Skrevet av Emne: Hjemme vs Brighton 27. april  (Lest 3982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Hjemme vs Brighton 27. april
« på: Mars 05, 2013, 13:15:54 »
Jeg har booket tur til Leeds den helgen for å ta med eldste poden på hans første Leeds-tur.

Hvilke muligheter er det for omvisning på ER før kampen, om noen i det hele tatt? Om det ikke er mulig før kampen så blir det ikke noe, da vi kommer litt sent på fredag og drar ganske tidlig på søndag igjen...

Noen som har erfaring med å booke billetter på nord-enden med barn? Han er 11 år gammel.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #1 på: Mars 05, 2013, 15:02:29 »
Jeg har booket tur til Leeds den helgen for å ta med eldste poden på hans første Leeds-tur.

Hvilke muligheter er det for omvisning på ER før kampen, om noen i det hele tatt? Om det ikke er mulig før kampen så blir det ikke noe, da vi kommer litt sent på fredag og drar ganske tidlig på søndag igjen...

Noen som har erfaring med å booke billetter på nord-enden med barn? Han er 11 år gammel.

Mener at de har omvisninger på lørdager før kamp, men usikker på om det er før hver hjemmekamp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #2 på: Mars 06, 2013, 14:25:18 »
Da fikk jeg booket omvisning på lørdagen kl 10 :) da tenker jeg guttungen blir fornøyd! Og så blir far fornøyd da ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #3 på: Mars 06, 2013, 14:36:22 »
Da fikk jeg booket omvisning på lørdagen kl 10 :) da tenker jeg guttungen blir fornøyd! Og så blir far fornøyd da ;)

Man får mye for 10 pund. Jeg fikk omvisning av Ormsby og han virket som en real kar med noen artige historier, spesielt om Bates.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Chris Lunde

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #4 på: Mars 13, 2013, 18:44:44 »
Fellestur til Leeds!


LUSCOS Stord og sponsorlauget til Stord Fotball planlegg tur til Leeds.

Dato: 26-28 April.

Utreise: Fly fra Sørstokken (Stord) fredag 26. April kl. 19.00
Hjemreise: Fly fra Leeds / Bradford søndag 28. April kl. 13.00


Opplegget på turen:

Fredag til søndag: Overnatting på Doubletree by Hilton Leeds City Centre
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g186411-d1478445-Reviews-Doubletree_by_Hilton_Hotel_Leeds_City_Centre-Leeds_West_Yorkshire_England.html

Lørdag:
Felles middag kl 20.00 for dei som vil, med besøk av Torbjørn Agdestein. Torbjørn fortel om profflivet.

Omvisning på Elland Road

Leeds vs Brighton på Elland Road

Inkludert i pakkeprisen er fly, hotell, kampbillett, buss og omvisning på Elland Road.

Prisen er totalt 4400,-

Til info:

Me kan og ordne ein pakke med kurs, Aksjonæravtaler og vedtekter i aksjeselskaper (2 t). Då blir totalprisen 5400,-.
 Prisane her er i dbl. rom. Tillegg for enkeltrom blir ca. 350,- pr. natt.
 Første mann til mølla!

http://www.leedsunited.com/page/Home
http://www.visitleeds.co.uk/
http://www.cafeitalialeeds.co.uk/about_us/index.html


Påmeldingsfristen er satt til tirsdag 19/3!

Spørsmål og påmeldinger henvendes til Chris Lunde på mob. 48239562 eller e-post: chris.lunde@luscos-stord.net.
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

Leroy

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #5 på: April 03, 2013, 22:12:57 »
Endelig ny tur til ER! Første også for min sønn (12). Han var dog med i høst til Reebok. Kjempestemning å stå midt blant blodfansen ;D Vi gleder oss!

Leroy

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #6 på: April 03, 2013, 22:17:14 »
Jeg er med i Members club, hvordan er muligheten for evt. å kjøpe billett til Members end of season awards? Ligger det på hjemmesiden eller må man bli med på fellesturen?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #7 på: April 03, 2013, 22:21:09 »
Jeg er med i Members club, hvordan er muligheten for evt. å kjøpe billett til Members end of season awards? Ligger det på hjemmesiden eller må man bli med på fellesturen?


Se på hjemmesiden, og eventet nederst på siden :)

http://www.leedsunited.com/page/MembersEvents/0,,10273,00.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #8 på: April 03, 2013, 22:23:25 »
Ligger på hjemmesiden,kjøpes der du kjøper billetter
Ollan

Leroy

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #9 på: April 03, 2013, 22:27:24 »
Jeg er med i Members club, hvordan er muligheten for evt. å kjøpe billett til Members end of season awards? Ligger det på hjemmesiden eller må man bli med på fellesturen?


Se på hjemmesiden, og eventet nederst på siden :)

http://www.leedsunited.com/page/MembersEvents/0,,10273,00.html

Takker , fant den i mellomtida, og har bestilt for meg og  junior :)

Runar

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #10 på: April 03, 2013, 23:22:52 »
Jeg har booket tur til Leeds den helgen for å ta med eldste poden på hans første Leeds-tur.

Hvilke muligheter er det for omvisning på ER før kampen, om noen i det hele tatt? Om det ikke er mulig før kampen så blir det ikke noe, da vi kommer litt sent på fredag og drar ganske tidlig på søndag igjen...

Noen som har erfaring med å booke billetter på nord-enden med barn? Han er 11 år gammel.

Nord stand er der du vil ha med din 11 år gamle sønn på sin første kamp!!!

 

Anders P

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #11 på: April 15, 2013, 19:51:14 »
Noen andre som kommer til Manchester med Norwegian og har booket taxi? Vi er to stykker og blir gjerne med.
 

Anders P

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #12 på: April 17, 2013, 13:10:26 »
Lander i M**chester kl 20:10 på fredag 26/4.
 

Leroy

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #13 på: April 23, 2013, 11:40:08 »
Kommer samtidig, men bor første natt i fiendeland.

morty

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #14 på: April 26, 2013, 08:26:07 »
Skandale  ;)
 

ØBS

Sv: Hjemme vs Brighton 27. april
« Svar #15 på: April 28, 2013, 16:33:33 »
Jeg har booket tur til Leeds den helgen for å ta med eldste poden på hans første Leeds-tur.

Hvilke muligheter er det for omvisning på ER før kampen, om noen i det hele tatt? Om det ikke er mulig før kampen så blir det ikke noe, da vi kommer litt sent på fredag og drar ganske tidlig på søndag igjen...

Noen som har erfaring med å booke billetter på nord-enden med barn? Han er 11 år gammel.

Nord stand er der du vil ha med din 11 år gamle sønn på sin første kamp!!!



Er vel derfor han spurte...

Kom ikke noe særlig godt frem hva din anbefaling var heller....
LUSCOS-hilsen
ØBS