Skrevet av Emne: Stallen per dags dato  (Lest 44996 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #210 på: Januar 09, 2019, 20:24:38 »
Ikke et spor av bekymring, der altså. Her er det derimot annerledes. Det er jo grenseløst naivt å tro at de skadde spillerne kommer tilbake og blir der resten av sesongen, samt være overbevist om at nye skader og suspensjoner ikke dukker opp. Erfaringene så langt viser jo at skadefrekvensen er såpass høy at en virkelig må begynne å se på trenings- og restitusjonsregimet (hvis det er noe som heter det).
Fortsetter det slik - og mye tyder på det -  får jo alle i u-23-troppen plenty kamper resten av sesongen. Det blir ikke opprykk med en slik stall som mot QPR.

Jeg gidder ikke bruke en kalori på å bekymre meg før jeg må ihvertfall.

Skader og karantener har alle lag. Mulig vi har flere en snittet. Kanskje vi er mer heldig siste halvdel. Det er ingen automatikk i at de skadde blir skadd igjen. Vi får tilbake sultne og uthvilte spillere. Så vil tiden vise om skader preger resten sesongen.

Hvor hardt vi trener og restutisjonsarbeidet kjenner jeg ikke til. Tviler på at det er noe mer ekstremt enn f.eks Pep sine treninger i City. Han er kjent for bra trøkk på trening. City har minst like hardt, om ikke tøffere kampprogram.

Vi kan jo ikke ha 25 seniorspillere i tilfelle mange skader.

HåvardK

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #211 på: Januar 09, 2019, 20:34:58 »
Ikke et spor av bekymring, der altså. Her er det derimot annerledes. Det er jo grenseløst naivt å tro at de skadde spillerne kommer tilbake og blir der resten av sesongen, samt være overbevist om at nye skader og suspensjoner ikke dukker opp. Erfaringene så langt viser jo at skadefrekvensen er såpass høy at en virkelig må begynne å se på trenings- og restitusjonsregimet (hvis det er noe som heter det).
Fortsetter det slik - og mye tyder på det -  får jo alle i u-23-troppen plenty kamper resten av sesongen. Det blir ikke opprykk med en slik stall som mot QPR.

Jeg gidder ikke bruke en kalori på å bekymre meg før jeg må ihvertfall.

Skader og karantener har alle lag. Mulig vi har flere en snittet. Kanskje vi er mer heldig siste halvdel. Det er ingen automatikk i at de skadde blir skadd igjen. Vi får tilbake sultne og uthvilte spillere. Så vil tiden vise om skader preger resten sesongen.

Hvor hardt vi trener og restutisjonsarbeidet kjenner jeg ikke til. Tviler på at det er noe mer ekstremt enn f.eks Pep sine treninger i City. Han er kjent for bra trøkk på trening. City har minst like hardt, om ikke tøffere kampprogram.

Vi kan jo ikke ha 25 seniorspillere i tilfelle mange skader.
Hlet OK at dette ikke stresser deg, altså - men vi har i hvert fall mange flere skader enn hva tilfellet har vært halvveis i de tretti siste sesongene, som jeg har fulgt ganske tett. Ut fra dette våger jeg å antyde en i overkant stor slitasje på trening og/eller i kamp. Det er vel ingen hemmelighet at det trenes mye hardere nå enn bare for kort tid siden?

Hallgeir *

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #212 på: Januar 09, 2019, 20:44:29 »
Ikke et spor av bekymring, der altså. Her er det derimot annerledes. Det er jo grenseløst naivt å tro at de skadde spillerne kommer tilbake og blir der resten av sesongen, samt være overbevist om at nye skader og suspensjoner ikke dukker opp. Erfaringene så langt viser jo at skadefrekvensen er såpass høy at en virkelig må begynne å se på trenings- og restitusjonsregimet (hvis det er noe som heter det).
Fortsetter det slik - og mye tyder på det -  får jo alle i u-23-troppen plenty kamper resten av sesongen. Det blir ikke opprykk med en slik stall som mot QPR.

