Kamp vs Wolverhampton Wanderers på Molineux lørdag 9.2.13 kl 16:00

Started by ArneS, February 07, 2013, 15:30:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: B-m on February 09, 2013, 18:21:30
Quote from: Bites Yer Legs on February 09, 2013, 18:00:47
Er det virkelig forbanna mulig og ikke gjøre ett eneste bytte før 4 minutter på overtid.

Merkelig at ikke Warnock bruker byttene mer mht taktikkeri,  med den erfaringen han har som manager

Enig i at det har vært et problem i mange kamper. Akkurat idag fungerte vel de 11 utpå der ganske greit? Trenger man å bytte da? Utfra match bilde og hva som ble kommentert på radio: Kan ikke se noen opplagte bytter som burde vært gjort denne gangen...
Jon R.

Jon R

Quote from: Cherry on February 09, 2013, 18:24:33
Diouf..... Noen som vet?? En til å holde på ballen...

Kunne vært grei å bytte innpå på 2-1 men vanskelig ettersom han ikke var på benken. Syk?
Jon R.

ØBS

Quote from: Torpedo on February 09, 2013, 18:23:48
Mange kamper igjen. MYE kan skje. 16 kamper ffs.

Ikke mist håpet, folkens.. ikke nå! :-)

Hurra, Torpedo...

Hurra...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Torpe-do

Quote from: ØBS on February 09, 2013, 18:39:15

Hurra, Torpedo...

Hurra...

WTF????! STFU NOOB

Leedsgutt

Vi tapte 2p idag, så får vi se nå etter sesongen om disse 2 poengene var likegyldig eller viktig

SOL

Interessant å høre at Warnock mener Leeds spilte en veldig god kamp og var overlegne, mens Eddie Gray & co mente uavgjort var greitt nok, og at kampen var så som så.
At Brown spiller en bra kamp er flott, men forteller det meste om resten av spillerene våre.
Det er merkelig at Barkley, som en av våre kreative i laget, ikke får starte.
Nei, NW, sorry, men tiden din er ute. Jeg ønsker ikke å ha deg med kenger. Du duger rett og slett ikke.

Flottdet

Jeg har ikke mistet troen, men jeg føler at den gode følelsen om at det ordner seg forsvinner mer og mer for hver kamp. Tabellen lyver ikke. Skal det bli noe og glede seg over så er det blod, svette og tårer som gjelder resten av kampene...

ØBS

Quote from: Torpedo on February 09, 2013, 18:54:01
Quote from: ØBS on February 09, 2013, 18:39:15

Hurra, Torpedo...

Hurra...

WTF????! STFU NOOB

Jepp...

Right back at ya, mate...
LUSCOS-hilsen
ØBS

LEO

Håpløst at man ikke benytter seg av muligheten til å bruke innbyttere.

Hvorfor klagde managerne den gangen det ble redusering av spiller på benken ???

Dette kostet oss 2 poeng i dag og flere før.  Warnock out  :(

Derrick

Da trodde jeg det endelig ble tre poeng på bortebane i ligaen igjen.....

Trøsten får være at City spilte som et middels Adeccoligalag. Ikke at jeg vil at et visst lag med røde drakter skal vinne, men dette lover godt med tanke på cupkampen neste helg!

euphor9

HåvardK

Quote from: Derrick on February 09, 2013, 20:55:49

Trøsten får være at City spilte som et middels Adeccoligalag. Ikke at jeg vil at et visst lag med røde drakter skal vinne, men dette lover godt med tanke på cupkampen neste helg!
Hvordan kan dette være noen form for trøst? Jeg er skuffet over at seieren glapp, men ser allikevel lyspunkter ut fra det jeg hørte på radioen. Og snart begynner vel Morison å bøtte inn mål.

Leedsfan

At Manchester City skal hevne seg på oss for det forsmedlige tapet er ingen trøst...

