Skrevet av Emne: EX-Spiller: Noel Hunt  (Lest 62013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #30 på: September 15, 2013, 15:39:28 »
Blir en stygg uvane om man konsekvent skal bedømme kjøp etter 9 kamper, hvor den aktuelle spilleren ikke en gang har fått 90 minutter sammenhengende. Mange spillere har en veldig treig start - ting som flytting med familie, gli inn i helt nytt miljø, ny taktikk osv. bruker mange veldig lang tid på. I tilegg må lagkompiser bli kjent med bevegelser og tankegang, slik at de vet hvor han er til en hver tid.

Gi han en reell sjanse. Som Woody skriver under, Ross var vel ikke noe særlig første sesong, men se hva han har vokst til å bli. Overbevist om at Hunt i framtiden etterhvert viser bedre takter :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Blank_File

Sv: Re: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #31 på: September 16, 2013, 01:14:40 »
Når man kjøper en gammel spiller, som jo tross alt Hunt er, så må han levere temmelig fort ellers vil kjøpet med rette kunne karakteriseres som mislykket. McCormack var vel 24 da han kom. Hunt er vel 31? Vi kan ikke vente en sesong på at han skal slå til. Hvis det går frem til nyttår uten at han ser ut til å levere så kan kjøpet betegnet som mislykket. Det er i alle fall min mening.

Murphy er til sammenligning i en helt annen situasjon. Han har vi tid til å vente på en sesong eller to på tross av prislappen. Det var vi dog ikke trengt, selv om jeg tror at Murphy vil bedre og bedre.

Det samme kan ikke sies om Noen Hunt.

Oppdrettslaksen

Sv: Re: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #32 på: September 16, 2013, 03:55:00 »
Når man kjøper en gammel spiller, som jo tross alt Hunt er, så må han levere temmelig fort ellers vil kjøpet med rette kunne karakteriseres som mislykket. McCormack var vel 24 da han kom. Hunt er vel 31? Vi kan ikke vente en sesong på at han skal slå til. Hvis det går frem til nyttår uten at han ser ut til å levere så kan kjøpet betegnet som mislykket. Det er i alle fall min mening.

Murphy er til sammenligning i en helt annen situasjon. Han har vi tid til å vente på en sesong eller to på tross av prislappen. Det var vi dog ikke trengt, selv om jeg tror at Murphy vil bedre og bedre.

Det samme kan ikke sies om Noen Hunt.

Indeed, men mannen presterte godt mot Bolton på lørdag, og jeg har tro på at han kan bli en god bidragsyter utover sesongen!

B_Ød

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #33 på: September 16, 2013, 07:51:21 »
jeg synes har kan få mer tid på seg.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #34 på: September 16, 2013, 08:37:34 »
Hvilke egenskaper er det så han besitter som vi trenger for å havne topp 6?

Fart - Ikke veldig voldsomme greier
Nærteknikk - På det jevne
Fox in the box - Nei
Hodestyrke - Medium pluss
Arbeidsrate - Medium pluss
Alder - Medium minus

Jeg føler han er god nok for Barnsley (for å berge seg i divisjonen). God nok for å skyte oss til play-off? En helt annen sak.

Ekstreme ferdigheter? Ingen, slik jeg ser det.

 

B_Ød

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #35 på: September 16, 2013, 08:46:37 »
Hvilke egenskaper er det så han besitter som vi trenger for å havne topp 6?

Fart - Ikke veldig voldsomme greier
Nærteknikk - På det jevne
Fox in the box - Nei
Hodestyrke - Medium pluss
Arbeidsrate - Medium pluss
Alder - Medium minus

Jeg føler han er god nok for Barnsley (for å berge seg i divisjonen). God nok for å skyte oss til play-off? En helt annen sak.

Ekstreme ferdigheter? Ingen, slik jeg ser det.



sant nok, men denne vurderingen passer vel så å si på samtlige av dagens leeds-spillere? Så det får bli et "kollektivt opprykk" da  ;)
Ups & Ups!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #36 på: September 16, 2013, 08:57:49 »
Noel Hunt...det ligger så sinnsykt i korta at han blir matchvinner nå på onsdag, borte mot Reading... ;)

MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #37 på: September 16, 2013, 11:32:04 »
Noel Hunt er milevis unna noe som har med klassespiss å gjøre. For at et lag skal rykke opp til PL så må man ha enkeltspillere som går langt utover nivået til spillere på et middelhavsfarer lag. I dagens tropp har vi vel kanskje følgende sett igjennom Leedsbriller: Byram,Macca,Diouf. Med Leedsfan sin briller kan vi legge på Austin,Murphy,Kenny.
Hunt hadde ikke vært stjerne på Milwall eller Barnsley engang....Kanskje på Yeovil....

