Skrevet av Emne: Når får Mc Dermott sparken  (Lest 42538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #90 på: November 11, 2013, 12:17:46 »
Etter resultatene i de to siste kampene, så mener jeg at vi bør være villig til å gi McDermott fire kamper til før vi tar opp denne saken igjen  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Runar

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #91 på: November 11, 2013, 12:31:18 »
Ytringsfri Dammen!!!
 

martind

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #92 på: November 11, 2013, 15:26:20 »
Ytringsfri Dammen!!!

Den ordningen synes jeg ingenting om :)
MOT!! We are Leeds!

Jon R

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #93 på: November 11, 2013, 23:39:50 »
For å ta trådstarteren på ordet: Tidligst i 2016. Forhåpentligvis aldri.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #94 på: Desember 15, 2013, 10:19:20 »
http://touch.dailymotion.com/#/video/x18fdp5_brian-mcdermott-post-doncaster_sport

Se på den deilige mannen i klippet og så vurder deretter om denne jævla tråden burde slettes.

McD kan bli en legende i denne klubben..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #95 på: Desember 15, 2013, 11:54:07 »
http://touch.dailymotion.com/#/video/x18fdp5_brian-mcdermott-post-doncaster_sport

Se på den deilige mannen i klippet og så vurder deretter om denne jævla tråden burde slettes.

McD kan bli en legende i denne klubben..

Personelig så synes jeg hele tråden er patetisk og usmakelig.
Tråden er skammelig og respektløs og dum på lik linje med en tråd hvis en Revie tråd hadde hatt en som het " Når burde han blitt sparka"
Hvor er det blitt av stoltheten? slett hele tråden!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #96 på: Desember 15, 2013, 11:59:03 »
http://touch.dailymotion.com/#/video/x18fdp5_brian-mcdermott-post-doncaster_sport

Se på den deilige mannen i klippet og så vurder deretter om denne jævla tråden burde slettes.

McD kan bli en legende i denne klubben..

Personelig så synes jeg hele tråden er patetisk og usmakelig.
Tråden er skammelig og respektløs og dum på lik linje med en tråd hvis en Revie tråd hadde hatt en som het " Når burde han blitt sparka"
Hvor er det blitt av stoltheten? slett hele tråden!!


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #97 på: Desember 15, 2013, 12:11:02 »
Tråden får stå på trådstarters regning og bli brukt mot ham ved enhver anledning fremover  :D


....men vi vet jo hvor fort ting snur i fotballen. Se hva som  skjedde i QPR, en suksessrik manager rykker opp med laget men møter motbør i Premier League. Utålmodige og paniske eiere tyr til det tradisjonelle virkemidlet; Spark manageren!  :-\

Forhåpentligvis har vi litt mer 'kloke eiere' hos oss nå, om vi opplever det samme om ca 10/12 mnd  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #98 på: Desember 15, 2013, 12:28:03 »
Ligger vi absolutt sist på tabellen i mai 2014, ja da kan vi jo begynne å diskutere den saken!  ;)

Jon R

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #99 på: Desember 15, 2013, 13:01:00 »
Ingen gruppe har dårligere hukommelse eller er mer korttenkte enn fotballsupportere. Denne tråden kan være høyaktuell igjen om en mnd eller to.  :

Gud forby.  :-X
Jon R.

Lukic

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #100 på: Desember 15, 2013, 15:11:07 »
Det "dummeste" en manager kan gjøre er å rykke opp. Uten umiddelbar suksess begynner det å rumle i gangene, og dersom en ligger i nærheten av nedrykk er sparking av manageren en JÆVLA snever løsning.

Hvis vi skulle rykke opp til våren  ;D og slite med å tilpasse oss nivået >:( (les; bunnsjiktet) har jeg vondt for å se at McDermott er den store synderen. Er mer skeptisk til spillerstallen og hvor mange som virkelig holder PL-nivå.

Så jeg håper virkelig at GFH (eller hvem som styrer) har litt mer is i magen enn å sparke mcD.

fjellhaugen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #101 på: Januar 11, 2014, 14:32:56 »
you don`t know what you`re doing!!!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trondjo

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #102 på: Januar 11, 2014, 14:39:16 »
Sacked in the morning!!
 

Leedsfan

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #103 på: Januar 11, 2014, 14:48:03 »
Ingen gruppe har dårligere hukommelse eller er mer korttenkte enn fotballsupportere. Denne tråden kan være høyaktuell igjen om en mnd eller to.  :

Gud forby.  :-X

Definitivt aktuell, tragisk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #104 på: Januar 11, 2014, 14:52:51 »
Tipper han får sparken i 2015 eller 2016.
MOT

sportcarl1

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #105 på: Januar 11, 2014, 15:16:08 »
står bakom dig  idag mcdermott,
 

Corleone

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #106 på: Januar 11, 2014, 15:20:51 »
Håper BMD får sitte minimum ut sesongen. Ã… sparke han før virker helt meningsløst for meg, så lenge vi ikke står i fare for å rykke ned.

auren

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #107 på: Januar 11, 2014, 15:21:44 »
Han får en siste sjanse av meg. Total endring mot Leicester kreves. 3 poeng må skaffes, eller han kan beholdes hvis vi spiller strålende og ikke vinner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #108 på: Januar 11, 2014, 15:22:29 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #109 på: Januar 11, 2014, 15:22:44 »
Tipper han ryker med et tap hjemme mot Leicester

sportcarl1

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #110 på: Januar 11, 2014, 15:24:49 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.
[/quote  wotton och murphy var med mot rochdale
 

Frode

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #111 på: Januar 11, 2014, 15:25:58 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.
[/quote  wotton och murphy var med mot rochdale
Jepp, og DET er grunnen til at de begge var borte i dag
 

Corleone

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #112 på: Januar 11, 2014, 15:34:41 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.

