Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631652 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #540 på: Juni 24, 2013, 16:45:38 »
Wesley Roberts på Twitter:

Leeds United have completed the signing of Landon Donovan, the 31 year old will officially sign on july 1st. Fee undisclosed.

Viss dette stemmer så begynner det å ligne på noe!
Men dette er for godt til å være sant.

Tenker det samme.
Rogaland Whites

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #541 på: Juni 24, 2013, 17:44:24 »
http://www.thescratchingshed.com/2013/06/whites-linked-with-crewe-midfielder/

Det er slike typer (aktuelle) signeringer som gir meg litt trua på neste sesong, på tross av tomme ord fra våre frelsere i GFHC. Jeg må innrømme at jeg vet lite, nei, ingenting om Luke Murphy, men det er - i mine øyne - generelt sett klart bedre å hente en spennende spiller fra League One/Two, enn en has been eller never was fra Premier League.

Ikke bare er kvaliteten ofte (ikke alltid) ikke nødvendigvis så veldig ulik på en av de bedre på litt lavere nivå, enn en spiller som aldri har vært fast på høyere nivå. Altfor ofte de siste sesongene har Leeds lån PL-juniorer som tydelig skulle bære laget. Helt hodeløst. Et annet poeng er at disse spillerne ofte kommer for mindre penger, i rene overgangssummer og i lønnsutbetalinger.

Risk/reward er dermed mer (i mange tilfeller) gunstig i slike situasjoner, dersom man ikke har råd til å kjøpe etablert kvalitet.

Og om ikke det skulle være argument nok; se på han da! Gutten ligner da litt på Messi på bildet. Det må jo bare bli bra.
Marching on together!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #542 på: Juni 24, 2013, 21:30:44 »
Tror også Morison får en god sesong viss han får en god pre season og ingen skader !
Pontus ❤

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #543 på: Juni 25, 2013, 13:21:16 »
http://www.thescratchingshed.com/2013/06/whites-target-retains-peterborough-united-captaincy/

Lite nytt, men siden forumet har vært så dødt i dag, så kan jeg like så godt poste...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #544 på: Juni 25, 2013, 18:43:47 »
Vi er visst linket til Lee Cattermole fra Sunderland... Twitter-rykter..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #545 på: Juni 25, 2013, 21:06:53 »
Vi er visst linket til Lee Cattermole fra Sunderland... Twitter-rykter..
har ikke lagt ut noe på Twitter i dag jeg.... Men kan godt gjøre det for å lage et rykte. Twitter er gøy,men desverre ikke alltid troverdig . ;-)
Ollan

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #546 på: Juni 25, 2013, 21:16:22 »
Cattermole er vel ennå en beinknuser er han ikke? Eller tar jeg feil. Isåfall trenger vi flere sånne?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #547 på: Juni 25, 2013, 22:33:33 »
Vi er visst linket til Lee Cattermole fra Sunderland... Twitter-rykter..
har ikke lagt ut noe på Twitter i dag jeg.... Men kan godt gjøre det for å lage et rykte. Twitter er gøy,men desverre ikke alltid troverdig . ;-)

Det vet jeg. Eneste troverdige er indykalia, men følte at denne tråden er så gørr kjedelig at alle rykter er, gode rykter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #548 på: Juni 25, 2013, 22:44:33 »
Vi er visst linket til Lee Cattermole fra Sunderland... Twitter-rykter..
har ikke lagt ut noe på Twitter i dag jeg.... Men kan godt gjøre det for å lage et rykte. Twitter er gøy,men desverre ikke alltid troverdig . ;-)

Det vet jeg. Eneste troverdige er indykalia, men følte at denne tråden er så gørr kjedelig at alle rykter er, gode rykter.

Håpar det kjem ein del avklaringar rett over helga(1)ingen ønskesituasjon at det drøyer mot augus  :(
LIFE IS LEEDS

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #549 på: Juni 25, 2013, 23:04:37 »
Vi er visst linket til Lee Cattermole fra Sunderland... Twitter-rykter..
har ikke lagt ut noe på Twitter i dag jeg.... Men kan godt gjøre det for å lage et rykte. Twitter er gøy,men desverre ikke alltid troverdig . ;-)
Har du hørt... Asbjørn, hva sier du til dette? Makan.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #550 på: Juni 26, 2013, 11:39:45 »
jaggu stille...
Ups & Ups!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #551 på: Juni 26, 2013, 11:44:14 »
jaggu stille...
Like greit. Med tanke på hvem som ryktes inn ... (les: Noel H)
 

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #553 på: Juni 26, 2013, 12:50:52 »
eeds looking to sign attacking duo?
Leeds have been rumoured to be targeting young winger Harry Forrester whose contract runs out at the end of this month and free agent Simon Dawkins.

Both will be without a club in July after not signing new contracts at their previous clubs. Harry Forrester's situation remains unclear with Brentford as they still look to tie him down on a new deal at Brentford although the winger wants out. I understand Leeds made an enquiry last week for Forrester and rate the 22 year old very highly. Ipswich also hold a strong interest in Forrester.