Jeg gidder ikke bruke en kalori på å bekymre meg før jeg må ihvertfall.

Skader og karantener har alle lag. Mulig vi har flere en snittet. Kanskje vi er mer heldig siste halvdel. Det er ingen automatikk i at de skadde blir skadd igjen. Vi får tilbake sultne og uthvilte spillere. Så vil tiden vise om skader preger resten sesongen.

Hvor hardt vi trener og restutisjonsarbeidet kjenner jeg ikke til. Tviler på at det er noe mer ekstremt enn f.eks Pep sine treninger i City. Han er kjent for bra trøkk på trening. City har minst like hardt, om ikke tøffere kampprogram.

Vi kan jo ikke ha 25 seniorspillere i tilfelle mange skader.


Skal du sammenligne Leeds med Man. City, må du også tenke på at City har "cirka 50 spillere" mer enn det vi har.  ;)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #213 på: Januar 09, 2019, 20:52:44 »
Ikke et spor av bekymring, der altså. Her er det derimot annerledes. Det er jo grenseløst naivt å tro at de skadde spillerne kommer tilbake og blir der resten av sesongen, samt være overbevist om at nye skader og suspensjoner ikke dukker opp. Erfaringene så langt viser jo at skadefrekvensen er såpass høy at en virkelig må begynne å se på trenings- og restitusjonsregimet (hvis det er noe som heter det).
Fortsetter det slik - og mye tyder på det -  får jo alle i u-23-troppen plenty kamper resten av sesongen. Det blir ikke opprykk med en slik stall som mot QPR.

Jeg gidder ikke bruke en kalori på å bekymre meg før jeg må ihvertfall.

Skader og karantener har alle lag. Mulig vi har flere en snittet. Kanskje vi er mer heldig siste halvdel. Det er ingen automatikk i at de skadde blir skadd igjen. Vi får tilbake sultne og uthvilte spillere. Så vil tiden vise om skader preger resten sesongen.

Hvor hardt vi trener og restutisjonsarbeidet kjenner jeg ikke til. Tviler på at det er noe mer ekstremt enn f.eks Pep sine treninger i City. Han er kjent for bra trøkk på trening. City har minst like hardt, om ikke tøffere kampprogram.

Vi kan jo ikke ha 25 seniorspillere i tilfelle mange skader.


Skal du sammenligne Leeds med Man. City, må du også tenke på at City har "cirka 50 spillere" mer enn det vi har.  ;)
Og backet av olje-fantazillioner fra Gulfen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #214 på: Januar 09, 2019, 21:30:22 »
Ut fra erfaringer denne sesongen der gjennomføringen av treninger og kamper "garanterer" 5-7 spillere skadet- til enhver tid!

Hvis vi skal ha et sterkt nok lag (førsteellever) til å rykke opp aksepterer jeg en - til nød to- U23-spillere på laget til enhver tid.

Dette regnestykket går ikke opp.......dessverre.
MOT

Eriksen55

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #215 på: Januar 09, 2019, 22:21:19 »
Ikke et spor av bekymring, der altså. Her er det derimot annerledes. Det er jo grenseløst naivt å tro at de skadde spillerne kommer tilbake og blir der resten av sesongen, samt være overbevist om at nye skader og suspensjoner ikke dukker opp. Erfaringene så langt viser jo at skadefrekvensen er såpass høy at en virkelig må begynne å se på trenings- og restitusjonsregimet (hvis det er noe som heter det).
Fortsetter det slik - og mye tyder på det -  får jo alle i u-23-troppen plenty kamper resten av sesongen. Det blir ikke opprykk med en slik stall som mot QPR.

Jeg gidder ikke bruke en kalori på å bekymre meg før jeg må ihvertfall.

