Skrevet av Emne: EX-Spiller: Stephen Warnock  (Lest 69011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #240 på: Januar 15, 2015, 10:01:36 »
Tør å våge påstanden at vi ikke rykker ned selvom Warnock forsvinner. Ser det er noen som er redd for rutinen og at den vil være viktig for å beholde plassen. Det er ikke kun der skoen trykker. Vi beholder plassen også uten Warnock  :) Helt greit å løse opp lønnsutgifter fra den mannen.

Hvis vi gjør det like bra i annen halvdel av sesongen som i første står vi akkurat der i begynnelsen av mai:  På kanten av stupet med et par leve-eller-dø kamper igjen. Er det noe som helst som i dag indikerer at vi er på bedringens vei? Vi sliter i alle ledd og selger vår kaptein og bestemann, som vi pleier...

Jeg var på Elland Rd sist vi ble sent ned i Div 1 og det orker hverken jeg eller klubben igjen.

Ã… her er vi fundementalt uenig  ;) Men det er greit. JEG tror ihvertfall ikke det blir værre av å selge W nå. Mulig jeg tar feil. Men da skal jeg spise de ordene isåfall og innrømme at jeg tok feil  ;)


Fundamentalt?  Du sier det "i hvertfall ikke blir verre".  Mitt poeng er at vi er der nå - på kanten.  Hvis vi fortsetter der vi er (ikke bedre - ikke verre) så er nedrykk absolutt en mulighet.

Enig i det ang nedrykk om vi fortsetter som nå. Poenget mitt er at selvom W har spilt så har vi jo likevel vært grisedårlige og der vi er nå som du sier. Og fortsetter vi som nå er det ikke kun pga et salg av W er det jeg tror. Om du skjønner?  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #241 på: Januar 15, 2015, 13:03:59 »
Da var det gjort.

http://www.leedsunited.com/news/article/pnlgfwks9zll1215esnlvvjui/title/warnock-makes-rams-move?

Sitat fra: Leedsunited.com
Defender Stephen Warnock has completed a move to fellow Championship side Derby County in an undisclosed deal.

Warnock, who has made 22 appearances this season, has signed an 18-month deal with the option of a further year at the Midlands club.

In total the experienced full-back made 67 United appearances, scoring three goals, with his last proving to be the winner against Bolton Wanderers at Elland Road on August 30.

The defender's final game in the white of United came against his new employers at the iPro Stadium on December 30.

The club would like to thank Stephen for his time here and would like to wish him the best for the future.
« Siste redigering: Januar 15, 2015, 13:06:19 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #242 på: Januar 15, 2015, 13:30:48 »
Håper Taylor tar steget nå. Men hvem kan nå forandre tråden til ex spiller. Og nå er det så mange exspillere at vi i utgangspunktet burde hatt en egen kategori for ex spillere. Lik off topic f.eks

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #243 på: Januar 15, 2015, 13:35:48 »
WARNOCK MAKES RAMS MOVE

Defender moves to Derby County…

Published 15 January 2015 at 11:00

Derby County, Stephen Warnock


Defender Stephen Warnock has completed a move to fellow Championship side Derby County in an undisclosed deal.

Warnock, who has made 22 appearances this season, has signed an 18-month deal with the option of a further year at the Midlands club.

In total the experienced full-back made 67 United appearances, scoring three goals, with his last proving to be the winner against Bolton Wanderers at Elland Road on August 30.

The defender's final game in the white of United came against his new employers at the iPro Stadium on December 30.

The club would like to thank Stephen for his time here and would like to wish him the best for the future.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/pnlgfwks9zll1215esnlvvjui/title/warnock-makes-rams-move#sthash.3LlwqEHY.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #244 på: Januar 15, 2015, 14:18:36 »
Synd. Men spennende med Charlie Taylor. Håper manageren gir ham tillit ut sesongen og vi klarer oss.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik M

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #245 på: Januar 15, 2015, 15:53:15 »
Tør å våge påstanden at vi ikke rykker ned selvom Warnock forsvinner. Ser det er noen som er redd for rutinen og at den vil være viktig for å beholde plassen. Det er ikke kun der skoen trykker. Vi beholder plassen også uten Warnock  :) Helt greit å løse opp lønnsutgifter fra den mannen.

Hvis vi gjør det like bra i annen halvdel av sesongen som i første står vi akkurat der i begynnelsen av mai:  På kanten av stupet med et par leve-eller-dø kamper igjen. Er det noe som helst som i dag indikerer at vi er på bedringens vei? Vi sliter i alle ledd og selger vår kaptein og bestemann, som vi pleier...

Jeg var på Elland Rd sist vi ble sent ned i Div 1 og det orker hverken jeg eller klubben igjen.

