Skrevet av Emne: Transfer Window - who shall we bring in?  (Lest 11314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsgutt

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #30 på: Januar 02, 2013, 18:41:29 »
Må dessverre skuffe dere angående George Boyd.

Chairman for Posh har gått ut på twitter å sagt at Leeds ikke er med i kampen.

en leeds fan spurte om Boyd kunne komme til Leeds.

han svarte :

"hell of a lot of calls last couple days & Leeds not in the running. "

her e twitter kontoen https://twitter.com/DMAC102

flynn

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #31 på: Januar 02, 2013, 20:04:37 »
Kom over denne listen over spillere som har kontrakt til sommeren. Noen mer realistiske enn andre, men her bør det være mulig å anskaffe noe?

ARSENAL:
Theo Walcott, Andrey Arshavin, Sebastien Squillaci, Emmanuel Frimpong, Lukasz Fabianski.
ASTON VILLA:
Richard Dunne, Andy Marshall, Eric Lichaj.
CHELSEA:
Frank Lampard, Ashley Cole, Florent Malouda, Paulo Ferreira, Hilario, Ross Turnbull.
EVERTON:
Phil Neville, Sylvain Distin, Jan Mucha.
FULHAM:
Mladen Petric, Damien Duff, Mark Schwarzer, Chris Baird, Philippe Senderos, Mahamadou Diarra, Giorgos Karagounis, Brede Hangeland, Neil Etheridge.
LIVERPOOL:
 Jamie Carragher, Doni.
MANCHESTER CITY:
Kolo Toure, Richard Wright.
MANCHESTER UNITED:
Rio Ferdinand, Paul Scholes, Ryan Giggs.
NEWCASTLE:
Steve Harper, Xisco, Danny Simpson.
NORWICH:
Elliott Ward, Marc Tierney, Simeon Jackson.
QPR:
Kieron Dyer, Brian Murphy, Clint Hill, Shaun Derry, Radek Cerny, Ryan Nelsen.
READING: Stuart Taylor, Ian Harte, Brynjar Gunnarsson, Noel Hunt, Jay Tabb, Alex Pearce, Simon Church.
SOUTHAMPTON:
Frazer Richardson, Richard Chaplow, Danny Butterfield, Artur Boruc, Jason Puncheon.
STOKE:
Michael Owen, Matthew Upson, Carlo Nash, Rory Delap, Dean Whitehead, Ryan Shotton.
SUNDERLAND:
Titus Bramble, Louis Saha, Matt Kilgallon, Fraizer Campbell.
SWANSEA:
 Gerhard Tremmel, Luke Moore, Dwight Tiendalli, Mark Gower.
TOTTENHAM:
William Gallas, Carlo Cudicini.
WEST BROM:
Boaz Myhill, Marc-Antoine Fortune, Steven Reid, Zoltan Gera, Goran Popov, Chris Brunt, Gonzalo Jara, Luke Daniels, Yassine El Ghanassy.
WEST HAM:
Jussi Jaaskelainen, Gary O’Neil, Freddie Piquionne, Winston Reid, Joey O’Brien, Carlton Cole.
WIGAN:
Maynor Figueroa, Callum McManaman, Franco Di Santo, Albert Crusat, Piscu, Mike Pollitt, Ronnie Stam, David Jones, Emmerson Boyce, Antolin Alcaraz.


Greit. Lov å drømme. Men, jeg holder meg innenfor rimelighetens grenser og plukker "bare" 5 av disse;
Frank Lampard (vår tids Strachan-kjøp. Blir spillende assistenttrenger etter to år, og manager på full tid etter tre)
Philippe Senderos (Klippe bak, fortsatt bare 27 år. Mystisk at han ikke spiller hele tiden for Fulham)
Kolo Toure (mannen som uttalte at strikers win matches, but defenders wins titles)
Jason Puncheon (har vært nær overgang før, nå er det på tide!)
Titus Bramble (bare på kødd, men burde sikre at Peltier slipper å være hakkekylling nr 1)

flynn

auren

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #32 på: Januar 02, 2013, 21:17:06 »
Her er mine "realistiske" forslag:

Richard Dunne
Eric Lichaj
Sylvain Distin
Damien Duff
Mahamadou Diarra
Matthew Upson
Fraizer Campbell


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #33 på: Januar 02, 2013, 21:19:22 »
Her er mine "realistiske" forslag:

Richard Dunne
Eric Lichaj
Sylvain Distin
Damien Duff
Mahamadou Diarra
Matthew Upson
Fraizer Campbell


auren
distin vore fantastiskt men honom tror jag inte på varför skulle han lämna everton som han har en given startplats i och  bra PL-lön för leeds?
 

Joe Jordan

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #34 på: Januar 02, 2013, 21:48:34 »

Frank Lampard (vår tids Strachan-kjøp. Blir spillende assistenttrenger etter to år, og manager på full tid etter tre)
Philippe Senderos (Klippe bak, fortsatt bare 27 år. Mystisk at han ikke spiller hele tiden for Fulham)
Kolo Toure (mannen som uttalte at strikers win matches, but defenders wins titles)
Jason Puncheon (har vært nær overgang før, nå er det på tide!)
Titus Bramble (bare på kødd, men burde sikre at Peltier slipper å være hakkekylling nr 1)

flynn

Lampard og Toure er jo en våt drøm.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #35 på: Januar 02, 2013, 22:30:08 »
Her er mine "realistiske" forslag:

Richard Dunne
Eric Lichaj
Sylvain Distin
Damien Duff
Mahamadou Diarra
Matthew Upson
Fraizer Campbell


auren
distin vore fantastiskt men honom tror jag inte på varför skulle han lämna everton som han har en given startplats i och  bra PL-lön för leeds?

