Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30

Started by ArneS, December 28, 2012, 10:13:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raggen

vi ser faen meg ut som en gjeng 5-6 åringer som aldri har spilt fotball før... river av meg det lille håret jeg har igjen.. er så dårlig. vi vet faen ikke hvor vi skal spille ballen,ikke hvor vi skal spille... bare påle ballen av sted og håpe på det beste
Forever Leeds United!!!!!!!!

sveifors

amatørkveld, Brown får gult for at han tar av skjorta på banen, patetisk  >:(
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kalle_92

Hvordan vi spiller straks vi vinner en duell og får ballen:
Få ballen på midten, finner ingen alternativer --> Slår ballen tilbake til forsvarer ---> som igjen slår den tilbake til Kenny --> skyter ut, hvor McCormack eller noen andre taper duellen, evt. at ballen går ut til kast for hjemmelaget.

WARNOCK OUT.

Dette er ikke fotball, javel om så forsvaret lekker som en sil denne sesongen (som de siste 2 sesongene), men da kunne vi ihvertfall spille angrepsfotball. Vi er grusomme til å skape noe positivt fremover med ballen i beina. Ingen slagplan som virker her ihvertfall. 3-5-2 mot Aluko og Mohammady fungerer svært dårlig. Heldigvis er Hull svært ineffektive...!

Sier det igjen:

WARNOCK OUT.

Sleivind

Det er så forbanna unødvendig av Brown å pådra seg sånne kort, fullstendig hjernedødt..

Kato

Ser ut som en cupkamp med to divisjoner forskjell på lagene....

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

J-R

På boxing day, når jeg trodde det ikke gikk ann å spille dårligere..
Så overasker gutta med en enda dårligere kamp i dag...
En skam.

Sydhagen

Quote from: kalle_92 on December 29, 2012, 14:18:37
Hvordan vi spiller straks vi vinner en duell og får ballen:
Få ballen på midten, finner ingen alternativer --> Slår ballen tilbake til forsvarer ---> som igjen slår den tilbake til Kenny --> skyter ut, hvor McCormack eller noen andre taper duellen, evt. at ballen går ut til kast for hjemmelaget.

WARNOCK OUT.

Dette er ikke fotball, javel om så forsvaret lekker som en sil denne sesongen (som de siste 2 sesongene), men da kunne vi ihvertfall spille angrepsfotball. Vi er grusomme til å skape noe positivt fremover med ballen i beina. Ingen slagplan som virker her ihvertfall. 3-5-2 mot Aluko og Mohammady fungerer svært dårlig. Heldigvis er Hull svært ineffektive...!

Sier det igjen:

WARNOCK OUT.

+1
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Dette minner meg om den norske cupen, hvor et Tippeligalag møter et publag fra nabogrenda.

auren

Det verste er at vi ikke er bedre. Ingenting å si på innsats og aggressivitet. Vi kaster oss inn og blokkerer skudd og blør for drakta. Men spille ball kan vi ikke. Meget trist å se. Vi rykker ikke opp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Odin

Scrappy match, 3 gule, ingen skudd på mål etter 45 min...lurer på om Warnock er fornøyd i garderoben....

job

Jeg blir svært fornøyd, og overrasket, om vi holder nullen i denne kampen. Men men, i fotball kan alt skje  ;)
Marching on together!                               Siden 1970

kalle_92

Trenger kanskje et bytte i pausen? Inn med Jerome Thomas eller Ryan Hall og få ut Aidan White samt ut med Brown og inn med Austin. Så går vi over til en 4-4-2 med Tate og Byram som backer. Green på høyrekant, Thomas/Hall på venstre og Austin/Norris i midten. Becchio inn for Somma etter 65 minutter.

Joe Jordan

Sorry Warnock, dette er ikke i nærheten av å holde noen form for akseptert  standard. Enda verre enn boxing day. Og det skulle egentlig ikke være mulig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Vi er fem mann på midten, likevel taper vi alle dueller og alle andreballer. Og det er fullstendig dødfødt å spille lange baller opp på Somma når midtbanen står og ser på 40 meter unna. Og hvor mange innlegg har vingbackene våre kommet til i dag? Null?

Får trøste oss med at det kan bare bli bedre i 2.omgang!

Hobben

Vi sliter noe voldsomt der utpå. Pearce i forsvaret holder ikke nivå i det hele tatt. Byram er nesten usynlig. Brown kommer til å klikke før eller siden = 10 mann. White er heldig som slapp det røde kortet.

Ingenting positivt å ta med seg inn i garderoben, dessverre.

Jeg likte lagoppstillingen.. Men jeg tok nok feil.. Somma trenger nok litt mer tid på seg for at alt skal sitte. Han sliter med mottak og fart og alt som er.