Ã… her er vi fundementalt uenig  ;) Men det er greit. JEG tror ihvertfall ikke det blir værre av å selge W nå. Mulig jeg tar feil. Men da skal jeg spise de ordene isåfall og innrømme at jeg tok feil  ;)


Fundamentalt?  Du sier det "i hvertfall ikke blir verre".  Mitt poeng er at vi er der nå - på kanten.  Hvis vi fortsetter der vi er (ikke bedre - ikke verre) så er nedrykk absolutt en mulighet.

Enig i det ang nedrykk om vi fortsetter som nå. Poenget mitt er at selvom W har spilt så har vi jo likevel vært grisedårlige og der vi er nå som du sier. Og fortsetter vi som nå er det ikke kun pga et salg av W er det jeg tror. Om du skjønner?  :)

Ja, og vi er ikke fundamentalt uenig.  For meg virker det naturstridig å være så pessimistisk som jeg er nå.
 

Jon R

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #246 på: Januar 15, 2015, 16:31:24 »
Tør å våge påstanden at vi ikke rykker ned selvom Warnock forsvinner. Ser det er noen som er redd for rutinen og at den vil være viktig for å beholde plassen. Det er ikke kun der skoen trykker. Vi beholder plassen også uten Warnock  :) Helt greit å løse opp lønnsutgifter fra den mannen.

Hvis vi gjør det like bra i annen halvdel av sesongen som i første står vi akkurat der i begynnelsen av mai:  På kanten av stupet med et par leve-eller-dø kamper igjen. Er det noe som helst som i dag indikerer at vi er på bedringens vei? Vi sliter i alle ledd og selger vår kaptein og bestemann, som vi pleier...

Jeg var på Elland Rd sist vi ble sent ned i Div 1 og det orker hverken jeg eller klubben igjen.

Ã… her er vi fundementalt uenig  ;) Men det er greit. JEG tror ihvertfall ikke det blir værre av å selge W nå. Mulig jeg tar feil. Men da skal jeg spise de ordene isåfall og innrømme at jeg tok feil  ;)


Fundamentalt?  Du sier det "i hvertfall ikke blir verre".  Mitt poeng er at vi er der nå - på kanten.  Hvis vi fortsetter der vi er (ikke bedre - ikke verre) så er nedrykk absolutt en mulighet.

Enig i det ang nedrykk om vi fortsetter som nå. Poenget mitt er at selvom W har spilt så har vi jo likevel vært grisedårlige og der vi er nå som du sier. Og fortsetter vi som nå er det ikke kun pga et salg av W er det jeg tror. Om du skjønner?  :)

Det blir jo litt som å si at gode spillere (Warnock) i laget  ikke gir større sannynlighet for gode resultater enn mindre gode spillere (Taylor) i laget.  ;)

Ja, vi har vært dårlige denne sesongen, men sannsynligvis mer på tross av Warnocks prestasjoner enn på grunn av, hvis vi ser på summen av spillervurderinger fra kampene . Og ting kan fortsatt bli mye verre, mye verre...  :(
Jon R.

auren

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #247 på: Januar 15, 2015, 17:33:50 »
For å si det igjen: at vi har byttet formasjon er mye viktigere i positiv forstand enn det er negativt at Warnock selges... Jeg tror vi klarer oss pga dette formasjonsbyttet..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #248 på: Januar 15, 2015, 17:45:47 »
"News of a major bust up between MC and S Warnock is the catalist behind the sudden move. SW handed in a transfer request after MC is rumoured to have hit SW with a belt after the disappointing 1-0 loss to Fulham."

Sakset fra FB/LUFC Fans Buy Out Group
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #249 på: Januar 15, 2015, 18:00:47 »
"News of a major bust up between MC and S Warnock is the catalist behind the sudden move. SW handed in a transfer request after MC is rumoured to have hit SW with a belt after the disappointing 1-0 loss to Fulham."

Sakset fra FB/LUFC Fans Buy Out Group

Man skal lese mye rart før øynene faller ut.

Sydhagen

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #250 på: Januar 15, 2015, 18:17:47 »
"News of a major bust up between MC and S Warnock is the catalist behind the sudden move. SW handed in a transfer request after MC is rumoured to have hit SW with a belt after the disappointing 1-0 loss to Fulham."

Sakset fra FB/LUFC Fans Buy Out Group

Akkurat dette tar jeg med en klype salt  :D
Men at MC ønsket å selge SW er vel ingen hemmelighet.

Og jeg synes det er helt greit, både sportslig og økonomisk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #251 på: Januar 15, 2015, 18:20:49 »
"News of a major bust up between MC and S Warnock is the catalist behind the sudden move. SW handed in a transfer request after MC is rumoured to have hit SW with a belt after the disappointing 1-0 loss to Fulham."

