Opprykksesongen 2013/2014

Started by rd1, April 13, 2013, 20:01:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Habibou ble ihvertfall årets programhelt

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

samadhi

Blir det ungdommens år neste sesong?

Byram allerede etablert.
Killock, Thompson, Cairns og Poleon med i troppen i dag.
Dawson fått spilletid.
Charlie Taylor tilbake etter lån i Skotland.

Rapporteres om en manager som følger U-lagene i klubben tett.

Ser gjerne egne unggutter i stedet for spillere som Tonge, Norris, Brown etc...
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Quote from: samadhi on May 04, 2013, 22:37:49
Blir det ungdommens år neste sesong?

Byram allerede etablert.
Killock, Thompson, Cairns og Poleon med i troppen i dag.
Dawson fått spilletid.
Charlie Taylor tilbake etter lån i Skotland.

Rapporteres om en manager som følger U-lagene i klubben tett.

Ser gjerne egne unggutter i stedet for spillere som Tonge, Norris, Brown etc...
Men kanskje ikke alle på en gang, med en gang.
Hekta på Leeds siden 1974

morty

Bekymra, rykker aldri opp med Tom Lees på laget !

sportcarl1

Quote from: morty on May 05, 2013, 06:16:16
tyckte han skötte sig bra i vinstmatchen mot watfor liksom hela backlinjen, målet kunde han ju knappast för då det var ett långskott utanför straffområdet, han har potential att utvecklas under mcdermott och är säker på att han är med i mcdermotts planer och starteva nästa säsong, däremot är jag mer tveksam till mittfältarna vi ställde upp med igår,är väl endast green som har kvaliteerna

Asbjørn

Quote from: morty on May 05, 2013, 06:16:16

Nei, la oss få inn en ung engelsk U21-stopper i stedet :)

::)

(...når det er sagt, Lees har vel sine begrensninger. Men so had Jackie Charlton, Norman Hunter & all...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: Kato on May 03, 2013, 22:24:10
Mener å huske at han av en eller annen ble karakterisert som et "genialt lån."

Leedsfan

Quote from: HåvardK on May 05, 2013, 16:05:47
Quote from: Kato on May 03, 2013, 22:24:10
Mener å huske at han av en eller annen ble karakterisert som et "genialt lån."

Hadde han slått til så hadde vi en opsjon på å kjøpe han og slo han ikke til så kunne vi sende han hjem. Vi hadde alt å vinne og lite å tape, for meg er det "genialt"..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

White bør vel også gå? Synes han har fått god nok tid til å etablere seg på A-laget nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Quote from: RoarG on May 20, 2013, 13:57:13
White bør vel også gå? Synes han har fått god nok tid til å etablere seg på A-laget nå.
White er bare 21, og har antakelig de beste årene foran seg. Og han er ikke mye dårligere enn ti år eldre Warnock og 34-åringen Drury (om i det hele tatt). Han må bare få en ordentlig sjanse i startelleveren, og ta vare på den.

Asbjørn

Wohoo, 60 miles kortere reising  til bortekampene kommende sesong :)

LUFC Fans to clock up the miles again next season

Leeds United fans based in Leeds can look forward to over 5,000 miles on the road following the club on their travels next season.

Leeds fans will travel a total of 5484 miles next season if they travel from Elland Road and back to all 23-league games. The total distance is 60 miles less than last season for those that travel to all away games.

Whilst fans lost the long trips to Bristol City, Cardiff City and Crystal Palace, they were replaced by trips to Bournemouth, Queens Park Rangers, Reading and Yeovil Town.

The trip to West Yorkshire neighbours Huddersfield Town is the shortest trip of the season, with just over 15 miles separating Elland Road and The John Smiths Stadium.

The trip to Huish Park Yeovil is the longest trip of the season, a 538 mile round trip.

Leeds can look forward to five Yorkshire derbies, if you include Middlesbrough and four roses clashes against sides from across the Pennines.

Whites fans travelling from Leeds have thirteen games next season within 100 miles of Elland Road whilst there is nine games at least a three-hour drive away.

It is going to be hard for the people at the Football League to work out our midweek away fixtures this season, with Blackpool and Bournemouth probably already requesting a midweek slot.

Leeds have a global following and many supporters clubs up and down the country as well as in Europe and even further afield.

The club once again had the best following in the championship last season with an average of just under 3,000 travelling to each away game.

