Skrevet av Emne: O'Learys Trondheim  (Lest 3871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
O'Learys Trondheim
« på: Januar 22, 2013, 21:08:37 »
O'Learys prøver seg i Trondheim igjen: http://www.olearys.no/Default.aspx?CMSLanguageID=16&ArticleID=5679&UnitID=166

Har fått bekreftet på mail fra daglig leder at de viser Leeds - Tottenham søndag 27. januar kl. 15.00.

Jeg og to til tar i allefall turen dit for å se kampen :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Tobbe9210

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #1 på: Januar 23, 2013, 10:35:19 »
Hvor ligger O'Learys?
Slår det stemninga på Three Lions?  ;)
Leksvik whites

lojosang

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #2 på: Januar 23, 2013, 10:58:45 »
Ligger i krysset Olav Trygavson Munkegata.

Har ikke all verden tro på en plastikkjedesportsbar. Jeg får faktisk neller bare av NAVNET "sportsbar", men 3L er heller ikke hva det en gang var lenger, dessverre.
 Og med den sørvisen de viste under julebordet er det kanskje på tide å teste ut nye jaktmarker?
Hvis jeg er våken tar jeg også turen. Men med Burn's Night-feiring på lørdagen er det høyst usikkert.
- Leif Olav

Tobbe9210

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #3 på: Januar 23, 2013, 11:04:14 »
Hmm, liker meg på Three Lions.. ser ikke noen grunn til å bytte (om det ikke skulle være bedre ølpriser noen annen plass)
Leksvik whites

lojosang

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #4 på: Januar 23, 2013, 11:17:52 »
Hmm, liker meg på Three Lions.. ser ikke noen grunn til å bytte (om det ikke skulle være bedre ølpriser noen annen plass)

Bedre ØL enn ølpriser for undertegnede. Om jeg sparer en femtilapp de få gangene i året vi vises på TVer ikke spesielt viktig, men jeg drikker heller farris enn Heinekken og Carlings for eksempel.
- Leif Olav

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #5 på: Februar 01, 2013, 19:06:17 »
Syns faktisk at det var en veldig bra plass, stort, veldig fint og fortsatt pubaktig. Greit ølutvalg og god mat. Dougie trenger konkurranse og har fått det!!
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

HåvardK

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #6 på: Februar 01, 2013, 22:41:57 »
Stuck med svigers i helga, og må nok nøye meg med stream :(. Hva mener du for øvrig med "bra ølutvalg"?

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #7 på: Februar 02, 2013, 09:33:48 »
Helt greit ølutvalg med et par-tre øltyper jeg ikke hadde smakt før :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

lojosang

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #8 på: Februar 02, 2013, 13:26:51 »
Helt greit ølutvalg med et par-tre øltyper jeg ikke hadde smakt før :)

Jeg er våken, ikke bakfull og har ikke konsert, håndball, bryggefestival eller makrameknytting på gang, så jeg kommer for å sjekke ut dette ølutvalget i ettermiddag.  :)
- Leif Olav

HåvardK

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #9 på: Februar 02, 2013, 14:08:18 »
Helt greit ølutvalg med et par-tre øltyper jeg ikke hadde smakt før :)

Jeg er våken, ikke bakfull og har ikke konsert, håndball, bryggefestival eller makrameknytting på gang, så jeg kommer for å sjekke ut dette ølutvalget i ettermiddag.  :)
Antar du er full, da? Håper du kan gi tilbakemelding på ølutvalg og generell atmosfære.

lojosang

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #10 på: Februar 02, 2013, 18:56:58 »
De kjedeligste ølene fra Samuel Adams og Brooklyn. Brooklyn Lager på fat i 1. etasje.
HP 12 og 18, Macallan 12 og Laphroaigh 10 pluss Maker's Mark i brennevinsavdelingen.
Mat til omtrent samme pris og kvalitet som Egon. Hva pokker er "minted peas" og hva gjør det på fish&chips?

Stemning omtrent som man kan forvente på en stor kjedepøbb over to etasjer. Litt som en større Wetherspoon uten pai og håndpumper. Føler meg hånet over plakaten med "Happiness is hand pulled" når man kun serverer pasteurisert overkarbonert industriskvip fra automatiske tårn.

Likevel, bedre enn 3L slik den drives nå. Kan bli bra om vi får oss noen stambord.
Boston Ale fra flaske og Brooklyn Lager fra fat duger.

Uten den begredelig andreomgangen ville jeg sagt at dette var langt bedre enn fryktet. Tror dette kan bli et bra sted. Særlig om det blir nok Leedskamper til at man kan begynne å skvise dem til å ta inn noe av det mer spreke Brooklyn og Samuel Adams produserer.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #11 på: Februar 05, 2013, 21:51:00 »
Syns faktisk det høres bra ut, dette. Nå har jeg greid å finne unnskyldninger for ikke å se kamper på pub de siste gangene, noe som vel skyldes at engasjementet har falmet en smule. Heldigvis har Leedsfan mer og mindre garantert at Morison blir en hit sammen med Haribo, så det lover jo godt for vårsesongen. Vi treffes på O´Learys, folkens!

HåvardK

Sv: O'Learys Trondheim
« Svar #12 på: Februar 16, 2013, 10:50:22 »
Greier ikke å finne ut om morgendagens kamp vises på O´Learys - men regner med det. Flere som tar turen?