Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 636394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #300 på: Mai 31, 2013, 15:37:04 »
BmD om transferaktivitetene:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-mac-s-happy-with-progress-made-on-transfer-front-1-5724005

Intet nytt. Men liker ikke at han er best buds med Noel Hunt. Lukter en overgang. Og når han ikke vil ha 1-års kontrakt i Reading blir han vel tilbydt 3 år i Leeds...

auren
Heheheh samma gamle leksa  denne gangen også .
Tror ikke vi skal forvente oss allverden inn denne gangen heller .
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #301 på: Mai 31, 2013, 16:26:10 »
Forventer aldri noe spes inn. Så fallhøyden blir ikke så stor  ;) Men like positiv til ny ses hver gang. MOT!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #302 på: Mai 31, 2013, 22:42:46 »
Transfer Here Now ‏@TransferHereNow 45 m
Leeds United have been interested in Slovenian forward Tim Matavz from PSV. Nothing has been confirmed, no contact been made. #LUFC #PSV

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #303 på: Mai 31, 2013, 23:47:18 »
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=32080

1 million pund. 25 K i uken i Bolton visstnok. Vil han halvere lønna si? Er han god nok? Tåler han presset å spille for Leeds? Skal vi bruke 30-50 % av transferbudsjettet (gitt at vi har 2-3 millioner pund å handle for) til å hente en spiller i en posisjon som kommer langt ned på prioriteringslista?

Gambling i mine øyne.

auren
Og hvor har du dette fra..? spist middag med David Haigh? ;D
Hvorfor i all verden skulle transferbudsjettet til blakke GHF være i denne størrelseorden? helt umulig å svare på egentlig. Den eneste som kan svare på dette er nok BMD...forutsatt at GHF ikke er fulle av jug....
Den første signeringen kan nok fortelle noe, men jeg er redd for at vi sitter som vanlig noe skuffet men fattet ved seriestart :(

Vill gjetning selvsagt. Men jeg vil tro at vi har litt kronasjer å bruke. Har vi mindre enn 2-3 millioner er det jo hårreisende å bruke det aller meste av pengene på en midtstopper (forutsatt at BmD ønsker å hente Mills). Henter BmD Mills så har vi enten bra med penger, eller så kan vi vente oss freebies og lån fremover da budsjettet stort sett er brukt opp. Eventuelt så ønsker ikke BmD å hente Mills.

Time will show.

auren

Kunne nesten ikke sagt/skrevet det bedre selv 8)

Jeg vil heller ha to gode spillere, enn 12 dårlige.

Jeg vil heller ha opprykk enn nedrykk.

auren

Ja hva fikk du med 12 dårlige i fjor. Nedrykk i nakken omtrent til siste serierunde.

Jeg vil heller rykke opp med 12 dårlige enn å rykke ned med to gode spillere.

Sånn. Nok fjas.

Jeg vet du vil at vi skal kjøpe Mills til 1 million pund og gjøre ham til høyst-tjenende i klubben. Jeg vil heller bruke budsjettet på en sentral midtbanespiller, et par vinger og eventuelt en spiss før jeg forsterker midtforsvaret.
I tillegg er jeg usikker på om Mills er den rette for Leeds. Dog kun basert på at han tildels har floppet i sine to forrige NpC-klubber. Så jeg setter spørsmålstegn til om han takler presset å spille i Leeds. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett mannen spille.

auren

Ja,jeg vil gjerne ha Mills. Med 66 baklengs i ryggen, mener jeg vi helt klart må styrkes bak i midten. Warnock og Byram er godt nok. Så jeg vil ha sjefsstopperen inn. Han manglet vi denne sesongen. Med all respekt, Peltier har ikke sett ut som en kaptein. Og Pearce (som jeg hadde forhåpninger til), så mer ut som et tredje/fjerdevalg etter hvert.

Mills løser dette. Sammen med Lees, og Peltier/Pearce i bakhånd tror jeg ryggraden er på plass.

1 mill (eller hva det nå blir) for Mills vil glede meg på flere måter. Vi kjøper en god spiller. Og for første gang på lenge kan vi se ut til å ha "litt muskler" finansielt.
« Siste redigering: Mai 31, 2013, 23:49:12 av Kato »
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #304 på: Juni 01, 2013, 08:46:25 »
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=32080

1 million pund. 25 K i uken i Bolton visstnok. Vil han halvere lønna si? Er han god nok? Tåler han presset å spille for Leeds? Skal vi bruke 30-50 % av transferbudsjettet (gitt at vi har 2-3 millioner pund å handle for) til å hente en spiller i en posisjon som kommer langt ned på prioriteringslista?

