Skrevet av Emne: Vurdering av NPower Championship 2013/2014  (Lest 6699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« på: Juni 03, 2013, 11:42:54 »
Mye kan skje, men her er Betfairs foreløpige rangering av vår divisjon. Ikke all verdens tro på oss så langt, midt i suppa. 16 i odds på oss til å vinne.


QPR
Leicester
Reading
Bolton
Wigan
Nottm Forest
Brighton
Watford
Blackburn
Bournemouth 
Ipswich
Leeds
Birmingham
Derby
Middlesbrough
Blackpool
Charlton
Burnley
Sheff Wed
Millwall
Barnsley
Huddersfield
Doncaster
Yeovil
 

DW

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #1 på: Juni 03, 2013, 12:38:47 »
Mye kan skje, men her er Betfairs foreløpige rangering av vår divisjon. Ikke all verdens tro på oss så langt, midt i suppa. 16 i odds på oss til å vinne.


QPR
Leicester
Reading
Bolton
Wigan
Nottm Forest
Brighton
Watford
Blackburn
Bournemouth 
Ipswich
Leeds
Birmingham
Derby
Middlesbrough
Blackpool
Charlton
Burnley
Sheff Wed
Millwall
Barnsley
Huddersfield
Doncaster
Yeovil

Uff!Trist lesning. Håper det skjer noe snart.

Sydhagen

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #2 på: Juni 03, 2013, 13:03:24 »
Den lista der er omtrent like mye verdt som et brukt dasspapir..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #3 på: Juni 03, 2013, 13:33:25 »
Den lista der er omtrent like mye verdt som et brukt dasspapir..

Det kan du si, men det er nå en gang en uhildet vurdering av styrkeforholdet i divisjonen akkurat nå.

Og uhildet er vel ikke akkurat mye av det vi leser på forumet.
 

Leedsfan

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #4 på: Juni 03, 2013, 13:43:39 »
Jeg tror neste sesong blir nesten like åpen som denne. Hvis QPR rykker rett opp igjen så blir jeg meget overrasket. Beholder de HR så unngår de å bli et nytt Blackburn, derimot hvis HR forsvinner så blir det mer kaos.

Watford får vel heller ikke låne seg til suksess neste år, satser på at det smutthullet blir tettet.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #5 på: Juni 03, 2013, 17:50:33 »
SkyBet er litt mer optimistiske på våre vegne.
Sitat
Q.P.R 5/1
Reading 10/1
Leicester 10/1
Bolton 10/1
Nottingham Forest 12/1
Wigan 12/1
Brighton 14/1
Watford 14/1
Leeds 14/1
Bournemouth 16/1
Ipswich 16/1
Blackburn 18/1
Birmingham 20/1
Middlesbrough 25/1
Derby 28/1
Charlton 28/1
Blackpool 33/1
Sheffield Wednesday 40/1
Burnley 40/1
Huddersfield 50/1
Millwall 66/1
Barnsley 100/1
Yeovil 125/1
Doncaster 125/1

Har du trua, bør du tippe før GFHC begynner å strø om seg med penger (eller før profeten Brian begynner å gå på vannet)
Hekta på Leeds siden 1974

Derrick

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #6 på: Juni 03, 2013, 18:57:14 »
Er vel litt tidlig å begynne vurdering av sesongen allerede nå.
Pr.i dag er det kampen for tilværelsen for Leeds, men det blir spennende med hva som skjer på transferfronten i løpet av sommeren.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #7 på: Juni 03, 2013, 21:53:15 »
Vurderer situasjonen pr i dag dithen, at jeg mer frykter nedrykksghostet framfor toppstrid.
Dette selv om jeg har trua på BM , problemet er rett og slett at stallen pr i dag ikke holder nødvendig standard.
Spør meg gjerne igjen i slutten av Juli. Håper på et overgangsmirakel eller 3 innen da. Bedre med 3 gode inn  enn en ny sesong med lucky loosers.

Bjorn

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #8 på: Juni 04, 2013, 11:04:26 »
Vurderer situasjonen pr i dag dithen, at jeg mer frykter nedrykksghostet framfor toppstrid.
Dette selv om jeg har trua på BM , problemet er rett og slett at stallen pr i dag ikke holder nødvendig standard.
Spør meg gjerne igjen i slutten av Juli. Håper på et overgangsmirakel eller 3 innen da. Bedre med 3 gode inn  enn en ny sesong med lucky loosers.


