Skrevet av Emne: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?  (Lest 1851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Hei folkens,

arne armoen har allerede vunnet konkurransen. Men, han har ikke betalt seg inn i kampen om pengene!
Dermed står det før siste runde slik til at følgende kan vinne pengepremien (det er mulig å hente totalt 8 poeng i en kamp!)

Sydhagen   *   85
Knut-   *   84
Trond A   *   83
flynn   *   81
JanT   *   79
Leif Sverre   *   78

Så er det jo slik at folk kan spekulere i å levere samme tips som konkurrentene, for å forhindre at de kan gå forbi. Ettersom vi er så mange vil det neppe bli lett, men alikevel; Skal vi levere alle tips til en "uavhengig part", f.eks en moderator, via personlig melding?

Ka dokker trur?

flynn

Sydhagen

Sv: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?
« Svar #1 på: Mai 03, 2013, 10:47:25 »
Høres greit ut det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?
« Svar #2 på: Mai 03, 2013, 12:03:00 »
Kan en av moderatorene melder seg frivillig til å motta tipsene, og gjerne legge dem inn i tråden så fort kampen er igang?

flynn

lojosang

Sv: Re: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?
« Svar #3 på: Mai 03, 2013, 16:42:44 »
Kan godt sendes meg på PM. Med mindre vi vinner 30-0 og Flynn glemmer regelen om maks tre målpoeng er jeg sjanseløs i annet enn moderatorkampen.
- Leif Olav

Leif Sverre

Sv: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?
« Svar #4 på: Mai 04, 2013, 20:52:42 »
Nå ser jeg at flere  leverte inn i"lukket konvolutt"  .Det synes ikke jeg noe særlig om i det hele tatt !! Gratulerer  Armoen som vinner !!
 

arne armoen

Sv: Siste runde i Season Long - hemmelig innlevering av tips?
« Svar #5 på: Mai 05, 2013, 09:47:29 »
Nå ser jeg at flere  leverte inn i"lukket konvolutt"  .Det synes ikke jeg noe særlig om i det hele tatt !! Gratulerer  Armoen som vinner !!

Jeg takker og bukker!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!