Gambling i mine øyne.

auren
Og hvor har du dette fra..? spist middag med David Haigh? ;D
Hvorfor i all verden skulle transferbudsjettet til blakke GHF være i denne størrelseorden? helt umulig å svare på egentlig. Den eneste som kan svare på dette er nok BMD...forutsatt at GHF ikke er fulle av jug....
Den første signeringen kan nok fortelle noe, men jeg er redd for at vi sitter som vanlig noe skuffet men fattet ved seriestart :(

Vill gjetning selvsagt. Men jeg vil tro at vi har litt kronasjer å bruke. Har vi mindre enn 2-3 millioner er det jo hårreisende å bruke det aller meste av pengene på en midtstopper (forutsatt at BmD ønsker å hente Mills). Henter BmD Mills så har vi enten bra med penger, eller så kan vi vente oss freebies og lån fremover da budsjettet stort sett er brukt opp. Eventuelt så ønsker ikke BmD å hente Mills.

Time will show.

auren

Kunne nesten ikke sagt/skrevet det bedre selv 8)

Jeg vil heller ha to gode spillere, enn 12 dårlige.

Jeg vil heller ha opprykk enn nedrykk.

auren

Ja hva fikk du med 12 dårlige i fjor. Nedrykk i nakken omtrent til siste serierunde.

Jeg vil heller rykke opp med 12 dårlige enn å rykke ned med to gode spillere.

Sånn. Nok fjas.

Jeg vet du vil at vi skal kjøpe Mills til 1 million pund og gjøre ham til høyst-tjenende i klubben. Jeg vil heller bruke budsjettet på en sentral midtbanespiller, et par vinger og eventuelt en spiss før jeg forsterker midtforsvaret.
I tillegg er jeg usikker på om Mills er den rette for Leeds. Dog kun basert på at han tildels har floppet i sine to forrige NpC-klubber. Så jeg setter spørsmålstegn til om han takler presset å spille i Leeds. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett mannen spille.

auren

Ja,jeg vil gjerne ha Mills. Med 66 baklengs i ryggen, mener jeg vi helt klart må styrkes bak i midten. Warnock og Byram er godt nok. Så jeg vil ha sjefsstopperen inn. Han manglet vi denne sesongen. Med all respekt, Peltier har ikke sett ut som en kaptein. Og Pearce (som jeg hadde forhåpninger til), så mer ut som et tredje/fjerdevalg etter hvert.

Mills løser dette. Sammen med Lees, og Peltier/Pearce i bakhånd tror jeg ryggraden er på plass.

1 mill (eller hva det nå blir) for Mills vil glede meg på flere måter. Vi kjøper en god spiller. Og for første gang på lenge kan vi se ut til å ha "litt muskler" finansielt.
Mye enig her. Peltier har ikke all verden av plasseringsevne, og Pearce misser for ofte i markeringene, i tillegg til åpenbare tempoproblemer.
Hekta på Leeds siden 1974

whitelocks

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #305 på: Juni 02, 2013, 11:47:08 »
Er det grunn til bekymring snart? Ingen bevegelse i spillere på veg inn i tillegg til veeeldig få rykter. Eller... foregår alt i det stille og vi ikke vet noen ting, eller er det bare stille? Håper ikke at McDermott har blitt lurt inn av GFH, med lovnad om masse glitter og stas for så ende opp med å "skrape" sammen et lag før sesong start. Heldigvis er det 20-25 dager til preseason begynner så det er enda tid, men i forhold til andre lag virker det som vi er litt sein i avtrekkeren igjen. Håper mine bekymringer er grunnløse!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #306 på: Juni 02, 2013, 12:26:32 »
Er det grunn til bekymring snart? Ingen bevegelse i spillere på veg inn i tillegg til veeeldig få rykter. Eller... foregår alt i det stille og vi ikke vet noen ting, eller er det bare stille? Håper ikke at McDermott har blitt lurt inn av GFH, med lovnad om masse glitter og stas for så ende opp med å "skrape" sammen et lag før sesong start. Heldigvis er det 20-25 dager til preseason begynner så det er enda tid, men i forhold til andre lag virker det som vi er litt sein i avtrekkeren igjen. Håper mine bekymringer er grunnløse!