B_Ød

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #38 på: September 16, 2013, 11:37:23 »
Noel Hunt er milevis unna noe som har med klassespiss å gjøre. For at et lag skal rykke opp til PL så må man ha enkeltspillere som går langt utover nivået til spillere på et middelhavsfarer lag. I dagens tropp har vi vel kanskje følgende sett igjennom Leedsbriller: Byram,Macca,Diouf. Med Leedsfan sin briller kan vi legge på Austin,Murphy,Kenny.
Hunt hadde ikke vært stjerne på Milwall eller Barnsley engang....Kanskje på Yeovil....

Gjøvik FF ??
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #39 på: September 16, 2013, 11:44:04 »
Noel Hunt er milevis unna noe som har med klassespiss å gjøre. For at et lag skal rykke opp til PL så må man ha enkeltspillere som går langt utover nivået til spillere på et middelhavsfarer lag. I dagens tropp har vi vel kanskje følgende sett igjennom Leedsbriller: Byram,Macca,Diouf. Med Leedsfan sin briller kan vi legge på Austin,Murphy,Kenny.
Hunt hadde ikke vært stjerne på Milwall eller Barnsley engang....Kanskje på Yeovil....

Jeg spår at Austinator kommer til å være en nøkkelspiller for Leeds i mange år, også i PL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #40 på: September 16, 2013, 12:23:15 »
Noel Hunt er milevis unna noe som har med klassespiss å gjøre. For at et lag skal rykke opp til PL så må man ha enkeltspillere som går langt utover nivået til spillere på et middelhavsfarer lag. I dagens tropp har vi vel kanskje følgende sett igjennom Leedsbriller: Byram,Macca,Diouf. Med Leedsfan sin briller kan vi legge på Austin,Murphy,Kenny.
Hunt hadde ikke vært stjerne på Milwall eller Barnsley engang....Kanskje på Yeovil....

Jeg spår at Austinator kommer til å være en nøkkelspiller for Leeds i mange år, også i PL.

Tviler på at Austin overhode kommer med på et lag i Premier League som er i stand til å overleve den divisjonen

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #41 på: September 16, 2013, 13:55:34 »
Noel Hunt er milevis unna noe som har med klassespiss å gjøre. For at et lag skal rykke opp til PL så må man ha enkeltspillere som går langt utover nivået til spillere på et middelhavsfarer lag. I dagens tropp har vi vel kanskje følgende sett igjennom Leedsbriller: Byram,Macca,Diouf. Med Leedsfan sin briller kan vi legge på Austin,Murphy,Kenny.
Hunt hadde ikke vært stjerne på Milwall eller Barnsley engang....Kanskje på Yeovil....

Jeg spår at Austinator kommer til å være en nøkkelspiller for Leeds i mange år, også i PL.

Tviler på at Austin overhode kommer med på et lag i Premier League som er i stand til å overleve den divisjonen


Da er Rekdal og du enige..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #42 på: September 16, 2013, 16:02:23 »
Hvilke egenskaper er det så han besitter som vi trenger for å havne topp 6?

Fart - Ikke veldig voldsomme greier
Nærteknikk - På det jevne
Fox in the box - Nei
Hodestyrke - Medium pluss
Arbeidsrate - Medium pluss
Alder - Medium minus

Jeg føler han er god nok for Barnsley (for å berge seg i divisjonen). God nok for å skyte oss til play-off? En helt annen sak.

Ekstreme ferdigheter? Ingen, slik jeg ser det.



Med 30 kamper pluss 6 mål på et PL-lag i fjor er jeg forundret over vurderingen.

Han er ingen Beckford, men har ett mål pr 4 kamper i Reading! Det samme gjennom hele karrieren.  :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Noel_Hunt

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #44 på: Oktober 07, 2013, 22:45:00 »
Hunt får så hatten passer om dagen....


Hunt quits social media following Leeds United mauling

by Jack Beresford


The former Reading striker has ‘backed away’ from Twitter after harsh criticism


Some players may be famous for their social media outpourings but one man that isn’t likely to be Tweeting, Facebooking or Redditing any time soon is Noel Hunt, after the Leeds United striker revealed he is taking a brake online activity.

