Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #120 på: Mai 10, 2013, 21:18:53 »
@indykaila: Very strong reports coming out that #Leeds United will have made enquires on André Bikey. #LUFC #freetransfer

28 år gammel forsvarspiller. Spilt mye for M`bor denne sesongen, men fikk ikke fornyet kontrakt.
Var  i Readin fra 2006-2009. Regner med at McD kjenner han derifra.

Jeg vet ikke helt...

Liker ikke at han ikke fikk fornyet kontrakt i Boro. Vanskelig å tro det er gull
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #121 på: Mai 10, 2013, 21:25:41 »
Skulle likt og hørt HVA som er tilgjengelig £££££.... Vi vil snart se hvor " lista" kan legges!
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #122 på: Mai 11, 2013, 11:28:19 »
@indykaila: Very strong reports coming out that #Leeds United will have made enquires on André Bikey. #LUFC #freetransfer

28 år gammel forsvarspiller. Spilt mye for M`bor denne sesongen, men fikk ikke fornyet kontrakt.
Var  i Readin fra 2006-2009. Regner med at McD kjenner han derifra.

Jeg vet ikke helt...

Liker ikke at han ikke fikk fornyet kontrakt i Boro. Vanskelig å tro det er gull

Ser heller ikke at dette er "klippen" vi trenger i forsvaret; spilleren som gjør Tom Lees til det han kan bli. Hvis jeg ikke husker feil, er han litt Sam Sodje-aktig, altså full power i duellene, men ikke alltid like taktisk smart.
Marching on together!

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #123 på: Mai 11, 2013, 12:42:25 »
http://m.youtube.com/watch?v=dnI2iwVzbLw

Bikey virker "en smule" heit i toppen hvis man skal bedømme han utfra denne videoen:) vet ikke helt, litt skeptisk.
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #124 på: Mai 12, 2013, 10:56:09 »
Oppsummering av rykter i 1. uke av Silly Season.....

LUFC Leeds Transfer Rumours - Week One

 
Here we go again, another summer and another three months of Leeds United rumours in the transfer market.

Vital Leeds will once again be keeping you up to date during the summer with all the realistic, possible and downright ridiculous rumours.

With Brian McDermott arriving from Reading, we will be linked with a number of his former players and that has been the case in the first week.

Striker Adam Le Fondre, from his former club Reading is the main name that continues to be linked with a move to Elland Road.

Le Fondre has scored 13 goals this season despite being mainly used as a substitute.

Leeds have also been linked with two of his former defenders at Reading. Zurab Khizanishvili (now at Turkish side Kayserispor) and Matt Mills (Bolton Wanderers) have been linked.

Khizanishvili, a 31-year-old Georgian international had two separate loan spells with McDermott at Reading and he is still a regular for his national side.

Mills was McDermott`s captain during his time at the Madejski. Mills captained Reading to the play-off final at Wembley against Swansea City in 2011 before leaving to join Leicester City. He fell out with manager Nigel Pearson at Leicester before joining Bolton last summer despite being linked with Leeds.

He signed a three-year deal at the Reebok. He was a regular in the side before injury forced him to miss four months. He made just 18 appearances for Bolton with only one of those coming following his injury in December.

Strikers Kevin Doyle (Wolverhampton Wanderers) and Noel Hunt (still at Reading) are also being linked with a move to Elland Road.

Doyle scored 11 times this season for relegated Wolves and they could be looking to offload some of their players after relegation to League One.

The Republic of Ireland is in contract at Molineux until 2015.

Hunt has made 30 appearances so far for Reading this season as they were relegated from the Premier League. The Republic of Ireland international was linked with a move to Leeds during his time with Dundee United before signing for Reading in 2008. The 30-year-old has scored just six goals this season with only two of them coming in the Premier League.

Of those players without a Reading connection, there is one with an ex-Leeds connection. Former defender Matt Kilgallon (Sunderland) is out of contract at this summer and Leeds amongst clubs are being linked with a move.

The 29-year-old, who made almost 100 appearances for Leeds after coming through the clubs academy, has been beset by injuries in the past few seasons. He has made just 19 appearances in the past two seasons for the club.

Motherwell midfielder Chris Humphrey is a target for Leeds. The Jamaican international has made over 150 appearances for the Scottish Premier League side since joining them in 2009. The 25-year-old has made 39 appearances this season as Motherwell finished second to Celtic.

Leeds are also being linked with another player from the Scottish Premier League. 25-year-old striker Niall McGinn is currently at Aberdeen and he has scored 22 goals in 39 appearances this season.

