Skrevet av Emne: KAMP vs Birmingham på St Andrew's (omkamp FA-Cup) tirsdag 15.1.2013  (Lest 72376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Eddie: "we did pass the ball around", "kept posession better".

Mindre aktuelt å "hoofe" ballen opp mot Becchio når han ikke spiller ...

 :)

Selv ikke Warnock er en så dårlig manager at taktikken er å hoofe ballen opp til en som ikke spiller :D
Det er ikke HELT uten grunn at han har vært med på 7 opprykk
The future's so White I've got to wear shades 8)

gulle

Eddie: "we did pass the ball around", "kept posession better".

Mindre aktuelt å "hoofe" ballen opp mot Becchio når han ikke spiller ...

 :)

Selv ikke Warnock er en så dårlig manager at taktikken er å hoofe ballen opp til en som ikke spiller :D
Det er ikke HELT uten grunn at han har vært med på 7 opprykk
d ;D ;D ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

Erik M

Uff og huff så mye negativitet. Ikke glem at Leeds har vært rammet av virus. Selv var jeg nede for influensa-telling i nyttårsdagene. To uker senere er jeg ikke i nærheten av normalt energinivå.

Jeg har ingen tro på å sparke manager nå igjen. Det er et visst håp om å nå play-off med Warnock, men han må backes i vinduet. Jeg mener det er verdt gamblen. Hvor henter vi uansett en topp manager med fremgang i ryggen akkurat nå?

Jeg mener man bør jobbe langsiktig med vår neste manager så han kan være på plass i mai. Kortsiktig legger vi alle eggene hos Warnock. Krysser fingre og tær for siste halvdelen av vinduet.

MOT
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay‏@PhilHayYEP
 Ok, on Becchio - Warnock says he's 100 per cent ill and has texted tonight to say he's in bed, not in Wigan/Hull/Barcelona.
 
Phil Hay‏@PhilHayYEP
 No further transfer news at the moment. Irons in fire etc #lufc

11mPhil Hay‏@PhilHayYEP
 Warnock spoke to the owners today and on Saturday after Barnsley - says they were supportive of him on both occasions. #lufc

11mPhil Hay‏@PhilHayYEP
 Warnock says he's not aware of any approaches for Becchio but concedes that speculation will continue until the end of the month #lufc

12mPhil Hay‏@PhilHayYEP
 Ok, on Becchio - Warnock says he's 100 per cent ill and has texted tonight to say he's in bed, not in Wigan/Hull/Barcelona.

13mPhil Hay‏@PhilHayYEP
 Warnock very happy after that. Says it was a good response to the criticism of him and his players. #lufc
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håvard

Nå gjelder det å få cuplaget til å funke i serien.

Men det ser vanskelig ut til tider.......dvs stort sett hver kamp

samadhi

Flott seier dette og mest gledelig at vi faktisk spiller en god kamp, spesielt etter pause.

FÃ…r håpe vi tar med oss dette til helga, og at de fleste som spilte i dag får fornyet tillit.
Har nesten litt trua på Varney :o og Green på hver sin kant.
Eneste skifte jeg ønsker til lørdag er Barkley inn for Brown,
men frykter at det også skal gjøres plass til Kenny, Tate, Tonge og Becchio...
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Flott seier dette og mest gledelig at vi faktisk spiller en god kamp, spesielt etter pause.

FÃ…r håpe vi tar med oss dette til helga, og at de fleste som spilte i dag får fornyet tillit.
Har nesten litt trua på Varney :o og Green på hver sin kant.
Eneste skifte jeg ønsker til lørdag er Barkley inn for Brown,
men frykter at det også skal gjøres plass til Kenny, Tate, Tonge og Becchio...
Husk at vi hadde 0 skudd på mål til pause....er ok nede på jorda igjen etter neste ligakamp ;)
Vil ha ny manager og nytenking-NÃ…!

B_Ød

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 
Ups & Ups!!

Sydhagen

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 

Dette viser vel at vi har brukbare fotballspillere i laget når vi spiller fotball og ikkje hoofball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 

Dette viser vel at vi har brukbare fotballspillere i laget når vi spiller fotball og ikkje hoofball.

ja, det er akkurat det. Og det mener jeg at en manager som NW bør se og fremme.
Ups & Ups!!

auren

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 

Dette viser vel at vi har brukbare fotballspillere i laget når vi spiller fotball og ikkje hoofball.

ja, det er akkurat det. Og det mener jeg at en manager som NW bør se og fremme.

Og så kan det jo alltids hende at Bham spilte en skikkelig rævva andre omgang. Spent på hvordan laget responderer mot Bristol City til helga.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 

Dette viser vel at vi har brukbare fotballspillere i laget når vi spiller fotball og ikkje hoofball.

ja, det er akkurat det. Og det mener jeg at en manager som NW bør se og fremme.