Skader og karantener har alle lag. Mulig vi har flere en snittet. Kanskje vi er mer heldig siste halvdel. Det er ingen automatikk i at de skadde blir skadd igjen. Vi får tilbake sultne og uthvilte spillere. Så vil tiden vise om skader preger resten sesongen.

Hvor hardt vi trener og restutisjonsarbeidet kjenner jeg ikke til. Tviler på at det er noe mer ekstremt enn f.eks Pep sine treninger i City. Han er kjent for bra trøkk på trening. City har minst like hardt, om ikke tøffere kampprogram.

Vi kan jo ikke ha 25 seniorspillere i tilfelle mange skader.


Skal du sammenligne Leeds med Man. City, må du også tenke på at City har "cirka 50 spillere" mer enn det vi har.  ;)
Og backet av olje-fantazillioner fra Gulfen.

Får ikke mindre skader av oljemillioner og 50 spillere. Poenget var at jeg tror ikke Leeds trener noe hardere enn mange andre lag. Sikkert hardere enn under Evans f.eks. Under TC ble det uttrykt at det var for soft. Kanskje vi trener som et topplag, men spillerne hadde for dårlig grunnlag.

Jeg lever ihvertfall med den tro at de som trener best, blir best :)

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Stallen per dags dato
« Svar #216 på: Januar 09, 2019, 23:17:23 »
Tenker at vi er tre-fire spiller short akkurat nå...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #217 på: Januar 10, 2019, 20:55:01 »
Vi har altså mistet tre spillere, Blackman, Baker og Saiz, som har spilt henholdsvis 0, 14+4 og 1+9 kamper i serien!

Det er full panikk her, selv om Bamford, Brown, Berardi er klare i løpet av måneden mens Cooper, Douglas og Dallas er like om hjørnet!

Halvfullt eller halvtomt: Sesongen er for meg MER enn FULL hittil!

In Bielsa We Trust!  :) 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #218 på: Januar 10, 2019, 21:37:34 »
Helt klart måste det spelare in i januarifönstret, Baker, Saiz o och Blackman måste ersättas, därefter förstärka truppen, vad  gör vi om Pontus bryter benet? En sak är säker konkurentklubbarna kommer inte sitta med händerna i kors
 

TK20

Stallen per dags dato
« Svar #219 på: Januar 12, 2019, 10:22:54 »
Dette sommervinduet kommer til å bli spennende, eller jeg håper i hvert fall det. Forrige sesong var stallen tynn og så begynte Orta/Radz og handle som fulle sjømenn.

Orta har vist at han kan hente inn en hel haug med spillere, nå må han vise at han kan bli kvitt de også.

Førstelagsspillere:
- Jansson
- Ayling
- Forshaw
- Vieira
- Alioski
- Hernandez (forsvinner trolig pga at vi har for mange spillere og at han kanskje ikke tror på 5-årsplanen)
- Saiz
- Roberts

Squadplayers:
- Bradley Peacock-Farrell (kanskje vår nummer 1?)
- Cooper
- Coyle
- De Bock
- Berardi (for min del så kan denne hissigproppen bare dra, men han er fin å ha på benken)
- Dallas
- Phillips
- Ideguchi
- Grot
- Ekuban

Get rid players:
- Lonergan
- Wiedwald
- Pennington (ikke fornye dette lånet eller kjøpe)
- Anita
- O'Kane
- Murphy
- Klich
- Sacko
- Gomes
- Cibicki
- Roofe
- Lasogga (blir for dyr og passer ikke vår spillestil, velger han rett klubb så kommer han til å putte mange mål)
- Antonsson

Out on loan players:
- Shaugnessy

Har ikke vurdert de unge lovende som også kan ta et steg eller to neste sesong. Har også prøvd å forholde meg litt realistisk da jeg kunne godt tenkt meg å "get rid" av flere.

Da har vi 7 spillere som kan utgjøre et fundament blant de 11 som starter. 1 er på vei ut (Pablo) og Saiz/Jansson kan også forsvinne.