Og jeg vurderer det dithen at 3/4 av denne tabellen potensielt kan ende på en av de 6 øverste plassene, deriblandt Leeds med dagens stall. Vi trenger noen nye kropper inn for å sikre oss en plassering i topp 6. Ligaen tror jeg kommer til å bli like åpen som årets. Mark my words!
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #9 på: Juni 04, 2013, 11:23:35 »
Top 6 holder ikke. Vi skal ha top 2. Aller helst vinne divisjonen. Fr meg så er det å bli nummer 5 og tape plyaoffen på Wembley synonymt med å havne på 12 plass. For vi skal opp. Alt annet er en fiasko igjen

Bjorn

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #10 på: Juni 04, 2013, 12:57:11 »
Top 6 holder ikke. Vi skal ha top 2. Aller helst vinne divisjonen. Fr meg så er det å bli nummer 5 og tape plyaoffen på Wembley synonymt med å havne på 12 plass. For vi skal opp. Alt annet er en fiasko igjen

Ã… komme til playoff er da en massiv forbedring fra hvor vi har vært? Vi har ikke klippekort på den slags og må jobbe for å få det. Som jeg sa, det blir jevnt denne gangen og. Topp 2 er såklart målet, men det er det for resten av de 3/4 på tabellen og!
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #11 på: Juni 04, 2013, 20:44:10 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #12 på: Juni 04, 2013, 20:48:59 »
Jeg tror på Hannah!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #13 på: Juni 04, 2013, 23:13:28 »
Vurderer situasjonen pr i dag dithen, at jeg mer frykter nedrykksghostet framfor toppstrid.
Dette selv om jeg har trua på BM , problemet er rett og slett at stallen pr i dag ikke holder nødvendig standard.
Spør meg gjerne igjen i slutten av Juli. Håper på et overgangsmirakel eller 3 innen da. Bedre med 3 gode inn  enn en ny sesong med lucky loosers.


Og jeg vurderer det dithen at 3/4 av denne tabellen potensielt kan ende på en av de 6 øverste plassene, deriblandt Leeds med dagens stall. Vi trenger noen nye kropper inn for å sikre oss en plassering i topp 6. Ligaen tror jeg kommer til å bli like åpen som årets. Mark my words!


Enig med deg, Bjørn.  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #14 på: Juni 05, 2013, 12:41:15 »
http://www.leicestermercury.co.uk/Leicester-City-season-Rob-Tanner-s-tips/story-19182674-detail/story.html

Sitat
MY TIPS

AUTOMATIC PROMOTION: QPR and Leicester City

PLAY-OFF WINNERS: Wigan

 THE CONTENDERS

The three sides @that have come down from the Premier League should be strong. Last season Wolves slipped straight through the division, but I don’t think that will be the case this coming season.

Here are the contenders and the bookmakers’ odds given are on a side’s chances of promotion to the top flight.

Reading

ODDS: 10/3 joint second favourites

VERDICT: Nigel Adkins was unlucky to be sacked at Southampton after leading them from League One to the Premier League. He knows the Championship and is a good leader. The Royals did not spend heavily when they went up so are not financially struggling and should be able to keep the core of their squad, especially striker Adam Le Fondre, who proved he can score at the top level.

Queens Park Rangers

ODDS: 6/4 favourites

VERDICT: At times, they seem like a chaotic club and will be counting the huge financial cost of relegation, with so many big wage earners on the books. Normally, I would doubt they could reorganise themselves sufficiently, but they have the Harry Redknapp factor and I believe he will get them into contention.

Wigan Athletic

ODDS: 7/2

VERDICT: A lot will depend this summer on who replaces Roberto Martinez. But, in Dave Whelan, they have a sensible chairman and Wigan are a well-run club, so they should stay strong.

Leicester City

ODDS: 10/3 joint second favourites

VERDICT: Yes, I expect City to build on last season and remain one of the front-. Until the start of February, they were really on the pace until they faded dramatically. The young players will have learned a lot from last season, and so will manager Nigel Pearson of his squad’s character. A few new additions and City will be strong again.

Nottingham Forest

ODDS: 4-1

VERDICT: Billy Davies just seems to fit Forest like a glove. His return coincided with an excellent run of form to the end of the season and he will be backed strongly by Forest’s wealthy owners. They will definitely be ones to watch.

Bolton Wanderers

ODDS: 10/3 joint second favourites

VERDICT: Dougie Freedman seems to have got the Trotters sorted and they were the form side in the division over the closing stages, although they couldn’t get over the finishing line. A few decent recruits and they will be ready.

Leeds United

ODDS: 4-1

VERDICT: Brian McDermott is an astute manager and he will do a good job at Leeds. A side mid-table last season, but I can see them mounting a challenge this time.

Brighton

ODDS: 4-1

VERDICT: Who knows what is going on at that club and how it will pan out. But based on the quality of their squad alone I believe they will challenge again.

