Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 628979 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2190 på: Februar 26, 2014, 18:15:35 »
vore trevligt med någon från cagliari med italensk fotbollskänsla så vi blir av med hoffspelet,

Like this
https://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao&app=desktop

Eller enda en kar fra Cagliari som også har vært linka til oss.
https://www.youtube.com/watch?v=o1s0F0EQ8rw


Dette er en videreføring av den påståtte chat mellom supporter og Edward Cellino (som nå har slettet tweeten)



-1 Ibarbo    http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADctor_Ibarbo
https://www.youtube.com/watch?v=o1s0F0EQ8rw

-2 Astori    http://en.wikipedia.org/wiki/Davide_Astori

-3 Adryan  http://en.wikipedia.org/wiki/Adryan
http://m.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Håvard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2191 på: Februar 26, 2014, 20:58:10 »
vore trevligt med någon från cagliari med italensk fotbollskänsla så vi blir av med hoffspelet,

Like this
https://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao&app=desktop

Eller enda en kar fra Cagliari som også har vært linka til oss.
https://www.youtube.com/watch?v=o1s0F0EQ8rw


Dette er en videreføring av den påståtte chat mellom supporter og Edward Cellino (som nå har slettet tweeten)



-1 Ibarbo    http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADctor_Ibarbo
https://www.youtube.com/watch?v=o1s0F0EQ8rw

-2 Astori    http://en.wikipedia.org/wiki/Davide_Astori

-3 Adryan  http://en.wikipedia.org/wiki/Adryan
http://m.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao

We are Leeds.....rolig no litt... :)

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2192 på: Februar 26, 2014, 23:52:13 »
Former Exeter City defender Dean Moxey could be in line for a loan move to Bolton and Leeds United.

Moxey, who was at St James's Park between 2003 and 2009, is currently playing at Crystal Palace.

However, he has not featured since Palace's 1-0 win over Hull City on January 28 having lost his starting place to Jonathan Parr.

Palace manager Tony Pulis is willing to let the 28-year-old left back go out on loan for the rest of the season.

Bolton manager Dougie Freedman is reported to be keen on signing Moxey, but he faces competition from Leeds United as their manager, and former Exeter City player, Brian McDermott looks to strengthen his squad in a late push for the play-offs.



Read more: http://www.exeterexpressandecho.co.uk/Grecian-Dean-Moxey-linked-loan-Leeds-United/story-20710094-detail/story.html#ixzz2uTHypNUD
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2193 på: Februar 27, 2014, 07:16:48 »
Tidl. Exeter-spiller. Mistet plassen til Parr. Kjenner McDermott. Hadde vel håpet at bekjentskap til manageren ikke var noe kriterium for å spille i Leeds. Håper Bolton får han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2194 på: Februar 27, 2014, 07:20:58 »
Former Exeter City defender Dean Moxey could be in line for a loan move to Bolton and Leeds United.

Moxey, who was at St James's Park between 2003 and 2009, is currently playing at Crystal Palace.

However, he has not featured since Palace's 1-0 win over Hull City on January 28 having lost his starting place to Jonathan Parr.

Palace manager Tony Pulis is willing to let the 28-year-old left back go out on loan for the rest of the season.

Bolton manager Dougie Freedman is reported to be keen on signing Moxey, but he faces competition from Leeds United as their manager, and former Exeter City player, Brian McDermott looks to strengthen his squad in a late push for the play-offs.



Read more: http://www.exeterexpressandecho.co.uk/Grecian-Dean-Moxey-linked-loan-Leeds-United/story-20710094-detail/story.html#ixzz2uTHypNUD

Alsidig spiller i det minste:
"He is a left sided player comfortable at left back; he can also can play as a goalkeeper, sweeper and striker."


marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2195 på: Februar 27, 2014, 10:00:48 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2196 på: Februar 27, 2014, 10:43:37 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

Vår beste venstreback spiller som venstreback. Vår skadede venstreback som ikke er god nok er lånt ut. Helt greit.