35 år??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #36 på: Januar 02, 2013, 23:06:55 »
Her er mine "realistiske" forslag:

Richard Dunne
Eric Lichaj
Sylvain Distin
Damien Duff
Mahamadou Diarra
Matthew Upson
Fraizer Campbell


auren
distin vore fantastiskt men honom tror jag inte på varför skulle han lämna everton som han har en given startplats i och  bra PL-lön för leeds?

35 år??
mer realistiskt är kanske zat knight i bolton, en kille med hur många PL-matcher som helst i bagaget, bolton börjar bli avhängda och har dålig ekonomi
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #37 på: Januar 02, 2013, 23:13:53 »
Frimpong
Lichaj
Ferreira
Duff
Senderos
Richardson
Bramble
Campbell
Zoltan Gera
Figueroa

Alle disse burde vel være realistiske og kunne gjort en god jobb for oss tenker jeg.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #38 på: Januar 03, 2013, 12:27:37 »
Maynor Figueroa hadde vært superb!

flynn

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #39 på: Januar 03, 2013, 16:19:43 »
Maynor Figueroa hadde vært superb!

Er superb en forkortelse for super-sub?

KingHowson

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #40 på: Januar 03, 2013, 19:26:34 »
Skjønner ikke at alle vil ha Lichaj. Vært blant de svakeste i hver eneste kamp han har spilt for Villa i år.

sportcarl1

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #41 på: Januar 03, 2013, 20:08:54 »
Skjønner ikke at alle vil ha Lichaj. Vært blant de svakeste i hver eneste kamp han har spilt for Villa i år.
tycker inte vi har behov av honom.bättre satsa fullt ut på byram. nu när vi har en så gott som skadefri trupp på de vi har. skall vi ta in något så skall det vara  rejäla förstärkningar det vill säga det warnock önskade innan säsongsstart dvs icing on the cake
« Siste redigering: Januar 03, 2013, 21:29:10 av sportcarl1 »
 

SOL

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #42 på: Januar 03, 2013, 21:54:16 »
Vi trenger spillere med fart og kreativitet. Med det temposvake laget vi har idag, er det håpløst å spille lange baller på spiss. Vi må i så fall ha fart i bakrommet, og vi må også ha mer tempo på midten og bak slik at vi ikke pådrar oss spillet slik vi har gjort i alt for mange kamper denne sesongen.

Hvilke navn vi kan håpe på er i grunn opp til GFH og NW.
 

mighty leeds

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #43 på: Januar 03, 2013, 22:13:00 »
Skulle ønske at de hentet inn en midtstopper .. Håper på Forren jeg. Samt en midtbanespiller , hva med Scholes for en sesong. Var jo suksess meg Strachan når han egentlig var over the top

Hallgeir *

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #44 på: Januar 03, 2013, 22:19:19 »
Skulle ønske at de hentet inn en midtstopper .. Håper på Forren jeg. Samt en midtbanespiller , hva med Scholes for en sesong. Var jo suksess meg Strachan når han egentlig var over the top

Forren sies å være på vei til Fulham. Scholes skal visstnok legge opp igjen.
Super Leeds since 1968

LeifMorten

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #45 på: Januar 04, 2013, 15:14:24 »
Kun lånespillere. Vi har en eier som ikke hard midler!
 

martind

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #46 på: Januar 04, 2013, 15:17:09 »
Kun lånespillere. Vi har en eier som ikke hard midler!

Og det vet du hvordan?

Jeg synes ikke vi skal kjøpe for enhver pris i dette vinduet. Hvis vi skifter manager og rykker opp vil vi sitte med masse unødvendig kostnader til sommeren.

Bedre å låne noen gode slik at man er med å kjempe om opprykk, for så å forsterke skikkelig til sommeren.
MOT!! We are Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #47 på: Januar 04, 2013, 15:51:42 »
Kun lånespillere. Vi har en eier som ikke hard midler!

Og det vet du hvordan?

Jeg synes ikke vi skal kjøpe for enhver pris i dette vinduet. Hvis vi skifter manager og rykker opp vil vi sitte med masse unødvendig kostnader til sommeren.

Bedre å låne noen gode slik at man er med å kjempe om opprykk, for så å forsterke skikkelig til sommeren.


Det er en velkjent sak at klubber som enten ikke vil satse oekonomiskt eller ikke har penger til det bruker frasen om at de ikke vil bruke silly money

#lufc

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #48 på: Januar 04, 2013, 16:09:57 »
Lampard blir i Chelsea til sommeren.

Jeg vil helst fokusere på å få inn nye spillere i forsvar og midtbane.  Samme hva de heter, så lenge de er gode.

Cherry

Sv: Transfer Window - who shall we bring in?
« Svar #49 på: Januar 04, 2013, 19:38:43 »
D skjer mye lån & salg nå , og da tyder jeg vårt kjære nye eierskap på flg måte:
Enten har ikke riktige spillere blitt ledige ennå, og avtaler er under veis - eller ( Gud forby) har vi ikke økonomiske muskler nok...

Håper seff' at vi virkelig kan skaffe forsterkninger, noe annet fortjener ikke Leeds by & fans ww....