Skrevet av Emne: KAMP: vs Bristol City på Elland Road, lørdag 19. Januar kl 16:00  (Lest 42612 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

testo

Med bare 16 timer til avspark så er det på tide å få opp en kamp tråd vel.
Mange spekulasjoner rundt Becchio før denne kampen og det store spørsmålet er om han blir solgt i dette vinduet eller om han blir, personlig så syns ikke jeg han holder PL nivå så han skal bare få gå om det kommer en ny spiss for de evnt 4 mill vi får for han.

Skulle Leeds og Warnock ryke mot BC så håper jeg han får nyte pensjonen fra i morgen kveld og at Adkins  tar over, men så heldige er vi vel ikke, det er tross alt lucky Leeds vi prater om...
« Siste redigering: Februar 18, 2013, 14:26:02 av Promotion 2010 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Med bare 16 timer til avspark så er det på tide å få opp en kamp tråd vel.
Mange spekulasjoner rundt Becchio før denne kampen og det store spørsmålet er om han blir solgt i dette vinduet eller om han blir, personlig så syns ikke jeg han holder PL nivå så han skal bare få gå om det kommer en ny spiss for de evnt 4 mill vi får for han.

Skulle Leeds og Warnock ryke mot BC så håper jeg han får nyte pensjonen fra i morgen kveld og at Adkins  tar over, men så heldige er vi vel ikke, det er tross alt lucky Leeds vi prater om...

Vel..... Nå spiller vi faktisk ikke i PL heller.

Behold Becchio, takk
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Klassisk situasjon. Vi møter bunnlaget, men nå flyter det bra hjemme på ER. Denne kampen har jeg god tro på at vi vinner.
Super Leeds since 1968

Dennis

Siden det famøse 1-6-tapet mot Watford har vi nå vunnet fem strake kamper på Elland Road. Når bunnlaget Bristol City gjester Mekka, bør den statistikken forlenges.

Jeg håper at tirsdagens kamp, hvor vi ikke bare vinner borte, men snur underlege til seier, var en forløsning for laget etter elendige prestasjoner i det siste.

Taper vi i kveld, bør det være kroken på døra for Warnock, men jeg frykter at det ikke er tilfelle.
Marching on together!

sportcarl1

det är bara vinst som gäller idag, då är vi verkligen med i racet om play-off,
 

Allanclarke

Vi taper vel idag også skal du se mot bunnlaget igjen. Har ingen tro på at vi har sjans her!!!   ;D ;D ;D ;D

Rudi G.

  • Gjest
Hører intervju med NW nå, nå er plutselig Aidy kjempe god, har litt å lære, men kjempe god :)

http://www.yorkshireradio.net/radioplayer.php?source=yorkshireradio

kalle_92

  • Gjest
Hører intervju med NW nå, nå er plutselig Aidy kjempe god, har litt å lære, men kjempe god :)

http://www.yorkshireradio.net/radioplayer.php?source=yorkshireradio
::)

speedy g

Er klar for 3 poeng idag.
Vi har vel ikke en super statistikk MOT bunnlag men ingen regel uten unntak :)
På tide å starte med å vise at vi faktisk kan styre en kamp mot antatt dårligere motstand.
Skal vi holde ut sesongen bør forskjellen vises idag, tross alt ligger vi ikke så dårlig an, med tange på hvor tett det er i ligaen.
M O T :D :D

sveifors

Hører intervju med NW nå, nå er plutselig Aidy kjempe god, har litt å lære, men kjempe god :)

http://www.yorkshireradio.net/radioplayer.php?source=yorkshireradio

Hadde han latt Aidy spille venstreback hele sesongen å latt ham lære, så ville han blitt god nok han. Aidy har fart, og det mangler resten av laget
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Laget;

Kenny Byram Peltier Lees White Barkley Austin Brown Varney Diouf Becchio McCormack
« Siste redigering: Januar 19, 2013, 15:11:27 av Rudi G. »

Rudi G.

  • Gjest
Hører intervju med NW nå, nå er plutselig Aidy kjempe god, har litt å lære, men kjempe god :)

http://www.yorkshireradio.net/radioplayer.php?source=yorkshireradio

Hadde han latt Aidy spille venstreback hele sesongen å latt ham lære, så ville han blitt god nok han. Aidy har fart, og det mangler resten av laget

Helt helt enig!

sveifors

Kenny

Byram Lees Peltier White

      BarkleyAustin  Brown   Diouf

Becchio Ross Mac

Skjønner ikke  at Brown og Austin velges foran blant annet Green og Tonge
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bjoggis

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio

marve

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D
 

Rudi G.

  • Gjest
Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio

Det er riktig :)

auren

Sv: KAMP: vs Bristol City på Ellland Road, lørdag 19. Januar kl 16:00
« Svar #16 på: Januar 19, 2013, 15:11:38 »
Svært offensivt lag. Blir det krempasninger fra Brown og Austin, eller hoof? PS! Retorisk spm! :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Benken;

Ashdown, Pearce, Green, Varney, Norris, Tonge, Somma.

JanPSyse

Var ganske sikker på at vi ville gå på en smell i forrige seriekamp, og det gjorde vi. ..

I dag derimot, har jeg en god følelse. Tipper 2-0 (McDelivery og Luciano) ;D.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

testo

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D

Han får riktig nok mange kort men han er den som løper til krampa tar han også da..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

marve

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D

Han får riktig nok mange kort men han er den som løper til krampa tar han også da..
Hva med vårt eneste kjøp tonge skada ?.
 

bjoggis

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D

Han får riktig nok mange kort men han er den som løper til krampa tar han også da..
Hva med vårt eneste kjøp tonge skada ?.
Benken

job

Idag tror jeg det blir mål på både for McCormack og Becchio .
Come On Leeds !!
Marching on together!                               Siden 1970

Ankerjon15

Denne skal vi vinne ;D

job

Marching on together!                               Siden 1970

Trond90

Bør bli 3 poeng i dag Warnock!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

peder

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D

Han får riktig nok mange kort men han er den som løper til krampa tar han også da..
kan du definere løpe. For meg ser det ut som bevegelsene til gamlingen i beste fall kan kalles rolig jogging.  :(

marve

Laget ifølge Kirwin:
Kenny, Byram. Lees, Peltier, White, Brown, Barkley, Austin, Diouf, McCormack, Becchio
BROWN !!!!!!!!!!??????????
Må bare klage  ;D

Han får riktig nok mange kort men han er den som løper til krampa tar han også da..
kan du definere løpe. For meg ser det ut som bevegelsene til gamlingen i beste fall kan kalles rolig jogging.  :(
;D ;D
 

job

Bør bli 3 poeng i dag Warnock!
Hvis ikke, tar han hatten og går av med pensjon.......
Marching on together!                               Siden 1970

B_Ød

moderat håp om 3p idag...men en tuborg til match, jadda  :D
Ups & Ups!!