Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 642447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #960 på: August 20, 2013, 08:43:24 »
Overgangen til Wootton blir ordnet med en minimal overgangssum og deretter "pay as u go", med antall kamper spilt.
M.a.o vi graver ikke så dypt her, og skal ikke være nødvendig å kvitte seg med spillere av den grunn.
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #961 på: August 20, 2013, 08:51:17 »
Middlesbrough are continuing talks with Leeds United over striker Ross McCormack, Sky Sports understands. The Scotland international has now been the subject of three bids from Boro and McCormack admits that, while he is happy with the club and remains committed, he concedes that he could leave if Leeds accept an offer.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

huff&huff....
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #962 på: August 20, 2013, 09:19:19 »
Middlesbrough are continuing talks with Leeds United over striker Ross McCormack, Sky Sports understands. The Scotland international has now been the subject of three bids from Boro and McCormack admits that, while he is happy with the club and remains committed, he concedes that he could leave if Leeds accept an offer.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

huff&huff....

McC har gått ut og sagt at han er mer enn villig til å forlenge kontrakten med Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #964 på: August 20, 2013, 11:02:34 »
Middlesbrough are continuing talks with Leeds United over striker Ross McCormack, Sky Sports understands. The Scotland international has now been the subject of three bids from Boro and McCormack admits that, while he is happy with the club and remains committed, he concedes that he could leave if Leeds accept an offer.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

huff&huff....

McC har gått ut og sagt at han er mer enn villig til å forlenge kontrakten med Leeds.

vel, "mixed signals" da.
Ups & Ups!!

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #965 på: August 20, 2013, 11:43:41 »
Middlesbrough are continuing talks with Leeds United over striker Ross McCormack, Sky Sports understands. The Scotland international has now been the subject of three bids from Boro and McCormack admits that, while he is happy with the club and remains committed, he concedes that he could leave if Leeds accept an offer.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

huff&huff....



McC har gått ut og sagt at han er mer enn villig til å forlenge kontrakten med Leeds.

Når det er sånn at Ross meir enn gjerne forlengar med Leeds og McD vil ha han med vidare,kvifor gir vi ikkje det møkkalaget beskjed ein gang for alle yust F... of.Eller vil Leeds virkeleg ha han med vidare??

LIFE IS LEEDS

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #966 på: August 20, 2013, 12:13:48 »
Vi sælger selvfølgelig ikke Ross. Men et bud på Ross øger vores værdi og kreditværdighed. Så lad dem endelig komme med høje bud,  så vi kan købe flere spillere, som vi mangler. ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #967 på: August 20, 2013, 12:24:13 »
Det er bare 1 måte å løse dette på for GHF:
Si til Boro at prisen er £10mill! da slipper vi det gnålet ;)

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #968 på: August 20, 2013, 12:26:50 »
Tipper at Ross går dersom vi får 2mp... så får vi se hva som hentes inn av erstattere.
"Who needs Cantona??"

Cannavaro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #969 på: August 20, 2013, 13:04:01 »
Hadde klubben hatt mer penger så ville vi gitt klar beskjed til M`Boro at McCormack ikke hadde vært til salgs uansett pris.
Da de fleste andre klubbene i England vet hvordan vår økonomiske situasjon er, så er det lettere å komme med "fristelser".
Det er prisverdig at Macca uttaler at han ikke vil vekk fra klubben, og BMD vil svært gjerne beholde ham.  Det roer jo oss fansen til en viss grad.
Uansett er det pengene som rår, og dersom styret og eiere bestemmer seg for at midler inn er viktigst på kort sikt, så er det en mulighet for at Macca selges.
Tenker man uansett langsiktig, og det ikke er eksepsjonelt prekært med likviditeten i klubben, så blir han.
Jeg håper og tror Macca blir - men, er overhodet ikke sikker.
MFLU - Miracles For Leeds United

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #970 på: August 20, 2013, 13:13:49 »
Det er vel også et spørgsmål om, hvordan Ross` kontrakt er skrudd sammen. Hvis han har en frikjøpsklausul eller en klausul om at agenten bestemmer dersom budet blir så og så høyt, ja så er vel egentlig både spiller og klubb litt prisgitt. Er det ikke litt det Macca signalerer, når han sier at hvis han blir solgt så er det mot hans vilje....? Det er vel sånn i dagens fotball, at kjøp og salg av spillere er blitt en form for moderne slavehandel, hvor det er agentene som bestemmer. 

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #971 på: August 20, 2013, 14:05:11 »
Overgangen til Wootton blir ordnet med en minimal overgangssum og deretter "pay as u go", med antall kamper spilt.
M.a.o vi graver ikke så dypt her, og skal ikke være nødvendig å kvitte seg med spillere av den grunn.

