Skrevet av Emne: Hvem vil du beholde og hvem vil du kvitte deg med? Hvor må det forsterkes?  (Lest 14303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Jeg støtter Warnock i at han etterlater seg en bedre stall nå enn han overtok på samme tid i fjor. Vi savner helt klart Becchio og Snograss, men all over så er vi bedre rustet.

Den nye som kommer inn trenger ikke å total renovere stallen. Når det er sagt så har jeg ingenting imot om det kommer bedre spillere inn enn de vi allerede har.

3-4 klare forsterkninger og vi er klar for promotion push. Rykker vi ned så er stallen god nok til opprykk...:(

Stallen er absolutt ikke bedre. Det rælet som ble henta fra Pompey kunne vi vært foruten. Samt at rykker vi ned forsvinner de få spillerne som er verdt å satse på. Og vi vil bruke lannng tid på å komme oss opp igjen

baste

Synes egentlig alle midtbanespillerne er akkurat litt for dårlig (over tid). Betyr egentlig Bye, Bye til alle.....

Enig, vi har ikke midtbane som funker ....men Diouf er for meg midtbanespiller- og han funker ;)

Nå når vi endelig har fått Forsvaret på plass, og har greie spisser... (En for lite da!)- så er lagets missing  link en godt balansert midtbane... Som både kan bryte og skape..

Diouf fungerer IKKE, han sinker spillet og er lite kreativ. Norris er pr dags dato en stor spøk, ga vel max 20% i duell spillet. McCormack vil jeg ha i en "Litman" rolle. Fri bak 2 spisser. Whithe som kant på venstre, Byram kant på høyre og Austin som defansivt anker. Kun oppe på døballer.
2 nye spisser, og midtstopperne må skoleres. Capt vår er jo håpløs på markering, god langs bakken, men trekker for ofte mot ball, og glemmer markering.

Bli spennende å se, ny manager...og litt £££ kan fort bli bra

Marching on together

Sydhagen

Veldig enig med det baste skriver.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Synes egentlig alle midtbanespillerne er akkurat litt for dårlig (over tid). Betyr egentlig Bye, Bye til alle.....

Enig, vi har ikke midtbane som funker ....men Diouf er for meg midtbanespiller- og han funker ;)

Nå når vi endelig har fått Forsvaret på plass, og har greie spisser... (En for lite da!)- så er lagets missing  link en godt balansert midtbane... Som både kan bryte og skape..

Diouf fungerer IKKE, han sinker spillet og er lite kreativ. Morisen  er pr dags dato en stor spøk, ga vel max 20% i duell spillet. McCormack vil jeg ha i en "Litman" rolle. Fri bak 2 spisser. Whithe som kant på venstre, Byram kant på høyre og Austin som defansivt anker. Kun oppe på døballer.
2 nye spisser, og midtstopperne må skoleres. Capt vår er jo håpløs på markering, god langs bakken, men trekker for ofte mot ball, og glemmer markering.

Bli spennende å se, ny manager...og litt £££ kan fort bli bra

Marching on together


Leedsfan

Jeg støtter Warnock i at han etterlater seg en bedre stall nå enn han overtok på samme tid i fjor. Vi savner helt klart Becchio og Snograss, men all over så er vi bedre rustet.

Den nye som kommer inn trenger ikke å total renovere stallen. Når det er sagt så har jeg ingenting imot om det kommer bedre spillere inn enn de vi allerede har.

3-4 klare forsterkninger og vi er klar for promotion push. Rykker vi ned så er stallen god nok til opprykk...:(

Jeg mener vi er klart verre stilt. En dårligere stall med flere eldre spillere på lengre kontrakter. En stall nesten på tur ned i league one, kjemisk fritt for kreativitet, målscorere o0g matchvinneregenskaper.

Du savner finnene, Bruce, O'Brien, Connolly og Paynter?

Jeg tror ikke vi er så dårlig som resultatene i det siste. Kanskje jeg er for positiv igjen?? Kommer den rette manageren og lar spillerne spille på sin styrker i et effektivt system så kan det bli bra uten de store omveltningene..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Synes egentlig alle midtbanespillerne er akkurat litt for dårlig (over tid). Betyr egentlig Bye, Bye til alle.....

Enig, vi har ikke midtbane som funker ....men Diouf er for meg midtbanespiller- og han funker ;)

Nå når vi endelig har fått Forsvaret på plass, og har greie spisser... (En for lite da!)- så er lagets missing  link en godt balansert midtbane... Som både kan bryte og skape..

Diouf fungerer IKKE, han sinker spillet og er lite kreativ. Norris er pr dags dato en stor spøk, ga vel max 20% i duell spillet. McCormack vil jeg ha i en "Litman" rolle. Fri bak 2 spisser. Whithe som kant på venstre, Byram kant på høyre og Austin som defansivt anker. Kun oppe på døballer.
2 nye spisser, og midtstopperne må skoleres. Capt vår er jo håpløs på markering, god langs bakken, men trekker for ofte mot ball, og glemmer markering.

Bli spennende å se, ny manager...og litt £££ kan fort bli bra

Marching on together

For å få til dette så må Austin være alene på sentral midtbane og det blir nok for tøft. Vil også at White og Byram kan spille på vingene.

Vi har manglet tempo fremover hele sesongen og så har man ikke utnyttet det ved å dytte frem White og Byram. Byram er en bedre fotballspiller enn White, men skal det bli noe av White så må han få tillit..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Er nok redd for at White er tallentet som aldri slår til

Runar

Er nok redd for at White er tallentet som aldri slår til

Er redd det samme, og mener at det er tett på en skandale i Leeds at vi ikke har fått mer ut av han.
 

jallar

Hmmm må bare få lagt inn et par ord i debatten her.