Trist at det ble 2-2 i går. Artig at Varney begynner å bli varm i trøya.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Derrick

Quote from: HåvardK on February 10, 2013, 01:57:47

Hvordan kan dette være noen form for trøst? Jeg er skuffet over at seieren glapp, men ser allikevel lyspunkter ut fra det jeg hørte på radioen. Og snart begynner vel Morison å bøtte inn mål.
Tottenham er 40 ganger bedre enn City for øyeblikket og det laget klarte Leeds å slå ut så hvorfor skal de ikke da kunne banke City. Suksess kan ikke kjøpes!!!!!
De som er så godtroende at de tror City kan vinne ligaen eller at Leeds skal rykke opp får tro om igjen!!

marve

Quote from: Derrick on February 10, 2013, 11:29:16

Tottenham er 40 ganger bedre enn City for øyeblikket og det laget klarte Leeds å slå ut så hvorfor skal de ikke da kunne banke City. Suksess kan ikke kjøpes!!!!!
De som er så godtroende at de tror City kan vinne ligaen eller at Leeds skal rykke opp får tro om igjen!!

Er ikke så godtroende men suksess kan kjøpes!!!!!! .Det er vell man city et klart eksempel på eller .

DenHviteYeboah

Quote from: Derrick on February 10, 2013, 11:29:16

Ironi regner jeg med..? Hvis ikke vil jeg anbefale at du følger litt bedre med :)
Ã... hevde at suksess ikke kan kjøpes, er dessverre en gammel romantisk overbevisning som ikke holder mål ;)

baste

Tragisk å miste seieren på overtid. Ã... bytte spiller, for å frustrere hjemmelaget og hale ut tiden, burde NW gjort.
Trur vi skal være heldig, om det blir playoff i år. Vet det ikke er langt opp, men vi ( Leeds) roter jo vekk enhver mulighet til å komme nærmere 6.plassen

16 kamper igjen, alt kan skje.....lov å drømme

We are Leeds

Derrick

Til alle dere som er uenige med meg i at suksess ikke kan kjøpes og at City vinner neste helg og det der. Jeg står på mitt samme f... hva andre mener!!!!!! Takker dere forresten for en ting : Nå har jeg fått føle hvordan Jens har det når han diskuterer med Siv.

sportcarl1

succé kan visst köpas men det tar tid se på city, är väl likadant med cardiff och leicester som denna säsongen går bra, det är ju också 2 klubbar som år in och år ut pumpat in miljontals pund

fjellhaugen

kaster meg på denne og nevner, Real madrid og chelski....

naivt å mene at suksess ikke kan kjøpes.

hvorfor signerer vi da ikke van persie?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

Quote from: fjellhaugen on February 10, 2013, 18:08:29

Det ville jo virket ekstremt konkurransevridende i forhold til Barnsley, Peterborough & desslike. Sånt kanke vi gjørra    :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Det er fordi han er ekkel  ::)

marve

Quote from: Asbjørn on February 10, 2013, 18:25:27

Det ville jo virket ekstremt konkurransevridende i forhold til Barnsley, Peterborough & desslike. Sånt kanke vi gjørra    :o
;D ;D ;D

Derrick

He he, nå var du faktisk morsom! Jeg har nå mer sansen for Zlatan enn Van Persie jeg...

JacobScreek

Quote from: Bites Yer Legs on February 11, 2013, 04:55:04
Quote from: Rudi G. on February 10, 2013, 21:12:53
Highlights;

http://www.dailymotion.com/video/xxf1v7_follow-weareleedsmot3-wolves-v-leeds-united-extended-highlights_sport

Aldri om Kenny var borti den,

men han kunne tatt den i fast grep.

Som om jeg ikke var nok sur, grinete, forbanna, skuffa m.m. fra før etter kampslutt på lørdag...!!! Hjalp ikke på humøret å se disse bildene...nå må vi vinne i morgen!!!

MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

bwirum

Drit unødvendig. Nå hadde vi en gylden mulighet til å knappe inn litt og, omtrent alle foran oss gjorde seg jo bort i helga... Men, men, vi får se i morgen kveld. Sjansene begynner å renne ut nå, så mister vi noe særlig poeng på de neste 2-3 kampene tror jeg vi må se bakover på tabellen.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)