Ferguson slutter i Manure!!

Started by Johrnino, May 08, 2013, 22:49:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

De har sluppet unna med mye stygt, ja. Nanis stempling i brystet var direkte stygg, og et soleklart RK. De servile kommentatorne på Viasat 4 syntes det var "for strengt". Synes Roy Keane hadde den eneste fornuftige betraktningen av eksperterne. Han tenkte alltid over hva han gjort ved sine RK, og uttalte "Har jeg gjort noe som gjør at dommeren kan vise meg ut?" Hvis svaret på det var "JA", kunne han ikke argumentere mot det røde kortet. Så også med Nani. Dommeren kunne vise ham ut etter regelverket, og da ble avgjørelsen korrekt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Wayne Garnett ‏@waynesnodin  · 16m 
Breaking News ::

Panic in the Manchester United dressing room as Ryan Giggs tells the first team squad he'll treat them all like brothers.

:D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

En trist dag. Med Moyes gikk det riktig vei.

Nå begynner vel oppturen.  :(
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on April 23, 2014, 19:44:38
En trist dag. Med Moyes gikk det riktig vei.

Nå begynner vel oppturen.  :(

Vi må vel nesten si at gode gamle Jimmy Lumsden* fikk gjort en god jobb så lenge han fikk sjansen :)

* med i Moyes' trenerapparat, gammel mentor fra Evertontiden, og Eddies beste venn og forlover i bryllupet, assistenttrener i Leeds, apprenticekontrakt samme dag som Eddie. Men bare noen få kamper i Leeds-førstelagsdrakta.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Men dømmingen er fortsatt 80-20. Trist å se nye offsidemål i favør M.U.  For n´te gang denne sesongen.

p0ndus

Quote from: Frode on April 12, 2015, 19:34:40
Men dømmingen er fortsatt 80-20. Trist å se nye offsidemål i favør M.U.  For n´te gang denne sesongen.

Om man hadde fjernet offsidemålene på O.T og målene i Fergietime siste 25 åra  , så ville premieskapet  til Scum neppe vært like velfyllt som det er i dag.

Frode

Quote from: p0ndus on April 12, 2015, 20:51:34
Quote from: Frode on April 12, 2015, 19:34:40

Om man hadde fjernet offsidemålene på O.T og målene i Fergietime siste 25 åra  , så ville premieskapet  til Scum neppe vært like velfyllt som det er i dag.
Nettopp!  To offsidemål i dag på strategisk viktige tidspunkt.