RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21

Started by Asbjørn, February 07, 2013, 23:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Annesj

Det er jeg enig i. Et stort navn å faktisk en av mine store helter sammen med zidane. Ville vært konge om hans navn ble assosiert med leeds.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

testo

Har ikke noe problemer med Piero's briljering de siste 10-15 min, få gjerne med Henry også   :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Veldig spennende med en 39 år gammel Del Piero.
Tror han vil markere seg på samme nivå som Alan Thopmson og Tore Andre Flo gjorde på slutten av sine karrierer.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Kunne vært flott med Del Piero i Leeds :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Quote from: samadhi on February 07, 2014, 20:15:57
Veldig spennende med en 39 år gammel Del Piero.
Tror han vil markere seg på samme nivå som Alan Thopmson og Tore Andre Flo gjorde på slutten av sine karrierer.
Drømmeknuser!   ;D
Jon R.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

TallyHo

Del Piero, velkommen.     ;D  En av mine favoritter, strålende karriere. Litt gammel, men mer enn god nok for Leeds.

"On the craziness scale, this probably scores at least a 9.5"
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

HåvardK

Green til Ipswich, meldes det. Håper vi finner en annen kreativ midtbanespiller.

Woody

Quote from: Gufrias on February 07, 2014, 22:35:10
Quote from: h.b on February 07, 2014, 19:53:54
Del Piero. Ja nå snakker vi stort navn . I like it  :) :) :) :) http://roblufc.org/2014/02/07/alessandro-del-piero-for-leeds-it-could-actually-happen-by-rob-atkinson/
Dette balanserer hårfint på grensen mellom rykte og spekulasjon.

Såg bilde av ein supporter som hadde Leeds drakt med Del Piero på ryggen,så da er del vel deal done ;D ;D
LIFE IS LEEDS

testo

Adam Pope ‏@APOPEY  5 min
#lufc McDermott had hoped to bring in a few loans he had lined up but until the ownership is resolved they are unlikely.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Veldig mye bra rykter om at spaghetti mannen vår har kommet seg gjennom fit & proper testen i dag :)

Få lånt det som lånes kan av kvalitet , og bring inn spillere som man kan signere pre- kontrakter med......PL stallene flyter faktisk over av god kvalitet...og for de som VIL spille fotball og ikke bare sanke inn lønn så må Leeds være en god klubb å komme til!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

sportcarl1

nej nej nej. tror detta är en tidningsanka

testo

The Daily Mail are today reporting that Leeds could be close to signing Stoke City goalkeeper Jack Butland

The Daily Mail are today reporting that Leeds could be close to signing Stoke City goalkeeper Jack Butland on loan until the end of the season. Mark Hughes is thought to be willing to loan out the youngster after the return of Thomas Sorensen and Brian McDermott has made no attempts to hide his desire for a goalkeeper as current backup Jamie Ashdown is still on the physio table. Butland has already played against us this season when  he turned out for Barnsley making two fine saves off Matt Smith to ensure the game finished 0-0, a match which started our recent downturn in form. The move for the England international would no doubt be requiring funds from the takeover should it ever go through and to throw another spanner in the works, Massimo Cellino appears to be having difficulty selling Cagliari despite interest from a Qatari based firm (although Arabs are not always as rich as you think they are). The move would also provide competition for Paddy Kenny whose level of performance has dropped in recent weeks.
Terje

Gufrias

Det er jo egentlig utrolig at det verserer rykter om spillere inn for tida.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

Butlandrykte  selv bare på lån, er ihvertfall et positivt rykte.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J-R

Flere positive rykter i dag, men det skjer vel ikke så mye før takeover er i boks!!?

Leedsfan

Quote from: J-R on February 17, 2014, 21:39:21
Flere positive rykter i dag, men det skjer vel ikke så mye før takeover er i boks!!?

Det burde jo tyde på at noen har fått beskjed om å lete etter låneforsterkninger?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on February 17, 2014, 23:12:32

Det burde jo tyde på at noen har fått beskjed om å lete etter låneforsterkninger?

tja, og hvem skulle så det være? Nåværende eier har vel ikke midler, og evt ny..er vel akkurat det... "evt" liksom??
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on February 18, 2014, 07:55:34

tja, og hvem skulle så det være? Nåværende eier har vel ikke midler, og evt ny..er vel akkurat det... "evt" liksom??

Ser at det blir skrevet i dag om at Cellino og McD møttes i forrige uke, forklaring nok?

Bromancer

Quote from: Leedsfan on February 18, 2014, 08:49:24
Quote from: Bjørn Ødegaard on February 18, 2014, 07:55:34

Ser at det blir skrevet i dag om at Cellino og McD møttes i forrige uke, forklaring nok?

Neppe tilfeldigheter dette nei  :)

B_Ød

vel, egentlig ikke..med mindre MC nå er eier, og om så..hvorfor er ikke den nyheten allemannseie?
Eller fyller han på med cash, for å kunne velte klubben hvis FL skulle finne ham "unfit"? Eller fyller han på med cash i et forsøk på å presse frem en "fit" avgjørelse fra FL?

Ã...kkesom, et møte mellom de to gir ikke meg noen umiddelbar indre ro...
Ups & Ups!!

Annesj

Nope. Det er vel mer at han har gitt tegn til at det kan letes etter lånespillere men at dette ikke vil/kan bli gjennomført før eierskapet er iorden. Faller sammen med den uttalte selvsikkerheten hans om at dette går iorden.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Quote from: Bjørn Ødegaard on February 18, 2014, 10:01:40

vel, egentlig ikke..med mindre MC nå er eier, og om så..hvorfor er ikke den nyheten allemannseie?
Eller fyller han på med cash, for å kunne velte klubben hvis FL skulle finne ham "unfit"? Eller fyller han på med cash i et forsøk på å presse frem en "fit" avgjørelse fra FL?

Der er mangemannseie at Cellino og BMD hadde avtalt et møte i forrige uke. Det er også kjent at BMD har flere lånetargets navn på blokka.  :)
Jon R.

Håvard

Quote from: Bjørn Ødegaard on February 18, 2014, 10:01:40

Indre ro som Leedssupporter ??

::)

MOT

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

Quote from: Jon R on February 18, 2014, 10:28:20
Der er mangemannseie at Cellino og BMD hadde avtalt et møte i forrige uke. Det er også kjent at BMD har flere lånetargets navn på blokka.  :)

var vel ikke møtet jeg refererte til, og at BMD har navn på blokka er vel og bra det.
var alt det andre som skapte denne "indre roen" min (som leeds-supporter  ;))
Ups & Ups!!