Leeds - QPR på Elland Road lørdag 31 august

Started by sttunge, June 22, 2013, 04:12:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sttunge

Blir denne sesongens første live kamp dette på meg. Drar over på fredag formiddag fra Rygge til Stansted. Etter litt oppdrag i London så blir det forhåpentlig tid til en øl i Leeds på kvelden. Kamp på lørdag og så en liten feiring på kvelden etter nok en 3 poenger. Vel blir det ikke poeng så håper jeg å treffe mange Leedsvenner fra både Norge og England igjen. Hjem på mandag.

Flere som skal over på denne kampen ?

Ventetiden kan benyttes til å høre på denne vakre låten..

http://www.youtube.com/watch?v=clbqTtcdTI8

Fortsatt god sommer venner.. 8)

WE ARE LEEDS ..  ;)

MrK

Jeg og Lihusv er klar for denne, fredag-søndag, Double Tree by Hilton!
MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Gruvegutten

Quote from: sttunge on June 22, 2013, 04:12:01
Blir denne sesongens første live kamp dette på meg. Drar over på fredag formiddag fra Rygge til Stansted. Etter litt oppdrag i London så blir det forhåpentlig tid til en øl i Leeds på kvelden. Kamp på lørdag og så en liten feiring på kvelden etter nok en 3 poenger. Vel blir det ikke poeng så håper jeg å treffe mange Leedsvenner fra både Norge og England igjen. Hjem på mandag.

Flere som skal over på denne kampen ?

Ventetiden kan benyttes til å høre på denne vakre låten..

http://www.youtube.com/watch?v=clbqTtcdTI8

Fortsatt god sommer venner.. 8)

Da er flybilletten bestilt til denne kampen. Kommer med samme fly som Morty og MrK fra Rygge :-9      Gleder meg !!!    MOT..................

WE ARE LEEDS ..  ;)

Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

RichardSveum

Når legges billettene ut for salg? Jeg får bare denne meldingen når jeg prøver bestille:

The product that you have selected is currently only available if you have purchased the following:

•2013/14 Season tkt / Members

morty

Billettene blir først lagt ut til sesongkort innehavere og medlemer . Regner med de blir lagt ut neste uke til de uten ...

Trond A

Quote from: RichardSveum on August 12, 2013, 10:14:29
Når legges billettene ut for salg? Jeg får bare denne meldingen når jeg prøver bestille:

The product that you have selected is currently only available if you have purchased the following:

•2013/14 Season tkt / Members

Om du ikke er medlem,  kan du kjøpe billetter til QPR-kampen på general sale fra den 13.august.
Luscos medl. 338

Gruvegutten

fikk mil billett i postkassen i dag !! Nedtellingen kan begynne.............. 17 dager.........  ;D
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

MrK

4 dager til ny tur - toppkamp, 25-27000 tipper jeg da det er tv kamp og tidlig kick off. Det gledes!

Woody

Quote from: MrK on August 26, 2013, 12:42:20
4 dager til ny tur - toppkamp, 25-27000 tipper jeg da det er tv kamp og tidlig kick off. Det gledes!
Må vel klokka på ringing da om du skal rekka allt ?  ;D
LIFE IS LEEDS

Trondjo

Vi er 4 stk som kommer opp fra Birmingham med tog lørdag morgen for å se kampen. Revie Stand. MOT

MrK

Quote from: Trondjo on August 26, 2013, 17:15:25
Vi er 4 stk som kommer opp fra Birmingham med tog lørdag morgen for å se kampen. Revie Stand. MOT

Når drar dere fra Brum?

Trondjo