Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Ross Barkley  (Lest 31150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #90 på: Februar 13, 2013, 20:36:50 »
Et annet aspekt ved denne saken er jo hvilken signaler dette sender til andre klubber. Er de interessert i å låne oss spillere hvis de likevel skal sitte på benken?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #91 på: Februar 13, 2013, 20:50:28 »
Hadde måsen hatt et snev av fortåelse hadde Barkley som er et av de største midtbanetalentene i England spillt sentralt hver kamp han var tilgjengelig for oss!

oivindh

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #92 på: Februar 13, 2013, 23:42:33 »
En helt fullstendig håpløs avgjørelse, og nå er det NOK fra Neil WarNOKKK !!!!

Ja, jeg er sur...  >:(


Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #93 på: Februar 14, 2013, 10:04:12 »
PL spiller.....og vi har ikke bruk for ham. Vitner om dårlig dømmekraft mr.warnock

Hvis betingelsen for videre lån var at 19 åringen fikk garantert plass i start 11eren, var vel dette en helt grei avgjørelse?

Kjære Jon. Ross Barkley går milevis utenpå enhver spiller i midtbaneleddet vårt. Han er av en langt annen klasse. Vi burde vært overlykkelig over å kunne sette hans navn først på den sentrale midtbanen resten av sesongen.

Dette er en spiller som kommer til å bli svært, svært god. Og han er langt på vei allerede.

Det er en selvfølge at Moyes krever han skal spille. Det krever vi alle, utenom han som leker manager i klubben vår.

Her er litt mer nyansert bilde av innsatsen til Barkley i klubben vår siden han kom inn:

http://www.throughitalltogether.com/2013/2/13/3983838/warnock-ends-everton-midfielders-elland-road-spell

Han gjorde vel ikke allverden, men det virker som om flere mener at han er en messias på banen. Kan hende at Warnock vurerer det dit hen at det holder med en unggutt i Byram i en tøff innspurt.

Jeg så ham i kampen mot Cardiff og synes han var litt bambi på isen, både når det gjalt avslutninger og en dribleserie for mye i ny og ne. Andre synes han var knallgod! Men sånn er fotballen, vi ser den fra litt forskjellig ståsted.

Nå har vel Barkley vært lånt ut til to forskjellige klubber denne sesongen og kan se langt etter en ny, hvis ikke Wednesday kommer på banen igjen.

Målt opp imot Byram så vil jeg ha ti ganger Byram foran denne Barkley!  :)

"Han gjorde vel ikke all verden"
 - Han gjorde nok til å vise at han går milevis utenpå samtlige midtbanespillere hos oss.

"Et litt mer nyansert bilde"
 - Slik jeg leser artikkelen bekrefter den det noen av oss, inkludert Everton, har fått med seg. At han er en uslipt diamant.

"Flere mener han er en Messias"
- I forhold til all elendigheten Warnock har hentet inn til vår kjære klubb, er han garantert en Messias. Selv om ikke det skal all verden til.

"Det holder med en unggutt"
- Nei det betyr vel ikke så mye hvor god du er, så lenge du har rundet 30. Hadde skjønt Warnock på denne om vi stilte med et juniorlag. Men nå er enhver spiller under 28 et friskt pust.

"Bambi på isen"
Banens beste før pause, helt ute av posisjon på høyre kant. Borte i andre omgang.

"Vi ser fotballen fra forskjellig sted"
Ja det er definitivt stor forskjell på kunnskap og erfaringer her inne.

"Målt opp i mot Byram"
Hva er det slags merkelig sammenligning?



Jeg ba vel egentlig ikke å få innlegget mitt dissikert eller meg selv karakterisert, men du fortsetter vel som du stevner.

Jeg forstår at folk kan bli forbannet over at Leeds United fortsatt spiller i fotballens bakgård. Men når det sitter folk foran radioen og påberoper seg større kunnskaper og erfaring enn meddebatanter eller managere som har holdt på i 20 år på topp plan så skjønner jeg godt at flere trekker seg fra en intensiv bruk av dette forumet.