Vi har jo allerede et lag McD virker å få mer ut av en Colin Wanker. Det vi trenger er de rette spillerne, vi trenger noen få som hever laget. Jeg er også meget spent, kunne vi hentet Mills og Le Fondre før juni er over så skal jeg juble..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #307 på: Juni 02, 2013, 12:51:55 »
Er det grunn til bekymring snart? Ingen bevegelse i spillere på veg inn i tillegg til veeeldig få rykter. Eller... foregår alt i det stille og vi ikke vet noen ting, eller er det bare stille? Håper ikke at McDermott har blitt lurt inn av GFH, med lovnad om masse glitter og stas for så ende opp med å "skrape" sammen et lag før sesong start. Heldigvis er det 20-25 dager til preseason begynner så det er enda tid, men i forhold til andre lag virker det som vi er litt sein i avtrekkeren igjen. Håper mine bekymringer er grunnløse!

Tja, BD svarer vel stort sett på alle dine spr i artikkelen fra den off. siden. Ikke noe som tyder på snarlige signeringer, dessverre...

http://www.leedsunited.com/news/20130531/we-have-to-be-patient-boss_2247585_3196587



WE HAVE TO BE PATIENT – BOSS
31 May 2013
Brian McDermott speaks about summer plans…

United manager Brian McDermott was at the training ground earlier this week as the transfer process continues.
The manager may have enjoyed his summer break but he has spent a lot of time working hard to start the process of bringing new faces into his United side.
"I've been on the phone an awful lot, trying to get where we need to be," said Brian.
"I'm back at the training ground now to try and do everything that we talked about towards the end of last season and that's in progress now really.
"The phone has been quite hot actually, it's a little bit different here for me as it was at Reading.
"At Reading I had a Director of Football who took a lot of the phone calls from the agents.
"What's happening here is that the agents are contacting me, Gwyn Williams is involved and there is Shaun Harvey as well, so between the three of us that's happening."

When speaking about bringing players into the club Brian says that all the talks isn't something that he particularly enjoys, but it is all worth it in the end when you get your man.

"I relish trying to sign players and get players in that I think are going to make a difference to our club," stated Brian.

"I don't particularly relish the process leading up to getting the players, it is just a process that you have to go through.
"I don't like speculation because speculation is irrelevant, the only thing that matters is actually signing a player, getting him into our squad, into our group and starting pre-season.
"That's what I relish, signing players that can make a difference to our club."
Earlier this month Brian discussed his list of players that he would like to add to his squad with the board, and this is something that is ongoing.

"The chief executive has spoken to a number of agents about players that we have targeted and they have been positive talks," said the United manager. "Once we have those talks you look to have those deals over the line, that's the only thing that makes any difference, that's the only thing that matters.

"We're trying to get things done, but generally you find that things don't get done in this month, June can be quiet at times as well, so we have to be patient.

"Ideally you'd have a number of players coming through the door in June for pre-season because when we go away we want to be taking those players with us."

The United manager firmly believes that patience is the key when it comes to the transfer window. Although Brian would like deals done quickly, he knows that you have to be patient to get the right players.

"You have to be patient in June as well, I remember doing deals in August last season," said McDermott.
"We don't want to be doing deals in August because we want a settled squad.



"Do I think that we will have every single player in the door before we return for pre-season? Possibly not, but it is something that we will be working towards."
[/b]
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #308 på: Juni 02, 2013, 13:19:13 »
Føler at det SÃ… VIDT begynner å ligne litt på situasjonen under Grayson og Warnock. Begge to var klokkerklare i starten, så ble "neste" uttalelse med et lite forbehold, før det nå begynner å bli et lite 'men...' bak.

Mulig det bare er min voksende pessimisme (som jeg selvsagt ikke vil ha), men jeg er redd det vil ende med salg av Byram og ikke akkurat de mest spennende inn.

Og nei, jeg kommer IKKE til å si "I told you so" i september, eventuelt. Jeg vil ta skremmende feil.
Marching on together!

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #309 på: Juni 03, 2013, 14:40:40 »
Føler at det SÃ… VIDT begynner å ligne litt på situasjonen under Grayson og Warnock. Begge to var klokkerklare i starten, så ble "neste" uttalelse med et lite forbehold, før det nå begynner å bli et lite 'men...' bak.

Mulig det bare er min voksende pessimisme (som jeg selvsagt ikke vil ha), men jeg er redd det vil ende med salg av Byram og ikke akkurat de mest spennende inn.

Og nei, jeg kommer IKKE til å si "I told you so" i september, eventuelt. Jeg vil ta skremmende feil.