The Northern Ireland international still has one-year remaining on his current deal at Pittordie after joining from Celtic last summer.

Burnley striker Martin Paterson is being linked with a move across the Pennines. The Northern Ireland international is out of contract at Turf Moor this summer. The 26-year-old scored 9 times for Burnley this season despite often being used in a wide position.

Bradford City striker Nahki Wells continues to be linked with Leeds. The 22-year-old has come to the national attention this season after helping Bradford reach the League Cup final.

Wells will be hoping to help Bradford win the League Two play-off final next weekend and add to the 25 goals he has already scored this season.

I am sure it will only be a matter of time before we are linked with Ian Harte again.

Going out of the door at Elland Road there is one player who will be continuously linked with a move away.

Player of the season Sam Byram has already been linked with a move to Manchester City, Liverpool, Everton and West Brom and in the last seven days, Arsenal are the latest club to be linked with the 19-year-old.

El Hadji Diouf was linked with a move to Guinean club AS Kaloum earlier this week, something the player quickly denied. Watch this space……

All the rumours that I put up have been in the national press, local press or websites such as Skysports.com, Clubcall.com, and Teamtalk.com amongst others and not from sites where people just put up their wish list and make out that they have inside knowledge through their best mate`s uncle`s brother.

If you see or read any links with Leeds United then please let us know on here or on the forum.

Week One

IN
Kevin Doyle (Wolves)
Adam Le Fondre (Reading)
Matt Kilgallon (Sunderland)
Noel Hunt (Reading)
Zurab Khizanishvili - (Kayserispor - Turkey)
Matt Mills (Bolton Wanderers)
Chris Humphrey (Motherwell)
Nahki Wells (Bradford)
Martin Paterson (Burnley)
Niall McGinn (Aberdeen)

OUT
Sam Byram (Liverpool, Everton, West Brom, Manchester City & Arsenal)
El Hadji Diouf (AS Kaloum - Guinea)



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=319225#ixzz2T4ClUtuk
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #125 på: Mai 12, 2013, 11:30:51 »
Høres vel ut som en ganske realistisk rykteliste men frykter vel at den ligger noe i overkant økonomisk. Dog selges Byram(som jeg ikke håper på), så kan man vel nærmest kjøpe hele lista.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #126 på: Mai 12, 2013, 15:25:01 »
Linkes til C. Cole på Twitter ...
Trua?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #127 på: Mai 12, 2013, 18:38:56 »
Linkes til C. Cole på Twitter ...
Trua?

Le Fondre, McCormack, Morison og Cole = plenty av mål..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #128 på: Mai 12, 2013, 19:37:57 »
Linkes til C. Cole på Twitter ...
Trua?

Le Fondre, McCormack, Morison og Cole = plenty av mål..

Og Varney!!!!!!!!!!!
Pride of Yorkshire

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #130 på: Mai 14, 2013, 06:56:08 »
Vi blir linket til Burnley's 25 år gamle midtbanespiller, Chris McCann på Twitter.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #131 på: Mai 14, 2013, 09:47:36 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #132 på: Mai 14, 2013, 10:23:29 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren

Lurer på om du sier dette basert på kunnskap, eller etter å ha lest en artikkel?

I Leicester havnet Mills i klammeri med Nigel Pearson. Der var han kaptein frem til da. I Bolton har han vært skadet fra desember til april.

Mitt tips er at Matt Mills bærer kapteinsbindet for oss i august (så fremst han er ordentlig restituert etter skade).

I mine øyne en kjempesignering skadefri.
« Siste redigering: Mai 14, 2013, 10:27:55 av Kato »
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #133 på: Mai 14, 2013, 11:04:15 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren

Lurer på om du sier dette basert på kunnskap, eller etter å ha lest en artikkel?

I Leicester havnet Mills i klammeri med Nigel Pearson. Der var han kaptein frem til da. I Bolton har han vært skadet fra desember til april.

Mitt tips er at Matt Mills bærer kapteinsbindet for oss i august (så fremst han er ordentlig restituert etter skade).

I mine øyne en kjempesignering skadefri.

Kun etter å ha lest halve artikkelen  ;)

Jeg regner med at transferbudsjettet er stramt som vanlig, og da ønsker jeg ikke at vi bruker majoriteten av pengene på en midtstopper. En ny midstopper kommer relativt langt ned på min prioriteringsliste ihvertfall.