The Elland Road club have had a season to forget so far, with Saturday’s 3-1 loss to Derby marking their fifth defeat of the season with just 11 games played this term.

One man who has come under particular scrutiny, aside from manager Brian McDermott, is Hunt who arrived at the Yorkshire club with a big reputation, having previously excelled in the Championship with Reading.

After his contract expired with the Berkshire club, the 30-year-old jumped at the opportunity to link up with his former manager, signing a two-year deal with Leeds United last summer.

But the Republic of Ireland international has yet to impress for the Whites, with no goals in the six appearances he has made thus far.

It’s this barren run that has prompted Hunt to ditch social media, following a series of brutal comments from fans and pundits alike questioning his performances for the club.

Speaking to the Yorkshire Evening Post, the forward explained his reasoning.

“I’ve backed away from social media because I can do without some of what I’m reading. I’m not telling people they shouldn’t have opinions but I’m my own worst critic. I judge myself harshly,” he said.

“What I can’t stand is the idea that I’m not trying or I don’t care. That’s nonsense, absolute nonsense. Ask any of the players here. Or better still, don’t bother asking them. Go straight to their wives or their partners.”

Leeds fans will now be hoping that Hunt can return to the kind of form that saw him twice reach double figures for goals in the Championship in two separate seasons with the Royals, otherwise he may be best off steering clear of social media for the foreseeable future.
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Re: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #45 på: Oktober 08, 2013, 00:24:18 »
Der har vi den herlige, støttende innsatsen til verdens beste fans igjen. ::)
- Leif Olav

auren

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #46 på: Oktober 08, 2013, 07:05:37 »
Idiotisk oppførsel av fansen ja. Likevel var denne signeringen en håpløs en i utgangspunktet. Aldri særlig smart å signere spisser som knapt scorer, bare fordi de jobber hardt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #47 på: Oktober 08, 2013, 08:07:02 »
Jeg vil ikke si at signeringen var håpløs i utgangspunktet. Hunt er snarere en lagspiller enn en måltyv, men har allikevel ca 0,25 mål per kamp i karrieren. Problemet er at vi ikke har den måltyven Hunt skulle ha oppvartet. Og at Hunt ikke er i spesielt god form. Og at laget akkurat nå er for redd for å tape. Og at McD fortsatt famler etter den rette formasjonen, taktikken og lagoppstillingen. Og...
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #48 på: Oktober 08, 2013, 08:12:39 »
Tåpelig oppførsel ja, MEN Hunt må på benken/tribunen snarest mulig. Han er rett og slett for dårlig akkurat nå.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #49 på: Oktober 08, 2013, 08:37:20 »
Tåpelig oppførsel ja, MEN Hunt må på benken/tribunen snarest mulig. Han er rett og slett for dårlig akkurat nå.




Problemet. McD har henta han og innrømmer aldri at han har henta katta i sekken. Han vil da fortsette å bruke Hunt i håp om at han slår til før eller siden på grunn av sin stolthet

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #50 på: Oktober 08, 2013, 08:40:28 »
Jeg vil ikke si at signeringen var håpløs i utgangspunktet. Hunt er snarere en lagspiller enn en måltyv, men har allikevel ca 0,25 mål per kamp i karrieren. Problemet er at vi ikke har den måltyven Hunt skulle ha oppvartet. Og at Hunt ikke er i spesielt god form. Og at laget akkurat nå er for redd for å tape. Og at McD fortsatt famler etter den rette formasjonen, taktikken og lagoppstillingen. Og...

Hear hear.

Hvorfor faller ofte gode spillere igjennom i Leeds? De må være et eller annet med presset rundt denne klubben, fansens forventninger. Helt enig med deg at partneren til Hunt er ikke der.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #51 på: Oktober 08, 2013, 09:16:57 »
Tåpelig oppførsel ja, MEN Hunt må på benken/tribunen snarest mulig. Han er rett og slett for dårlig akkurat nå.


Hunt er for dårlig akkurat nå. Akkurat som de andre spissene våre.

Derfor kan det være det samme hvem som brukes av de vi har til rådighet. Fansen vil uansett ganske snart kreve at han benkes.

Men det skal sies: Hunt minner meg litt om Paynter. Jobber som en helt, men det lukter ikke mye av mål når han er involvert.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #52 på: Oktober 08, 2013, 09:28:45 »
Synes egentlig dette er enkelt. Spilleren har ikke den kvaliteten som kreves for et lag som skal oppover.