I travel with the Thames Valley Whites RMC and any fan travelling to all 46-games next season will do just over 16,000 miles.

*The mileage has been taken from a well-known Automobile Association website with nothing to do with having a drink problem. It is worked out from ground to ground, including a round trip and is rounded up to the nearest mile.

Full list
Huddersfield 31
Barnsley 46
Sheffield Wednesday 63
Burnley 70
Doncaster Rovers 74
Blackburn 96
Bolton 98
Wigan Athletic 109
Middlesbrough 146
Nottingham Forest 147
Derby 150
Blackpool 166
Leicester 200
Birmingham 236
Watford 357
Queens Park Rangers 391
Millwall 397
Ipswich 399
Charlton 402
Reading 435
Bournemouth 419
Brighton and Hove Albion 514
Yeovil Town 538

5484 miles

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=320556#ixzz2UcJTxiUp
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Vanligvis ville jeg skjelt ut Aase som har presentert sitt tips her med Leeds på 11.plass, men slik troppen er pr dags dato så tror jeg faktisk at han ikke bommer noe særlig på med dette tipset! Vi har en god manager i McDermott men selv han kan ikke gjøre gull av gråstein!
Rogaland Whites

Runar

Quote from: Hobben on July 28, 2013, 13:02:23
Vanligvis ville jeg skjelt ut Aase som har presentert sitt tips her med Leeds på 11.plass, men slik troppen er pr dags dato så tror jeg faktisk at han ikke bommer noe særlig på med dette tipset! Vi har en god manager i McDermott men selv han kan ikke gjøre gull av gråstein!

Vanligvis ville du skjelt han ut fordi han tipper Leeds som nr. 11? Hvorfor?

Leedsfan

Jeg tror han bommer på Wigan og treffer på oss. Dette blir en mellomsesong, McD må få tre transfervinduer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Quote from: Runar on July 28, 2013, 13:05:12

Vanligvis ville du skjelt han ut fordi han tipper Leeds som nr. 11? Hvorfor?

Får jeg pleier å være totalt uenig får jeg alltid har hatt troa før enn sesong. Men ikke før det kommer inn kvalitet i troppen. Aase får nok rett her!
Rogaland Whites

Asbjørn

Ross (m frue) og de nye (samt Sam og Dom) har virkelig vist gjennom sosiale medier at gutta også gjerne omgåes privat for tiden.

Bra for team bondingen :)

QuoteMatt Smith ‏@mattjpsmith  17m  
@Rossmccormack44 @jpearce05 @CourtneyStJohn Buzzing for the invite #bbqnight  @LukeMurphy89 @boyhunt

QuoteRoss McCormack ‏@Rossmccormack44  12m  
@mattjpsmith @jpearce05 @CourtneyStJohn @LukeMurphy89 @boyhunt this week mate!

QuoteCourtney St John ‏@CourtneyStJohn  10m  
@Rossmccormack44 @mattjpsmith @jpearce05 @LukeMurphy89 @boyhunt do u really want to be responsible for giving half the squad food poisoning

QuoteRoss McCormack ‏@Rossmccormack44  15m  
@CourtneyStJohn @mattjpsmith @jpearce05 @LukeMurphy89 @boyhunt less of your shit love #truththough

QuoteCourtney St John ‏@CourtneyStJohn  15m  
@Rossmccormack44 @mattjpsmith @jpearce05 @LukeMurphy89 @boyhunt takeaway menus are in the middle drawer babes

QuoteLuke Murphy ‏@LukeMurphy89  13m  
@CourtneyStJohn @Rossmccormack44 @mattjpsmith @jpearce05 @boyhunt tbf me & the big man will eat anything!!!
Tell me  Tell me

Dylan

Håkon

Asbjørn tror vi må endre tittelen til opprykk innen 2015  ;)
Har ikkje BM uttalt noe om det ? For å dempe forventningen ?
Ser ikke ut som start 11 eren neste helg er sterk nok, håp !

MOT
Leeds for alltid

Flottdet

Stallen er vel sterk nok til opprykk hvis alle gir alt i hver kamp og med litt stang inn..
Men jeg føler at dette er litt avhengig av en god start på sesongen. Hvis vi plukker lite poeng de første kampene så blir jeg bekymret. Da kan vi fort ende i ingenmannsland..

