Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #751 på: Juli 15, 2013, 15:36:03 »
http://www1.skysports.com/football/news/11688/8825091/

Ny (andre)keeper på vei?

Har vi bruk for det?meinar vi har både 1 og andre keeper allerede idagens tropp.men kansje 1 er på veg ut?
LIFE IS LEEDS

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #752 på: Juli 15, 2013, 15:56:48 »
Unødvendig med ny keeper.

Paddy Kenny er beste keeper som spiller i England påstod NW.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #753 på: Juli 15, 2013, 16:47:04 »
Har ikke Ash knekt armen?
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #754 på: Juli 15, 2013, 16:49:43 »
Ideelt sett ville jeg hatt ny førstekeeper - en mer commanding, yngre og lovende spiller a la Alex McCarthy eller David Stockdale, men jeg ser likevel ikke et behov for en ny andre/tredjekeeper.

Om Ashdown virkelig er langtidsskadet, bør vel det bare bety at Cairns rykker opp et hakk. Om det ikke er ment at han skal lånes ut.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #755 på: Juli 15, 2013, 20:33:22 »
Har ikke Ash knekt armen?

Thom Kirwin‏@Thomkirwin5h
You might have seen this story http://www1.skysports.com/football/news/11715/8825091 …?  None of the LUFC goalkeepers have broken their arm, Darjan was misquoted.


Thom Kirwin‏@Thomkirwin4h
@XxEm01xX no, Jamie had a minor operation on his foot at the end of the season, defo no broken arm
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #756 på: Juli 17, 2013, 00:05:48 »
Aaner ikke noe om credabiliteten til denne karen her:

Football Commentator‏@footy_comms42m
I can confirm a bid was accepted from Dundee United for GMS from a Championship club
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #757 på: Juli 17, 2013, 00:12:25 »
Aaner ikke noe om credabiliteten til denne karen her:

Football Commentator‏@footy_comms42m
I can confirm a bid was accepted from Dundee United for GMS from a Championship club


Måtte det være sant!

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #758 på: Juli 17, 2013, 09:00:09 »
Aaner ikke noe om credabiliteten til denne karen her:

Football Commentator‏@footy_comms42m
I can confirm a bid was accepted from Dundee United for GMS from a Championship club


Måtte det være sant!

Så sant det er oss  ;) Vil ikke ha denne karen på et konkurrerende lag.

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #759 på: Juli 17, 2013, 11:54:23 »
Pr. nå har vi 12 midtbanespillere.

Ref.: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Litt for mange synes jeg. Hva med å kvitte seg med 4-5 stykker og få inn en som virkelig hever standarden ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #760 på: Juli 17, 2013, 12:33:34 »
Pr. nå har vi 12 midtbanespillere.

Ref.: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Litt for mange synes jeg. Hva med å kvitte seg med 4-5 stykker og få inn en som virkelig hever standarden ?

Problemet med 'å kvitte seg med' er at da må der være kjøpere, som bl.a. er villige til å betale tilsvarende lønn som de får i Leeds... Evt. at man kjøper fri spillere, men da er ofte vinningen på lengre sikt, og ikke kort sikt.
Klubben jobber nok på høytrykk med begge løsninger, da det virker som det er slik vi får på plass signing nr 4

...men som sagt, problemet er at der må finnes kjøpere. Bl.a. til midtbanespillere godt oppe i trettiårene   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #761 på: Juli 17, 2013, 12:52:33 »
Aaner ikke noe om credabiliteten til denne karen her:

Football Commentator‏@footy_comms42m
I can confirm a bid was accepted from Dundee United for GMS from a Championship club


Måtte det være sant!


Så sant det er oss  ;) Vil ikke ha denne karen på et konkurrerende lag.

...i dag skriver samme kilde at han har blitt opplyst at Championshipklubben er Doncaster Rovers.

Ikke for det, om LU får fingeren ut er det fortsatt bare å uppe bid'et til samme nivå, spilleren ville visst helst til LU.

Men samtidig tror jeg at BM's crucial signing er en midtstopper...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #762 på: Juli 17, 2013, 12:55:17 »
Pr. nå har vi 12 midtbanespillere.

Ref.: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Litt for mange synes jeg. Hva med å kvitte seg med 4-5 stykker og få inn en som virkelig hever standarden ?

Thompson blir vel brukt som høyreback eller i nød på midtbanen, Varney som spiss eller venstreving.