Er dere enig/uenig?

Grei denne. Men jeg fører de som jeg uthever i squadplayers som get rid players. Ideguchi kan jeg for lite om og lar han være under tvil.
De med skrått fører jeg over til squadplayers

Det er greit, men det var litt realisme i min vurdering også, dette er tross alt ikke Championship Manager. Kan være at japsen blir lånt ut også! Vi klarer ikke å kvitte oss med 15-20 mann!

Det er riktig. Og jeg må med ærlighetens anstendighet innse at opprykk neste sesong, nei det er for tidlig med den elendige stallen vi har. Men rett innkjøp i sommervinduet, og neste sesongs sommervindu. Ja da tror jeg opprykk i sesongen 2019/20 faktisk er det eneste vi kan håpe på. Men da må fremtidige innkjøp sitte, og vi må bli kvitt bortimot 15-20 spillere i løpet av to sesonger

Jeg er 100% tilhenger av at man på et internettforum skal kunne uttale seg uten frykt for å bli hogget ned av etterpåklokskapens disipler, men det må være lov å noen ganger se tilbake og humre litt over våre egne spådommer.

Denne sesongen er kanskje den første hvor vi har en manager som faktisk har trua på stallen vår, og som ikke gjør det som foreslås i denne tråden: «bli kvitt 15-20 spillere», deriblant poty-kandidater som Phillips, Klich, Cooper og Roofe.

Ã… ta sikte på å bytte ut hele stallen over en viss periode gir ingen mening med mindre man har et transfer-/lønnsbudsjett som utklasser konkurrentene. Da er det bedre å bruke pengene på en manager som får det beste ut av spillerne man har og forsterker der det virkelig trengs.

All honnør til Radz for jobben han har gjort til nå!

HåvardK

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #220 på: Januar 12, 2019, 12:11:30 »
Det som har skjedd med spillerne siden fjoråret er jo helt utrolig. Satt i går sammen med Leeds-kamerat Jostein og fastslo hvor deilig det var å ha Cooper tilbake. En helt utenkelig setning å uttale så sent som i mai i fjor. Kalvin hadde vi også avskrevet.

Leedsfan

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #221 på: Januar 12, 2019, 14:56:02 »
Dette sommervinduet kommer til å bli spennende, eller jeg håper i hvert fall det. Forrige sesong var stallen tynn og så begynte Orta/Radz og handle som fulle sjømenn.

Orta har vist at han kan hente inn en hel haug med spillere, nå må han vise at han kan bli kvitt de også.

Førstelagsspillere:
- Jansson
- Ayling
- Forshaw
- Vieira
- Alioski
- Hernandez (forsvinner trolig pga at vi har for mange spillere og at han kanskje ikke tror på 5-årsplanen)
- Saiz
- Roberts

Squadplayers:
- Bradley Peacock-Farrell (kanskje vår nummer 1?)
- Cooper
- Coyle
- De Bock
- Berardi (for min del så kan denne hissigproppen bare dra, men han er fin å ha på benken)
- Dallas
- Phillips
- Ideguchi
- Grot
- Ekuban

Get rid players:
- Lonergan
- Wiedwald
- Pennington (ikke fornye dette lånet eller kjøpe)
- Anita
- O'Kane
- Murphy
- Klich
- Sacko
- Gomes
- Cibicki
- Roofe
- Lasogga (blir for dyr og passer ikke vår spillestil, velger han rett klubb så kommer han til å putte mange mål)
- Antonsson

Out on loan players:
- Shaugnessy

Har ikke vurdert de unge lovende som også kan ta et steg eller to neste sesong. Har også prøvd å forholde meg litt realistisk da jeg kunne godt tenkt meg å "get rid" av flere.

Da har vi 7 spillere som kan utgjøre et fundament blant de 11 som starter. 1 er på vei ut (Pablo) og Saiz/Jansson kan også forsvinne.

Er dere enig/uenig?