Jeg var optimist da Wise kom, optimist da Grayson kom og optimist da Warnock kom. Nå begynner jeg imidlertid å slite med å bygge opp de store forventningene til at det skal bygges et lag som kan kjempe om seieren i NPC.

McDermott er en god manager, men vi sliter med samme elendige klubbledelse og mangel på midler nå som vi har gjort i mange år allerede. Det kan se ut som om managerne blir lovt mye mer midler enn de faktisk får, og står igjen med å gjøre det beste de kan ut fra et begrenset transfer- og lønnsbudsjett.

Resultatet kjenner vi godt: Managerne henter gamle kjente  (bokstavelig talt), gratis squad players, evt. halve Portsmouth. Samtidig gjennomskuer de ambisiøse spillerne de ambisjonsløse eierne, og setter seg på toget til Carrow Road.

Så når McDermott oppfordrer oss til å være tålmodige blir jeg ytterst skeptisk. Vi har vært tålmodige i årevis, faktisk så lenge at det sklir over i resignasjon. Hvis vi gjentar historien enda en gang med å bytte ut de kommende stjernene med gamle "has-beens" er det bare å slå fast at vi ikke hører hjemme blant de 30 beste lagene i England.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #310 på: Juni 03, 2013, 15:42:20 »
Føler at det SÃ… VIDT begynner å ligne litt på situasjonen under Grayson og Warnock. Begge to var klokkerklare i starten, så ble "neste" uttalelse med et lite forbehold, før det nå begynner å bli et lite 'men...' bak.

Mulig det bare er min voksende pessimisme (som jeg selvsagt ikke vil ha), men jeg er redd det vil ende med salg av Byram og ikke akkurat de mest spennende inn.

Og nei, jeg kommer IKKE til å si "I told you so" i september, eventuelt. Jeg vil ta skremmende feil.

Jeg var optimist da Wise kom, optimist da Grayson kom og optimist da Warnock kom. Nå begynner jeg imidlertid å slite med å bygge opp de store forventningene til at det skal bygges et lag som kan kjempe om seieren i NPC.

McDermott er en god manager, men vi sliter med samme elendige klubbledelse og mangel på midler nå som vi har gjort i mange år allerede. Det kan se ut som om managerne blir lovt mye mer midler enn de faktisk får, og står igjen med å gjøre det beste de kan ut fra et begrenset transfer- og lønnsbudsjett.

Resultatet kjenner vi godt: Managerne henter gamle kjente  (bokstavelig talt), gratis squad players, evt. halve Portsmouth. Samtidig gjennomskuer de ambisiøse spillerne de ambisjonsløse eierne, og setter seg på toget til Carrow Road.

Så når McDermott oppfordrer oss til å være tålmodige blir jeg ytterst skeptisk. Vi har vært tålmodige i årevis, faktisk så lenge at det sklir over i resignasjon. Hvis vi gjentar historien enda en gang med å bytte ut de kommende stjernene med gamle "has-beens" er det bare å slå fast at vi ikke hører hjemme blant de 30 beste lagene i England.

Vel talt!
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #311 på: Juni 03, 2013, 15:58:08 »
Føler at det SÃ… VIDT begynner å ligne litt på situasjonen under Grayson og Warnock. Begge to var klokkerklare i starten, så ble "neste" uttalelse med et lite forbehold, før det nå begynner å bli et lite 'men...' bak.

Mulig det bare er min voksende pessimisme (som jeg selvsagt ikke vil ha), men jeg er redd det vil ende med salg av Byram og ikke akkurat de mest spennende inn.

Og nei, jeg kommer IKKE til å si "I told you so" i september, eventuelt. Jeg vil ta skremmende feil.

Jeg var optimist da Wise kom, optimist da Grayson kom og optimist da Warnock kom. Nå begynner jeg imidlertid å slite med å bygge opp de store forventningene til at det skal bygges et lag som kan kjempe om seieren i NPC.

McDermott er en god manager, men vi sliter med samme elendige klubbledelse og mangel på midler nå som vi har gjort i mange år allerede. Det kan se ut som om managerne blir lovt mye mer midler enn de faktisk får, og står igjen med å gjøre det beste de kan ut fra et begrenset transfer- og lønnsbudsjett.

Resultatet kjenner vi godt: Managerne henter gamle kjente  (bokstavelig talt), gratis squad players, evt. halve Portsmouth. Samtidig gjennomskuer de ambisiøse spillerne de ambisjonsløse eierne, og setter seg på toget til Carrow Road.

