becchio, Diouf

Benken:  Ashdown, White, Brown, Gray,Poleon, Hall og McCormack.


Spennende oppstilling, begge våre nye menn går rett inn på laget. Skulle dog helst sett McCormack som en av de 11 utvalgte.

Har troen på 3 poeng i dag, det er et annet preg over hele klubben nå, en optimisme som kan styrkes ytterligere ved et par seire på rad!

MOT!
« Siste redigering: November 24, 2012, 15:09:15 av Glenn K »

Glenn K

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #17 på: November 24, 2012, 15:27:51 »
Legger forresten merke til at Peltier som dagens venstreback får Wilfried Zaha mot seg. Dette kan bli skummelt, her kan det fort komme sjanser imot!


Hallgeir *

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #18 på: November 24, 2012, 15:28:23 »
LAGET: Kenny, Byram, Tate, Lees, Peltier, Thomas, Green, Tonge, Norris, Becchio, Diouf

Benken:  Ashdown, White, Brown, Gray,Poleon, Hall og McCormack.


Spennende oppstilling, begge våre nye menn går rett inn på laget. Skulle dog helst sett McCormack som en av de 11 utvalgte.

Har troen på 3 poeng i dag, det er et annet preg over hele klubben nå, en optimisme som kan styrkes ytterligere ved et par seire på rad!

MOT!

 Det var ikke mange defensive fibre på den reservebenken, kun White.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #19 på: November 24, 2012, 15:29:50 »
Legger forresten merke til at Peltier som dagens venstreback får Wilfried Zaha mot seg. Dette kan bli skummelt, her kan det fort komme sjanser imot!


Du tar vel ikke akkurat i når du sier "kan bli" .. Sjanseløst.

Byram blir også brukt feil når han starter på høyreback.. Jaja.

COME ON LEEDS

SupALeedS

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #20 på: November 24, 2012, 15:33:51 »
I dag FORVENTER JEG 3 poeng, ikke fordi vi har et bedre lag, men det at vi har prestert som kjerringer dem siste matchene, men vi har Mccormack, Poleon, Thomas, Tate tilgjengelig nå, samt Green som er på vei tilbake etter skade. Det lover godt, og hva gleder oss Leeds Supportere mer enn at Takeover er fullført, og vi kan forvente oss GODE Spillere inn i januar!

Jeg er usikker på Warnock om han er riktig mann, men jeg skal være villig til å la han få sjangsen.

Uansett så er jeg uenig i at han skal styre og kjøpe inn mye nytt når han er på vei ut av klubben uansett!

Jeg tror å ansette R.Matteo eller Mark Hughes nå, kunne gjort til at vi kunne hentet gode spillere som var på vei frem ikke grå stein som jeg kaller det som warnock henter inn ala Varney etc...

men men vi får se hva som skjer i dag!


krysser fingra for 3 poeng! Leeds er på langoddsen i dag! Lykke til folkens!
Alex

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #21 på: November 24, 2012, 15:42:27 »
I dag FORVENTER JEG 3 poeng, ikke fordi vi har et bedre lag, men det at vi har prestert som kjerringer dem siste matchene, men vi har Mccormack, Poleon, Thomas, Tate tilgjengelig nå, samt Green som er på vei tilbake etter skade. Det lover godt, og hva gleder oss Leeds Supportere mer enn at Takeover er fullført, og vi kan forvente oss GODE Spillere inn i januar!

Jeg er usikker på Warnock om han er riktig mann, men jeg skal være villig til å la han få sjangsen.

Uansett så er jeg uenig i at han skal styre og kjøpe inn mye nytt når han er på vei ut av klubben uansett!

Jeg tror å ansette R.Matteo eller Mark Hughes nå, kunne gjort til at vi kunne hentet gode spillere som var på vei frem ikke grå stein som jeg kaller det som warnock henter inn ala Varney etc...

men men vi får se hva som skjer i dag!


krysser fingra for 3 poeng! Leeds er på langoddsen i dag! Lykke til folkens!

Jeg er fan av Warnock som Leeds-manager. Og i det inngår det blant annet at beholder jobben i Leeds så lenge Hughes er uten jobb... 
KEEP FIGHTING!!

Allanclarke

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #22 på: November 24, 2012, 15:44:04 »
Så spørs det å mange mål Leeds taper med idag. Veldig lave forventninger. Alt annet enn tap er bare bonus

Ankerjon15

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #23 på: November 24, 2012, 15:58:02 »
Come on LEEDS ;D ;D ;D

bjoggis

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #24 på: November 24, 2012, 15:59:38 »
Marching On Together!  8)

Tom S

Sv: Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #25 på: November 24, 2012, 15:59:44 »
Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

Andor

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #26 på: November 24, 2012, 15:59:49 »
MOT!!!
Andor

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #27 på: November 24, 2012, 15:59:54 »
Så spørs det å mange mål Leeds taper med idag. Veldig lave forventninger. Alt annet enn tap er bare bonus
Hey hey hey ...

En ny tid er her. Tiden etter den onde gnomen.

Smil og hver glad.

We are going up.

sveifors

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #28 på: November 24, 2012, 16:00:48 »
I dag FORVENTER JEG 3 poeng, ikke fordi vi har et bedre lag, men det at vi har prestert som kjerringer dem siste matchene, men vi har Mccormack, Poleon, Thomas, Tate tilgjengelig nå, samt Green som er på vei tilbake etter skade. Det lover godt, og hva gleder oss Leeds Supportere mer enn at Takeover er fullført, og vi kan forvente oss GODE Spillere inn i januar!

Jeg er usikker på Warnock om han er riktig mann, men jeg skal være villig til å la han få sjangsen.

Uansett så er jeg uenig i at han skal styre og kjøpe inn mye nytt når han er på vei ut av klubben uansett!

Jeg tror å ansette R.Matteo eller Mark Hughes nå, kunne gjort til at vi kunne hentet gode spillere som var på vei frem ikke grå stein som jeg kaller det som warnock henter inn ala Varney etc...

men men vi får se hva som skjer i dag!


krysser fingra for 3 poeng! Leeds er på langoddsen i dag! Lykke til folkens!

Jeg er fan av Warnock som Leeds-manager. Og i det inngår det blant annet at beholder jobben i Leeds så lenge Hughes er uten jobb... 

Herregud, Ikke M Hughes. Han har hatt frie økonomiske tøyler, kjøpt i hytt og pine og qpr er blitt dårligere og dårligere.

R Martinez ville vært en god manager. Smart og spiller attraktiv fotball, men nå er de NW we trust
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

job

Sv: KAMP: vs CRYSTAL PALACE, Elland Road 24.11.12
« Svar #29 på: November 24, 2012, 16:01:02 »
MOT
Marching on together!                               Siden 1970