Det ser ut som vi prekært trenger en stopper og nesten like prekært en 20-målsspiss. Vi trenger vel en rask og kreativ ving også, det kan være Hall, men det lille jeg så av han så var han ganske treg.

Pugh, Brown, Tonge og Norris kunne vært byttet bort mot en eller to bedre spiller(e), men det er lite sannsyling dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #763 på: Juli 17, 2013, 12:56:24 »
Aaner ikke noe om credabiliteten til denne karen her:

Football Commentator‏@footy_comms42m
I can confirm a bid was accepted from Dundee United for GMS from a Championship club


Måtte det være sant!


Så sant det er oss  ;) Vil ikke ha denne karen på et konkurrerende lag.

...i dag skriver samme kilde at han har blitt opplyst at Championshipklubben er Doncaster Rovers.

Ikke for det, om LU får fingeren ut er det fortsatt bare å uppe bid'et til samme nivå, spilleren ville visst helst til LU.

Men samtidig tror jeg at BM's crucial signing er en midtstopper...

Doncaster har visst fått en warchest av noen irske finansmenn, de har vært linket til flere gode spillere og en retur av Sharp...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #764 på: Juli 17, 2013, 13:17:59 »
Pr. nå har vi 12 midtbanespillere.

Ref.: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Litt for mange synes jeg. Hva med å kvitte seg med 4-5 stykker og få inn en som virkelig hever standarden ?

Problemet med 'å kvitte seg med' er at da må der være kjøpere, som bl.a. er villige til å betale tilsvarende lønn som de får i Leeds... Evt. at man kjøper fri spillere, men da er ofte vinningen på lengre sikt, og ikke kort sikt.
Klubben jobber nok på høytrykk med begge løsninger, da det virker som det er slik vi får på plass signing nr 4

...men som sagt, problemet er at der må finnes kjøpere. Bl.a. til midtbanespillere godt oppe i trettiårene   ::)

Ja, problemet er vel kjent også for den nye ledelsen i klubben håper jeg inderlig. La oss håpe ledelsen finner frem til fornuftige løsninger. Trenger ikke for mye lagfyll i troppen. Neil Warnock hadde også fokus på dette uten at han klarte å løse denne utfordringen. Sikkert mye lettere sagt enn gjort - det å kvitte seg med  overflødige spillere.
« Siste redigering: Juli 17, 2013, 14:27:31 av Ian Baird »
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Blank_File

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #765 på: Juli 18, 2013, 00:32:55 »
Jeg vil si at Warnock klarte å løse nettopp det i fjor sommer. Han fikk solgt unna og rydda mye mer enn jeg hadde forventet. Problemet er bare at de spillerne kjøpte er fullstendig uselgbare og har forverret situasjonen for oss. Det er jo enda to år før mange av disse halvgamle midtbanespillerne våre er ferdig med kontrakten...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Bellini

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #766 på: Juli 18, 2013, 10:40:19 »
Synes ikke vi er i desperat behov for en forsvarer, Byram/Warnock på kantene Lees/Peltier i midten  er en god formasjon. Det vi mangler er winger, vi kan godt selge/gi bort noen av de 12 midtbane folkene for å gi plass til en wing eller 2. Har aldri likt Varney eller Brown og håper virkelig de forsvinner blir heller ikke krise om Norris og Pugh pakker sakene sine og vi kan få en en drible sterk og rask ving som kan utforder på kantene. Tror også at Diouf sine kvaliteter vil komme beder frem viss vi kan utgjøre en sikkelig trussel også bredt i banen

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #767 på: Juli 19, 2013, 10:53:37 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP13m
From today's YEP, Bolton confirm that #lufc have made an enquiry about Matt Mills:


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-make-a-move-for-bolton-wanderers-defender-mills-1-5870717

Phil Hay‏@PhilHayYEP3m
@ephemeraljoy reading between the lines, I don't think Mills is the only centre-back McDermott has been looking at.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #768 på: Juli 19, 2013, 10:54:08 »
Mills nærmer seg..YEP pleier jo å være troverdig? Frem med Mills drakten igjen ;D
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-make-a-move-for-bolton-wanderers-defender-mills-1-5870717

hmm,du var sekundet raskere der Assa ;D
Ollan

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #769 på: Juli 19, 2013, 10:58:37 »
Synes ikke vi er i desperat behov for en forsvarer, Byram/Warnock på kantene Lees/Peltier i midten  er en god formasjon. Det vi mangler er winger, vi kan godt selge/gi bort noen av de 12 midtbane folkene for å gi plass til en wing eller 2. Har aldri likt Varney eller Brown og håper virkelig de forsvinner blir heller ikke krise om Norris og Pugh pakker sakene sine og vi kan få en en drible sterk og rask ving som kan utforder på kantene. Tror også at Diouf sine kvaliteter vil komme beder frem viss vi kan utgjøre en sikkelig trussel også bredt i banen