Jeg har stor tro på at omorganiseringen som nå skjer bak i kulissene vil ha en god effekt på hvor klubben står om 2-3 år.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #94 på: Februar 14, 2013, 10:24:34 »
Jeg ba vel egentlig ikke å få innlegget mitt dissikert eller meg selv karakterisert, men du fortsetter vel som du stevner.

Jeg har stor tro på at omorganiseringen som nå skjer bak i kulissene vil ha en god effekt på hvor klubben står om 2-3 år.

 ;)
Du ba vel ikke om at det ble stilt spørsmål til innlegget ditt heller, promo - men jeg tar sjansen. Kan du utdype hva du vet om "omorganiseringen som nå skjer bak i kulissene"? Jeg har ikke funnet noe stoff om dette, så mine betraktninger om nå-situasjonen baserer seg på ting en observerer, slik som at talentfulle unggutter på lån sendes tilbake til moderklubben. Så hvis du VET noe, og ikke bare gjetter, hadde jeg satt pris på å bli oppdatert.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #95 på: Februar 14, 2013, 12:00:49 »
PL spiller.....og vi har ikke bruk for ham. Vitner om dårlig dømmekraft mr.warnock

Hvis betingelsen for videre lån var at 19 åringen fikk garantert plass i start 11eren, var vel dette en helt grei avgjørelse?

Kjære Jon. Ross Barkley går milevis utenpå enhver spiller i midtbaneleddet vårt. Han er av en langt annen klasse. Vi burde vært overlykkelig over å kunne sette hans navn først på den sentrale midtbanen resten av sesongen.

Dette er en spiller som kommer til å bli svært, svært god. Og han er langt på vei allerede.

Det er en selvfølge at Moyes krever han skal spille. Det krever vi alle, utenom han som leker manager i klubben vår.

Her er litt mer nyansert bilde av innsatsen til Barkley i klubben vår siden han kom inn:

http://www.throughitalltogether.com/2013/2/13/3983838/warnock-ends-everton-midfielders-elland-road-spell

Han gjorde vel ikke allverden, men det virker som om flere mener at han er en messias på banen. Kan hende at Warnock vurerer det dit hen at det holder med en unggutt i Byram i en tøff innspurt.

Jeg så ham i kampen mot Cardiff og synes han var litt bambi på isen, både når det gjalt avslutninger og en dribleserie for mye i ny og ne. Andre synes han var knallgod! Men sånn er fotballen, vi ser den fra litt forskjellig ståsted.

Nå har vel Barkley vært lånt ut til to forskjellige klubber denne sesongen og kan se langt etter en ny, hvis ikke Wednesday kommer på banen igjen.

Målt opp imot Byram så vil jeg ha ti ganger Byram foran denne Barkley!  :)

"Han gjorde vel ikke all verden"
 - Han gjorde nok til å vise at han går milevis utenpå samtlige midtbanespillere hos oss.

"Et litt mer nyansert bilde"
 - Slik jeg leser artikkelen bekrefter den det noen av oss, inkludert Everton, har fått med seg. At han er en uslipt diamant.

"Flere mener han er en Messias"
- I forhold til all elendigheten Warnock har hentet inn til vår kjære klubb, er han garantert en Messias. Selv om ikke det skal all verden til.

"Det holder med en unggutt"
- Nei det betyr vel ikke så mye hvor god du er, så lenge du har rundet 30. Hadde skjønt Warnock på denne om vi stilte med et juniorlag. Men nå er enhver spiller under 28 et friskt pust.

"Bambi på isen"
Banens beste før pause, helt ute av posisjon på høyre kant. Borte i andre omgang.

"Vi ser fotballen fra forskjellig sted"
Ja det er definitivt stor forskjell på kunnskap og erfaringer her inne.

"Målt opp i mot Byram"
Hva er det slags merkelig sammenligning?



Jeg ba vel egentlig ikke å få innlegget mitt dissikert eller meg selv karakterisert, men du fortsetter vel som du stevner.

