avstemning

KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR

23-26
21 (42%)
27-30
13 (26%)
31-36
6 (12%)
<23
10 (20%)

Stemmer totalt: 48

Avstemning er avsluttet: Mars 18, 2013, 12:43:49

Skrevet av Emne: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR  (Lest 18812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR
« Svar #90 på: April 18, 2013, 16:12:44 »
Jeg regner med at resultatene går vår vei, slik at vi roter bort sjansen med tap i siste serierunde
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR
« Svar #91 på: April 18, 2013, 16:22:30 »
Jeg regner med at resultatene går vår vei, slik at vi roter bort sjansen med tap i siste serierunde

Det er vel det typiske.. Jeg tar ikke helt av to strake seiere og krisemaksimerer ikke hvis vi taper et par på slutten.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR
« Svar #92 på: April 18, 2013, 20:41:26 »
F... Asbjørn hadde vi ikkje lagt død denne teorien da? Må eg virkeleg i grubleboksen att..  ;D

Bare ta det rolig, Svein.
Leicester har igjen borte mot Palace (vanskelig)
Hjemme mot Watford (playoffklare, bortimot en sikker vinner for Leicester)
Borte mot Nottigham (som må være ute av playoffkampen for å få lov å ta poeng mot Leicester)

- de får altså ikke lov å ta mer enn max to poeng   ::)

(men vi vet jo hvordan lag rundt playoff pleier å sliiite med å skaffe seg poeng ;) )
Dette er jo syltynn teori, fordi det er såpass mange lag som må drite seg ut. Leicester har på en måte et himla vanskelig program igjen, og på en annen måte et himla lett program under gitte omstendigheter.

Dette kan bli helt grusomt hvis resultatene går vår vei neste runde også...  8)

Syltynt ;D men teorien er der.. For to kamper siden var det nedrykk, nå er det slim to nothing sjans for opprykk. Hvorfor fikk warnock holde på de siste 6-7 kampene???????
"Who needs Cantona??"

peder

Sv: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR
« Svar #93 på: April 19, 2013, 15:58:56 »
Ønsket utfall for helgens kamper.

Birmingham - Leeds           B

Bolton - Middlesbrough     U

Charlton - Wolves                B

Crystal Palace - Leicester   H

Nott'm Forest - Barnsley    B

nord

Sv: KOR MANGE POENG TEK LEEDS PÃ… SISTE 12 KAMPAR
« Svar #94 på: April 19, 2013, 17:35:38 »
Hvis Warnock ikke havde tapt de sidste kampene - så havde vi heller ikkå fået ny træner. Så intet er så dårligt at det ikke godt for noget andet.;-)