Skrevet av Emne: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?  (Lest 3979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« på: Desember 30, 2012, 14:22:19 »
Hvor mange av dagens leeds spillere vill vi kunne bruke i prl .
Mener vi kun har 3-4 spillere som vill kunne gjøre en god jobb i prl.
Sam byram ung og meget lovende .
Kenny og Ashdown holder mål mener jeg.
Tom lees ,becchio,somma ,green, austin,hall er vell i beste fall sguad players .
Med andre ord mener vi mangler en hel haug med kvalitets spillere for å kunne hevde oss og forbli i prl nå .(tvilsomt om de greier og ta oss til prl også da ) .
Håper vi får inn en manager som får tid og midler til å bygge et ordentlig lag .
Gjerne med unge talenter som har framtiden framfor seg og ikke gamle spillere som ikke er bra nok for andre lag vi konkurrer med i championship .
 

Leedsfan

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #1 på: Desember 30, 2012, 14:25:20 »
Potensialet ligger i Byram, Lees og Pearce. Kunne bare White skjerpe seg litt ekstremt mye, så kanskje. PL ville kanskje passe Ross bedre?

Ellers vil vel Austin, Becchio og Diouf kunne gjøre en jobb?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #2 på: Desember 30, 2012, 14:36:34 »
Vurdert utfra de to siste kampene: Ingen. Prestasjonene er dog ikke representative for spillernes potensiale.

Mer nøkternt: Kenny, Byram, Mc Cormack, Becchio vil takle overgangen greit.

Kanskje: Lees, Pearce, Somma, Austin

Resten: greit til svakt Championship nivå.
Jon R.

marve

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #3 på: Desember 30, 2012, 14:47:08 »
Hvordan er det med speidere i leeds ,har vi overhode noen folk i systemet som er å speider etter nye og spennende talenter i inn og utland.
« Siste redigering: Desember 30, 2012, 14:49:26 av marve »
 

HåvardK

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #4 på: Desember 30, 2012, 15:05:43 »
Kan ikke forstå at Pearce har noe i PL å gjøre. Skremmende tung og treg.

Jon R

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #5 på: Desember 30, 2012, 15:09:19 »
Kan ikke forstå at Pearce har noe i PL å gjøre. Skremmende tung og treg.

Med rett makker og "midtbaneskjold" foran seg kan det fungere bra. Gårsdagens horrorshow er ikke representativt for Pearce sitt potensiale!
Jon R.

Hobben

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #6 på: Desember 30, 2012, 15:11:27 »
Stort sett enig med Jon R men jeg er litt luken til Byram i motsetning til alle andre. Han må nok ha 2-3 år på seg for å bli en god NPC spiller. Han blir for svak i duellene (2-0 målet til Hull i går er ett godt eks) og kan ikke ta motspillere på styrke, det er en svakhet. Han sliter ofte med å treffe med pasningene sine. Men gi han to år i divisjonen her (Der ser jo ut som om at Leeds spiller i NPC også neste år) så kan det bli bra.

Har stor tro på Somma.
Rogaland Whites

Jon R

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #7 på: Desember 30, 2012, 15:20:44 »
Stort sett enig med Jon R men jeg er litt luken til Byram i motsetning til alle andre. Han må nok ha 2-3 år på seg for å bli en god NPC spiller. Han blir for svak i duellene (2-0 målet til Hull i går er ett godt eks) og kan ikke ta motspillere på styrke, det er en svakhet. Han sliter ofte med å treffe med pasningene sine. Men gi han to år i divisjonen her (Der ser jo ut som om at Leeds spiller i NPC også neste år) så kan det bli bra.

Har stor tro på Somma.

Byram var elendig i går, som resten av laget. Han må ikke måles utfra de to siste kampene men utfra det potensiale han har vist i de mange gode kampene han har spilt denne sesongen. Vil bli en kanon spiller  i PL under den rette manageren.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #8 på: Desember 30, 2012, 15:58:39 »
Vurdert utfra de to siste kampene: Ingen. Prestasjonene er dog ikke representative for spillernes potensiale.