Fortell meg heller hvorfor vi skal ansette en ny manager midt i sesongen (og eventuelt hvem). BMD har vært opptatt av å bygge langsiktig, og totalt sett synes jeg vi har utviklet oss i positiv retning etter hans ankomst. Så selv om det ser dårlig ut akkurat nå synes jeg vi skal vente litt med å kappe av han hodet.

sportcarl1

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #113 på: Januar 11, 2014, 15:38:15 »
http://touch.dailymotion.com/#/video/x18fdp5_brian-mcdermott-post-doncaster_sport

Se på den deilige mannen i klippet og så vurder deretter om denne jævla tråden burde slettes.

McD kan bli en legende i denne klubben..
det var för en månad sedan, ikväll blåser det kallt kallt kallt för mcdermott
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #114 på: Januar 11, 2014, 15:38:55 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.

Fortell meg heller hvorfor vi skal ansette en ny manager midt i sesongen (og eventuelt hvem). BMD har vært opptatt av å bygge langsiktig, og totalt sett synes jeg vi har utviklet oss i positiv retning etter hans ankomst. Så selv om det ser dårlig ut akkurat nå synes jeg vi skal vente litt med å kappe av han hodet.


Tja. Hva slags langsiktighet snakker vi om her. Hadde Warnock hatt det like mye i kjeften på en fin måte som McD. Ja da hadde alle støtta opp om Warnock. Men McD gjorde genistreket med å spille på supporternes følelser i oppkjøringa. Det med å dele ut 50 pund gjorde sitt til at han ble tatt inn i den innerste sirkelen

Frode

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #115 på: Januar 11, 2014, 15:40:37 »
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør ha troen på McD?
Må innrømme at jeg har vært skeptisk lenge, men den unisone troen på ham har fått meg til å holde kjeft.
For første gang på 7 år (?) får vi bruke 1 mill på en spiller - hvor er Murphy og Wotton nå?
Han har arvet Warnocks tropp sies det, men han har da vitterlig signert 6-7 spillere, som stort sett har skuffet hele gjengen.
Og nevn EN kamp vi har spilt GOD fotball denne sesongen?
Tror dessverre McD er historie som fotballmanager om få år.

Fortell meg heller hvorfor vi skal ansette en ny manager midt i sesongen (og eventuelt hvem). BMD har vært opptatt av å bygge langsiktig, og totalt sett synes jeg vi har utviklet oss i positiv retning etter hans ankomst. Så selv om det ser dårlig ut akkurat nå synes jeg vi skal vente litt med å kappe av han hodet.

Det er sjelden god medisin å bytte manager midt i sesongen. Dersom dette KUN hadde handlet om en dårlig "run" hadde jeg sett lysere på tingenes tilstand. Poenget mitt er at McD ikke har imponert fra dag en. Han har sagt de tingene vi liker å høre, men ikke stort mer.
 

sportcarl1

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #116 på: Januar 11, 2014, 15:45:05 »
McDermott er ett nytt kapittel for Leeds! Ett fanken så bra kapittel!

In McDermott we trust!!
gör jag med, även idag
 

Sleivind

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #117 på: Januar 11, 2014, 15:45:46 »
Det som skremmer meg litt er at han tror at det vingene han nå har signert skulle utgjøre en stor forandring.

Nytter ikke med nye vinger når sentrallinjen ikke fungerer.

Oppdrettslaksen

Sv: Når får Mc Dermott sparken
« Svar #118 på: Januar 11, 2014, 15:53:21 »
Hvor faen er perspektivet folkens?

Var det noen i det hele tatt før sesongen startet som forventet at vi skulle rykke opp? Jeg mener å huske at det var en stor enighet om at dette kom til å bli en transittsesong. En sesong hvor Brian McDermott skulle få sjansen til å bygge et konkurransedyktig lag, som igjen kan kjempe i toppen nesten sesong! Jeg var forberedt på å gi McDermott en sjanse! De fleste her på forumet var forberedte på å gi McDermott en sjanse! Og se på (mange av) dere nå, skriker om hans avgang!

Hvem faen skal vi få inn mener dere? Malky Mackay som rykket opp med Cardiff med nærmest ubegrenset transferbudsjett? Mannen der trengte også en førstesesong, før han sesongen etter rykket opp med dem. Og dette når han fikk de spillerne han pekte på

Blir rett og slett oppgitt over mange av dere! Men for all, la oss sparke han, for så å ende opp i den komplett samme situasjonen neste år! Og året etter, og året etter............

sportcarl1

Sv:
« Svar #119 på: Januar 11, 2014, 15:56:12 »
I dagens marked så er nok McDermott enda viktigere å ha i Leeds United enn Revie var - på sin tid.

Jeg tror du har helt rett.. Håper ikke fansen begynner å hakke på McD hvis det går litt opp og ned denne sesongen..
det var då det ;), var tiden går fort