Grei denne. Men jeg fører de som jeg uthever i squadplayers som get rid players. Ideguchi kan jeg for lite om og lar han være under tvil.
De med skrått fører jeg over til squadplayers

Det er greit, men det var litt realisme i min vurdering også, dette er tross alt ikke Championship Manager. Kan være at japsen blir lånt ut også! Vi klarer ikke å kvitte oss med 15-20 mann!

Det er riktig. Og jeg må med ærlighetens anstendighet innse at opprykk neste sesong, nei det er for tidlig med den elendige stallen vi har. Men rett innkjøp i sommervinduet, og neste sesongs sommervindu. Ja da tror jeg opprykk i sesongen 2019/20 faktisk er det eneste vi kan håpe på. Men da må fremtidige innkjøp sitte, og vi må bli kvitt bortimot 15-20 spillere i løpet av to sesonger

Jeg er 100% tilhenger av at man på et internettforum skal kunne uttale seg uten frykt for å bli hogget ned av etterpåklokskapens disipler, men det må være lov å noen ganger se tilbake og humre litt over våre egne spådommer.

Denne sesongen er kanskje den første hvor vi har en manager som faktisk har trua på stallen vår, og som ikke gjør det som foreslås i denne tråden: «bli kvitt 15-20 spillere», deriblant poty-kandidater som Phillips, Klich, Cooper og Roofe.

Ã… ta sikte på å bytte ut hele stallen over en viss periode gir ingen mening med mindre man har et transfer-/lønnsbudsjett som utklasser konkurrentene. Da er det bedre å bruke pengene på en manager som får det beste ut av spillerne man har og forsterker der det virkelig trengs.

All honnør til Radz for jobben han har gjort til nå!

Artig å lese, mått sjekke om det virkelig var meg som hadde satt opp denne lista.

Når det gjelder Phillips så hadde jeg aldri trodd at han skulle bli så god, tror ikke jeg er alene om dette. Klich var ute i kulda, trodde aldri han skulle komme inn igjen. Cooper trodde jeg hadde nådd sitt maksnivå, jeg har ikke vært en av hans store kritikere, synes han var ganske god forrige sesong. Roofe måtte spille sentralt, å se han ute på vingen var helt krise. Slik han spilte i går var helt hinsides, smarte løp, plaget midtstopperne og putta mål. Hadde aldri trodd at Roofe skulle bli så god.

Jeg sa mange ganger forrige sesong at stallen ikke var så dårlig som mange skulle ha det til, at spillerne underpresterte og at de trengte en head coach som var like stor eller større enn Leeds.
Bielsa kjente jeg ikke mye til, ante ikke hva jeg skulle forvente, men prøvde å forholde meg positiv og avventende, men at det skulle bli som det har blitt hadde jeg ALDRI trodd. Hele laget er jo hjernevaska og gjør alt 400% bedre enn tidligere. Tidligere så har de fleste spillerne som har kommet til klubben stagnert eller blitt dårligere, nå er jo alle forbedret og det er så gøy!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #222 på: Januar 12, 2019, 22:19:20 »
Dette sommervinduet kommer til å bli spennende, eller jeg håper i hvert fall det. Forrige sesong var stallen tynn og så begynte Orta/Radz og handle som fulle sjømenn.

Orta har vist at han kan hente inn en hel haug med spillere, nå må han vise at han kan bli kvitt de også.