Leeds United

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2197 på: Februar 27, 2014, 11:22:39 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

En veldig god analyse og som også viser hvor ræva McDermott hode fungerer når det gjelder avgjørelser.
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2198 på: Februar 27, 2014, 11:43:09 »
Jeg synes Warnock var vår beste utespiller mot Mboro, og han har vært nokså stødig på backen denne sesongen.
Imidlertid hadde jeg foretrukket at White fikk prøvd seg der fra starten av sesongen. Vi trenger fart i de bakre rekker!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2199 på: Februar 27, 2014, 12:08:51 »
Warnock er helt grei defensivt. Men offensivt er han helt på jordet. Varierer ekstremt i om han kommer på løp eller ikke å når han først kommer så har han en vurderingsevne som en gullfisk og innleggsfot som ikke ligner noe som helst. Jeg syns vi trenger en bedre venstreback. Byram er go nok i massevis når han er i form på den andre sida. Peltier er litt samma som Warnock men i tillegg plasseringssvak defensivt. Syns vi er svake på backene spes offensivt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2200 på: Februar 27, 2014, 15:08:05 »

Leeds lining up another signing
 
27/02/2014
 
Leeds boss Brian McDermott said today that he was after another loan signing following the successful capture of jack Butland and Connor Wickham. He said its unlikely to be before the weekend, but a 5th loan singing is looking likely.
 
On Wickham, McDermott is excited and said he wanted the number 9 shirt (which he's got).

Other snippets from his press conference were that lees and Byram are available, and that Cellino is closely involved and they talked earlier this week.


http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/02/leeds-lining-up-another-signing.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2201 på: Februar 27, 2014, 16:02:51 »
Warnock er helt grei defensivt. Men offensivt er han helt på jordet. Varierer ekstremt i om han kommer på løp eller ikke å når han først kommer så har han en vurderingsevne som en gullfisk og innleggsfot som ikke ligner noe som helst. Jeg syns vi trenger en bedre venstreback. Byram er go nok i massevis når han er i form på den andre sida. Peltier er litt samma som Warnock men i tillegg plasseringssvak defensivt. Syns vi er svake på backene spes offensivt.
är väl inte vänsterbacksidan som är vårt största problem utan först och främst mittfältet, där vi har 2 yttrar som inte bevisat någonnting varken framåt eller bakåt,innermittfältet med murphy och austin sköter sig med nöd och näppe godkänt men håller inte PL-klass och är inga matchvinnare
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2202 på: Februar 27, 2014, 18:09:16 »
Warnock er helt grei defensivt. Men offensivt er han helt på jordet. Varierer ekstremt i om han kommer på løp eller ikke å når han først kommer så har han en vurderingsevne som en gullfisk og innleggsfot som ikke ligner noe som helst. Jeg syns vi trenger en bedre venstreback. Byram er go nok i massevis når han er i form på den andre sida. Peltier er litt samma som Warnock men i tillegg plasseringssvak defensivt. Syns vi er svake på backene spes offensivt.

Han War Nock nærmest skåring i bortekampen mot Middlesbrough da! Så avslutteregenskaper har han jo....either way!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2203 på: Februar 27, 2014, 21:30:24 »
Går rykter om Rodwell fra City på lån. (facebook)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2204 på: Februar 27, 2014, 22:00:55 »
Går rykter om Rodwell fra City på lån. (facebook)

Ã…åååååå, herregud!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2205 på: Februar 27, 2014, 22:16:22 »
Kem e det?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2206 på: Februar 27, 2014, 22:19:20 »
Kem e det?
Jack Christian Rodwell (born 11 March 1991) is an English footballer who plays as a midfielder for Premier League club Manchester City and the England national team. Rodwell joined Everton's academy at the age of seven, and made his debut in 2007. He spent five years in the first team before he secured a move to Premier League champions Manchester City in 2012. Rodwell has represented his country at all levels from under-16 to the senior team. A complete midfielder, Rodwell is known for being pacy, two-footed, a fluid force from box to box, decent tackler and blessed with a good shot, passing and huge natural stamina.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2207 på: Februar 27, 2014, 22:29:19 »
Aksepterer Rodwell !!! Selv om har har duppa litt de siste år spilte han for England i sommer senest.....
MOT

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2208 på: Februar 27, 2014, 23:19:25 »
Rodwell, ja takk!
 

Corleone

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2209 på: Februar 27, 2014, 23:55:54 »
Rodwell hadde vært fantastisk, ingenting å si på det. Likevel tror jeg at han av type er litt for lik de vi allerede har på midten, og at det finnes andre spillere på hans lønnsnivå som hadde tilført oss mer.

