Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 639424 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1530 på: Desember 16, 2013, 13:37:49 »
Nå sprudler det av "ting" på Rumours:

15 Dec 2013 22:58:43

1. Leeds United will confirm the takeover on Thursday at the latest to provide enough chance for Leeds fans to pack elland road

2. we will have a new sponsor of red bull from next season

3. and also nike deal again for the next 5 years which will bring in around £15million

4. On the transfer rumors nakki wells £2.3million deal done 3rd jan

5. Thierry Henry 3 month loan deal

6. Tommy Rowe exchange for drury plus £500k hope that helps

7. I'm also getting the knowledge of Huddersfield town smithies to leeds aswell

(8.) ...spennende dager i vente!

Går halvparten inn så skal det bli mye moro framover...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1531 på: Desember 16, 2013, 16:59:14 »
Skulle gjerne hatt Nakki Wells jeg, men 2,3 mill? Jaja...

Julenissen kunne uansett form gjort en god jobb i garderoben og på motivasjonsfronten. Får du en gjeng alver til å stå på sånn gjennom et helt år uten noe særlig betalt så må du jo ha noe gående for deg!

For øvrig enig med DHY, kult at det endelig er rykter med litt kvalitet på! Jaggu på tide!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1532 på: Desember 16, 2013, 19:45:07 »
Er denne karen inne i varmen? noe offesielt?

Stephen Pickering gives his opinion on the top news stories of the day. Leeds United, Southampton and QPR, Derby County and Nottingham Forest all involved.

I think it's fair to say that you generally don't usually hear of signings in the championship outside of the transfer windows, which in the Football League involves the loan windows.

SEE ALSO: Queens Park Rangers reveal plans for new stadium

Yet, Leeds United went out yesterday and snapped themselves up an unknown in the shape of former Southampton trainee Gboly Ariyibi.

It's safe to say that no-one knows much about him, and the way Leeds fans are ruling the rule over their new man seems all-to-similar with most transfers nowadays... YouTube!!

I think it's fair to say that YouTube is to footballers what trailers are to movies, they usually only show the best parts. I don't think you could ever gauge a true reflection of a player on YouTube, but having seen the video... the kid DOES look good.
http://youtu.be/f-O9h2bDEuA

 It will be interesting to see how the player really gets on in the Championship.


Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje


Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1534 på: Desember 17, 2013, 08:28:43 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-in-pursuit-of-max-gradel-1-6320133

Maxi Gradel!




Utrolig hva man blir linket til når det snakkes om investeringer i gangene.. Håper selvfølgelig på Max retur, men tror jeg setter meg tilbake på gjerdet og venter litt jeg..  :)
Marching On! 4276

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1535 på: Desember 17, 2013, 08:30:43 »
Jeg gidder ikke vente verken på gjerder eller i gangen.

Jeg har trua!! 8)
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1536 på: Desember 17, 2013, 08:36:17 »
Kan det bli en forsinket julegave mon tro? Hvis det stemmer at vi var etter ham i januar i fjor, men ikke kunne signere pga finansielle muskler, så vil jo det bety at hvis vi enda en gang tar kontakt, så vet vi hva som trengs. Jeg tror jammen meg Maxi-boy ender opp i hvitt i januar såfremt Leeds ønsker dette!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1538 på: Desember 17, 2013, 10:00:21 »
Gradel vil være svindyr, så da må det være snakk om STORE investeringer viss denne overgangen går i boks.

Litt avventende til dette ryktet, men hadde seff blitt veldig glad/overrasket viss Maxi kom tilbake :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1539 på: Desember 17, 2013, 10:52:58 »
Siden det er YEP som flagrer med dette, så ser jeg det som meget konkret....rykte.
Helt klart at Haigh går "all in" - og VIL til PL denne sesongen!