Sakset fra FB/LUFC Fans Buy Out Group

Forundrer meg ikke og hadde i såfall vært fortjent, kan ikke sist huske jeg har sett en så dårlig kamp av en enkelt spiller, rett og slett skrekkelig, Doukara var jo Messi i forhold i kampen mot Derby....

Og til dere som mener han har vært vår beste igjennom sesongen, når var han best?

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #252 på: Januar 15, 2015, 19:27:17 »

"News of a major bust up between MC and S Warnock is the catalist behind the sudden move. SW handed in a transfer request after MC is rumoured to have hit SW with a belt after the disappointing 1-0 loss to Fulham."

Sakset fra FB/LUFC Fans Buy Out Group

Forundrer meg ikke og hadde i såfall vært fortjent, kan ikke sist huske jeg har sett en så dårlig kamp av en enkelt spiller, rett og slett skrekkelig, Doukara var jo Messi i forhold i kampen mot Derby....

Og til dere som mener han har vært vår beste igjennom sesongen, når var han best?

Jeg har ingen minner om SW fra hans to første sesonger hos oss. Han sier jo selv at han har vært en fringe-player hos oss etter Warnock ble sparket og til Hockaday "reddet" karrieren hans. Han har vel tjent £15k i uka og vært god i noen få kamper...

Jeg skjønner rett og slett ikke denne plutselige beundringen over SW og at man tror at det var han som kunne redde oss denne sesongen og i årene fremover..

Jeg tror det er navnet og tidligere meritter som gjør oss desperate etter Warnock. Connolly hadde også noen gode kamper for oss i løpet av noen sesonger, ingen som husker han...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #253 på: Januar 15, 2015, 21:18:20 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #254 på: Januar 15, 2015, 22:08:32 »
Välkommen till Leeds Cellino, nu vet du vad det innebär att äga klubben ;)
 

Runar

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #255 på: Januar 16, 2015, 00:09:39 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.
 

Erik M

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #256 på: Januar 16, 2015, 12:05:10 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.



Italiensk standard er sikkert god den.  Problemet er at overgangen til Championship har vist seg tøff - både for utlendinger og ex-PL stjerner.
« Siste redigering: Januar 16, 2015, 14:00:22 av Erik M »
 

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #257 på: Januar 16, 2015, 15:19:30 »
Good Riddance

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #258 på: Januar 16, 2015, 17:32:19 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.

Det som er åpenbart er at innsamlingen av denne nedfallsfrukten har sendt oss lukt ned i nedrykkssørpa. Og da kan det forsåvidt være ett fett om det er A,B!C eller D rejects.

Runar

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #259 på: Januar 16, 2015, 18:01:54 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.

Det som er åpenbart er at innsamlingen av denne nedfallsfrukten har sendt oss lukt ned i nedrykkssørpa. Og da kan det forsåvidt være ett fett om det er A,B!C eller D rejects.


Det er ikke åpenbart i det hele tatt.

Vi har samme formkurve nå som vi hadde fra 1.1.14 til sesongslutt. Da hadde vi helt andre spillere i troppen. Utfordringene våre kan selvsagt løses med bedre spillere, det vil kunne bidra å gi en ny giv, men i fjor hentet vi Wickham og Butland uten at det gav gruppen noe som helst. Vi hadde betydelig dårligere resultater etter nytt år forrige sesong til tross for at vi "forsterket" laget.

Prestasjon i lagidrett handler ikke utelukkende om å ha de beste spillerne, det handler om å skape et miljø som gjør at spillerne presterer opp mot sitt potensiale og fulle kapasitet.

Jeg hevder at det ikke er kvaliteten på spillerne isolert sett som gjør at vi ligger på en 21. plass.
 

Annesj

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #260 på: Januar 16, 2015, 18:11:52 »
Kunne ikke vært mer enig med siste taler. Well said!  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #261 på: Januar 16, 2015, 18:14:55 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.

Det som er åpenbart er at innsamlingen av denne nedfallsfrukten har sendt oss lukt ned i nedrykkssørpa. Og da kan det forsåvidt være ett fett om det er A,B!C eller D rejects.


Det er ikke åpenbart i det hele tatt.

Vi har samme formkurve nå som vi hadde fra 1.1.14 til sesongslutt. Da hadde vi helt andre spillere i troppen. Utfordringene våre kan selvsagt løses med bedre spillere, det vil kunne bidra å gi en ny giv, men i fjor hentet vi Wickham og Butland uten at det gav gruppen noe som helst. Vi hadde betydelig dårligere resultater etter nytt år forrige sesong til tross for at vi "forsterket" laget.

Prestasjon i lagidrett handler ikke utelukkende om å ha de beste spillerne, det handler om å skape et miljø som gjør at spillerne presterer opp mot sitt potensiale og fulle kapasitet.

