Skrevet av Emne: Red Bull  (Lest 45485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Red Bull
« Svar #60 på: Juli 22, 2013, 10:45:59 »
Snart skifter vel Petter Northug etternavn. Ikke fornavn, for det står ikke alltid på TV-skjermen når han suser forbi.




Ja, det skal visstnok forkortes til Pitbull....
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #61 på: Juli 22, 2013, 19:11:25 »
Snart skifter vel Petter Northug etternavn. Ikke fornavn, for det står ikke alltid på TV-skjermen når han suser forbi.




Ja, det skal visstnok forkortes til Pitbull....

Evt Petbull:)

B_Ød

Sv: Red Bull
« Svar #62 på: Juli 26, 2013, 09:01:45 »
"Leeds could be heading for another financial boost after considering a stadium naming rights deal with Red Bull.

Talks have taken place with the energy drink company about shirt sponsorship, but it is understood the possibility of adding their name to Leeds' iconic Elland Road ground has also entered the equation."

IKKE kult..... >:(
Ups & Ups!!

auren

Sv: Red Bull
« Svar #63 på: Juli 26, 2013, 09:31:29 »
"Leeds could be heading for another financial boost after considering a stadium naming rights deal with Red Bull.

Talks have taken place with the energy drink company about shirt sponsorship, but it is understood the possibility of adding their name to Leeds' iconic Elland Road ground has also entered the equation."

IKKE kult..... >:(

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Red Bull
« Svar #64 på: Juli 26, 2013, 09:45:02 »

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren

tøffere enn Elland Road?
Ups & Ups!!

Jostein.

Sv: Red Bull
« Svar #65 på: Juli 26, 2013, 10:37:59 »

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren

tøffere enn Elland Road?

Vi må jo ofre noe for å komme oss opp til PL. Om Elland Road offisielt bytter til noe med Red Bull, så vil det jo alltid være Elland Road for oss fans uansett.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Red Bull
« Svar #66 på: Juli 26, 2013, 11:47:54 »

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren

tøffere enn Elland Road?

Vil ikke akkurat si at Elland Road er et tøft stadionnavn akkurat, så ja - Red Bull Road låter slikt sett tøffere. Ønsker selvsagt ikke at stadionnavnet forandres, men hvis det kan gi oss sårt trengte midler so be it.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Red Bull
« Svar #67 på: Juli 26, 2013, 12:02:58 »
Kassen er vel tom, så påfyll av bokser er vel strengt tatt nødvendig om vi skal hente inn flere spillere.

Elland Road kommer alltid til å hete Elland Road, uansett hva som står på papiret. Endring på stadionnavnet går helt greit. Bare ikke laget blir hetende Red Bull Leeds United.

Det som er litt verre å svelge er hvis Red Bull blir draktsponsor. Tenke seg å ha en svær RØD logo på brystet.

For å si det sånn, det er ikke uten grunn jeg ikke eier et eneste klesplagg som har innslag av rødt.

Hobben

Sv: Red Bull
« Svar #68 på: Juli 26, 2013, 12:22:57 »
Denne røde logoen alle snakker om.. ble det snakket like mye om dette da RedKite var hovedsponsor?
Rogaland Whites

MrK

Sv: Red Bull
« Svar #69 på: Juli 26, 2013, 12:38:48 »

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren

tøffere enn Elland Road?

Vil ikke akkurat si at Elland Road er et tøft stadionnavn akkurat, så ja - Red Bull Road låter slikt sett tøffere. Ønsker selvsagt ikke at stadionnavnet forandres, men hvis det kan gi oss sårt trengte midler so be it.

auren


Når sist var du på Elland Road Auren?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Red Bull
« Svar #70 på: Juli 26, 2013, 13:05:52 »
Hvem har egentlig et "tøft" stadionnavn? Pride Park? The Den?

Det som betyr noe er vel hva den enkelte forbinder med navnet, Elland Road er for meg Leeds United.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Red Bull
« Svar #71 på: Juli 26, 2013, 13:20:21 »

Tja... Synes fortsatt Red Bull Road klinger tøft. Og vi trenger desperat peng... Dessverre...  :'(

auren

tøffere enn Elland Road?

Vil ikke akkurat si at Elland Road er et tøft stadionnavn akkurat, så ja - Red Bull Road låter slikt sett tøffere. Ønsker selvsagt ikke at stadionnavnet forandres, men hvis det kan gi oss sårt trengte midler so be it.

auren


Når sist var du på Elland Road Auren?