Visste heller ikke at life long supporter Andrew Flowers var/er senior partner i Enterprise Insurance, vår draktsponsor.....slett ikke dårlig at "fans" støtter klubben vår på denne måten!
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1540 på: Desember 17, 2013, 11:06:35 »
Det virker jo å være hold i ryktene rundt Max Gradel, men et mulig hinder er Elfenbenskystens deltakelse i fotball-VM. Gradel startet og scoret for St.Etienne i helga. Det er trolig at spill for et lag i Lig Ø er mer gunstig enn spill i Championship, både mtp ligastandard og tilknytning mellom landene.

Kanskje er det mer realistisk med en sommerovergang?

Så skal det også nevnes at Gradel var inne i landslagsvarmen også sist han spilte for oss, samt at ting tyder på at St.Etienne kan slippe Max i januar, om ryktene stemmer. Jeg håper :)
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1541 på: Desember 17, 2013, 11:34:43 »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1542 på: Desember 17, 2013, 13:51:48 »
For å si som Olsenbanden, hadde vært helmax!!
Yeboahs vitne

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1543 på: Desember 17, 2013, 14:02:25 »
Gradel har jeg INGEN tro på. Meeeeeeeeeen, hadde vært som nevnt helmax ja. Selvom fallhøyden hans er stor og forventningene om kvalitet enorme og kanskje umulige å innfri?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1544 på: Desember 17, 2013, 17:25:24 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1545 på: Desember 17, 2013, 18:08:12 »
Er det hold i ryktene da kanskje??? :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1546 på: Desember 17, 2013, 23:52:22 »
Skal vi tro denne, ønsker Brian å forsterke med 2-3 spillere i løpet av januar. Om det blir så mange gjenstår jo å se...
Og, om man ønsker 2-3 stk så må man nok ha en del alternativer  på blokka. Det er ikke slik at man lykkes med alle man ønsker...  


...hvordan var det: I sommer ønsker han 7 stk og endte vel med fem, var det ikke noe sånt?


McDermott - Max on list of two or three players
  
 
Leeds United boss Brian McDermott says he is looking to bring in two or three new players in January with Max Gradel on the list of players he is keen to bring to Elland Road.

The former Leeds winger has been linked with a return to Elland Road and McDermott admits he is interested in bringing him back to Leeds, two-years after he left for St Etienne in the top-flight of the French League.

Speaking on LUTV, McDermott said, "I have two or three targets that I will discuss with the board come January and we will see where we go.

"Max Gradel will be on a list of players that we like. When you are trying to sign two or three players, you cannot just have two or three players on the list, we must have options.

"There are players out there who we think will improve us and if one of those is Max Gradel and we can do a deal, then great."

With a consortium led by managing director David Haigh in the process of buying a 75% stake in Leeds United, McDermott could be handed a substantial transfer budget when the January transfer window opens in just over two weeks.

The consortium are hoping to have their investment in the club agreed in time for McDermott to strengthen his squad during January with the side handily placed for a push for a return to the Premier League after a ten-year absence by the end of this season.

Leeds returned to the top six in the division with a win at Doncaster Rovers last weekend and they have now won seven of their last eleven games.

McDermott knows what it takes to get out of this division after leading Reading to the Premier League just two seasons ago. Reading made a surging run in the second half of the season, as they won fifteen of their seventeen games during a period between January and April.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=342178#ixzz2nm7yZfJW
« Siste redigering: Desember 17, 2013, 23:54:35 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1547 på: Desember 18, 2013, 08:22:28 »
To til tre spillere i januar er akkurat der vi bør være. Ã… hente seks-sju spillere midt i sesongen, er sjelden gunstig. Andre lag slipper som regel ikke sine beste spillere på det tidspunktet, samtidig som nytt materiell skal tilpasses lagkultur, spillestil, treningsregime etc. Det er på sommeren de større endringene bør gjøres og selv da er en enorm omveltning av stallen ikke ideelt for de kortsiktige resultatene.