Så når McDermott oppfordrer oss til å være tålmodige blir jeg ytterst skeptisk. Vi har vært tålmodige i årevis, faktisk så lenge at det sklir over i resignasjon. Hvis vi gjentar historien enda en gang med å bytte ut de kommende stjernene med gamle "has-beens" er det bare å slå fast at vi ikke hører hjemme blant de 30 beste lagene i England.
Fantastisk innlegg!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #312 på: Juni 03, 2013, 17:16:16 »
Føler at det SÃ… VIDT begynner å ligne litt på situasjonen under Grayson og Warnock. Begge to var klokkerklare i starten, så ble "neste" uttalelse med et lite forbehold, før det nå begynner å bli et lite 'men...' bak.

Mulig det bare er min voksende pessimisme (som jeg selvsagt ikke vil ha), men jeg er redd det vil ende med salg av Byram og ikke akkurat de mest spennende inn.

Og nei, jeg kommer IKKE til å si "I told you so" i september, eventuelt. Jeg vil ta skremmende feil.

Jeg var optimist da Wise kom, optimist da Grayson kom og optimist da Warnock kom. Nå begynner jeg imidlertid å slite med å bygge opp de store forventningene til at det skal bygges et lag som kan kjempe om seieren i NPC.

McDermott er en god manager, men vi sliter med samme elendige klubbledelse og mangel på midler nå som vi har gjort i mange år allerede. Det kan se ut som om managerne blir lovt mye mer midler enn de faktisk får, og står igjen med å gjøre det beste de kan ut fra et begrenset transfer- og lønnsbudsjett.

Resultatet kjenner vi godt: Managerne henter gamle kjente  (bokstavelig talt), gratis squad players, evt. halve Portsmouth. Samtidig gjennomskuer de ambisiøse spillerne de ambisjonsløse eierne, og setter seg på toget til Carrow Road.

Så når McDermott oppfordrer oss til å være tålmodige blir jeg ytterst skeptisk. Vi har vært tålmodige i årevis, faktisk så lenge at det sklir over i resignasjon. Hvis vi gjentar historien enda en gang med å bytte ut de kommende stjernene med gamle "has-beens" er det bare å slå fast at vi ikke hører hjemme blant de 30 beste lagene i England.
Veldig fristende å være enig. Men jeg håper at GFH ikke er Bates opp av dage.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #313 på: Juni 03, 2013, 17:28:06 »
Siden GHF for lenge siden har avslørt at de ikke har noen (store) penger å spytte inn i klubben, er det nærmest umulig å regne med noen dyre kjøp. En blanding av gratis eller billig mix av juniorer og seniorer er vel det vi realistisk kan vente oss. Sannsynligvis er heller ikke det så viktig.

Jeg tror det er mye viktigere OM Mc D greier å få fjorårets lag pluss nyetableringer til å prestere bedre enn sist sesong. Der ligger nøkkelen til opprykk, jf. hva Deila i Godset har fokus på. Siden det er lite å gjøre med klubbens økonomi MÃ… vi håpe på at Mc D er bedre enn sine forgjengere til å få en klar progresjon i prestasjonene. Alle gode managere greier det, og da gjenstår det å se om Mc D er en god manager (med hjelp av trenerstaben sin, selvsagt).
« Siste redigering: Juni 03, 2013, 17:41:59 av GeirO »
MOT

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #314 på: Juni 03, 2013, 18:22:51 »
Det har vel ikke akkurat rydd inn med spillere hos motstanderne våre heller.....

Pengeklubben Leicester har f eks signert null og niks.

Tror vi fremdeles bør puste med nesen. Få tre med kvalitet inn, istedenfor sirkuset fra i fjor.
« Siste redigering: Juni 03, 2013, 18:26:45 av Kato »
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #315 på: Juni 03, 2013, 19:25:04 »
Tar alt med fatning foreløpig. Lenge til vinduet åpner og spillere er på ferie. Drøyt å være skuffa og i panikk  allerede  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #316 på: Juni 04, 2013, 10:35:49 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-manchester-city-young-gun-keen-on-elland-road-switch-1-5730993

Reece Wabara har vært ryktet på Waccoe en stund nå. Aner lite om karen, men alltid spennende med unge, lovende spillere. I City er det jo nesten umulig å slå til hvis du ikke er et supertalent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #317 på: Juni 04, 2013, 12:32:07 »
Adam Pope ‏@APOPEY 35 m
#lufc Brian McDermott has told me he has offers on the table to sign 4 players. He will not be drawn on names but says he's making progress.