Blank_File

Sv:
« Svar #2210 på: Februar 28, 2014, 00:54:19 »
*fråde*

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2211 på: Februar 28, 2014, 02:14:37 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

En veldig god analyse og som også viser hvor ræva McDermott hode fungerer når det gjelder avgjørelser.

Runar har utvilsomt hatt mange gode analyser på forumet her.  Jeg synes ikke dette litt flåsete utsagnet var en av dem.  :P

At utskjelte White vår beste venstreback er det neppe konsensus om.  To managere før BMD er ihvertfall uenige i dette. Dessuten er det vel lite aktuelt at White skal tilbakekalles når han er skadet? At Pugh får en spiller foran seg i køen tror jeg ikke det er mange som griner over. Hva Pugh og Warnock har i lønn burde være irrelevant hvis vi kan få inn noen bedre.

Jeg mener det var en helt grei avgjørelse å gi White spilletid i en annen klubb med Warnock på vei tilbake fra skade og Pugh som leverte en rekke gode kamper i vår 3-5-2 periode.

Dessuten litt søkt å vurdere  McDermotts beslutningsevne på bakgrunn av et rykte vel?  ::)

Bortsett fra det er jeg helt enig i at dette ikke er et rykte til å få vann i munnen av....
Jon R.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2212 på: Februar 28, 2014, 08:51:00 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

En veldig god analyse og som også viser hvor ræva McDermott hode fungerer når det gjelder avgjørelser.

Runar har utvilsomt hatt mange gode analyser på forumet her.  Jeg synes ikke dette litt flåsete utsagnet var en av dem.  :P

At utskjelte White vår beste venstreback er det neppe konsensus om.  To managere før BMD er ihvertfall uenige i dette. Dessuten er det vel lite aktuelt at White skal tilbakekalles når han er skadet? At Pugh får en spiller foran seg i køen tror jeg ikke det er mange som griner over. Hva Pugh og Warnock har i lønn burde være irrelevant hvis vi kan få inn noen bedre.

Jeg mener det var en helt grei avgjørelse å gi White spilletid i en annen klubb med Warnock på vei tilbake fra skade og Pugh som leverte en rekke gode kamper i vår 3-5-2 periode.

Dessuten litt søkt å vurdere  McDermotts beslutningsevne på bakgrunn av et rykte vel?  ::)

Bortsett fra det er jeg helt enig i at dette ikke er et rykte til å få vann i munnen av....


At folk som har mistet jobben sin grunnet dårlige sportslige vurderinger mener noe annet om hvilken venstreback som er best enn meg tar jeg ikke så tungt.

Dersom du allerede har bruke mesteparten av pengeposen på en yrkesgruppe ligger det et press på å bruke disse spillerne før du bruker enda mer penger på en mann i tilsvarende stilling. Ofte er det en forventing om at en spiller i en posisjon må ut, før den spiller i tilsvarende posisjon får lov å komme inn. En spillerstall med 4 venstrebacker slik vi har nå,er neppe tjent med sin femte. Selv om vi alle kan være enig om at venstrebackene i Leeds ikke har den forventete kvalitet.
 

gudme

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2213 på: Februar 28, 2014, 10:35:21 »
Rodwell på vei...ja takk Starten på noe bra eller? Liker denne Italieneren. Kom til osssss ;D
LEEDS 4 EVER

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2214 på: Februar 28, 2014, 11:51:36 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

En veldig god analyse og som også viser hvor ræva McDermott hode fungerer når det gjelder avgjørelser.

Runar har utvilsomt hatt mange gode analyser på forumet her.  Jeg synes ikke dette litt flåsete utsagnet var en av dem.  :P

At utskjelte White vår beste venstreback er det neppe konsensus om.  To managere før BMD er ihvertfall uenige i dette. Dessuten er det vel lite aktuelt at White skal tilbakekalles når han er skadet? At Pugh får en spiller foran seg i køen tror jeg ikke det er mange som griner over. Hva Pugh og Warnock har i lønn burde være irrelevant hvis vi kan få inn noen bedre.

Jeg mener det var en helt grei avgjørelse å gi White spilletid i en annen klubb med Warnock på vei tilbake fra skade og Pugh som leverte en rekke gode kamper i vår 3-5-2 periode.

Dessuten litt søkt å vurdere  McDermotts beslutningsevne på bakgrunn av et rykte vel?  ::)

Bortsett fra det er jeg helt enig i at dette ikke er et rykte til å få vann i munnen av....