Jeg hevder at det ikke er kvaliteten på spillerne isolert sett som gjør at vi ligger på en 21. plass.
är bara att instämma, kan gärna tillägga att det nog inte har med ägare eller tränare heller, för hur vi än gör stampar vi still
 

lojosang

Sv: Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #262 på: Januar 16, 2015, 21:36:16 »
Good Riddance
Spesiell uttalelse.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #263 på: Januar 16, 2015, 21:44:41 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.

Det som er åpenbart er at innsamlingen av denne nedfallsfrukten har sendt oss lukt ned i nedrykkssørpa. Og da kan det forsåvidt være ett fett om det er A,B!C eller D rejects.


Det er ikke åpenbart i det hele tatt.

Vi har samme formkurve nå som vi hadde fra 1.1.14 til sesongslutt. Da hadde vi helt andre spillere i troppen. Utfordringene våre kan selvsagt løses med bedre spillere, det vil kunne bidra å gi en ny giv, men i fjor hentet vi Wickham og Butland uten at det gav gruppen noe som helst. Vi hadde betydelig dårligere resultater etter nytt år forrige sesong til tross for at vi "forsterket" laget.

Prestasjon i lagidrett handler ikke utelukkende om å ha de beste spillerne, det handler om å skape et miljø som gjør at spillerne presterer opp mot sitt potensiale og fulle kapasitet.

Jeg hevder at det ikke er kvaliteten på spillerne isolert sett som gjør at vi ligger på en 21. plass.
Fellesnevneren her heter vel Massimo Cellino.
- Leif Olav

Runar

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #264 på: Januar 16, 2015, 21:50:12 »
Vel finansierte han deler av vårsesongen i ifjor, men han styrte ikke klubben i den perioden resultatene var som verst.
 

lojosang

Sv:
« Svar #265 på: Januar 16, 2015, 23:01:16 »
Spøkelset hans kretset rundt klubben allerede juletider, og han sparket manager før han hadde kjøpt klubbem allerede i januar,  så det dekker så godt som hele perioden du nevner
- Leif Olav

Kontakinte

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #266 på: Januar 16, 2015, 23:06:00 »
Da hentes det vel inn mer nedfallsfrukt fra enten serie B eller C som erstatning  :-\



Det snakkes om nedfallsfrukt fra Serie B, men alle spillerne vi har hentet fra Italia har rykket opp fra Serie B, noen flere ganger. Bellusci har 4 sesonger i Serie A (endte med nedrykk i fjor) Berardi har også endel kamper i Serie A.

Det er ikke slik at vi har hentet Serie B rejects, vi har i store grad hentet Serie A rejects noe som kan sees på som et steg opp fra endel av de transferene vi har gjor de siste årene.

Dessverre har uttellingen ikke vært god nok, noe skyld kan fordeles på spillerne, endel kan skyldes på lagledelse og resten kan sikkert skyldes på klubbledelse, men det nytter ikke å savne den tiden vi bare var i stand til å hentet Tonge, Brown, Norris, Webber og andre "proven" Championshipspillere.

Det som er åpenbart er at innsamlingen av denne nedfallsfrukten har sendt oss lukt ned i nedrykkssørpa. Og da kan det forsåvidt være ett fett om det er A,B!C eller D rejects.


Det er ikke åpenbart i det hele tatt.

Vi har samme formkurve nå som vi hadde fra 1.1.14 til sesongslutt. Da hadde vi helt andre spillere i troppen. Utfordringene våre kan selvsagt løses med bedre spillere, det vil kunne bidra å gi en ny giv, men i fjor hentet vi Wickham og Butland uten at det gav gruppen noe som helst. Vi hadde betydelig dårligere resultater etter nytt år forrige sesong til tross for at vi "forsterket" laget.

Prestasjon i lagidrett handler ikke utelukkende om å ha de beste spillerne, det handler om å skape et miljø som gjør at spillerne presterer opp mot sitt potensiale og fulle kapasitet.

Jeg hevder at det ikke er kvaliteten på spillerne isolert sett som gjør at vi ligger på en 21. plass.
Helt enig!! Har du en solid og god sentrallinje, kan du plassere bestemorra di på venstreback. Men har man ;D ikke det, kan fort bestemorra di virke veldig god...

Eriksen55

Sv: Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #267 på: Januar 17, 2015, 00:44:20 »
Good Riddance
Spesiell uttalelse.

Javel.. Syntes ikke han var spesielt god, har vært del av et lurvete forsvar noen år, offensivt veldig svak. Samt han tjente veldig godt! Du og mange andre må gjerne være uenig, men jeg er glad han er borte  :)

Tom S

Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #268 på: Januar 17, 2015, 14:30:19 »
Heilt greit salg i min verden :)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Stephen Warnock
« Svar #269 på: Januar 17, 2015, 14:50:28 »
Heilt greit salg i min verden :)

Jepp!