Skrevet av Emne: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai  (Lest 3973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« på: Desember 04, 2012, 20:43:24 »

Muligheter for en dagstur på kamp her dersom kampen spilles feks. kl 13. (Kanskje liten sjanse i og med at det er siste serierunde og alle spiller likt). Har hørt at det er vanskelig å få tak i billetter på denne arenaen. Både på hjemme og bortetribunen. Noen som har erfaring på det.

MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #1 på: Desember 04, 2012, 20:46:32 »

Muligheter for en dagstur på kamp her dersom kampen spilles feks. kl 13. (Kanskje liten sjanse i og med at det er siste serierunde og alle spiller likt). Har hørt at det er vanskelig å få tak i billetter på denne arenaen. Både på hjemme og bortetribunen. Noen som har erfaring på det.

MOT


Har kjøpt flybillett, kampbillett har jeg ikke peiling på, men det går seg vel til!

RuneR

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #2 på: Januar 25, 2013, 15:00:15 »

Muligheter for en dagstur på kamp her dersom kampen spilles feks. kl 13. (Kanskje liten sjanse i og med at det er siste serierunde og alle spiller likt). Har hørt at det er vanskelig å få tak i billetter på denne arenaen. Både på hjemme og bortetribunen. Noen som har erfaring på det.
MOT
Har kjøpt flybillett, kampbillett har jeg ikke peiling på, men det går seg vel til!

Har kjøpt flybilletter og bestilt hotellrom for Londonweekend med kona.
Kampen er nå flyttet frem til kl 12:45 (engelsk tid), sammen med de øvrige kampene i CC.
Spent på billettmulighetene......

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ollan

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #3 på: Januar 25, 2013, 18:50:58 »
Har flybillett og hotell jeg også,konetur forøvrig på oss også Rune...billett,tja det løser seg for kjekke nordmenn
Ollan

RuneR

Sv: Re: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #4 på: Februar 02, 2013, 00:40:30 »
Da  ses vi vel i London med fruene, Ollan. Koooooseliiig det
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

sttunge

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #5 på: Mars 29, 2013, 13:00:32 »
Fly og hotell er ok. Men UTEN kone på meg  ;). Går vel bra det med.. Spent på billettsalget til denne kampen. Men går som regel bra.

kjelvi

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #6 på: April 07, 2013, 11:32:32 »
Muligens kamp på meg også - om jeg får tak i billett.
Er i London fredagen - og booket fly hjem på lørdags kveld.

Britisk bekjent antyder at sesongavslutningen er pop i Watford - og anbefaler å være tidlig og offensiv på når det gjelder billetter.

Ser at General sale er ca tre uker før - ca 13/4 (https://www.eticketing.co.uk/watfordfc/details/event.aspx?itemref=4055).

Satser på å se kjente LUSCOS-tryner!

ollan

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #7 på: April 09, 2013, 10:26:13 »
Muligens kamp på meg også - om jeg får tak i billett.
Er i London fredagen - og booket fly hjem på lørdags kveld.

Britisk bekjent antyder at sesongavslutningen er pop i Watford - og anbefaler å være tidlig og offensiv på når det gjelder billetter.

Ser at General sale er ca tre uker før - ca 13/4 (https://www.eticketing.co.uk/watfordfc/details/event.aspx?itemref=4055).

Satser på å se kjente LUSCOS-tryner!

Billettene ble lagt ut i dag,desverre lot det seg ikke gjøre å få kjøpt billett hvis man ikke var registrert som medlem før 1.april  :P Da må det mere jobbing til....
Ollan

Henning

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #8 på: April 12, 2013, 21:40:53 »
Er på utkikk etter billett. Om nokon kan hjelpe, skrik ut!

RuneR

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #9 på: April 13, 2013, 10:25:05 »
Er på utkikk etter billett. Om nokon kan hjelpe, skrik ut!
  SKRIIIK !!
 Jeg kan skaffe deg en billett,Henning. Blant hjemmefansen. Send meg en sms på 92410603. MOT
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ollan

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #10 på: April 28, 2013, 15:42:57 »
Blir jo en viktig opprykkskamp vi skal på,seier til Watford og tap for Hull så får vi jo akkurat nesten det vi skal dit for..... Direkte opprykk for Watford,la oss håpe det blir en Leeds seier så vi kan smile fornøyd rundt oss blant skuffede hjemmefans....
Ollan

ØBS

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #11 på: April 28, 2013, 16:29:48 »
Må i en førpult konfirmasjon, om da ingen kan hjelpe meg med en billett så jeg har en gyldig grunn for å slippe...

Blir nå rabalder da, om dette lar seg ordne.  Kvinnfolk veit dere...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ollan

Sv: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #12 på: Mai 06, 2013, 08:35:37 »
Blir jo en viktig opprykkskamp vi skal på,seier til Watford og tap for Hull så får vi jo akkurat nesten det vi skal dit for..... Direkte opprykk for Watford,la oss håpe det blir en Leeds seier så vi kan smile fornøyd rundt oss blant skuffede hjemmefans....

En herlig stemning før,under og etter kamp. Alltid like artig å være på bortekamp!! Men du verden for en skrøpelig stadion Vicarage Road Stadium er.... 3 tribuner, og lite synging fra hjemmefansen i en sånn viktig kamp.. :D
Ollan

lojosang

Sv: Re: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #13 på: Mai 06, 2013, 09:06:06 »
Det er da EN Watfordfan som er kjent for å synge, men han var kanskje ikke der?
- Leif Olav

ollan

Sv: Re: Siste seriekamp 2013 Watford borte lør.4 mai
« Svar #14 på: Mai 06, 2013, 10:26:50 »
Det er da EN Watfordfan som er kjent for å synge, men han var kanskje ikke der?
Sir Elton John var ikke tilstede denne dagen i følge et par som satt rett ved siden av losjen hans  ;)
Ollan