Kjenner ikke til Mills, men ser for meg en ny Jason Pearce - commanding centreback.
Det må dessuten være en grunn til at BMD valgte å kvitte seg med Mills i utgangspunktet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #134 på: Mai 14, 2013, 11:24:22 »
Hardtsatsende Leicester la vel £5 mill på bordet for Mills. Tipper Reading ikke kunne si nei til det.
På Leicesterforum blir det antydet at han ikke klarte å leve opp til den høye overgangsummen, og samtidig bli utnevnt til kaptein. Kom bak i køen blant spillere som Wes Morgan, St Ledger og Sol Bamba.
Skjedde no med manageren som gjorde at han etterhvert havnet i unåde hos dem...

Ã…ret etter rykke forøvrig Reading opp som vinner av CCC. Leicester ble nr 9.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #135 på: Mai 14, 2013, 11:28:28 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren

Lurer på om du sier dette basert på kunnskap, eller etter å ha lest en artikkel?

I Leicester havnet Mills i klammeri med Nigel Pearson. Der var han kaptein frem til da. I Bolton har han vært skadet fra desember til april.

Mitt tips er at Matt Mills bærer kapteinsbindet for oss i august (så fremst han er ordentlig restituert etter skade).

I mine øyne en kjempesignering skadefri.

Kun etter å ha lest halve artikkelen  ;)

Jeg regner med at transferbudsjettet er stramt som vanlig, og da ønsker jeg ikke at vi bruker majoriteten av pengene på en midtstopper. En ny midstopper kommer relativt langt ned på min prioriteringsliste ihvertfall.

Kjenner ikke til Mills, men ser for meg en ny Jason Pearce - commanding centreback.
Det må dessuten være en grunn til at BMD valgte å kvitte seg med Mills i utgangspunktet?

auren

McDermott/Reading fikk et tilbud de ikke kunne si nei til, var det ikke 5mill pund??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #136 på: Mai 14, 2013, 19:23:23 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren

Lurer på om du sier dette basert på kunnskap, eller etter å ha lest en artikkel?

I Leicester havnet Mills i klammeri med Nigel Pearson. Der var han kaptein frem til da. I Bolton har han vært skadet fra desember til april.

Mitt tips er at Matt Mills bærer kapteinsbindet for oss i august (så fremst han er ordentlig restituert etter skade).

I mine øyne en kjempesignering skadefri.

Kun etter å ha lest halve artikkelen  ;)

Jeg regner med at transferbudsjettet er stramt som vanlig, og da ønsker jeg ikke at vi bruker majoriteten av pengene på en midtstopper. En ny midstopper kommer relativt langt ned på min prioriteringsliste ihvertfall.

Kjenner ikke til Mills, men ser for meg en ny Jason Pearce - commanding centreback.
Det må dessuten være en grunn til at BMD valgte å kvitte seg med Mills i utgangspunktet?

auren

Det var 4,5 millioner grunner til at Mills ble solgt til Lcster. Divisjonens desidert beste stopper under McDermott og Gibbs i Reading.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #137 på: Mai 14, 2013, 19:36:40 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-bolton-wanderers-defender-keen-on-whites-move-1-5664689

Jeg håper for all del ikke vi hiver 1 million på bordet for en midtstopper som ikke er god nok for verken Bolton eller Leicester. Grøss!

auren

Lurer på om du sier dette basert på kunnskap, eller etter å ha lest en artikkel?

I Leicester havnet Mills i klammeri med Nigel Pearson. Der var han kaptein frem til da. I Bolton har han vært skadet fra desember til april.

Mitt tips er at Matt Mills bærer kapteinsbindet for oss i august (så fremst han er ordentlig restituert etter skade).

I mine øyne en kjempesignering skadefri.

Kun etter å ha lest halve artikkelen  ;)

Jeg regner med at transferbudsjettet er stramt som vanlig, og da ønsker jeg ikke at vi bruker majoriteten av pengene på en midtstopper. En ny midstopper kommer relativt langt ned på min prioriteringsliste ihvertfall.

Kjenner ikke til Mills, men ser for meg en ny Jason Pearce - commanding centreback.
Det må dessuten være en grunn til at BMD valgte å kvitte seg med Mills i utgangspunktet?

auren

Det var 4,5 millioner grunner til at Mills ble solgt til Lcster. Divisjonens desidert beste stopper under McDermott og Gibbs i Reading.