Høsten 2008. Hvordan det?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Sv: Red Bull
« Svar #72 på: Juli 26, 2013, 13:36:20 »


Vil ikke akkurat si at Elland Road er et tøft stadionnavn akkurat, så ja - Red Bull Road låter slikt sett tøffere. Ønsker selvsagt ikke at stadionnavnet forandres, men hvis det kan gi oss sårt trengte midler so be it.

auren

[/quote]

Når sist var du på Elland Road Auren?
[/quote]

Høsten 2008. Hvordan det?

auren
[/quote]

..........tror nok dette er mer hellig enn for de som er der hvert 5 år eller sjeldnere!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

auren

Sv: Red Bull
« Svar #73 på: Juli 26, 2013, 13:42:33 »


Vil ikke akkurat si at Elland Road er et tøft stadionnavn akkurat, så ja - Red Bull Road låter slikt sett tøffere. Ønsker selvsagt ikke at stadionnavnet forandres, men hvis det kan gi oss sårt trengte midler so be it.

auren


Når sist var du på Elland Road Auren?
[/quote]

Høsten 2008. Hvordan det?

auren
[/quote]

..........tror nok dette er mer hellig enn for de som er der hvert 5 år eller sjeldnere!
[/quote]

Det har du selvsagt rett i. Jeg ønsker jo ikke å endre navnet. Men hvis det betyr mange, mange millioner på bok, så bør vi nok slå til. Slik er dessverre fotballverdenen blitt.
Det var nok også mange fans som irriterte seg grønne da draktreklamene gjorde sitt inntog på 80-tallet (?) også. Samme greiene, bare i litt mindre skala.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #74 på: Juli 26, 2013, 14:23:28 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Marching on together!

ollan

Sv: Red Bull
« Svar #75 på: Juli 26, 2013, 14:40:46 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da
Ollan

Gufrias

Sv: Red Bull
« Svar #76 på: Juli 26, 2013, 14:45:49 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da
Verden skal stå stille hva angår de tingene jeg er fornøyd med, og gå framover hva angår resten. Sånn er det bare.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Red Bull
« Svar #77 på: Juli 26, 2013, 14:47:31 »
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da

med tanke på enkelte ting....ja, det tror jeg..litt avhengig av om jeg har forstått deg rett eller ikke.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #78 på: Juli 26, 2013, 14:58:21 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da

Progresjon er viktig, men ikke kun for forandringens skyld. Er all forandring til det bedre?

Progresjon og sunn utvikling i fotball hadde vært klubber som kan brødfø seg selv, ikke bare være heldige å lande en rik onkel som bygger klubben - noe som er viktig for mange - om til en økonomisk tikkende bombe klar til å implodere. Pengebruken i europeisk fotball minner om en fyllefest uten tanke på verken helse, penger eller at man skal på jobb i morra.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #79 på: Juli 26, 2013, 19:09:45 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da

Progresjon er viktig, men ikke kun for forandringens skyld. Er all forandring til det bedre?

Progresjon og sunn utvikling i fotball hadde vært klubber som kan brødfø seg selv, ikke bare være heldige å lande en rik onkel som bygger klubben - noe som er viktig for mange - om til en økonomisk tikkende bombe klar til å implodere. Pengebruken i europeisk fotball minner om en fyllefest uten tanke på verken helse, penger eller at man skal på jobb i morra.

At en fotballklubb skal stå på egne ben og konkurere mot de pengesterke vil aldri kunne skje. Dette er en drømmesituasjon som for alltid er over. Alle klubber og bedrifter trenger innsprøyting av kapital. Om det er en fotballklubb eller Norsk Hydro for den sakens skyld

lojosang

Sv: Re: Red Bull
« Svar #80 på: Juli 26, 2013, 19:51:24 »
Hvor kommer denne kapitalen alle bedrifter er avhengige av å få inn for å kunne drive, da?
- Leif Olav

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #81 på: Juli 26, 2013, 20:05:19 »
At klubber selger stadionnavnet sitt viser bare alt som er feil med fotballen. Penger er dessverre ikke bare altgor mye - det er blitt alt.

At mange fans er likegyldige eller støttende syns jeg er trist. Kommersialisering kommer til å kvele det som engang var grunnen til at folk velger et lag og blir ved det, tilhørighet og klisjeordet sjel.

Problemet er at vi neppe har et valg.
Tenk om verden hadde stått stille.... hadde vi vært mere fornøyd da

Progresjon er viktig, men ikke kun for forandringens skyld. Er all forandring til det bedre?

