Tørk deg bak med Scum

Started by Trulsaren, June 22, 2013, 19:10:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hobben

God ide`, men logoen skal aldri få lov å være i dette huset.
Rogaland Whites

Asbjørn

Quote from: Hobben on June 26, 2013, 10:11:13
God ide`, men logoen skal aldri få lov å være i dette huset.
...apropo logoen  -de med rettighetene til den logoen vil sikkert tillate bruken på dette produktet #zzzzzzzzz
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Håper de lager hundeposer med den logoen snart.....
Yeboahs vitne

p0ndus

Neste bør jo absolutt være p-piller, for og sikre at det ikke blir flere av dem. ;)

Mephistopheles

Jeg tørker ikke rumpa mi med dritt. Da blir den jo aldri rein

fmtj

Quote from: p0ndus on July 23, 2013, 23:51:23
Neste bør jo absolutt være p-piller, for og sikre at det ikke blir flere av dem. ;)

Det  er en god løsning... ;D!!
Yeboahs vitne

ØBS

Jeg har to ruller selv.  Den ene donerte jeg til Bohemen pub i Oslo og den henger i taket over baren.  Objektet har høstet mye kommentarer, de fleste lystige i lagets disfavør...

Om noen er i Liverpool og får med seg en kamp på Anfield når i England, kan produktet anskaffes fra gateselgere utenfor stadion.  Der fikk jeg tak i det.  Det selges sikkert andre steder også, bare vær oppmerksom blandt alle salgsbodene og gateselgerne før kamp.

God jakt...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

...det bør legges til at på nevnte ruller i innlegget over har de byttet ut "United" med "U-Shited".

Slik blir det mer overbærende å ha den reviderte logoen i hus der den ellers er bannlyst...
LUSCOS-hilsen
ØBS

p0ndus

Mulig dette bare har vært en en  drøm, men mener og ha hørt at slike doruller er og få kjøpt . Vet noen isåfall hvor?