The Also-Rans

These are my tips for the teams that may well flirt with the play-offs, but will fall short in the final analysis.

Charlton Athletic

ODDS: 9-1

VERDICT: They had the momentum last season after promotion from League One and did well back in the Championship. Chris Powell’s team will be tough to beat.

Watford

ODDS: 4-1

VERDICT: A side built on loans will have to be rebuilt and, with managerial vacancies cropping up everywhere, Gianfranco Zola will be in demand.

Derby County

ODDS: 9-1

VERDICT: A side that don’t seem to be going anywhere. Comfortable in the division but lacking the clout to challenge.

Birmingham City

ODDS: 6-1

VERDICT: Lee Clark blooded some youngsters last season who did well to pull the Blues away from relegation trouble. They will consolidate this term. Ownership issues need to be resolved before they can move forward.

Burnley

ODDS: 12-1

VERDICT: Turf Moor is always a tough place to go to but the Clarets don’t possess enough quality and won’t be challengers for promotion.

Ipswich Town

ODDS: 5-1

VERDICT: I almost put these in the contenders category because Mick McCarthy did a tremendous job last season and they could still be a surprise package this time round.

Blackpool

ODDS: 10-1

VERDICT: They will lose Thomas Ince this summer and I can’t see his dad getting the Tangerines into a position to challenge.

Middlesbrough

ODDS: 7-1

VERDICT: Collapsed after a bright start last season and couldn’t recover. I expect them to do better but still fall short.

Blackburn Rovers

ODDS: 6-1

VERDICT: They seem a chaotic club. A manager has now been appointed, but how long will it last?

The Strugglers

THESE clubs look destined to have a difficult season – and for some of them it will be a familiar story.

Sheffield Wednesday

ODDS: 12-1

VERDICT: Fantastic support but I can see Dave Jones’ side having another tough season.

Huddersfield Town

ODDS: 14-1

VERDICT: Much will depend on who they are able to bring into the club but had a tough time last season and need stability.

Millwall

ODDS: 16-1

VERDICT: @Losing Kenny Jacket will affect them. He did well to build his side, but new man must steady the ship.

Barnsley

ODDS: 28-1

VERDICT: Survived by the skin of their teeth and, while they have the ability to give the best a bloody nose, they will do well to survive again.

Doncaster Rovers

ODDS: 33-1

VERDICT: When they went down they were in chaos and have surprised me with how they have bounced back. Ex-City man Paul Dickov has taken control.

Bournemouth

ODDS: 5-1

VERDICT: Eddie Howe has already admitted his side need to find an added edge to make an impact in the Championship, but I can’t see it.

Yeovil Town

ODDS: 40-1

VERDICT: It is a remarkable story that Yeovil are in the Championship, so I hope they enjoy it because could it could be a short stay.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #15 på: Juni 05, 2013, 16:06:47 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..



Trodde hun hadde scora 24 mål og greier jeg nå. Så viste det seg å være Michael Ricketts.  ;D
Ã…rets shorts ser i korteste laget ut, forresten.
« Siste redigering: Juni 05, 2013, 16:08:34 av lojosang »
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #16 på: Juni 06, 2013, 19:48:30 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..



Undrer på om dennane er best på borte eller hjemmebane:)

lojosang

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #17 på: Juni 07, 2013, 00:53:48 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..



Undrer på om dennane er best på borte eller hjemmebane:)

Sier seg selv. Hun har da hjemmedrakten på?
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #18 på: Juni 07, 2013, 19:24:33 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..



Undrer på om dennane er best på borte eller hjemmebane:)

Sier seg selv. Hun har da hjemmedrakten på?
Viser vel bare at hu skal spille på hjemmebane i denne kampen ;) Antar det blir noen flere serierunder på dennane.

lojosang

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #19 på: Juni 07, 2013, 23:06:05 »
Hannah vurderer våre sjanser som gode..



Undrer på om dennane er best på borte eller hjemmebane:)

Sier seg selv. Hun har da hjemmedrakten på?
Viser vel bare at hu skal spille på hjemmebane i denne kampen ;) Antar det blir noen flere serierunder på dennane.


Ah. Godt poeng.
- Leif Olav

pirsen

Sv: Vurdering av NPower Championship 2013/2014
« Svar #20 på: Juni 12, 2013, 08:47:23 »
Den lista der er omtrent like mye verdt som et brukt dasspapir..

Det kan du si, men det er nå en gang en uhildet vurdering av styrkeforholdet i divisjonen akkurat nå.

Og uhildet er vel ikke akkurat mye av det vi leser på forumet.

Enig med deg Kato, er vel ikke så farlig hvor vi er på bettingslista, blir evt mer i " pungen" på slutten av sesongen.