Mer nøkternt: Kenny, Byram, Mc Cormack, Becchio vil takle overgangen greit.

Kanskje: Lees, Pearce, Somma, Austin

Resten: greit til svakt Championship nivå.
Pl-nivå och då tänker jag på mittenlag eller lag på undre halvan tycker jag samma som Jon dock kanske inte Somma
 

samadhi

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #9 på: Desember 30, 2012, 16:31:05 »
Vanskelig å bedømme når vi ligger midt på tabellen i CCC, har tapt 2 på rappen og spiller dårlig.

Dersom vi kommer i PL må vi nødvendigvis  rykke opp fra CCC, og sannsynligvis imponere på dagens nivå. Gjør vi det vil trolig vårt inntrykk av dagens spillerstall  endre seg betrakelig fra dagens situasjon.

Etter de to siste kampen er vel ingen gode nok, men med noen små endringer vil jeg tro de fleste i dagens stall kan bli PL-spillere. Se bare på Norwich/Swansea/Reading. Ingen av de gjorde vel ekstreme forvandlinger i stallen etter opprykket.
marching on together,
derudaf forever...

haak-d

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #10 på: Desember 30, 2012, 16:47:44 »
Akkurat nå ser jeg fire stykker som kan spille for oss i PL. Kenny, Diouf, Becchio og McCormack. Byram kan bli PL materiale, men er fortsatt for ung og urutinerte. Det samme gjelder Lees, men begge disse kan bli gode nok. Pearce er alt for treg. Austin kan bli en squad player i PL, men er at stykke unna nå.
 

HåvardK

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #11 på: Desember 30, 2012, 16:48:47 »
Kan ikke forstå at Pearce har noe i PL å gjøre. Skremmende tung og treg.

Med rett makker og "midtbaneskjold" foran seg kan det fungere bra. Gårsdagens horrorshow er ikke representativt for Pearce sitt potensiale!
Joda, jeg skjønner selvsagt det, Jon. Jeg liker hans resolutte opptreden, men han balanserer ofte på en knivsegg når han kaster seg inn i "sakse-tacklinger" på bakgrunn av hans manglende tempo. Vi konkluderte vel begge med at dette var et aber med ham da vi diskuterte nyervervelsene i sommer, Jon? Samtidig trenger vi forsvarere som har sjefsgener, og der går han foran f eks Lees - enn så lenge.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #12 på: Desember 30, 2012, 18:44:27 »
Hvor mange blør nok for drakta. Hvor mange løper til de får blodsmak i kjeften. Tror mange blir så høye på pæra av og bære den hvite trøya at de er mer enn fornøyd med det og bære drakta.  Føler de aller aller fleste mangler det vesentligste og det er innsats. Uten innsats kommer man ingen vei. Jo forresten en vei, og det er nedover tabellen.

auren

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #13 på: Desember 30, 2012, 20:00:10 »
Vanskelig å bedømme når vi ligger midt på tabellen i CCC, har tapt 2 på rappen og spiller dårlig.

Dersom vi kommer i PL må vi nødvendigvis  rykke opp fra CCC, og sannsynligvis imponere på dagens nivå. Gjør vi det vil trolig vårt inntrykk av dagens spillerstall  endre seg betrakelig fra dagens situasjon.

Etter de to siste kampen er vel ingen gode nok, men med noen små endringer vil jeg tro de fleste i dagens stall kan bli PL-spillere. Se bare på Norwich/Swansea/Reading. Ingen av de gjorde vel ekstreme forvandlinger i stallen etter opprykket.

Helt enig. Godt innlegg! :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #14 på: Desember 30, 2012, 20:51:23 »
Kan ikke forstå at Pearce har noe i PL å gjøre. Skremmende tung og treg.

Med rett makker og "midtbaneskjold" foran seg kan det fungere bra. Gårsdagens horrorshow er ikke representativt for Pearce sitt potensiale!
Joda, jeg skjønner selvsagt det, Jon. Jeg liker hans resolutte opptreden, men han balanserer ofte på en knivsegg når han kaster seg inn i "sakse-tacklinger" på bakgrunn av hans manglende tempo. Vi konkluderte vel begge med at dette var et aber med ham da vi diskuterte nyervervelsene i sommer, Jon? Samtidig trenger vi forsvarere som har sjefsgener, og der går han foran f eks Lees - enn så lenge.