Kor gammal e Wootton?
DALHEIM WHITES

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #972 på: August 20, 2013, 14:06:26 »
21 år mener jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #973 på: August 20, 2013, 18:14:38 »
Og temmelig rask etter sigende.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #974 på: August 20, 2013, 20:14:20 »
Adam Pope:

Adam Pope ‏@APOPEY  1h 
@RMcgoran Close to Wootton deal I reckon, rejecting Boro's advances re Ross and until I hear otherwise its as you were re investment.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #975 på: August 22, 2013, 13:30:19 »
Rykter om Mills og Peltier i byttehandel. Virker rart? Vi har jo ingen høyrebacker annet enn Peltier nå. eller Thompson kanskje? Byram er jo ute.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #976 på: August 22, 2013, 13:30:54 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/peltier__mills_swap_deal_803934/index.shtml?

Et rykte som jeg ikke tror noe på.
Hvorfor skulle vi bytte vekk en HB mot en midtstopper nå når vi har Wootton?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #977 på: August 22, 2013, 13:34:34 »
Høres merkelig ut ja  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #978 på: August 22, 2013, 14:16:34 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/peltier__mills_swap_deal_803934/index.shtml?

Et rykte som jeg ikke tror noe på.
Hvorfor skulle vi bytte vekk en HB mot en midtstopper nå når vi har Wootton?

Ikke dumt tenkt, tenker nå jeg, tenker jeg!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #979 på: August 22, 2013, 14:40:35 »
Sky Sports forteller også om dette ryktet:

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8882634/

Wootton kan vel også spille høyreback forstod jeg, og Byram er kanskje tilbake for fullt nå (hvis injeksjonen var vellykket). Lees kan forsåvidt også bekle en høyreback-rolle, selv om jeg er motstander av å bruke spillere ute av posisjon.

Litt usikker i forhold til dette byttet, ettersom jeg ikke synes det er et kvalitetstegn at Mills har floppet i både Leicester og Bolton. Men så har vel heller ikke Peltier vært den beste, selv om han har vært relativt solid de første kampene som høyreback. Og som stopper var han jo bra i fjor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #980 på: August 22, 2013, 15:22:06 »
Og nå har McD dementert dette ryktet. Som ventet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #981 på: August 22, 2013, 17:15:05 »
Sky Sports forteller også om dette ryktet:

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8882634/

Wootton kan vel også spille høyreback forstod jeg, og Byram er kanskje tilbake for fullt nå (hvis injeksjonen var vellykket). Lees kan forsåvidt også bekle en høyreback-rolle, selv om jeg er motstander av å bruke spillere ute av posisjon.

Litt usikker i forhold til dette byttet, ettersom jeg ikke synes det er et kvalitetstegn at Mills har floppet i både Leicester og Bolton. Men så har vel heller ikke Peltier vært den beste, selv om han har vært relativt solid de første kampene som høyreback. Og som stopper var han jo bra i fjor.

auren
Jeg hørte at han kunne spille venstreback, ikke høyreback? :P

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #982 på: August 22, 2013, 20:13:04 »
Mills inn, Peltier ut? Peltier må gjerne dra for min del. Han er rett og slett ikke god nok.

Marching on together  ;D ;D

Odin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #983 på: August 22, 2013, 20:21:36 »
Sky sports:

Leeds have emerged as 5/2 favourites to sign Billy Sharp ahead of Celtic (4/1) and Bournemouth (9/2). The Southampton striker is surplus to requirements under Mauricio Pochettino.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #984 på: August 22, 2013, 20:45:13 »
Cardiff City want to sign West Ham's Portuguese frontman Ricardo Vaz Te, with Leeds United also interested.


daily mirror
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #985 på: August 22, 2013, 22:43:27 »
Har ikke akkurat klokketro på noen av dem, men det er jo fine spillere og bli linket mot i alle fall.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #986 på: August 22, 2013, 22:55:19 »
På jakt etter en ving eller to sier McDermott.

 http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=329571

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AllWhiteTøyen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #987 på: August 23, 2013, 08:00:05 »
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #988 på: August 23, 2013, 15:19:40 »
På jakt etter en ving eller to sier McDermott.

 http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=329571




Ikke så hyggelig lesning for Ryan Hall:
Sitat
He now wants to strengthen another area where he says he is lacking, out wide, having admitted recently that he felt he had only Aidy White who could play as a winger.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #989 på: August 23, 2013, 16:18:12 »
På jakt etter en ving eller to sier McDermott.

 http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=329571




Ikke så hyggelig lesning for Ryan Hall:
Sitat
He now wants to strengthen another area where he says he is lacking, out wide, having admitted recently that he felt he had only Aidy White who could play as a winger.

Ikke for Aidy White heller, den eneste vingspilleren vi har får ikke spille..

Hall sitt problem, etter det lille jeg har sett, er tempoet. Han er like veik som Nunez med dårligere fart..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.