Jeg forstår at folk kan bli forbannet over at Leeds United fortsatt spiller i fotballens bakgård. Men når det sitter folk foran radioen og påberoper seg større kunnskaper og erfaring enn meddebatanter eller managere som har holdt på i 20 år på topp plan så skjønner jeg godt at flere trekker seg fra en intensiv bruk av dette forumet.

Jeg har stor tro på at omorganiseringen som nå skjer bak i kulissene vil ha en god effekt på hvor klubben står om 2-3 år.

 ;)

Går ut fra at du skriver på et forum for å få respons, hva i all verden skulle vitsen være med enveis-kommunikasjon her inne?

Når det gjelder å karakterisere deg som person, har jeg i det lengste holdt meg unna det, for ikke å falle ned på ditt nivå.

Hvorfor kommenterte jeg innlegget over? Fordi JEG mener innholdet er fotballfaglig svakt, og ville ikke la det stå uimotsagt.
 

Kato

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #96 på: Februar 14, 2013, 13:48:58 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-s-sorry-about-barkley-updated-1-5407411

Her blir vi vel jinxa etterhvert. Ikke overraskende er det stor interesse for spilleren. Så han kommer nok tilbake og leker med oss utover våren.

 

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #97 på: Februar 14, 2013, 14:50:08 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-s-sorry-about-barkley-updated-1-5407411

Her blir vi vel jinxa etterhvert. Ikke overraskende er det stor interesse for spilleren. Så han kommer nok tilbake og leker med oss utover våren.


Selvsagt gjør han det. Jeg forstår for øvrig ikke alt dette pratet om å være på jakt etter vingspillere. NW´s såkalte game plan åpner jo ikke for annet kantspill enn høye baller mot Varney, hvor en eller annen skal plukke opp nedfallsfrukten - i den grad Varney vinner hodeduellen (noe han i all rettferdighet ofte gjør).

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #98 på: Februar 14, 2013, 15:41:54 »
PL spiller.....og vi har ikke bruk for ham. Vitner om dårlig dømmekraft mr.warnock

Hvis betingelsen for videre lån var at 19 åringen fikk garantert plass i start 11eren, var vel dette en helt grei avgjørelse?

Kjære Jon. Ross Barkley går milevis utenpå enhver spiller i midtbaneleddet vårt. Han er av en langt annen klasse. Vi burde vært overlykkelig over å kunne sette hans navn først på den sentrale midtbanen resten av sesongen.

Dette er en spiller som kommer til å bli svært, svært god. Og han er langt på vei allerede.

Det er en selvfølge at Moyes krever han skal spille. Det krever vi alle, utenom han som leker manager i klubben vår.

Her er litt mer nyansert bilde av innsatsen til Barkley i klubben vår siden han kom inn:

http://www.throughitalltogether.com/2013/2/13/3983838/warnock-ends-everton-midfielders-elland-road-spell

Han gjorde vel ikke allverden, men det virker som om flere mener at han er en messias på banen. Kan hende at Warnock vurerer det dit hen at det holder med en unggutt i Byram i en tøff innspurt.

Jeg så ham i kampen mot Cardiff og synes han var litt bambi på isen, både når det gjalt avslutninger og en dribleserie for mye i ny og ne. Andre synes han var knallgod! Men sånn er fotballen, vi ser den fra litt forskjellig ståsted.

Nå har vel Barkley vært lånt ut til to forskjellige klubber denne sesongen og kan se langt etter en ny, hvis ikke Wednesday kommer på banen igjen.

Målt opp imot Byram så vil jeg ha ti ganger Byram foran denne Barkley!  :)

"Han gjorde vel ikke all verden"
 - Han gjorde nok til å vise at han går milevis utenpå samtlige midtbanespillere hos oss.

"Et litt mer nyansert bilde"
 - Slik jeg leser artikkelen bekrefter den det noen av oss, inkludert Everton, har fått med seg. At han er en uslipt diamant.

"Flere mener han er en Messias"
- I forhold til all elendigheten Warnock har hentet inn til vår kjære klubb, er han garantert en Messias. Selv om ikke det skal all verden til.