Progresjon og sunn utvikling i fotball hadde vært klubber som kan brødfø seg selv, ikke bare være heldige å lande en rik onkel som bygger klubben - noe som er viktig for mange - om til en økonomisk tikkende bombe klar til å implodere. Pengebruken i europeisk fotball minner om en fyllefest uten tanke på verken helse, penger eller at man skal på jobb i morra.

At en fotballklubb skal stå på egne ben og konkurere mot de pengesterke vil aldri kunne skje. Dette er en drømmesituasjon som for alltid er over. Alle klubber og bedrifter trenger innsprøyting av kapital. Om det er en fotballklubb eller Norsk Hydro for den sakens skyld

Selvsagt finnes det bedrifter som går i pluss uten støtte fra andre. Hadde ikke det vært tilfellet, hadde selv kapitalismen - en modell bygget på lån - falt sammen for lengst.

Engelsk fotball kan forøvrig lære mye av Bundesliga, hvor nær samtlige klubber viser til sunn økomomi og gpd talentutvikling - i verdens beste liga.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Red Bull igjen og igjen
« Svar #82 på: Oktober 13, 2013, 17:25:04 »
Har nå bestemt seg for å kjøpe en klubb på grunn av at de vil inn i champions League. Er ikke Red Bull allerede inne i Leeds da, og da bør en full overtakelse være ganske enkelt da GFH nok vil selge seg ut så fort som mulig. Men hvis dette skal skje. Ja da må Leeds rykke opp denne sesongen og jeg ser ikke noe annet enn at hvis det som sagt skjer. Ja da vil det bli sprøyta inn masse penger i januar vinduet slik at Leeds kan rykke opp. Men vil da Mc D ha nsvaret ut sesongen , eller vil de hente inn sin egen manager ?.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/red-bull-looking-buy-english-2366075?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter



DenHviteYeboah

Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #83 på: Oktober 13, 2013, 19:29:43 »
Merker at jeg er helt apatisk til dette >:(
Har slutta å håpe på midler, og forholder meg kun til at vår klubb er dønn blakk, eier ikke banen dem speller på, og at eierne ikke har midler til å få klubben fremover :(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #84 på: Oktober 13, 2013, 21:48:56 »

Merker at jeg er helt apatisk til dette >:(
Har slutta å håpe på midler, og forholder meg kun til at vår klubb er dønn blakk, eier ikke banen dem speller på, og at eierne ikke har midler til å få klubben fremover :(




Red Bull hjelper visst mot apati.... ;)
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #85 på: Oktober 14, 2013, 08:22:48 »
Har nå bestemt seg for å kjøpe en klubb på grunn av at de vil inn i champions League. Er ikke Red Bull allerede inne i Leeds da, og da bør en full overtakelse være ganske enkelt da GFH nok vil selge seg ut så fort som mulig.

Når kjøpte de seg inn i Leeds? ???

Var ikke det et rykte som tok fart fordi David Haigh hadde en boks med skvipet på pulten sin?
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #86 på: Oktober 14, 2013, 08:22:59 »
i linken du har postet står det tydelig for meg at de ikke ønsker en championship klubb :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #87 på: Oktober 14, 2013, 10:10:06 »
i linken du har postet står det tydelig for meg at de ikke ønsker en championship klubb :P






Nettopp, derfor må vi rykke opp.
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #88 på: Oktober 14, 2013, 12:34:20 »
i linken du har postet står det tydelig for meg at de ikke ønsker en championship klubb :P






Nettopp, derfor må vi rykke opp.


Som igjen tilsier at vi ikke kan ha en mellomsesong. Vi må opp koste hva det koste vil denne sesongen

ollan

Sv: Red Bull igjen og igjen
« Svar #89 på: Oktober 14, 2013, 13:11:50 »
i linken du har postet står det tydelig for meg at de ikke ønsker en championship klubb :P






Nettopp, derfor må vi rykke opp.


Som igjen tilsier at vi ikke kan ha en mellomsesong. Vi må opp koste hva det koste vil denne sesongen
Kjenner du noen som vil satse de pengene....virker ikke akurat som det er så mange som ønsker å statse på en klubb i championship. Og hva om vi bruker penger over evne og Ed Bull ikke ønsker å satse på Leeds men en annen klubb istedenfor? Tror du supporterne digger å være nedsyltet i gjeld enda en gang? Greit nok at det blir penger av å rykke opp,men utgiftene stiger jo betraktelig også ved et opprykk..... Ønsker av hele mitt Leedshjerte at vi skal rykke opp,men slik ståen er i dag så ønsker jeg ikke at klubben skal bli gjeldslave når vi ikke har sikre PL inntekter.
Ollan