Kamp vs Leicester - King Power Stadium 11/08 kl 17:30

Started by ArneS, August 10, 2013, 11:26:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TK20

Synes ikke vi spiller så verst. Vi jobber godt, men skaper ikke mye. Det gjør ikke Leicester heller, så foreløpig godt fornøyd.

0-0 her er bra.

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

En meget kjedelig 1.omgang, men det er forsåvidt OK. Leicester skaper ingenting, men dessverre gjør vi heller ikke det. Til tider bra spill, men vi mangler kreativiteten og presisjonen i siste tredjedel. Første målet vinner?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

0-0 är rättvist, leeds står upp bra, varney mcormack och austin tycker jag har visat sig bäst , hunt och murphy ganska bleka och osynliga, vi ser stabila ut bakåt,

clarke

Quote from: sveifors on August 11, 2013, 18:23:46
Er det noen som har lyd på LUTV?
Fikk etter hvert lyd på LUTV, men det tok sikkert 10 min før den virka. . . og putt stille nå i pausa :/
SuperLeeds

marve

sportcarl1

mindre långbollar från backarna mot anfallet och lite mer djupledspassningar från mittfältet så kanske det kan bli något mål framåt, så här mycket kan jag säga och det är att ingen av leedspelarna kommer att vara i närheten av att vinna skytteligan i ccc

Leedsfan

Quote from: TK20 on August 11, 2013, 18:22:44
Synes ikke vi spiller så verst. Vi jobber godt, men skaper ikke mye. Det gjør ikke Leicester heller, så foreløpig godt fornøyd.

0-0 her er bra.

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Milou

Mick McCarthy som er gjest i Sky sports studio, skryt over taktikken til BMD. Han har klart å stoppa Leicester sitt spel seier han. Men han meiner Leicester har betre kvalitet på midtbanen. Er mykje sant i begge deler. 

clarke

Quote from: clarke on August 11, 2013, 18:27:59
Quote from: sveifors on August 11, 2013, 18:23:46
Er det noen som har lyd på LUTV?
Fikk etter hvert lyd på LUTV, men det tok sikkert 10 min før den virka. . . og putt stille nå i pausa :/
Grei lyd nå. Var nok bare Eddie og Thom som måtte ut å få seg en øl :D
SuperLeeds

Thorp

Cannavaro

49 min : Fin overgang. Varney skaffer oss corner, ingenting ut av den.....
MFLU - Miracles For Leeds United

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Cannavaro

52 Min :Leicester med 2 cornere på rad ; Vi klarerer og rydder unna begge

Cannavaro

Peltier med dårlig innlegg og feil innkast, er han ikke helt på G idag....?

job

Marching on together!                               Siden 1970

Lucas the Kop Cat

Mye kick and run, vi prøver ikke å spille oss gjennom midtbanen.

Cannavaro

58 min : Leicester med mye posession nå, men skaper ikke så mye, vi klarerer et nytt langt innkast.  Corner Leicester og vi klarerer igjen....

Sleivind

Utrolig mange feilpasninger, knapt sett maken. Vi greier jo knapt å holde ballen i mer enn to trekk.

Poleon inn og Hunt ut. Hunt har vært fullstendig usynlig.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Cannavaro

70 min : Leicester corner igjen....utsvinger, ingenting ut av det.  Nugent avslutter med skudd utenfor etter det.
Macca har en ok kamp for oss, den som kan og vil mest fremover.  Poelon også et lite uromoment for Leicester forsvaret så langt....

Sleivind

Og på fem minutter så har Poleon skapt uendelig mye mer enn Hunt.

Joe Jordan

Postivt med Poleon. Virker sterk også.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Kunne fort å blitt blåst straffe til Poleon der...

Cannavaro

74 min : Leicester med sitt 3. og siste bytte, før det et Macca skudd over og Vardy forsøk fra Leicester, 0-0 og kvarter igjen.

Thorp

Cannavaro

Murphy frispark går ut til corner.  Smith kommer inn for Varney....