Skrevet av Emne: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas  (Lest 11926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Sv: Ny lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #30 på: Januar 01, 2013, 23:31:06 »
Håper virkelig vi signerer han enten permanent eller lån ut sesongen.

Har mange egenskaper som vi så sårt mangler i dagens stall.
Enig eneste spillern av alle våre låne spillere jeg håper vi henter permanent.
 

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #31 på: Januar 02, 2013, 11:39:21 »
Usikkerheten om Thomas var eller ikke var disponibel til Bolton-kampen er løst. Han uttaler selv i Chelsea-programmet at låneavtalen går ut 3. januar.
Super Leeds since 1968

bjoggis


Annesj

Sv: Ny lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #33 på: Januar 03, 2013, 10:51:35 »
Da blire vel neppe Leeds. Tradisjon tro  >:(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #34 på: Januar 03, 2013, 10:55:08 »
Hadde jeg vært Thomas hadde jeg valgt CP... Håper NW klarer å overtale ham. Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #35 på: Januar 03, 2013, 10:57:02 »
på en annen side...i Leeds vet han hva han har/får..tipper han kommer jeg.  :D
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #36 på: Januar 03, 2013, 11:24:48 »
Han har jo ikke vist all verden etter en oppløftende start da. Jeg vet ikke om det er verdt å slåss så voldsomt for han, men det betinger jo selvsagt et alternativ...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ollan

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #37 på: Januar 03, 2013, 11:29:27 »
løp og kjøp (billig?) vi vet hva vi får ihvertfall. Heller han enn Tate/Tonge
Ollan

B_Ød

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #38 på: Januar 03, 2013, 11:35:29 »
Han har jo ikke vist all verden etter en oppløftende start da. Jeg vet ikke om det er verdt å slåss så voldsomt for han, men det betinger jo selvsagt et alternativ...
ikke for enhver pris, men målet mot Chelsea...fart..jatakk!! Hvis vi skal spille gjennom midtbane-leddet fremover vårt da.
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #39 på: Januar 03, 2013, 13:19:55 »
Han har jo ikke vist all verden etter en oppløftende start da. Jeg vet ikke om det er verdt å slåss så voldsomt for han, men det betinger jo selvsagt et alternativ...
ikke for enhver pris, men målet mot Chelsea...fart..jatakk!! Hvis vi skal spille gjennom midtbane-leddet fremover vårt da.
Joda, jeg er enig i det, men han har ikke vist all verden utenom det. Synes han var veldig bra de par første matchene, og raidet på målet mot Chelski selvsagt, men ellers?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

HåvardK

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #40 på: Januar 03, 2013, 14:08:20 »
Joda, jeg er enig i det, men han har ikke vist all verden utenom det. Synes han var veldig bra de par første matchene, og raidet på målet mot Chelski selvsagt, men ellers?
I kampen mot Forest var han involvert i alt vi skapte offensivt, inkludert begge målene. Men han passer ikke inn til å krige på høye baller som lempes fra bakerste ledd og i måfå opp på motstanderens halvdel.

Lawerve

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #41 på: Januar 03, 2013, 14:22:57 »
Jerome Thomas er bra han men vet ikke om han passer NW`s formasjon. Etter det jeg har sett av vedkommende virker han lite interessert i den defensive jobben. Tror ikke det blir noe stort tap om han velger en annen klubb.
SUPER LEEDS

marve

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #42 på: Januar 03, 2013, 14:36:17 »
Hadde jeg vært Thomas hadde jeg valgt CP... Håper NW klarer å overtale ham. Spennende!

auren
Hadde DU virkelig gjordt det .? ;)
 

B_Ød

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #43 på: Januar 03, 2013, 14:38:13 »
Hadde jeg vært Thomas hadde jeg valgt CP... Håper NW klarer å overtale ham. Spennende!

auren
Hadde DU virkelig gjordt det .? ;)
tror jeg ikke på ett sekund!!
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Re: Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #44 på: Januar 03, 2013, 15:22:20 »
Jerome Thomas er bra han men vet ikke om han passer NW`s formasjon. Etter det jeg har sett av vedkommende virker han lite interessert i den defensive jobben. Tror ikke det blir noe stort tap om han velger en annen klubb.

Det er i alle fall jeg helt uenig i. Selv om han ikke er en stor arbeidshest så vil han være en av de beste Leeds har kjøpt siden nedrykket. Jeg ser ikke for meg at det er realistisk å sikte høyere for oss nå. Thomas er på det nivået jeg har håpt at vi skal legge signeringene våre.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

auren

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #45 på: Januar 03, 2013, 16:47:34 »
Hadde jeg vært Thomas hadde jeg valgt CP... Håper NW klarer å overtale ham. Spennende!

auren
Hadde DU virkelig gjordt det .? ;)

Hadde jeg vært meg selv, hadde jeg selvsagt valgt Leeds. Men nå var jeg altså Thomas, og han er vel ingen die hard Leedsfan vel? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bjoggis

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #46 på: Januar 03, 2013, 21:59:50 »
Jeg syns absolutt vi burde prøve å få Thomas! Syns han viste glimrende takter mot Chelsea, har ikke sett han ellers. Men han er en type vi trenger, kun Diouf ellers som klarer å skape ting fremover på banen.

mighty leeds

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #47 på: Januar 03, 2013, 22:10:31 »
Håper han ikke blir hentet .. blir litt sliten av skuspillet hans... lei av spillere som detter hele tiden. <håper på Gradel jeg :)

Kato

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #48 på: Januar 10, 2013, 11:05:07 »
Ikke uventet, men ifølge Teamtalk bekrefter Thomas at han blir i WBA. Det var aldri aktuelt å returnere til oss.

Med seks måneder igjen av kontrakten har han vel en klar plan om å cashe inn pensjonen til sommeren.
 

Tom S

Sv: Tidligere lånespiller: Jerome Thomas
« Svar #49 på: Januar 10, 2013, 15:52:08 »
Synd.
God spiller!
COME ON LEEDS !!