Skrevet av Emne: Leeds United Sesong år 2014  (Lest 4145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Leeds United Sesong år 2014
« på: Mai 07, 2013, 21:36:44 »
Keepere:

Paddy Kenny
Jamie Ashdown

Forsvar:

Sam Byram
Jason Pearce
Lee Peltier
Stephen Warnock
Tom Lees
Aidy White
Adam Drury

Midtbane:

Rudy Austin
Paul Green
David Norris
Michael Tonge
Michael Brown


Vinger:

Ryan Hall
Dominic Poleon

Spisser:

Ross Mccormack
Steve Morison
El Hadji Diuf
Luke Varney


Dette er vel det som blir igjen til neste sesong. Ser for meg at vi styrker med en habil midtstopper, en kreativ målfarlig spiller på midten, og et par raske kanter, samt en goal getter på topp, for vi har faktisk ikke stabile nok spisser, men kan jo hende det løsner for Morison f.eks om han får bedre back up fra midt/vinger?

Spillere jeg mener vi bør gå for.

1. Jerome Thomas - Hadde et godt opphold her sist, vet hva han kommer til, har tempo å er målfarlig.
2. Mills- litt sånn leeds stopper i mine øyne, har pl erfaring, og er knall hard i duell spillet
3. Will Hughes- lot meg imponere av denne spilleren, ung og fremadstormende, kreativ.
4. Billy Sharpe- Målfarlig i CC, vet hvor kassa står.
5. Le Fondre- Spørsmålet er om en nyopprykket klubb snapper han, men har bevisst under Mcdermot at han holder klasse.


Håper vi går for spillere som man VET klarer seg på dette nivået nå, ikke henter inn en spiller som kan bli god, og som stort sett blir å spille reserve kamper ala Habibou.

Spennende tid i vente, håper eierne viser baller nå å gir litt tilbake til fansen etter det som er å regne som et helmørkt år.

Sikker på at litt forsterninger blandet med en god trener kan gjøre til at vi neste år kan se lysere på ting!

ser for meg dette laget neste sesong.


                                                                                 Kenny

         Byram                                     Mills                           Lees                         Warnock


                                                                           Austin

                                               Tonge                                        Norris


                                                                         Hughes


                                               Le Fondre                        Sharpe


Alex

AndyMathie

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #1 på: Mai 08, 2013, 09:31:09 »
Tonge og Norris er ikke i nærheten av Green. Om det er dette laget vi satser på blir det neppe opprykk.
We are Leeds and we are proud of it!

samadhi

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #2 på: Mai 08, 2013, 09:46:19 »
Inn;
En midtstopper
En midtbanespiller
To vinger
En spiss

Ut;
Brown
Tonge
Norris
Drury

Bedre å la unggutta (Dawson, Taylor, Poleon, Thompson) fylle opp benken enn de gutta over.

Laget;

                     Kenny
Byram - Lees - Ny stopper - Warnock
           Austin - Ny spiller
Ny spiller - McCormack - Ny spiller
                    Morison
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #3 på: Mai 08, 2013, 16:33:23 »
Inn;
En midtstopper
En midtbanespiller
To vinger
En spiss

Ut;
Brown
Tonge
Norris
Drury

Bedre å la unggutta (Dawson, Taylor, Poleon, Thompson) fylle opp benken enn de gutta over.

Laget;

                     Kenny
Byram - Lees - Ny stopper - Warnock
           Austin - Ny spiller
Ny spiller - McCormack - Ny spiller
                    Morison
Ikke helt borte vekk det der, men skal Morison henvise din nye spiss til benken?
Hekta på Leeds siden 1974

mac_gyver

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #4 på: Mai 08, 2013, 17:42:12 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Pride of Yorkshire

Woody

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #5 på: Mai 08, 2013, 18:33:48 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Peltier kan veregrei back up,når det gjelder white fåreg liksom ikkje bestemt meg,jo gir han ein sesong til.
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #6 på: Mai 08, 2013, 20:38:36 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Peltier kan veregrei back up,når det gjelder white fåreg liksom ikkje bestemt meg,jo gir han ein sesong til.

Ja, det kan jo være at McDermott får fram mer av hans potensiale enn det  Warnock maktet. Gi han et år til å overbevise oss.
Super Leeds since 1968

mac_gyver

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #7 på: Mai 09, 2013, 13:45:27 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Peltier kan veregrei back up,når det gjelder white fåreg liksom ikkje bestemt meg,jo gir han ein sesong til.

Ja, det kan jo være at McDermott får fram mer av hans potensiale enn det  Warnock maktet. Gi han et år til å overbevise oss.

Det er trist å si det ja, men White kan jo ikke være ung og lovende i evig tid? Han er rett og slett ikke god nok.
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #8 på: Mai 09, 2013, 17:52:44 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Peltier kan veregrei back up,når det gjelder white fåreg liksom ikkje bestemt meg,jo gir han ein sesong til.

Ja, det kan jo være at McDermott får fram mer av hans potensiale enn det  Warnock maktet. Gi han et år til å overbevise oss.

Det er trist å si det ja, men White kan jo ikke være ung og lovende i evig tid? Han er rett og slett ikke god nok.