Varney trenger vi iallefall ikke!

Somma må vi beholde! Hans scoringsstatistikk er vel faktisk pt best i klubben?


Ellers kan vi kvitte oss med alle spillere som har hestehale.


Joe Jordan

Det er fryktelig trist men jeg ser bare Lees, Byram og McCormack. Og kanskje Paddy. Muligens Diouf. Resten er bare skysse ut porten dersom det er mulig. Det er som en haug tomflasker man ikke får pant for.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Somma?
Hva har den mannen vist i klubben, bortsett fra et uendelig antall måneder på skadelisten?
Kontrakten hans er ute til sommeren og han forsvinner ut dørene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Behold Byram og Mcc, Dawson, Lees og peltier som fyll. Resten kan unnværes.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ollan

Byram,McCormack må vi beholde, i tillegg bør vi beholde Austin,Ashdown,Warnock,Lees,Tonge og Poleon..
Resten er det bare å vinke farvel til. Men det skjer vel neppe,endel av stallfyllet har jo kontrakter som strekker seg videre ut neste sesong og det som lenger er
Ollan

Kato

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?
 

Leedsulf

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

3 år til...

Kato

Disse mener jeg må shippes ut:

Paddy Kenny
Jason Pearce
David Norris
Michael Tonge
Michael Brown
Steve Morison
Luke Varney
Adam Drury
Leigh Bromby

Men de har vel minimum to år igjen hele gjenget.
 

Leedsfan

Disse mener jeg må shippes ut:

Paddy Kenny
Jason Pearce
David Norris
Michael Tonge
Michael Brown
Steve Morison
Luke Varney
Adam Drury
Leigh Bromby

Men de har vel minimum to år igjen hele gjenget.

Morison tror jeg kommer til å funke bra med litt service. Pearce har skuffet meg dessverre, kanskje en ny manager kan få skikk på han? Gråter ikke hvis resten forsvinner, men tror mange av de blir,,
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang


Ellers kan vi kvitte oss med alle spillere som har hestehale.


Endelig en transferpolitikk med litt mål og mening bak!  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *


Ellers kan vi kvitte oss med alle spillere som har hestehale.


Endelig en transferpolitikk med litt mål og mening bak!  ;D

Ja, for da er det vel kun Habibou som er i faresonen.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Disse mener jeg må shippes ut:

Paddy Kenny
Jason Pearce
David Norris
Michael Tonge
Michael Brown
Steve Morison
Luke Varney
Adam Drury
Leigh Bromby

Men de har vel minimum to år igjen hele gjenget.
Du blir kvitt Brown og Bromby til sommeren.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
Så du mener han trenger service for å score på åpent mål? Good grief.

Leedsfan

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
Så du mener han trenger service for å score på åpent mål? Good grief.

Får han service og kan komme seg i matchform uten den turbulensen som har vært og er så tror jeg at sjansene blir ekspedert i mål.. Jeg tror Ross og han kan få det til å funke sammen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

a. børre

Patrick Fjell er kjøpt.  Kaptein for Lørenskog til Leeds  67000 pund    http://lorenskog-if.no

Gufrias

Patrick Fjell er kjøpt.  Kaptein for Lørenskog til Leeds  67000 pund    http://lorenskog-if.no
http://no.wikipedia.org/wiki/Aprilsnarr
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Jeg vil beholde i en evt 1 11er!

Byram og Warnock

Green (er egentlig veldig god)

Morison (har trua)

I stallen:

Peltier, Lees,  White og Pearce.

Austin(kanskje ok fyll)

Macca og Diouf.

Fyll gjerne opp med unggutter fra akademiet.


Resten er det etter min mening bare å kvitte seg med!!


Frode

Diouf var god i 2 mnd. Nå er han bare småsur og daff ...
 

kongsmo

Jeg støtter Warnock i at han etterlater seg en bedre stall nå enn han overtok på samme tid i fjor. Vi savner helt klart Becchio og Snograss, men all over så er vi bedre rustet.

Den nye som kommer inn trenger ikke å total renovere stallen.
Når det er sagt så har jeg ingenting imot om det kommer bedre spillere inn enn de vi allerede har.

3-4 klare forsterkninger og vi er klar for promotion push. Rykker vi ned så er stallen god nok til opprykk...:(

sjelden jeg er mere uenig med noen enn akkurat her!!!
"SNIFFER"

Kato

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
Så du mener han trenger service for å score på åpent mål? Good grief.

Får han service og kan komme seg i matchform uten den turbulensen som har vært og er så tror jeg at sjansene blir ekspedert i mål.. Jeg tror Ross og han kan få det til å funke sammen..

Så langt føler jeg at jeg har mine ord i behold i denne diskusjonen. Ikke god nok, og ikke nært å erstatte Becchio. Katta i sekken for 3mill pund eller hva han var verdsatt til.
 

Leedsfan

Hvor mange sesonger til må vi slite med en ikke-scorende Morison?

Han har putta 3 og bomma på 4 åpne mål, han kommer til å putte som mannen med ljåen med litt service.
Så du mener han trenger service for å score på åpent mål? Good grief.

Får han service og kan komme seg i matchform uten den turbulensen som har vært og er så tror jeg at sjansene blir ekspedert i mål.. Jeg tror Ross og han kan få det til å funke sammen..

Så langt føler jeg at jeg har mine ord i behold i denne diskusjonen. Ikke god nok, og ikke nært å erstatte Becchio. Katta i sekken for 3mill pund eller hva han var verdsatt til.

Han har putta 3 og jeg er enig i at vi ikke har sett det beste av Morison. Den som holder ut får se..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.