Jeg var skeptisk til Pearce, først og fremst fordi jeg kjente lite til han, men også fordi han avslørte tempoproblemer mot Sandefjord. Synes han har vært bedre enn fryktet. Klassisk engelsk stopper med god fysikk som på gode dager leser spillet bra og plasserer seg godt. En av Warnocks bedre signinger, alle baklengsmålene til tross.
Jon R.

Papi

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #15 på: Desember 31, 2012, 09:51:40 »
Vanskelig å bedømme når vi ligger midt på tabellen i CCC, har tapt 2 på rappen og spiller dårlig.

Dersom vi kommer i PL må vi nødvendigvis  rykke opp fra CCC, og sannsynligvis imponere på dagens nivå. Gjør vi det vil trolig vårt inntrykk av dagens spillerstall  endre seg betrakelig fra dagens situasjon.

Etter de to siste kampen er vel ingen gode nok, men med noen små endringer vil jeg tro de fleste i dagens stall kan bli PL-spillere. Se bare på Norwich/Swansea/Reading. Ingen av de gjorde vel ekstreme forvandlinger i stallen etter opprykket.

Det er vel heller sånn at våres stall er dårligere enn stallen til Norwich/Swansea/Reading ved opprykk?
Med utgangspunkt i dei to siste kampene på tv, er ingen av dagens spillere soleklare PL spillere.
Diouf på en god dag kanskje, Austin tror eg også hadde levert.
Byram, Lees og White trenger litt tid, men tro dei er i PL innen to/tre sesonger
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kontakinte

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #16 på: Desember 31, 2012, 11:40:43 »
Kan ikke forstå at Pearce har noe i PL å gjøre. Skremmende tung og treg.

Med rett makker og "midtbaneskjold" foran seg kan det fungere bra. Gårsdagens horrorshow er ikke representativt for Pearce sitt potensiale!
Pearce er for treg, har ingen fremtid i PL. Med et panser midtbaneskjold og en god makker hadd "suppervipper`n" Jon klart seg også..  ;D



Odin

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #17 på: Desember 31, 2012, 12:58:40 »
Tror Kenny er over the hill; han vil ikke være den matchvinneren et førsteårslag i PL trenger for å overleve. Paddy har ikke imponert meg. Vel nok har han noen gode redninger, men han gjør utrolig mye rart og slipper inn enkle mål. Den beste keeperen vi har hatt de siste åra er McCarthy som var på lån fra Reading. Synes også at Lonergan var bedre enn Kenny....
Fin ny tråd, jeg tror vi har mindre enn en håndfull som kan fungere på Leeds slik at vi overlever i PL. McCormack og Becchio med de rette midtbanespillerne og vingene rundt seg. Lees og Byrom på sikt . Green på en god dag...resten, sorry de er ikke engang gode nok til å få oss opp...
MOT og godt nytt Leeds United år i 2013!

Kontakinte

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #18 på: Desember 31, 2012, 14:36:51 »
Tror Kenny er over the hill; han vil ikke være den matchvinneren et førsteårslag i PL trenger for å overleve. Paddy har ikke imponert meg. Vel nok har han noen gode redninger, men han gjør utrolig mye rart og slipper inn enkle mål. Den beste keeperen vi har hatt de siste åra er McCarthy som var på lån fra Reading. Synes også at Lonergan var bedre enn Kenny....
Fin ny tråd, jeg tror vi har mindre enn en håndfull som kan fungere på Leeds slik at vi overlever i PL. McCormack og Becchio med de rette midtbanespillerne og vingene rundt seg. Lees og Byrom på sikt . Green på en god dag...resten, sorry de er ikke engang gode nok til å få oss opp...
MOT og godt nytt Leeds United år i 2013!
Enig!! Hent tilbake Paul Robinson fra Blackburn eller Adam Larsen i Godset, en strålende keeper.

peder

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #19 på: Desember 31, 2012, 15:07:40 »
Vanskelig å bedømme når vi ligger midt på tabellen i CCC, har tapt 2 på rappen og spiller dårlig.