"Det holder med en unggutt"
- Nei det betyr vel ikke så mye hvor god du er, så lenge du har rundet 30. Hadde skjønt Warnock på denne om vi stilte med et juniorlag. Men nå er enhver spiller under 28 et friskt pust.

"Bambi på isen"
Banens beste før pause, helt ute av posisjon på høyre kant. Borte i andre omgang.

"Vi ser fotballen fra forskjellig sted"
Ja det er definitivt stor forskjell på kunnskap og erfaringer her inne.

"Målt opp i mot Byram"
Hva er det slags merkelig sammenligning?



Jeg ba vel egentlig ikke å få innlegget mitt dissikert eller meg selv karakterisert, men du fortsetter vel som du stevner.

Jeg forstår at folk kan bli forbannet over at Leeds United fortsatt spiller i fotballens bakgård. Men når det sitter folk foran radioen og påberoper seg større kunnskaper og erfaring enn meddebatanter eller managere som har holdt på i 20 år på topp plan så skjønner jeg godt at flere trekker seg fra en intensiv bruk av dette forumet.

Jeg har stor tro på at omorganiseringen som nå skjer bak i kulissene vil ha en god effekt på hvor klubben står om 2-3 år.

 ;)

Går ut fra at du skriver på et forum for å få respons, hva i all verden skulle vitsen være med enveis-kommunikasjon her inne?

Når det gjelder å karakterisere deg som person, har jeg i det lengste holdt meg unna det, for ikke å falle ned på ditt nivå.

Hvorfor kommenterte jeg innlegget over? Fordi JEG mener innholdet er fotballfaglig svakt, og ville ikke la det stå uimotsagt.

I rest my case!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #99 på: August 28, 2013, 12:29:09 »
Andros Townsend and Ross Barkley in England squad
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #100 på: August 28, 2013, 13:37:26 »
Andros Townsend and Ross Barkley in England squad

To riktig lån av Leeds men med managere som ikke evnet og omsettet talentet.
 

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #101 på: August 28, 2013, 13:57:22 »
Takk gud for at tiden under NW er over!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: Ex lånespiller: Ross Barkley
« Svar #102 på: August 28, 2013, 17:20:55 »
Er Ross kommet tilbake?? Om så ikkje er tilfelle,så bør vel trådtittel endrast
« Siste redigering: August 28, 2013, 17:22:01 av Asbjørn »
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex lånespiller: Ross Barkley
« Svar #103 på: August 28, 2013, 17:22:28 »
Er Ross kommet tilbake?? Om så ikkje er tilfelle,så bør vel trådtittel endrast

Agree with you :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Ex lånespiller: Ross Barkley
« Svar #104 på: August 28, 2013, 17:28:34 »
Er Ross kommet tilbake?? Om så ikkje er tilfelle,så bør vel trådtittel endrast

Agree with you :)

Var redd det var sånn ja,men du verden som vi hadde ønska han tilbake...
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: Ex lånespiller: Ross Barkley
« Svar #105 på: August 28, 2013, 17:45:26 »
PL spiller.....og vi har ikke bruk for ham. Vitner om dårlig dømmekraft mr.warnock

Hvis betingelsen for videre lån var at 19 åringen fikk garantert plass i start 11eren, var vel dette en helt grei avgjørelse?

Kjære Jon. Ross Barkley går milevis utenpå enhver spiller i midtbaneleddet vårt. Han er av en langt annen klasse. Vi burde vært overlykkelig over å kunne sette hans navn først på den sentrale midtbanen resten av sesongen.

Dette er en spiller som kommer til å bli svært, svært god. Og han er langt på vei allerede.


Det er en selvfølge at Moyes krever han skal spille. Det krever vi alle, utenom han som leker manager i klubben vår.

En forferdelig avgjørelse den gang da. I dag ser avgjørelsen enda verre ut, eller hva Jon R?