Tar det for øvrig helt med ro i forhold til dette. Tror Brian tenker akkurat i de baner.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1548 på: Desember 18, 2013, 11:45:44 »
Dagens Rumours:

18 Dec 2013 09:37:26
...rumours linkin us with rowe. sammy ameobi. ebanks blake. wells.gradel. becchio and t henry.

Tja, det er vel de som var versert siste tiden....så ja takk til 2-3 av disse ! ;)
 

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1549 på: Desember 18, 2013, 16:04:07 »
Dagens Rumours:

18 Dec 2013 09:37:26
...rumours linkin us with rowe. sammy ameobi. ebanks blake. wells.gradel. becchio and t henry.

Tja, det er vel de som var versert siste tiden....så ja takk til 2-3 av disse ! ;)

Takker ja til Gradel fordi vi trenger en rask driblefant som kan spille ving. Takker ja til Thierry Henry fordi han har et navn som trekker tilskuere og nye spillere til ER og fordi han fortsatt kan spille fotball.

Becchio i den formen han var i når han dro ville vært en forsterkning, men jeg er litt skeptisk til  om han fortsatt er den samme killeren etter lang tid uten førstelagsfotball.

   

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1550 på: Desember 18, 2013, 17:23:54 »
Jeg personlig tror Becchio er utbrent, men det gjenstår å se.
Leeds Carajo!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1551 på: Desember 18, 2013, 18:51:53 »
gärna förstärkningar i januarifönstret. men inte nödvändigtvis före detta leedsspelare. att tro de skall komma tbx och leverera som efter sin bästa säsong är naivt. bättre se framåt än bakåt
 

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1552 på: Desember 18, 2013, 22:10:52 »
Det ryktes vel at det skal komme en stor nyhet i morgen?
(Det var vel Seb Carole som skulle hatt et intervju i morgen på BBC Radio Leeds, men som på bakgrunn av en kommende stor kunngjøring fra klubben, så vil hans intervju bli utsatt til romjulen eller noe slik)..

Så med mindre jeg har misoppfattet noe der, så må jeg jo unektelig si jeg er ekstremt spent, og jeg liker tolke det dithen at det har noe med spillere å gjøre .. :)
Om noen besitter annen info rundt dette, så kom gjerne på banen å klar opp, slik at ikke jeg setter unødige rykter i sving her xD ::)

« Siste redigering: Desember 18, 2013, 22:17:20 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1553 på: Desember 18, 2013, 22:24:43 »
Det ryktes vel at det skal komme en stor nyhet i morgen?
(Det var vel Seb Carole som skulle hatt et intervju i morgen på BBC Radio Leeds, men som på bakgrunn av en kommende stor kunngjøring fra klubben, så vil hans intervju bli utsatt til romjulen eller noe slik)..

Så med mindre jeg har misoppfattet noe der, så må jeg jo unektelig si jeg er ekstremt spent, og jeg liker tolke det dithen at det har noe med spillere å gjøre .. :)
Om noen besitter annen info rundt dette, så kom gjerne på banen å klar opp, slik at ikke jeg setter unødige rykter i sving her xD ::)



Dessverre du :/
Skal nok handle om ettårsdagen - og er visst 'innspilt på forhånd'

Adam Pope ‏@APOPEY9h
#lufc Looking forward to hearing from managing director David Haigh on @bbcleeds 6pm Thursday night 1 year on from takeover. @WYSDaily


Seb Carole har visst slettet tweeten sin nå  :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1554 på: Desember 18, 2013, 23:09:32 »
Det mest oppsiktsvekkende med akkurat den saken er vel at Seb Carole lever av å lære andre å spille fotball...
Blir litt som om thomas Brolin skulle bli fitness-trener

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1555 på: Desember 18, 2013, 23:12:44 »
Det mest oppsiktsvekkende med akkurat den saken er vel at Seb Carole lever av å lære andre å spille fotball...
Blir litt som om thomas Brolin skulle bli fitness-trener

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cbas10an

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1556 på: Desember 19, 2013, 08:39:40 »
Nå er jeg SVÆRT spent på hva dagen bringer!
Whats the big news?
Leeds har kjøpt tilbake Elland Road og David Haigh m/ flere tar over 75% av klubben?
Spytter samtidig inn 5m £ inn i klubben som er øremerket spillerkjøp..