Og så kan det jo alltids hende at Bham spilte en skikkelig rævva andre omgang. Spent på hvordan laget responderer mot Bristol City til helga.

auren

Jeg velger å tro på mitt resonnement inntil videre  :)
Tror det hadde vært vanskelig selv for Messi å spille god fotball under NW slik det har vært de siste mnd.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Man kan godt hoppe i taket over at vi spilte fotball i 45 minutter i går men det endrer ikke på det faktum at vi er like stabile som humøret til Navarsete. Det er jo umulig å vite før en kamp starter om Leeds faktisk har tenkt å spille fotball. Det må jo være et paradoks, ikke minst for de som tar sjansen på å gå på kamper.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

er ingen trener, og er vel strengt tatt "proppfull av begrensninger" når det gjelder det meste innafor fotballfaget...MEN, det ble nevnt her, 0 skudd på mål før pause, etter pause  derimot  snakket Eddie om at vi da hadde startet med å "pass the ball" og vips så er vi liksom et fotball-lag igjen.
Hvis jeg skjønner hva Eddie og resten av våkne leedsfans i verden sier, bør vel dette også plukkes opp av NW? Skal bli spennende å se hva som skjer neste ligakamp. 


Dette viser vel at vi har brukbare fotballspillere i laget når vi spiller fotball og ikkje hoofball.

ja, det er akkurat det. Og det mener jeg at en manager som NW bør se og fremme.

Og så kan det jo alltids hende at Bham spilte en skikkelig rævva andre omgang. Spent på hvordan laget responderer mot Bristol City til helga.

auren

Jeg velger å tro på mitt resonnement inntil videre  :)
Tror det hadde vært vanskelig selv for Messi å spille god fotball under NW slik det har vært de siste mnd.

Ville Warnock brukt Messi som venstreback eller defansiv midtbanespiller, mon tro? Eller target man?
- Leif Olav

Sydhagen

noen spillerrapporter fra kampen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Messi er venstrebeint, så han hadde nok fått som oppgave å spille høyreback og lempe lange baller 1,5m over McCormack, før han etter kampen hører på LUTV at Colin - like etter slaktingen av Becchio og dommertrioen - mener Peltier er en mye bedre spiller, og at Michael Brown er det beste siden oppskåret brød.

testo

Adam Drury ‏@adamdrury78
Morning everyone. Great win last night! Gutted to get injured so early, in this morning to get my ankle looked at. Hopefully nothing serious

Begynner sånn smått å gå ut på dato de beina der kanskje..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje


SOL

Det er ingen grunn til å juble for høyt etter en omgang med noe som kunne høres ut som ok fotball. Med tanke på alle de kampene og 1. omgang i går, som har vært ræva, tror jeg ikke en brukbar omgang mot et svakt Birmingham-lag betyr at vi har snudd trenden.
Skulle ønske jeg tok feil, men er i alle fall ikke overbevist.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Noen som kan huske hvor lenge det er siden vi slo Birmingham borte?
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Noen som kan huske hvor lenge det er siden vi slo Birmingham borte?

13 timer

HåvardK

Messi er venstrebeint, så han hadde nok fått som oppgave å spille høyreback og lempe lange baller 1,5m over McCormack, før han etter kampen hører på LUTV at Colin - like etter slaktingen av Becchio og dommertrioen - mener Peltier er en mye bedre spiller, og at Michael Brown er det beste siden oppskåret brød.
;D

kalle_92

  • Gjest
Noen som kan huske hvor lenge det er siden vi slo Birmingham borte?

13 timer
1996, ifølge en kar på twitter.

Rudi G.

  • Gjest
Pope-intervju med NW etter gårsdagens kamp;

http://audioboo.fm/boos/1157804

testo

Noen som kan huske hvor lenge det er siden vi slo Birmingham borte?

ENGLISH LEAGUE CUP    Su 11Feb 1996   
RESULT

Birmingham 1            -         2 Leeds
HT 1 - 0   FT 1 - 2 
Kevin Francis
                                                  Chris Whyte (og )Tony Yeboah

Før det så må vi helt ned til 1982

ENGLISH DIV 1 (OLD)    Sa 10Apr 1982   
RESULT
Birmingham 0          -            1 Leeds
HT - FT 0 - 1
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

flynn

Flott seier dette og mest gledelig at vi faktisk spiller en god kamp, spesielt etter pause.

FÃ…r håpe vi tar med oss dette til helga, og at de fleste som spilte i dag får fornyet tillit.
Har nesten litt trua på Varney :o og Green på hver sin kant.
Eneste skifte jeg ønsker til lørdag er Barkley inn for Brown,
men frykter at det også skal gjøres plass til Kenny, Tate, Tonge og Becchio...
Husk at vi hadde 0 skudd på mål til pause....er ok nede på jorda igjen etter neste ligakamp ;)
Vil ha ny manager og nytenking-NÃ…!

Spilles ligakampene heretter med bare en omgang ??
Snakk om å se halvtomme glass :-)

flynn


Leedsulf

Så høydepunktene på LUTV nå. I helsikke for en redning av Ashdown på slutten!

Rudi G.

  • Gjest
Så høydepunktene på LUTV nå. I helsikke for en redning av Ashdown på slutten!

Kanonredning, og kjekt å se Austin involvert i begge våre mål :)