Brown og Varney er i mine øyne to bedre spillere enn Norris og Pugh. Spesielt Pugh synes jeg vi kan kvitte oss med. Etter kjøpet av Murphy blir også Norris overflødig.
Hvis ikke Hall slår ann synes jeg Norris, Pugh og Hall kan forsvinne mot at vi får inn en god ving. Da er i mine øyne troppen god. En stopper med fart kunne vi også trengt når jeg tenker meg om :)
 
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #770 på: Juli 19, 2013, 11:17:43 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP13m
From today's YEP, Bolton confirm that #lufc have made an enquiry about Matt Mills:


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-make-a-move-for-bolton-wanderers-defender-mills-1-5870717

Phil Hay‏@PhilHayYEP3m
@ephemeraljoy reading between the lines, I don't think Mills is the only centre-back McDermott has been looking at.

Lees og Mills blir bra!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #771 på: Juli 19, 2013, 13:35:50 »
Enig med Asbjørn. Slik latterlig Bangura-slakt hører ingen steds hjemme... Fyttikatta!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #772 på: Juli 19, 2013, 14:35:52 »
Synes ikke vi er i desperat behov for en forsvarer, Byram/Warnock på kantene Lees/Peltier i midten  er en god formasjon. Det vi mangler er winger, vi kan godt selge/gi bort noen av de 12 midtbane folkene for å gi plass til en wing eller 2. Har aldri likt Varney eller Brown og håper virkelig de forsvinner blir heller ikke krise om Norris og Pugh pakker sakene sine og vi kan få en en drible sterk og rask ving som kan utforder på kantene. Tror også at Diouf sine kvaliteter vil komme beder frem viss vi kan utgjøre en sikkelig trussel også bredt i banen


Brown og Varney er i mine øyne to bedre spillere enn Norris og Pugh. Spesielt Pugh synes jeg vi kan kvitte oss med. Etter kjøpet av Murphy blir også Norris overflødig.
Hvis ikke Hall slår ann synes jeg Norris, Pugh og Hall kan forsvinne mot at vi får inn en god ving. Da er i mine øyne troppen god. En stopper med fart kunne vi også trengt når jeg tenker meg om :)
 


Hva skal vi med vinger når McDermott ikke spiller med vinger?
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #773 på: Juli 19, 2013, 14:42:44 »
Det er vel en grunn til at han ikke gjør det? Det er et godt tegn vedr vår nye sjef. Forgjengeren spilte hoof ball på fyrtårnet McCormack...

Med en eller to vinger inn, hadde vi fått sett bredere spill.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #774 på: Juli 19, 2013, 16:11:10 »
Synes ikke vi er i desperat behov for en forsvarer, Byram/Warnock på kantene Lees/Peltier i midten  er en god formasjon. Det vi mangler er winger, vi kan godt selge/gi bort noen av de 12 midtbane folkene for å gi plass til en wing eller 2. Har aldri likt Varney eller Brown og håper virkelig de forsvinner blir heller ikke krise om Norris og Pugh pakker sakene sine og vi kan få en en drible sterk og rask ving som kan utforder på kantene. Tror også at Diouf sine kvaliteter vil komme beder frem viss vi kan utgjøre en sikkelig trussel også bredt i banen


Brown og Varney er i mine øyne to bedre spillere enn Norris og Pugh. Spesielt Pugh synes jeg vi kan kvitte oss med. Etter kjøpet av Murphy blir også Norris overflødig.
Hvis ikke Hall slår ann synes jeg Norris, Pugh og Hall kan forsvinne mot at vi får inn en god ving. Da er i mine øyne troppen god. En stopper med fart kunne vi også trengt når jeg tenker meg om :)
 


Hva skal vi med vinger når McDermott ikke spiller med vinger?

Bruke de som backer ;) eller begynne å spille med vinger....og bare nevner det, som etter forrige preseason, Poleon!

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #775 på: Juli 19, 2013, 20:47:38 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP13m
From today's YEP, Bolton confirm that #lufc have made an enquiry about Matt Mills:


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-make-a-move-for-bolton-wanderers-defender-mills-1-5870717

Phil Hay‏@PhilHayYEP3m
@ephemeraljoy reading between the lines, I don't think Mills is the only centre-back McDermott has been looking at.