At folk som har mistet jobben sin grunnet dårlige sportslige vurderinger mener noe annet om hvilken venstreback som er best enn meg tar jeg ikke så tungt.

Dersom du allerede har bruke mesteparten av pengeposen på en yrkesgruppe ligger det et press på å bruke disse spillerne før du bruker enda mer penger på en mann i tilsvarende stilling. Ofte er det en forventing om at en spiller i en posisjon må ut, før den spiller i tilsvarende posisjon får lov å komme inn. En spillerstall med 4 venstrebacker slik vi har nå,er neppe tjent med sin femte. Selv om vi alle kan være enig om at venstrebackene i Leeds ikke har den forventete kvalitet.

McD uttalte jo at stallen var "skjev", og en av skjevhetene var alle venstrebackene og mangelen på vinger. Kan ikke fatte logikken i å hente en venstreback og jeg tror derfor ikke at det kommer noen. Det må komme en sentral midtbanespiller og en skadefri Jack Rodwell hadde vært enorm...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2215 på: Februar 28, 2014, 12:26:31 »
Venstreback på lån, vår best betalte spiller har venstreback plassen foran vår best betalte reserve.

Mens vår beste venstreback er skadet og lånt ut.

Leeds United

En veldig god analyse og som også viser hvor ræva McDermott hode fungerer når det gjelder avgjørelser.

Runar har utvilsomt hatt mange gode analyser på forumet her.  Jeg synes ikke dette litt flåsete utsagnet var en av dem.  :P

At utskjelte White vår beste venstreback er det neppe konsensus om.  To managere før BMD er ihvertfall uenige i dette. Dessuten er det vel lite aktuelt at White skal tilbakekalles når han er skadet? At Pugh får en spiller foran seg i køen tror jeg ikke det er mange som griner over. Hva Pugh og Warnock har i lønn burde være irrelevant hvis vi kan få inn noen bedre.

Jeg mener det var en helt grei avgjørelse å gi White spilletid i en annen klubb med Warnock på vei tilbake fra skade og Pugh som leverte en rekke gode kamper i vår 3-5-2 periode.

Dessuten litt søkt å vurdere  McDermotts beslutningsevne på bakgrunn av et rykte vel?  ::)

Bortsett fra det er jeg helt enig i at dette ikke er et rykte til å få vann i munnen av....


At folk som har mistet jobben sin grunnet dårlige sportslige vurderinger mener noe annet om hvilken venstreback som er best enn meg tar jeg ikke så tungt.

Dersom du allerede har bruke mesteparten av pengeposen på en yrkesgruppe ligger det et press på å bruke disse spillerne før du bruker enda mer penger på en mann i tilsvarende stilling. Ofte er det en forventing om at en spiller i en posisjon må ut, før den spiller i tilsvarende posisjon får lov å komme inn. En spillerstall med 4 venstrebacker slik vi har nå,er neppe tjent med sin femte. Selv om vi alle kan være enig om at venstrebackene i Leeds ikke har den forventete kvalitet.

Vi har slett ikke 4 v backer fra før, sånn pr definisjon. Pugh er kjøpt inn som "midfielder" og White er som kjent skadet. Da står vi igjen med to: Warnock og Drury. Førstnevnte har vært mye skadet og sistenevte kjenner jeg ikke status på...
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2216 på: Februar 28, 2014, 13:28:35 »
Vi har jo flere venstrebacker, Peltier spilte der forrige sesong..:) Vi har jo lånt ut et par venstrebacker også..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2218 på: Februar 28, 2014, 13:44:39 »
Cellino means business. Nå skjønner jeg hvorfor sønn Cellino sa at the best is yet to come når vi signerte Wickham, han hadde allerede i bakhode signeringen av Rodwell. Dette er sinnsykt deilig å følge med på. Æ elsker utviklingen :D :D :D
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2219 på: Februar 28, 2014, 14:12:29 »
Vi har jo flere venstrebacker, Peltier spilte der forrige sesong..:) Vi har jo lånt ut et par venstrebacker også..:)

Lucas Redabe var ikke keeper i Leeds, selv om han har spilt på den plassen for oss.   ;)

Var det feil å hente inn Wickham selv om vi har Ross, Hunt, Smith, Poleon og Diouf i stallen fra før?  :)
Jon R.