Måtte bare plage deg litt ;)
« Siste redigering: August 28, 2013, 17:48:02 av Asbjørn »
 

Jon R

Sv: Ex lånespiller: Ross Barkley
« Svar #106 på: August 28, 2013, 18:49:47 »
PL spiller.....og vi har ikke bruk for ham. Vitner om dårlig dømmekraft mr.warnock

Hvis betingelsen for videre lån var at 19 åringen fikk garantert plass i start 11eren, var vel dette en helt grei avgjørelse?

Kjære Jon. Ross Barkley går milevis utenpå enhver spiller i midtbaneleddet vårt. Han er av en langt annen klasse. Vi burde vært overlykkelig over å kunne sette hans navn først på den sentrale midtbanen resten av sesongen.

Dette er en spiller som kommer til å bli svært, svært god. Og han er langt på vei allerede.


Det er en selvfølge at Moyes krever han skal spille. Det krever vi alle, utenom han som leker manager i klubben vår.

En forferdelig avgjørelse den gang da. I dag ser avgjørelsen enda verre ut, eller hva Jon R?

Måtte bare plage deg litt ;)


He-he. Har overhodet ingen  problemer med å gjenta utsagnet mitt: hvis det lå  et krav om at Ross Barkley skulle garanteres plass i førsteellveren for å forenge låneoppholdet, mener jeg  det var en helt riktig avgjørelse å sende han hjem. Mener du at Andros Twnsend skulle vært garantert plass også, basert på  hans prestasjoner i to kamper denne sesongen? Det får da  være maken til ettepåklokskap.  Spillere skal fortjene en plass i laget. Klippekort basert på  potensiale eller talent hører naturligvis ikke hjemme  profesjonell fotball.  ;)

At NW fikk svært  lite ut av disse talentene, er vi helt enige om.
« Siste redigering: August 28, 2013, 18:54:46 av Jon R »
Jon R.

Kato

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #107 på: August 28, 2013, 19:18:57 »
Townsend skal jeg ikke uttale meg om. Barkley har ingenting med etterpåklokskap å gjøre. Vi ropte og skrek det vi klarte (der og da) om at gutten gikk langt utenpå det vi hadde.

Han var selvskreven i en førsteellever. Hadde vi beholdt Becchio og Barkley kunne det endt hur som helst i fjor. Om vi da hadde kvittet oss med galskapen i lederstolen.
 

Jon R

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #108 på: August 28, 2013, 21:51:19 »
Uttaler meg først og fremst på et prinsipielt grunnlag her. Barkley eller ikke Barkley er egentlig underordnet.

Når det er sagt: Barkley kom fra et låneopphold i Sheff W der han først og fremst ble omtalt som " lovende", noe jeg syntes passet godt som beskrivelse på det lille jeg så han i Leeds drakten. Uansett hadde han nok ganske raskt falt ned på det samme underpresterende nivået som resten av sentral midtbane gjengen vår, slik vi etterhvert ble vant med under Neil Warnocks ledelse.  :(
Jon R.

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #109 på: August 29, 2013, 15:54:36 »
Uttaler meg først og fremst på et prinsipielt grunnlag her. Barkley eller ikke Barkley er egentlig underordnet.

Når det er sagt: Barkley kom fra et låneopphold i Sheff W der han først og fremst ble omtalt som " lovende", noe jeg syntes passet godt som beskrivelse på det lille jeg så han i Leeds drakten. Uansett hadde han nok ganske raskt falt ned på det samme underpresterende nivået som resten av sentral midtbane gjengen vår, slik vi etterhvert ble vant med under Neil Warnocks ledelse.  :(

Underpresternede ble det jo først fordi ballen aldri var innom den delen av spillet........på bakken i hvert fall.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #110 på: August 29, 2013, 17:56:42 »
totalt ointressantom tex brad johnson, townsend, barkley har fått en landskamp, säger väl mer om tillståndet för engelska landslaget, ingn av dem var i närheten av landslagsklass när de representerade leeds, och då hade de 2 lånespelarna överhuvudtaget inte blivit utlånade, i leeds visade de i de få matcher de spelade sämre klass än vad tex snodgrass, gradel etc  visat upp
 