Dersom vi kommer i PL må vi nødvendigvis  rykke opp fra CCC, og sannsynligvis imponere på dagens nivå. Gjør vi det vil trolig vårt inntrykk av dagens spillerstall  endre seg betrakelig fra dagens situasjon.

Etter de to siste kampen er vel ingen gode nok, men med noen små endringer vil jeg tro de fleste i dagens stall kan bli PL-spillere. Se bare på Norwich/Swansea/Reading. Ingen av de gjorde vel ekstreme forvandlinger i stallen etter opprykket.
Med fare for å virke noe negativ, du kan vel ikke sammenligne dagens Leedslag/spill med Norwich/Swansea/Reading/QPR/Southampton i dere opprykk sesong ???

J-R

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #20 på: Desember 31, 2012, 15:15:43 »
Etter å ha irritert meg gjennom de 2 siste tv kampene, er jeg fristet tilå si INGEN! Altså 0.

samadhi

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #21 på: Januar 01, 2013, 09:42:58 »
Vanskelig å bedømme når vi ligger midt på tabellen i CCC, har tapt 2 på rappen og spiller dårlig.

Dersom vi kommer i PL må vi nødvendigvis  rykke opp fra CCC, og sannsynligvis imponere på dagens nivå. Gjør vi det vil trolig vårt inntrykk av dagens spillerstall  endre seg betrakelig fra dagens situasjon.

Etter de to siste kampen er vel ingen gode nok, men med noen små endringer vil jeg tro de fleste i dagens stall kan bli PL-spillere. Se bare på Norwich/Swansea/Reading. Ingen av de gjorde vel ekstreme forvandlinger i stallen etter opprykket.
Med fare for å virke noe negativ, du kan vel ikke sammenligne dagens Leedslag/spill med Norwich/Swansea/Reading/QPR/Southampton i dere opprykk sesong ???

Etter to tap som vi alle har sett på tv så er det lett å være negativ til dette laget.

Likevel ligger vi på 9.plass og bare 5 poeng bak playoff. Det er veldig lite som skiller oss fra å være topp 6, og noen spillere inn i januar og en rekke med seiere så er vi plutselig med i opprykkskampen.

Har vanskelig for å se at vår stall er noe dårligere enn M`boro, Watford, Millwall, N Forest etc.
Og skulle vi rykke opp i år så er det jo ikke sånn at vi skifter ut 20 spillere.
marching on together,
derudaf forever...

B-m

Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #22 på: Januar 01, 2013, 13:20:46 »
Utrolig morsomt å slå over til Premier league  etter å ha sett Leeds-kamp på Tv2 sport......man får jo sjokk. Jeg og en kamerat (som er pool fan) hadde sett Leeds-kamp,- som ikke var av den verste- for så slå på en Premier league kamp og vi begynte begge å le. Latterlig stor forskjell i kvalitet. Nå "sies" det jo at tempoet i press i Championship skal være høyere enn i PL. men jeg vet nå ikke helt, tempo med ball er ihvertfall 1,5x høyere i Premier league.

Forutsetningen for å spille på et høyt nivå er bra basisferdigheter og ikke minst stabilitet. Enkeltspillere i Championship kan spille ekstremt gode kamper, for så å være helt idiotisk RÆVA neste kamp. Veldig frustrerende.

Jeg tror spillere/lag kan bli veldig gode av å spille i Championship, og kan få en fin balanse av kjemping/spill  da hver eneste kamp er så forskjellige og som regel knalltøffe - det ser man bare på lagene som rykker opp.

Byram har kanskje en fremtid i Premier league - virker som om han har alle forutsetningene til dette. Bare at vi ikke ødelegger all selvtillit? Jeg ville ihvertfall vært deprimert og mistet  all livskraft etter Hull-kampen om jeg hadde vært Leeds-spiller.