MOT


Joachim

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1557 på: Desember 19, 2013, 08:55:07 »
Må si jeg er en smule skeptisk til å kjøpe tilbake Gradel. Ser han har hatt en alvorlig skade, og selv om han er friskmeldt så er jeg usikker på om han pdd er verdt alle de pengene vi helt sikkert må ut med for å skaffe ham.

Jeg frykter altså han har en slik status i klubben som lett gjør oss blinde mtp hva vi får for prisen, og slik frykter jeg at han fort kan bli en skuffelse. Jeg er jo da også i utgangspunktet skeptisk til anskaffelse av gamle helter, da jeg frykter det sentimentale fort kan påvirke vurderingen.

Engasjement, muligens flere tilskuere vil han tilføye. Også hurtighet og driblefanteri på ving, dersom han er seg selv. Noe vi som vi alle vet trenger sårt i dagens lag, forøvrig.

Men vil han bli for dyr?

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1558 på: Desember 19, 2013, 09:05:36 »
Må si jeg er en smule skeptisk til å kjøpe tilbake Gradel. Ser han har hatt en alvorlig skade, og selv om han er friskmeldt så er jeg usikker på om han pdd er verdt alle de pengene vi helt sikkert må ut med for å skaffe ham.

Jeg frykter altså han har en slik status i klubben som lett gjør oss blinde mtp hva vi får for prisen, og slik frykter jeg at han fort kan bli en skuffelse. Jeg er jo da også i utgangspunktet skeptisk til anskaffelse av gamle helter, da jeg frykter det sentimentale fort kan påvirke vurderingen.

Engasjement, muligens flere tilskuere vil han tilføye. Også hurtighet og driblefanteri på ving, dersom han er seg selv. Noe vi som vi alle vet trenger sårt i dagens lag, forøvrig.

Men vil han bli for dyr?

Godt innlegg.  MOT
DALHEIM WHITES

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1559 på: Desember 19, 2013, 09:16:08 »
Må si jeg er en smule skeptisk til å kjøpe tilbake Gradel. Ser han har hatt en alvorlig skade, og selv om han er friskmeldt så er jeg usikker på om han pdd er verdt alle de pengene vi helt sikkert må ut med for å skaffe ham.

Jeg frykter altså han har en slik status i klubben som lett gjør oss blinde mtp hva vi får for prisen, og slik frykter jeg at han fort kan bli en skuffelse. Jeg er jo da også i utgangspunktet skeptisk til anskaffelse av gamle helter, da jeg frykter det sentimentale fort kan påvirke vurderingen.

Engasjement, muligens flere tilskuere vil han tilføye. Også hurtighet og driblefanteri på ving, dersom han er seg selv. Noe vi som vi alle vet trenger sårt i dagens lag, forøvrig.

Men vil han bli for dyr?


Syns du skriver et meget godt innlegg. Det er veldig lett å se seg tilbake og forvente at det vil være akkurat det samme. Likevel føler jeg meg helt trygg på McDermott i forhold til det. Han har tross alt ikke våre minner om Gradel i Leedstrøye; dersom han hentes, vil det være veloverveid i forhold til kostpris og kvalitet.

Og om det i tillegg kan engasjere fansen i form av oppmøte på kamp og draktsalg, er det en flott bonus for klubben (og dens økonomi).

Som tidligere nevnt, sier fornuften at det derimot er mer sannsynlig med en overgang i sommer. Spill for St.Etienne må være mer gunstig ift VM-uttak. Men nå har tydeligvis den franske klubben ymtet at han er til salgs i januar. Det kan både bety at de søker å satse på andre spillere (i laget eller utenfra) og at Gradel ikke blir for dyr.

Syns det er spennende og litt oppsiktsvekkende at McDermott nevner han ved navn på de offisielle sidene. Er han alt nærme?
Marching on together!