Tja vil jeg si. White er mye opp og ned, og er for all del ingen ving da han mangler kreativitet/dribleegenskaper og pasningsfot. Med tillit over lang tid tror jeg imidlertid han kunne blitt en god venstreback. Skulle gjerne sett han bli satset på til neste sesong. Men altså som back!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #9 på: Mai 09, 2013, 20:44:28 »
White, Peltier og Norris er ikke gode nok for oss til neste år. Selg dem.
Peltier kan veregrei back up,når det gjelder white fåreg liksom ikkje bestemt meg,jo gir han ein sesong til.

Ja, det kan jo være at McDermott får fram mer av hans potensiale enn det  Warnock maktet. Gi han et år til å overbevise oss.

Det er trist å si det ja, men White kan jo ikke være ung og lovende i evig tid? Han er rett og slett ikke god nok.

Tja vil jeg si. White er mye opp og ned, og er for all del ingen ving da han mangler kreativitet/dribleegenskaper og pasningsfot. Med tillit over lang tid tror jeg imidlertid han kunne blitt en god venstreback. Skulle gjerne sett han bli satset på til neste sesong. Men altså som back!

auren

Venstreback er hans eneste sjanse. Håper at han kan lære av Warnock og McDermott. White har hatt en forferdelig sesong foruten et knallmål mot Everton og noen bra kamper før Warnock kom.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #10 på: Mai 09, 2013, 21:29:47 »
Aidy var nå god mot Lennon/Bale, da
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #11 på: Mai 09, 2013, 22:07:52 »
Aidy var nå god mot Lennon/Bale, da

Har jeg flaks, var det før Warnock kom??:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

eros

Leeds United Sesong år 2014
« Svar #12 på: Mai 09, 2013, 23:51:55 »
Tja vil jeg si. White er mye opp og ned, og er for all del ingen ving da han mangler kreativitet/dribleegenskaper og pasningsfot. Med tillit over lang tid tror jeg imidlertid han kunne blitt en god venstreback. Skulle gjerne sett han bli satset på til neste sesong. Men altså som back!

auren

Enig med deg, har sett såpass mye bra av White at jeg nekter å la han dra. Warnock har også spilt bra, men har opp til flere forferdelige baklengs på samvittigheten bl.a på grunn av svakt hodespill og manglende tempo. Han mangler til de grader fart og evne til å utfordre fremover (ift White som heller mangler selvtillit).

White er fremtiden. Mangler bare selvtilliten til Byram, som har fått den gjennom tillit fra manager (på tross av noen horrible klareringer i år :-) ) La Warnock og White avlaste/utfylle hverandre neste sesong avh. av motstanderens vinger.

Gufrias

Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #13 på: Mai 10, 2013, 10:16:59 »
Aidy var nå god mot Lennon/Bale, da

Har jeg flaks, var det før Warnock kom??:)
Spørs hvem Warnock du mener på. I Neils regjeringstid, kort før han hentet Stephen.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United Sesong år 2014
« Svar #14 på: Mai 19, 2013, 10:05:19 »
Keepere:

Paddy Kenny
Jamie Ashdown

Forsvar:

Sam Byram
Jason Pearce
Lee Peltier
Stephen Warnock
Tom Lees
Aidy White
Adam Drury

Midtbane:

Rudy Austin
Paul Green
David Norris
Michael Tonge
Michael Brown


Vinger:

Ryan Hall
Dominic Poleon

Spisser:

Ross Mccormack
Steve Morison
El Hadji Diuf
Luke Varney


Dette er vel det som blir igjen til neste sesong. Ser for meg at vi styrker med en habil midtstopper, en kreativ målfarlig spiller på midten, og et par raske kanter, samt en goal getter på topp, for vi har faktisk ikke stabile nok spisser, men kan jo hende det løsner for Morison f.eks om han får bedre back up fra midt/vinger?

Spillere jeg mener vi bør gå for.

1. Jerome Thomas - Hadde et godt opphold her sist, vet hva han kommer til, har tempo å er målfarlig.
2. Mills- litt sånn leeds stopper i mine øyne, har pl erfaring, og er knall hard i duell spillet
3. Will Hughes- lot meg imponere av denne spilleren, ung og fremadstormende, kreativ.
4. Billy Sharpe- Målfarlig i CC, vet hvor kassa står.
5. Le Fondre- Spørsmålet er om en nyopprykket klubb snapper han, men har bevisst under Mcdermot at han holder klasse.


Håper vi går for spillere som man VET klarer seg på dette nivået nå, ikke henter inn en spiller som kan bli god, og som stort sett blir å spille reserve kamper ala Habibou.

Spennende tid i vente, håper eierne viser baller nå å gir litt tilbake til fansen etter det som er å regne som et helmørkt år.

Sikker på at litt forsterninger blandet med en god trener kan gjøre til at vi neste år kan se lysere på ting!

ser for meg dette laget neste sesong.


                                                                                 Kenny

         Byram                                     Mills                           Lees                         Warnock


                                                                           Austin

                                               Tonge                                        Norris


                                                                         Hughes


                                               Le Fondre                        Sharpe





...og helt egentlig er det ganske merkelig at denne gjengen ikke presterer bedre enn det de gjorde denne sesongen, og det kan ha med lederen å gjør. Hvem kan hente ut det beste av gutta osv. McDermott er kanskje den som klarer det?

Det trengs noe utskifting selvsagt, men det bør være mulig å hente ut mer av mange av disse altså, men vekk med Brown, Norris og Tonge!!
Yeboahs vitne