Kato

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #111 på: August 29, 2013, 21:01:25 »
totalt ointressantom tex brad johnson, townsend, barkley har fått en landskamp, säger väl mer om tillståndet för engelska landslaget, ingn av dem var i närheten av landslagsklass när de representerade leeds, och då hade de 2 lånespelarna överhuvudtaget inte blivit utlånade, i leeds visade de i de få matcher de spelade sämre klass än vad tex snodgrass, gradel etc  visat upp

Komplett uenig. Barkley hadde et flott snitt over seg. Dessverre gjemt på høyre kant.
 

samadhi

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #112 på: August 29, 2013, 21:33:52 »
Barkley var den offansive midtbanespilleren vi manglet i fjor.
Warnock klarte å få tak i denn juvelen, satte han først på høyresiden også på benken.
Tipper dagens manager hadde forvaltet talentet til Barklet på en litt annen måte om han hadde han tilgjengelig.
marching on together,
derudaf forever...

Papi

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #113 på: September 16, 2013, 12:48:57 »
Og denne karen var ikke god nok for Leeds??

Hadde vært ok med Ross og Rudy på midten i år....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sydhagen

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #114 på: September 16, 2013, 12:58:00 »
Og denne karen var ikke god nok for Leeds??

Hadde vært ok med Ross og Rudy på midten i år....

Feil, det var NW som ikke var god nok for Leeds..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #115 på: November 25, 2013, 23:13:29 »
Sitert Nettavisen( og de er jo alltid seriøse ;)) i dag , så vurderer Scum Moyes og kjøpe sin unge tidligere  elev  Ross Barkley som var på utlån her i fjorårsseongen,  for 20 mill. Da snakker man prsisstigning:)

Kato

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #116 på: November 25, 2013, 23:20:25 »
Sitert Nettavisen( og de er jo alltid seriøse ;)) i dag , så vurderer Scum Moyes og kjøpe sin unge tidligere  elev  Ross Barkley som var på utlån her i fjorårsseongen,  for 20 mill. Da snakker man prsisstigning:)

Av all galskapen Warnock styrte med, var behandlingen av denne karen det aller aller verste. Han lyste kvalitet fra første sekund.

Og den karen her inne som vurderte Byram til ti ganger Barkley....... :)
« Siste redigering: November 25, 2013, 23:25:45 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #117 på: November 25, 2013, 23:55:28 »
Sitert Nettavisen( og de er jo alltid seriøse ;)) i dag , så vurderer Scum Moyes og kjøpe sin unge tidligere  elev  Ross Barkley som var på utlån her i fjorårsseongen,  for 20 mill. Da snakker man prsisstigning:)

Av all galskapen Warnock styrte med, var behandlingen av denne karen det aller aller verste. Han lyste kvalitet fra første sekund.

Og den karen her inne som vurderte Byram til ti ganger Barkley....... :)

Alt er ved det gamle, skjønner jeg. Du fortsetter å ta mann og ikke ball!

 :-*
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #118 på: November 26, 2013, 07:59:08 »
Og neste år er plutselig Byram på landslaget og verdt MYE mer! ;)
Ifjor var Byram hundre ganger bedre. enkelt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: EX-lånespiller: Ross Barkley
« Svar #119 på: November 26, 2013, 13:02:03 »
Sitert Nettavisen( og de er jo alltid seriøse ;)) i dag , så vurderer Scum Moyes og kjøpe sin unge tidligere  elev  Ross Barkley som var på utlån her i fjorårsseongen,  for 20 mill. Da snakker man prsisstigning:)

Av all galskapen Warnock styrte med, var behandlingen av denne karen det aller aller verste. Han lyste kvalitet fra første sekund.

Og den karen her inne som vurderte Byram til ti ganger Barkley....... :)

Alt er ved det gamle, skjønner jeg. Du fortsetter å ta mann og ikke ball!

 :-*

Slike uttalelser må du tåle å få i trynet, uten at det på noen måte er vondt ment.

For øvrig bør vi vel være ferdig snakka om kvalitetene til Barkley. Både fordi han er historie i vår klubb, og fordi han er sinnsykt god.