Vi taper denne.
Rogaland Whites

Erik M

Det blir ikke mye tøffere enn Hull borte i denne ligaen.  Vi er litt kjørt, men holder nullen på en tilsynelatende dårlig dag (7 x 7 cm skjerm på PC'en min).  Det er Hulls jobb å underholde - vi skal stjele et poeng eller fler.  Piffen går kanskje ut av Hull etterhvert.  Ikke fullt så svart som enkelte påstår syns nå jeg.

Hobben

Quote from: kalle_92 on December 29, 2012, 14:22:45
Trenger kanskje et bytte i pausen? Inn med Jerome Thomas eller Ryan Hall og få ut Aidan White samt ut med Brown og inn med Austin. Så går vi over til en 4-4-2 med Tate og Byram som backer. Green på høyrekant, Thomas/Hall på venstre og Austin/Norris i midten. Becchio inn for Somma etter 65 minutter.

Hvorfor skal vi bruke Austin? Han har vært skadet å må trene seg opp. Han var total usynlig sist kamp utenom det ene målet han scoret for Forest. Hold han på benken.
Rogaland Whites

Masinga

Forferdelig omgang av Leeds United. Mangler en midtbanedirigent.

Og vi har absolutt ingenting å klage over angående dommeren! Med en annen dommer hadde vi hatt straffe i mot og utvisning på White.
Masinga, medl.nr. 1250

Kickthemdown

Quote from: auren on December 29, 2012, 14:20:43
Det verste er at vi ikke er bedre. Ingenting å si på innsats og aggressivitet. Vi kaster oss inn og blokkerer skudd og blør for drakta. Men spille ball kan vi ikke. Meget trist å se. Vi rykker ikke opp!

auren
Jeg tror vi kan .. Men Warnock tillater det desverre ikke. Storparten av fansen har allerede vendt han ryggen. Tipper han er ute før 1 februar.

Sydhagen

Nyttårsønske: Raske stoppere og en midtbanesjef. Da kan vi stå høyt på banen og ikke bare bli pissa på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Quote from: Erik M on December 29, 2012, 14:23:19
Det blir ikke mye tøffere enn Hull borte i denne ligaen.  Vi er litt kjørt, men holder nullen på en tilsynelatende dårlig dag (7 x 7 cm skjerm på PC'en min).  Det er Hulls jobb å underholde - vi skal stjele et poeng eller fler.  Piffen går kanskje ut av Hull etterhvert.  Ikke fullt så svart som enkelte påstår syns nå jeg.

Da må du kjøpe deg større skjerm. Det er det samme om Hull skal underholde osv.. Vi spiller like dårlig fotball for det. Det er meget svart mtp på denne første omgangen, men selvfølgelig kan alt snu i fotball.
Rogaland Whites

Kato

Quote from: Sydhagen on December 29, 2012, 14:25:15
Nyttårsønske: Raske stoppere og en midtbanesjef. Da kan vi stå høyt på banen og ikke bare bli pissa på.

Og en ny manager

pale

Jeg kan ikke huske å ha sett en dårligere omgang fra leeds.
Vi skaper mindre enn ingenting og har utrolig flaks som ikke ligger under.

Vi måker baller opp mot Somma som taper alle dueller. Dette må bli tap

Sydhagen

Quote from: Kato on December 29, 2012, 14:25:54
Quote from: Sydhagen on December 29, 2012, 14:25:15

Og en ny manager

Ja

Andersen

Ankerjon15

HåvardK

Quote from: Sleivind on December 29, 2012, 14:23:05
Vi er fem mann på midten, likevel taper vi alle dueller og alle andreballer. Og det er fullstendig dødfødt å spille lange baller opp på Somma når midtbanen står og ser på 40 meter unna. Og hvor mange innlegg har vingbackene våre kommet til i dag? Null?

Får trøste oss med at det kan bare bli bedre i 2.omgang!
Ganske utrolig at taktikken er å slå ballen over den lagdelen med fem spillere i, ja. Og i dag tillater jeg meg å være kritisk med god samvittighet, all den tid jeg uttrykte skepsis på forhånd da jeg så lagoppstillingen. ;)

DenHviteYeboah

Warnock? få han vekk.Jeg vil ikke at laget mitt skal spille slik!Vil ikke se Brown i Leedsdrakt ;D
Hva er dette for opplegg Warnock >:(

Peter7

Tipper det ikke blir lenge til Becchio kommer innpå. Somma har vært ekstremt svak, ikke rart heller - tilbake fra langvarig skade og til kamp med motspillere som er et par hakk bedre enn det han har vært vant til. :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'