Skrevet av Emne: Virusvarsel på forumet?  (Lest 1580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Virusvarsel på forumet?
« på: Mars 22, 2013, 16:59:45 »
Noen som har fått opp noe virusvarsel når de går inn på forum.leedsunited.no??

De siste gangene jeg har gått inn på disse sidene har min antivirusprogram (som er gratisversjon av AVG) kommet opp med ett varsel jeg aldri har fått før på noe nettsted.

marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Sv: Virusvarsel på forumet?
« Svar #1 på: Mars 22, 2013, 18:06:19 »
Nei, ingen advarsel her i gården.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Virusvarsel på forumet?
« Svar #2 på: Mars 22, 2013, 18:23:29 »
Noen som har fått opp noe virusvarsel når de går inn på forum.leedsunited.no??

De siste gangene jeg har gått inn på disse sidene har min antivirusprogram (som er gratisversjon av AVG) kommet opp med ett varsel jeg aldri har fått før på noe nettsted.


Jeg opplevde det samme i ettermiddag! ...og tydeligvis med samme versjon som deg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Virusvarsel på forumet?
« Svar #3 på: Mars 22, 2013, 19:53:21 »
Forumet som er synderen altså :(, har slitt med pc-en siden i går kveld, ordne opp de som har ansvaret for dette her!

testo

Sv: Virusvarsel på forumet?
« Svar #4 på: Mars 22, 2013, 20:53:23 »
Noen som har fått opp noe virusvarsel når de går inn på forum.leedsunited.no??

De siste gangene jeg har gått inn på disse sidene har min antivirusprogram (som er gratisversjon av AVG) kommet opp med ett varsel jeg aldri har fått før på noe nettsted.


Jeg opplevde det samme i ettermiddag! ...og tydeligvis med samme versjon som deg

Ikke rart dere får beskjed med AVG gratisversjon, er vel en grunn til at de sender deg varsel tenker jeg..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Re: Virusvarsel på forumet?
« Svar #5 på: Mars 22, 2013, 21:42:31 »
Antivirusprogram er stort sett verdiløse for andre enn de som selger dem. Litt som å se på værmeldingene for i forfjor. Beskytter kun mot gamle problemer som Windows Defender stopper uansett, spiser enormt med datakraft og gratisvariantene gir stort sett falske advarsler for å selge fullversjonen.
- Leif Olav