Førstelagsspillere:
- Jansson
- Ayling
- Forshaw
- Vieira
- Alioski
- Hernandez (forsvinner trolig pga at vi har for mange spillere og at han kanskje ikke tror på 5-årsplanen)
- Saiz
- Roberts

Squadplayers:
- Bradley Peacock-Farrell (kanskje vår nummer 1?)
- Cooper
- Coyle
- De Bock
- Berardi (for min del så kan denne hissigproppen bare dra, men han er fin å ha på benken)
- Dallas
- Phillips
- Ideguchi
- Grot
- Ekuban

Get rid players:
- Lonergan
- Wiedwald
- Pennington (ikke fornye dette lånet eller kjøpe)
- Anita
- O'Kane
- Murphy
- Klich
- Sacko
- Gomes
- Cibicki
- Roofe
- Lasogga (blir for dyr og passer ikke vår spillestil, velger han rett klubb så kommer han til å putte mange mål)
- Antonsson

Out on loan players:
- Shaugnessy

Har ikke vurdert de unge lovende som også kan ta et steg eller to neste sesong. Har også prøvd å forholde meg litt realistisk da jeg kunne godt tenkt meg å "get rid" av flere.

Da har vi 7 spillere som kan utgjøre et fundament blant de 11 som starter. 1 er på vei ut (Pablo) og Saiz/Jansson kan også forsvinne.

Er dere enig/uenig?

Grei denne. Men jeg fører de som jeg uthever i squadplayers som get rid players. Ideguchi kan jeg for lite om og lar han være under tvil.
De med skrått fører jeg over til squadplayers

Det er greit, men det var litt realisme i min vurdering også, dette er tross alt ikke Championship Manager. Kan være at japsen blir lånt ut også! Vi klarer ikke å kvitte oss med 15-20 mann!

Det er riktig. Og jeg må med ærlighetens anstendighet innse at opprykk neste sesong, nei det er for tidlig med den elendige stallen vi har. Men rett innkjøp i sommervinduet, og neste sesongs sommervindu. Ja da tror jeg opprykk i sesongen 2019/20 faktisk er det eneste vi kan håpe på. Men da må fremtidige innkjøp sitte, og vi må bli kvitt bortimot 15-20 spillere i løpet av to sesonger

Jeg er 100% tilhenger av at man på et internettforum skal kunne uttale seg uten frykt for å bli hogget ned av etterpåklokskapens disipler, men det må være lov å noen ganger se tilbake og humre litt over våre egne spådommer.

Denne sesongen er kanskje den første hvor vi har en manager som faktisk har trua på stallen vår, og som ikke gjør det som foreslås i denne tråden: «bli kvitt 15-20 spillere», deriblant poty-kandidater som Phillips, Klich, Cooper og Roofe.

Ã… ta sikte på å bytte ut hele stallen over en viss periode gir ingen mening med mindre man har et transfer-/lønnsbudsjett som utklasser konkurrentene. Da er det bedre å bruke pengene på en manager som får det beste ut av spillerne man har og forsterker der det virkelig trengs.

All honnør til Radz for jobben han har gjort til nå!

Artig å lese, mått sjekke om det virkelig var meg som hadde satt opp denne lista.

Når det gjelder Phillips så hadde jeg aldri trodd at han skulle bli så god, tror ikke jeg er alene om dette. Klich var ute i kulda, trodde aldri han skulle komme inn igjen. Cooper trodde jeg hadde nådd sitt maksnivå, jeg har ikke vært en av hans store kritikere, synes han var ganske god forrige sesong. Roofe måtte spille sentralt, å se han ute på vingen var helt krise. Slik han spilte i går var helt hinsides, smarte løp, plaget midtstopperne og putta mål. Hadde aldri trodd at Roofe skulle bli så god.

Jeg sa mange ganger forrige sesong at stallen ikke var så dårlig som mange skulle ha det til, at spillerne underpresterte og at de trengte en head coach som var like stor eller større enn Leeds.
Bielsa kjente jeg ikke mye til, ante ikke hva jeg skulle forvente, men prøvde å forholde meg positiv og avventende, men at det skulle bli som det har blitt hadde jeg ALDRI trodd. Hele laget er jo hjernevaska og gjør alt 400% bedre enn tidligere. Tidligere så har de fleste spillerne som har kommet til klubben stagnert eller blitt dårligere, nå er jo alle forbedret og det er så gøy!

Du er overhodet ikke alene, nei!