Simon Dawkins who spent a short loan spell at Aston Villa last season is out of contract at the end of the month and rumours suggest Leeds may well make a move for the attacking midfielder.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #554 på: Juni 27, 2013, 11:30:57 »
leon wobschall ‏@LeonWobYP 54 s
McDermott says he has a verbal agreement on one player coming in which will happen 'next week' #lufc

Noel Hunt 1 juli da kanskje? For øyeblikket på bryllupsreise.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #555 på: Juni 27, 2013, 12:08:37 »
leon wobschall ‏@LeonWobYP 54 s
McDermott says he has a verbal agreement on one player coming in which will happen 'next week' #lufc

Noel Hunt 1 juli da kanskje? For øyeblikket på bryllupsreise.
Hvorfor sklir jeg inn i depresjonen hver gang N. Hunt blir nevnt ...
 

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #556 på: Juni 27, 2013, 12:12:38 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/8794900/?

Ikke lovende ord dette nei og det ser ut som det kan bli en mager sommer hva nyanskaffelser angår nå også. Salg av Byram og  McC?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #557 på: Juni 27, 2013, 12:14:33 »
Denne klubben vil ikke ta ett eneste steg før det kommer penger på bordet. Så hva skjer om vi skulle ha MAKS flaks å rykke opp i kommende sesong, og ingen har ei krone å rytte med i PL, vi går ned som slakt igjen.. Da ønsker jeg faktisk heller å være i npc å bare kjempe om playoffen.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #558 på: Juni 27, 2013, 14:12:56 »
Denne klubben vil ikke ta ett eneste steg før det kommer penger på bordet. Så hva skjer om vi skulle ha MAKS flaks å rykke opp i kommende sesong, og ingen har ei krone å rytte med i PL, vi går ned som slakt igjen.. Da ønsker jeg faktisk heller å være i npc å bare kjempe om playoffen.

Da hadde vi jo rykket opp til pengene, vi hadde vel 4-5 doblet omsetningen på en dag bare ved å rykke opp.

Nå er det blitt slik at jeg nesten ikke unner de nye eierne et opprykk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #559 på: Juni 27, 2013, 15:17:05 »
Denne klubben vil ikke ta ett eneste steg før det kommer penger på bordet. Så hva skjer om vi skulle ha MAKS flaks å rykke opp i kommende sesong, og ingen har ei krone å rytte med i PL, vi går ned som slakt igjen.. Da ønsker jeg faktisk heller å være i npc å bare kjempe om playoffen.

Da hadde vi jo rykket opp til pengene, vi hadde vel 4-5 doblet omsetningen på en dag bare ved å rykke opp.

Nå er det blitt slik at jeg nesten ikke unner de nye eierne et opprykk...

Joda, men de hadde blitt brukt på Elland Road...
Rogaland Whites

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #560 på: Juni 27, 2013, 17:24:35 »
Twitter-rykte:
Steve Morsion skal være på vei ut på lån.
Rogaland Whites

Boxman

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #561 på: Juni 27, 2013, 17:27:46 »
Thomas Rogne på vei til Wigan på free transfer. Burde ikke noen tipse McDermott om Rogne?
Proud to be Leeds!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #562 på: Juni 27, 2013, 17:46:44 »
Thomas Rogne på vei til Wigan på free transfer. Burde ikke noen tipse McDermott om Rogne?
ikke sant ,akkurat slike spillere vi skulle ha fått inn. Ung og lovende .
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #563 på: Juni 27, 2013, 17:58:05 »
Rogne virket treig i sessen i U21 EM. Vi trenger minst én stopper med fart. Har nå fått tipset Leeds om Bangura i FKH. Bosmanspiller etter sesongen. Beste stopperen i TL...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #564 på: Juni 27, 2013, 18:31:13 »
Matt Collins ‏@SkySportsMatt 15 m
After a successful season with Newcastle Jets, Emile Heskey is set to make a return to English football at Leeds United. #LUFC

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #565 på: Juni 27, 2013, 19:42:29 »
Twitter-rykte:
Steve Morsion skal være på vei ut på lån.

Vi selger vel neppe med heidundrende tap, så da er det vel ingen kjøpere der ute
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #566 på: Juni 27, 2013, 20:34:49 »
http://www.teamtalk.com/championship/8794900/Leeds-manager-Brian-McDermott-lifts-lid-on-transfer-policy

han er i hvertfall rett frem......det må spillere ut før det kommer inn- HVIS ikke det kommer
friske penger inn i klubben ......og ting var ikke som han trodde, og det fikk han ikke svar på før etter han tok over....
tror faktisk han allerede har gått noen runder med seg selv - han har blitt lovet mer enn dette
til spillere- men d er rett og slett ikke penger til det!

Huff......vi og Brian McD fortjener bedre enn dette!!
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #567 på: Juni 28, 2013, 10:32:18 »
http://www.newsatden.co.uk/23532-millwall-in-talks-with-leeds-united-over-morison-loan-return.html?

Mannen som vi byttet til oss i bytte mot Becchio er på vei ut på lån....
Herregud! Behold eller selg. å låne ut er waste!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #568 på: Juni 28, 2013, 10:41:47 »
Forteller nok at byttet med Becchio var en dårlig bytte for oss. Greier nok ikke å få,solgt han så prøver nok å bli kvitt lønna ved hjelp av utlån. Dette for å rydde plass til andre inn.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #569 på: Juni 28, 2013, 11:20:52 »
Forteller nok at byttet med Becchio var en dårlig bytte for oss. Greier nok ikke å få,solgt han så prøver nok å bli kvitt lønna ved hjelp av utlån. Dette for å rydde plass til andre inn.

Morison mot Mills?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.