Lees kan bli en habil stopper tror jeg, fortsatt bare 22 år og har en tendens til å gjøre få feil - han har den "spilte Lees?"-egenskapen. Har mye igjen på teknikk, overblikk og ro - men der har vi jo noe av problemet med å spille for et så ustabilt lag som Leeds - forsvarspillere får aldri bygd opp ro og selvtillit. Det er noe av problemet vårt de siste 10 åra- forsvaret har aldri fått satt seg, og det er lenge siden vi har hatt en skikkelig defensiv midtbanespiller/midtbane som hjalp dem.

Becchio hadde sikkert puttet 8-12 mål en sesong i premier league, men bidrar kanskje ikke nok i selve oppbygging for å kunne spille fast i Premier league?

Ross McCormack har teknikk og skudd god nok for Premier League, men mangler fart. Jeg tror nok McCormack ville ha blomstret i et lag som er spillende, men er usikker om han holder i lengden, kanskje litt for lat?

White er en spiller jeg savner i Leeds-laget. Han har aldri spilte seg bort i de kampene jeg har sett. Hadde Oxlade-Chamberlain(tror jeg det var) i lommen sin hele kampen mot ARSE, og var kjempegod mot Everton. Jeg tror White ville klart seg i Premier League.

Somma, Pearce og Austin ikke god nok per dags dato.
« Siste redigering: Januar 01, 2013, 13:23:07 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Hvor mange i dagens lag holder prl nivå ?
« Svar #23 på: Januar 01, 2013, 13:31:09 »
Utrolig morsomt å slå over til Premier league  etter å ha sett Leeds-kamp på Tv2 sport......man får jo sjokk. Jeg og en kamerat (som er pool fan) hadde sett Leeds-kamp,- som ikke var av den verste- for så slå på en Premier league kamp og vi begynte begge å le. Latterlig stor forskjell i kvalitet. Nå "sies" det jo at tempoet i press i Championship skal være høyere enn i PL. men jeg vet nå ikke helt, tempo med ball er ihvertfall 1,5x høyere i Premier league.

Forutsetningen for å spille på et høyt nivå er bra basisferdigheter og ikke minst stabilitet. Enkeltspillere i Championship kan spille ekstremt gode kamper, for så å være helt idiotisk RÆVA neste kamp. Veldig frustrerende.

Jeg tror spillere/lag kan bli veldig gode av å spille i Championship, og kan få en fin balanse av kjemping/spill  da hver eneste kamp er så forskjellige og som regel knalltøffe - det ser man bare på lagene som rykker opp.

Byram har kanskje en fremtid i Premier league - virker som om han har alle forutsetningene til dette. Bare at vi ikke ødelegger all selvtillit? Jeg ville ihvertfall vært deprimert og mistet  all livskraft etter Hull-kampen om jeg hadde vært Leeds-spiller.

Lees kan bli en habil stopper tror jeg, fortsatt bare 22 år og har en tendens til å gjøre få feil - han har den "spilte Lees?"-egenskapen. Har mye igjen på teknikk, overblikk og ro - men der har vi jo noe av problemet med å spille for et så ustabilt lag som Leeds - forsvarspillere får aldri bygd opp ro og selvtillit. Det er noe av problemet vårt de siste 10 åra- forsvaret har aldri fått satt seg, og det er lenge siden vi har hatt en skikkelig defensiv midtbanespiller/midtbane som hjalp dem.

Becchio hadde sikkert puttet 8-12 mål en sesong i premier league, men bidrar kanskje ikke nok i selve oppbygging for å kunne spille fast i Premier league?

Ross McCormack har teknikk og skudd god nok for Premier League, men mangler fart. Jeg tror nok McCormack ville ha blomstret i et lag som er spillende, men er usikker om han holder i lengden, kanskje litt for lat?

White er en spiller jeg savner i Leeds-laget. Han har aldri spilte seg bort i de kampene jeg har sett. Hadde Oxlade-Chamberlain(tror jeg det var) i lommen sin hele kampen mot ARSE, og var kjempegod mot Everton. Jeg tror White ville klart seg i Premier League.

Somma, Pearce og Austin ikke god nok per dags dato.

Meget godt innlegg, og må si meg enig i alt!