Gufrias

Quote from: Rudi G. on July 28, 2013, 12:40:40
http://championshipnorge.com/?p=1955 tipper oss på 11. plass!
I vurderingen av Blackburn (12) sier han at det blir nærmest bingo å tippe lagene fra 4. til 13. plass, så jevnt er det.

Så da har jeg håp  :)

Leedsfan

Quote from: Gufrias on July 28, 2013, 22:40:16
Quote from: Rudi G. on July 28, 2013, 12:40:40
http://championshipnorge.com/?p=1955 tipper oss på 11. plass!
I vurderingen av Blackburn (12) sier han at det blir nærmest bingo å tippe lagene fra 4. til 13. plass, så jevnt er det.

Så da har jeg håp  :)

Hvor faen er Millscum?

fmtj

http://championshipnorge.com/?p=1955#more-1955

Vi tippes som 11.

Beskriver fjoråret som episode i ekstrem oppussing, artig sammenligning og i det TV programmet er det jo mye slurvearbeid, litt som Neil Warnock holdt på da.... ::)
Yeboahs vitne

lojosang

Mer To Gode Naboer enn Ekstrem Oppussing etter min mening.
- Leif Olav

p0ndus

Kanskje håpe at "millionær i forkledning" tar en tur innom. Kanskje den gir oss et par klassespillere inkludert lønn neste 5 år i gave:)

sportcarl1

det är skitsvårt att sia på vilken plats leeds kommer, championship håller hög kvalite och det är säkert 15-16 lag däribland leeds som kan gå upp, hur många trodde förra säsongen att små klubbar som Hull och CP kunde komma före de 3 nedgraderade PL-lagen Blackburn Birmingham och Bolton som inte  ens var i närheten att gå upp, Leeds kan gå upp denna säsongen om vi har den rätta inställningen och marginalerna med oss, men vi kan också komma15-16:eplats om vi visar fel attityd drar på oss onödiga utvisningar etc

Kato

Jeg er bekymret. Slik jeg ser stallen, og det som er vist på matta til nå, tror jeg det blir ryggen mot veggen.

15-20 er forventningen.

martind

Quote from: Kato on July 30, 2013, 09:25:44
Jeg er bekymret. Slik jeg ser stallen, og det som er vist på matta til nå, tror jeg det blir ryggen mot veggen.

15-20 er forventningen.

Må si meg veldig uenig. Vi havnet midt på tabellen forrige sesong. Det var en sesong der vi fikk veldig lite ut av den stallen vi hadde mener jeg. Dårlige taktiske disponeringer og en destruktiv spillestil som ikke passet laget og spillerne.

Vi har samme stall, med noen gode tilvekster. 2 nye brukbare spiller i Hunt og Smith, samt en ny spennende midtbanespiller i Murphy.
Hvis laget samtidig kan fremstå mer samspilt og vi får ut potensialet på Austin, Ross M, Varney etc vil vi fort kunne ta 7 poeng mer denne sesongen enn forrige, og det er det som i år skilte oss fra Play Off.

Samtidig håper jeg vi kan få noe ut av Poleon i år, som er en spillertype vi har manglet siden Gradel reiste.

Mitt tips er Play Off :)
MOT!! We are Leeds!

Runar

Quote from: martind on July 30, 2013, 10:24:55
Quote from: Kato on July 30, 2013, 09:25:44

15-20 er forventningen.

Må si meg veldig uenig. Vi havnet midt på tabellen forrige sesong. Det var en sesong der vi fikk veldig lite ut av den stallen vi hadde mener jeg. Dårlige taktiske disponeringer og en destruktiv spillestil som ikke passet laget og spillerne.

Vi har samme stall, med noen gode tilvekster. 2 nye brukbare spiller i Hunt og Smith, samt en ny spennende midtbanespiller i Murphy.Hvis laget samtidig kan fremstå mer samspilt og vi får ut potensialet på Austin, Ross M, Varney etc vil vi fort kunne ta 7 poeng mer denne sesongen enn forrige, og det er det som i år skilte oss fra Play Off.

Samtidig håper jeg vi kan få noe ut av Poleon i år, som er en spillertype vi har manglet siden Gradel reiste.

Mitt tips er Play Off :)

Mens Becchio er ute hele sesongen. Skal ikke undervurdere at han er borte hele sesongen. Kan fort koste de samme 7 poengene eller mer...