Bra arbeidsinnsats kan de fleste bidra med, trenger ikke voldsomme ferdigheter for det.

Mangler toppfart, ikke spesielt god teknisk, ikke noen skremmende fysikk. Egentlig middelmådig over det hele.

Så kan han ha et poeng i at servicen ikke er voldsomt bra der fremme.

Men i det store landskap så er Hunt rett og slett ikke god nok.
 

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #53 på: Oktober 08, 2013, 09:41:13 »
Synes egentlig dette er enkelt. Spilleren har ikke den kvaliteten som kreves for et lag som skal oppover.

Bra arbeidsinnsats kan de fleste bidra med, trenger ikke voldsomme ferdigheter for det.

Mangler toppfart, ikke spesielt god teknisk, ikke noen skremmende fysikk. Egentlig middelmådig over det hele.

Så kan han ha et poeng i at servicen ikke er voldsomt bra der fremme.

Men i det store landskap så er Hunt rett og slett ikke god nok.

Du har rett i det. Det var dumt at McD hentet en spiss uten fart når han kunne brukt pengene til det. Nå skal jeg ikke blande inn Morison for mye, men som spiller ville jeg mye mer hatt han enn Hunt.

Hadde vi vært bedre så hadde Hunt vært bedre, men akkurat det trenger man ikke å være hjernekirurg for å forstå.

Jeg synes litt synd på Hunt, han vil utvilsomt lykkes, men slik vi spiller så funker det ikke for han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #54 på: Oktober 08, 2013, 09:54:15 »
Ã… låne ut Morrison blir mer & mer feil...........han var og er faktisk spiss , med en "proven record" i NPC.
dDet må ha vært noe annet som ikke stemte.....kjemien mellom han & MCD eller noe.
I hvertfall helt feil spiller og låne ut så lenge ikke en SPISS ble hentet inn.
No 10 på ryggen til Hunt blir feil.
 

Kato

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #55 på: Oktober 08, 2013, 09:57:19 »
Ã… låne ut Morrison blir mer & mer feil...........han var og er faktisk spiss , med en "proven record" i NPC.
dDet må ha vært noe annet som ikke stemte.....kjemien mellom han & MCD eller noe.
I hvertfall helt feil spiller og låne ut så lenge ikke en SPISS ble hentet inn.
No 10 på ryggen til Hunt blir feil.

Selv om jeg ikke har hatt det fnugg til overs for Morison (forholdet verdi kontra kvalitet), så er jeg enige med dere i forhold til kvalitet mellom disse to. Morison er bedre enn Hunt.

Men så spørs det jo litt om typen Morison i stallen, et råttent eple?
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #56 på: Oktober 08, 2013, 12:42:00 »
Jeg har virkelig vondt av Hunt. Han har prestert rimelig greit i Reading tidligere. BdM stolte antagelig på dette og hentet ham inn. Kjente jo Noel meget godt. Hadde neppe gjort det hvis ikke han visste han har kvalitet. Jeg synes det er trist for ham at det ikke har løsnet. Han er jo utvilsomt et arbeidsjern.

Jeg krysser rett og slett fingrene for at han finner formen snart. Det hadde han fortjent.
Yeboahs vitne

HåvardK

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #57 på: Oktober 08, 2013, 12:45:56 »
Alt tyder på at Hunt er en kjernekar. Dessverre er ikke dette nok til å forsvare fast plass i startoppstillingen til Leeds. I tilfelle burde vi jo bare hente inn Arne Hjeltnes.

Kato

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #58 på: Oktober 08, 2013, 12:48:47 »
Alt tyder på at Hunt er en kjernekar. Dessverre er ikke dette nok til å forsvare fast plass i startoppstillingen til Leeds. I tilfelle burde vi jo bare hente inn Arne Hjeltnes.

Hahaha
 

Cherry

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #59 på: Oktober 08, 2013, 12:51:06 »
Jeg har virkelig vondt av Hunt. Han har prestert rimelig greit i Reading tidligere. BdM stolte antagelig på dette og hentet ham inn. Kjente jo Noel meget godt. Hadde neppe gjort det hvis ikke han visste han har kvalitet. Jeg synes det er trist for ham at det ikke har løsnet. Han er jo utvilsomt et arbeidsjern.

Jeg krysser rett og slett fingrene for at han finner formen snart. Det hadde han fortjent.

Enig i dette, men spisser blir målt på mål.....eller i hvertfall assists/lage rom for andre som scorer.
Varney hetsen er nå flyttet over på Hunt...