Helt enig. For min del vil Mills være noe av det fornuftige vi kan bruke penger på.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #138 på: Mai 14, 2013, 22:51:28 »
Mills kan bli vår nye Patrick Kisnorbo. Typisk "good value spiller" etter to mislykkede sesonger bak seg og de beste åra foran seg. Bare å hente hvis han er priset til under 1,5 mill £.  :P
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #139 på: Mai 14, 2013, 23:17:04 »
Mills kan bli vår nye Patrick Kisnorbo. Typisk "good value spiller" etter to mislykkede sesonger bak seg og de beste åra foran seg. Bare å hente hvis han er priset til under 1,5 mill £.  :P

"Matt Mills" - flere enn meg som får Mick Mills-assosiasjoner?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #140 på: Mai 15, 2013, 06:47:48 »
Mills kan bli vår nye Patrick Kisnorbo. Typisk "good value spiller" etter to mislykkede sesonger bak seg og de beste åra foran seg. Bare å hente hvis han er priset til under 1,5 mill £.  :P

At han gjør en god sesong og så blir han skadet resten av oppholdet? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #141 på: Mai 15, 2013, 09:39:59 »
Mills kan bli vår nye Patrick Kisnorbo. Typisk "good value spiller" etter to mislykkede sesonger bak seg og de beste åra foran seg. Bare å hente hvis han er priset til under 1,5 mill £.  :P

At han gjør en god sesong og så blir han skadet resten av oppholdet? ;)

auren

Nettopp, men først er han med på å sikre opprykk!  ;D
Jon R.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #142 på: Mai 15, 2013, 09:41:09 »
Mills kan bli vår nye Patrick Kisnorbo. Typisk "good value spiller" etter to mislykkede sesonger bak seg og de beste åra foran seg. Bare å hente hvis han er priset til under 1,5 mill £.  :P

At han gjør en god sesong og så blir han skadet resten av oppholdet? ;)

auren

Nettopp, men først er han med på å sikre opprykk!  ;D

Og da er det verdt investeringen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #143 på: Mai 15, 2013, 10:36:33 »
Nevnt før, men her er fra dagens The Sun:

Leeds United boss Brian McDermott is planning to swoop for Southampton's Billy Sharp.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #144 på: Mai 15, 2013, 11:28:23 »
Nevnt før, men her er fra dagens The Sun:

Leeds United boss Brian McDermott is planning to swoop for Southampton's Billy Sharp.

Tar gjerne i mot en billig, skarp måljeger  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #146 på: Mai 15, 2013, 12:42:52 »
Hvis Byram forsvinner har visst Leeds sett ut hans erstatter:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-track-swindon-town-star-in-case-byram-leaves-1-5672851

auren

Har en følelse av at "mange" league-one spillere tar nivået i championship raskt.

Unge, fremadstormende spillere fra denne ligaen er ofte å foretrekke foran Warnocks mette menn på tur inn i solnedgangen.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #147 på: Mai 15, 2013, 12:55:02 »
Hvis Byram forsvinner har visst Leeds sett ut hans erstatter:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-track-swindon-town-star-in-case-byram-leaves-1-5672851

auren

Har en følelse av at "mange" league-one spillere tar nivået i championship raskt.

Unge, fremadstormende spillere fra denne ligaen er ofte å foretrekke foran Warnocks mette menn på tur inn i solnedgangen.

Enig.
Har etterlyst dette tidligere. Hvorfor ikke satse på unge talent fra L1 istedet for avdankede lånespillere fra PL?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #148 på: Mai 15, 2013, 14:10:00 »
Hvis Byram forsvinner har visst Leeds sett ut hans erstatter:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-track-swindon-town-star-in-case-byram-leaves-1-5672851

auren

Har en følelse av at "mange" league-one spillere tar nivået i championship raskt.

Unge, fremadstormende spillere fra denne ligaen er ofte å foretrekke foran Warnocks mette menn på tur inn i solnedgangen.

Helt enig. Dette er noe man ser overalt! Litt scouting gjør seg fremfor å hente spillere som er dyre i kjøp, har dyre lønninger og ikke innfrir et påstått nivå de er langt unna av å inneha. Bare se på QPR som et skrekkeksempel. LSK (og VIF for noen sesonger tilbake) også, for å se et lag i mindre målestokk.

Dessuten bør man se til Skottland. Der er det mange unge, gode spillere for en billig penge.
Marching on together!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #149 på: Mai 15, 2013, 15:25:52 »
Kan jo muligens hende McD ser på muligheten for å flytte Byram opp i banen også. Derfor en erstatter på høyreback?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds