Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 636397 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1440 på: November 14, 2013, 08:46:55 »
Synes uansett det er langt mindre hakking og drittkasting her nå enn det var før, og det er veldig bra.

Dette er jeg helt enig i! Diskusjonene er langt mer saklige nå. Drittkasting er noe man begynner med når man ikke har valid argumentasjon igjen, men ikke ønsker å tape diskusjonen (og ansikt). Paradoksalt er det akkurat det man - selvsagt - gjør.

Godt å se at tendensene til det er borte. Og takhøyde skal det selvsagt være! Det er ikke ensbetydende med at man gidder å bruke tid på 'et nick' som ikke klarer oppføre seg som folk. :)

Og skiftet har nok mye med Bates' exit å gjøre, som du sier. Det sier mye om hvor billig han bodde i hodene våres; 'alle' var enige om at han ikke var noe bra, men han splittet oss likevel.
« Siste redigering: November 14, 2013, 08:48:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1441 på: November 14, 2013, 11:34:11 »
Dagens fra TeamTalk:

Leeds striker Luke Varney could be a Bolton loan target if they fail to get Joe Mason back from Cardiff.

...igjen ...frigi lønnsutgifter....og med all respekt : Varney er kun en squadplayer hos oss mener jeg.
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1442 på: November 14, 2013, 15:14:50 »
Bare å tømme stallen for spillere dersom vi kan hente inn spillere med noe kvalitet i stedet
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1443 på: November 14, 2013, 16:22:08 »
Dagens fra TeamTalk:

Leeds striker Luke Varney could be a Bolton loan target if they fail to get Joe Mason back from Cardiff.

...igjen ...frigi lønnsutgifter....og med all respekt : Varney er kun en squadplayer hos oss mener jeg.
uffda, nå ble jeg deppa ;D ;D

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1444 på: November 14, 2013, 17:11:54 »
Bare å tømme stallen for spillere dersom vi kan hente inn spillere med noe kvalitet i stedet

Det er jo dette vi har håpet på i mange år nå og det motsatte har skjedd.

Det blir et meget spennende transfervindu etter sesongen når Pugh, Varney, Hall, Drury, Ashdown?, Diouf og kanskje Norris forsvinner. Håper igjen at det kommer inn noe nytt og spennende, er vi i The Championship eller Premier League??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1445 på: November 14, 2013, 18:20:41 »
Premier League via play off  ;) Får inn et par nye allerede i januar å vi blir bedr eutover i sesongen  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Haventgotakalou

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1446 på: November 14, 2013, 22:33:18 »
med fare for å virke teit, men Luke Varney kan faktisk bidra med viktige mål og konkuranse på spiss plass. Hadde ikkje vært den første eg hadde lånt ut om me skal kjempa om opprykk

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1447 på: November 15, 2013, 00:19:44 »
Bare å tømme stallen for spillere dersom vi kan hente inn spillere med noe kvalitet i stedet

Det er jo dette vi har håpet på i mange år nå og det motsatte har skjedd.

Det blir et meget spennende transfervindu etter sesongen når Pugh, Varney, Hall, Drury, Ashdown?, Diouf og kanskje Norris forsvinner. Håper igjen at det kommer inn noe nytt og spennende, er vi i The Championship eller Premier League??

Hvis vi skulle være så utrolig heldige at vi rykker opp så vil det ha betydelig mindre å si hvem som er i klubben nå. Det vil bli voldsomme endringer uansett. Er vi Championship neste år også er det helt essensielt. Det må være lov å håpe på noe good shit med så mange uten kontrakt. Brown er vel også ute i tillegg til de du nevnte.

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1448 på: November 15, 2013, 16:58:27 »
med fare for å virke teit, men Luke Varney kan faktisk bidra med viktige mål og konkuranse på spiss plass. Hadde ikkje vært den første eg hadde lånt ut om me skal kjempa om opprykk
Ikke teit å ha en mening! Det fins spisser som ikke skårer så mange mål, men er gode tilretteleggere. Varney har ingen av disse kvalitetene desverre.. Ut døra!!

Reservesamen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1449 på: November 15, 2013, 20:42:52 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1450 på: November 15, 2013, 21:45:29 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

Han oser ikke av gode holdninger og disiplin- og har lønn som en prins i Gunners....så Nei, dette tror jeg ikke skjer!
 

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1451 på: November 15, 2013, 23:06:13 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

Han oser ikke av gode holdninger og disiplin- og har lønn som en prins i Gunners....så Nei, dette tror jeg ikke skjer!

Tror vel heller ikke det skjer, men Bendtner og Ross hadde vært magisk!




OK, kanskje litt mye i glasset i kveld for en som liker å betrakte seg selv som nøktern...

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1452 på: November 15, 2013, 23:35:45 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

Han oser ikke av gode holdninger og disiplin- og har lønn som en prins i Gunners....så Nei, dette tror jeg ikke skjer!

Men på utLÃ…N har han vore før...drømmespissen???nope
LIFE IS LEEDS

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1453 på: November 17, 2013, 22:05:37 »
Bendtner ville nok sprengt lønnsbudsjettet fullstendig, men hentes han så har man ihvertfall ambisjoner.(og penger  :-\)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1454 på: November 18, 2013, 09:56:04 »
Bendtner er helt sikkert en god target man i divisjonen (nPC er nærmere hans nivå enn PL), men han er overhodet ingen profesjonell utøver. Ser ikke helt han passe inn i McDs langsiktige klubb- og lagbygging.

Hadde nok hevet angrepsrekka (litt), men dette er nok helt urealistisk. Takket han ikke nei til Hull i sommer, ettersom det var LAAAAANGT under hans nivå - etter hans egen målestokk vel og merke.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1455 på: November 18, 2013, 12:44:17 »
Gårs-Dagens fra Rumours:

17 Nov 2013 21:53:35
Brian McDermott is plotting a move for league 1 top goal scorer Callum Wilson and the wide man from Peterborough tommy rowe

Rowe har vi vært linket med før...Wilson så jeg i kamp for Coventry på lørdagen....
bra League1 - nivå og minnet litt om Beckford.....
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1456 på: November 19, 2013, 10:56:20 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

The Sun i dag;
Arsenal striker Nicklas Bendtner is tipping himself for an unlikely move to either Real Madrid or Barcelona.


marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1457 på: November 19, 2013, 12:05:10 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

The Sun i dag;
Arsenal striker Nicklas Bendtner is tipping himself for an unlikely move to either Real Madrid or Barcelona.




Dette sier bare hvor mange hjerneceller Bendtner innehar... snakk om selvinnsikt!  :D
 

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1458 på: November 19, 2013, 12:20:37 »
Nå er det sjelden jeg eksponerer noen rykter, men det sies at danske Bendtner skal være på vei....

The Sun i dag;
Arsenal striker Nicklas Bendtner is tipping himself for an unlikely move to either Real Madrid or Barcelona.




Dette sier bare hvor mange hjerneceller Bendtner innehar... snakk om selvinnsikt!  :D

Er kansje fri versjon fra ALLTID  pålitelige the SUN? ;)
LIFE IS LEEDS

Haventgotakalou

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1459 på: November 20, 2013, 17:43:01 »
Hadde vært perfekt med ein kjapp ving som kan laga litt trøbbel på kantane, merka at eg savna veldig Gradel og Snodgrass når eg ser Leeds kamp. Er jo Mccormack som står for det meste offensivt ;(

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1460 på: November 21, 2013, 09:02:59 »
Hadde vært perfekt med ein kjapp ving som kan laga litt trøbbel på kantane, merka at eg savna veldig Gradel og Snodgrass når eg ser Leeds kamp. Er jo Mccormack som står for det meste offensivt ;(
nå er vel ikke Snoddy akurat noe hurtigtog :D
Ollan

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1461 på: November 21, 2013, 09:25:28 »
Kan vi diskutere RYKTER om spillere ut/inn i denne tråden, og poste innlegg om ex-spillere og ønskelister andre plasser?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1462 på: November 21, 2013, 14:38:12 »
Kan vi diskutere RYKTER om spillere ut/inn i denne tråden, og poste innlegg om ex-spillere og ønskelister andre plasser?

Har du ikke et rykte på lager så vi kommer oss på rett kjøl?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1463 på: November 21, 2013, 19:03:05 »
Kan vi diskutere RYKTER om spillere ut/inn i denne tråden, og poste innlegg om ex-spillere og ønskelister andre plasser?

Har du ikke et rykte på lager så vi kommer oss på rett kjøl?
Har hørt et rykte om at Hunt har scoret på trening....

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1464 på: November 21, 2013, 19:59:04 »
Kan vi diskutere RYKTER om spillere ut/inn i denne tråden, og poste innlegg om ex-spillere og ønskelister andre plasser?

Har du ikke et rykte på lager så vi kommer oss på rett kjøl?
Har hørt et rykte om at Hunt har scoret på trening....

Feil!
Hunt var på "jakt" etter et..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1465 på: November 21, 2013, 22:47:17 »
http://www.sportsdirectnews.com/football-transfer-window/36185-leeds-want-arsenal-youngster-on-loan.php#.Uo59mI03uFW

Kan dette være noe? Skulle heller sett vi fikk Gnabry fra Arsenal.. en kjapp ving!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1466 på: November 21, 2013, 23:39:18 »
http://www.sportsdirectnews.com/football-transfer-window/36185-leeds-want-arsenal-youngster-on-loan.php#.Uo59mI03uFW

Kan dette være noe? Skulle heller sett vi fikk Gnabry fra Arsenal.. en kjapp ving!

To unge lovende sultne og målkåte tyskere, ja takk..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1467 på: November 21, 2013, 23:50:06 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1468 på: November 27, 2013, 12:19:14 »
Fra Rumours i dag:

Graham Dorrans.....Leeds er meget interessert i lån.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1469 på: November 27, 2013, 12:43:16 »
Fra Rumours i dag:

Graham Dorrans.....Leeds er meget interessert i lån.

Han var tidvis meget god for WBA forrige sesong. Offensiv midtbanespiller som kan brukes på vingen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.