Lees og Mills blir bra!


Bolton have confirmed they received an enquiry from Championship rivals Leeds United for centre-back Matt Mills.

Mills, 27, counts Doncaster and Reading among his former clubs.

Trotters manager Dougie Freedman told Click Lancashire: "We had an enquiry from Leeds United.

"He [Mills] is a very capable defender who I would like to keep but like everybody, if the right offer comes in and he tells me he wants to go then he can go."

 ;D ;D ;D
Leeds Carajo!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #776 på: Juli 20, 2013, 16:08:48 »
Fra YEP....

Leeds United: McDermott plays waiting game in transfer market
 
by Phil Hay

Leeds United manager Brian McDermott has held further discussions with the club’s managing director, David Haigh, in an effort to break the impasse over a proposed fourth summer signing.


McDermott and Haigh met for talks on Friday (July 19) after another week of patience from United’s boss failed to reward him with a new arrival.

Incoming deals at Elland Road have run dry since Leeds announced two in the space of three days a fortnight ago, unveiling Luke Murphy and Noel Hunt, and McDermott flew home from the club’s tour of Slovenia on Wednesday with the intention of speaking to his board about the situation.

McDermott has signed a total of three new players in the summer transfer window and his well-publicised pursuit of a fourth target appears to have ground to a halt.

United’s boss is refusing to name the player concerned but, as revealed in the YEP yesterday, Leeds have approached Bolton Wanderers over the availability of centre-back Matt Mills, formerly McDermott’s captain at Reading.

Brighton’s Gordon Greer has also been identified as a possible recruit and McDermott gave a hint about his plans by appearing to suggest that a potential signing has been earmarked to carry the captain’s armband at Elland Road next season.

Asked about his latest target, McDermott said: “It hasn’t changed. Nothing’s really changed as far as that’s concerned. I want it to be done, it’s really important for me that it gets done.”

Lee Peltier is United’s captain at present but the right-back looks likely to replaced by McDermott before the Championship season starts.

Peltier admitted this week that he would pass on the armband without complaint if McDermott chose to relieve him of the position and appoint a new skipper.

“The captain is something I’ll discuss with the players when the time comes,” McDermott said. “It’ll be done for the Brighton game – hopefully.”

The slow trickle of players into Elland Road has increasingly dictated McDermott’s strategy for the new term with the Leeds manager committing to a midfield diamond formation.

His tactics during three years at Reading were more reliant on wingers, helped by the presence of Jimmy Kebe and Jobi McAnuff in his squad, but McDermott is lacking wide options at United and is likely to use his established formation again during this afternoon’s friendly against Walsall.

“I like the way that the formation works,” he said. “It fits the players and you have to get a formation that fits them. There’s no point trying to put square pegs in round holes. It’s not what you do.

“You have a set of players and you find a formation. Because of that, formations to me are pretty irrelevant. It’s all about the players.”

For the fifth friendly running, Leeds will be unable to call on Sam Byram, Jamie Ashdown or El-Hadji Diouf at Walsall today but Noel Hunt has recovered from a groin strain and is available to start.

McDermott is hoping for a more free and open game after a string of tight matches in Slovenia, saying: “They were very stop-start games over there and the refereeing standard was pretty diabolical. When the referee had to blow his whistle at the right times, he didn’t. Walsall will be different.”

United’s Championship fixture list has suffered yet another alteration with their visit to Sheffield Wednesday now scheduled for Sunday, January 12 (ko 3pm).

Leeds’ appearance at Hillsborough last October was marred by an attack by a United supporter on Wednesday goalkeeper Chris Kirkland and this season’s fixture has been rearranged on police advice.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #777 på: Juli 20, 2013, 16:15:12 »
Rykte om Gordon Greer fra Brighton ifølge YEP.
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #778 på: Juli 24, 2013, 14:37:55 »
gd7 says...

matt mills to leeds in the next week, leeds will also try and sign adam federici from reading


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

Corleone

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #779 på: Juli 24, 2013, 15:46:40 »
gd7 says...

matt mills to leeds in the next week, leeds will also try and sign adam federici from reading


http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours


Hvis vi besitter nok ressurser til å signere en spiller som Federici, håper jeg disse ressursene blir brukt på noe annet. Paddy holder mål, enn så lenge.