Hvem kan dette være?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #318 på: Juni 04, 2013, 13:24:31 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 m
Good chat with Brian McDermott earlier. Four offers made to players so far, and more planned. But Ian Harte won't be coming back to #lufc


Nei, skulle du ha sett!
Skjer tydeligvis litt meir enn det som kommer frem i avisene  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #319 på: Juni 04, 2013, 14:03:58 »
Adam Pope ‏@APOPEY 35 m
#lufc Brian McDermott has told me he has offers on the table to sign 4 players. He will not be drawn on names but says he's making progress.

Hvem kan dette være?

Mills, Hunt, Le Fondre og Wabara
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #320 på: Juni 04, 2013, 14:06:35 »
Mills, Wabara, Sharp og Le Fondre
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Geir fra Grimstad

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #321 på: Juni 04, 2013, 14:13:10 »
Hvordan gikk det egentlig på supportercupen? Kan ikke se det noen plass..
revie

Dorigo`s left foot

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #322 på: Juni 04, 2013, 14:16:19 »
Adam Pope ‏@APOPEY 35 m
#lufc Brian McDermott has told me he has offers on the table to sign 4 players. He will not be drawn on names but says he's making progress.

Hvem kan dette være?


kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #323 på: Juni 04, 2013, 16:19:42 »
Adam Pope ‏@APOPEY 35 m
#lufc Brian McDermott has told me he has offers on the table to sign 4 players. He will not be drawn on names but says he's making progress.

Hvem kan dette være?


:D

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #324 på: Juni 04, 2013, 18:51:33 »
Takk til Twitter, som berger denne trådens eksistens. :-\

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #325 på: Juni 05, 2013, 09:14:02 »
Leeds United boss Brian McDermott says he has deals in place for four players and things are going well so far this summer.

McDermott is yet to make a signing for the club this summer but he says he has been busy and he has had the backing of the owners GFH Capital.

"It is going ok; I have been on the phone a lot," McDermott told Radio Leeds.

"We are in the process of doing some deals as we speak. We have made some offers to agents and players, so we are progressing.

"Everything I have asked for so far as happened. We are trying to do deals and we have four deals in place for players at the moment."

McDermott is hoping to have the majority of his signings in place before the players return for pre-season training on June 27th

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #326 på: Juni 05, 2013, 09:14:45 »
Leeds United boss Brian McDermott says he has deals in place for four players and things are going well so far this summer.

McDermott is yet to make a signing for the club this summer but he says he has been busy and he has had the backing of the owners GFH Capital.

"It is going ok; I have been on the phone a lot," McDermott told Radio Leeds.

"We are in the process of doing some deals as we speak. We have made some offers to agents and players, so we are progressing.


LOV Ã… HÃ…PE PÃ… AT NOE SKJER SNART
McDermott is hoping to have the majority of his signings in place before the players return for pre-season training on June 27th
« Siste redigering: Juni 05, 2013, 09:16:28 av baste »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #327 på: Juni 05, 2013, 10:45:15 »
Merker at jeg har mer tillitt til Macs evner på transfermarkedet enn jeg har hatt når Warnock og Grayson surret, skravlet, lovte og håpte.
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #328 på: Juni 05, 2013, 11:16:35 »
Merker at jeg har mer tillitt til Macs evner på transfermarkedet enn jeg har hatt når Warnock og Grayson surret, skravlet, lovte og håpte.

jeg må si meg 50% enig  ;)
Ups & Ups!!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #329 på: Juni 05, 2013, 17:57:57 »
Leeds United boss Brian McDermott says he has deals in place for four players and things are going well so far this summer.

McDermott is yet to make a signing for the club this summer but he says he has been busy and he has had the backing of the owners GFH Capital.

"It is going ok; I have been on the phone a lot," McDermott told Radio Leeds.

"We are in the process of doing some deals as we speak. We have made some offers to agents and players, so we are progressing.

"Everything I have asked for so far as happened. We are trying to do deals and we have four deals in place for players at the moment."

McDermott is hoping to have the majority of his signings in place before the players return for pre-season training on June 27th

Dette er jeg redd beror på en misforståelse.  Andre steder strår det at Leeds har firm offers inne på fire spiller og ikke signert dem enda.  Er ikke vinduet åpent da?  Da er det vel bare å annonsere spillere som har signert.