KAMP: vs Ipswich Town at Portman Road, lørdag 24/8-2013, kl 16.00

Started by B_Ød, August 23, 2013, 08:30:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leif Egil

Hallgeir *

Quote from: Xern... on August 24, 2013, 16:22:46
Hva gjør Varney på banen? Gjør ingenting annet en å lage frispark, offsides og han gir fra seg ballen. Vi har jo noe så mye sterkere på benken!

Han gjør da noe....  8)
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Varney har hatt noen uheldige avleveringer offensivt, men akkurat der stod han på rett plass til rett tid.
Vi kommer også mer inn i kampen og har styrt litt siste 5 min....
MFLU - Miracles For Leeds United

Xern

Varney er en fantastisk spiller som er sterkt undervurdert og urettferdig mislikt hos mange.  ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Sleivind

Jeg tror det var fjortende gang Green mister ballen på egen banehalvdel fordi han prøver å forsere en spiller.

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Quote from: Sleivind on August 24, 2013, 16:39:40
Jeg tror det var fjortende gang Green mister ballen på egen banehalvdel fordi han prøver å forsere en spiller.

Der kom femtende.

Nørgaard

martind

Og Pearce er vel på vei ut nå når Wotton er kjøpt. Pearce spiller KUN ballen tilbake til Kenny.

1-1 til pause skal vi være fornøyd med. Varney, acca og Austin er godkjent.
MOT!! We are Leeds!

Cannavaro

1-1 til pause.  Vi sliter litt på vår høyre side, og må demme opp for Ipswich dobling på kant.  Pearce er god bak der, og er villig fremover også.
Macca viser til stadighet hvor bra han er og truer forsvaret til Ipswich stadig vekk.  Hunt har vi ikke sett mye til.  Kan være enig i at vi kanskje bytter Green og Hunt etterhvert....
Spillemessig er det mye bra allikevel, vi tør holde på ball og true fremover når vi skal.  Litt mer defensiv trygghet nå, så tror jeg dette kan gå veien inkl. noen bytter...

Woody

Quote from: martind on August 24, 2013, 16:47:55
Og Pearce er vel på vei ut nå når Wotton er kjøpt. Pearce spiller KUN ballen tilbake til Kenny.

Pearce må vel ligge bedre an enn Lees???
Få inn Wootton og Poleon
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Quote from: Woody on August 24, 2013, 16:50:24

Få inn Wootton og Poleon

Pearce fremstår jo som mye bedre enn Lees om dagen.

Hunt kommer ikke til sin rett slik vi spiller..

Bedre med Green som ankeret og Austin på høyre side av midtbanen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Få inn Wootton og Poleon

Lees misset på scoringen, men utenom det er jo Pearce helt naken med ballen i bena. Alt han gjør er å måke ballen opp eller spilletilbake til Kenny, selv om han er helt upresset og vi har ballen i laget. Hvis vi skal spille fotball må han desverre ut. Etter min mening hvertfall..... :)
MOT!! We are Leeds!

Ankerjon15

Får håpe på godt spill og seier, i alle fall seier. MOT.

Annesj

Enig. Pearce er mer stødig enn lees for tida. Litt skuffende. Lees pil har kun pekt oppover til nå. Kanskje vi ser wotton iløpet av kampen?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Woody

Quote from: martind on August 24, 2013, 16:56:48

Få inn Wootton og Poleon

Lees misset på scoringen, men utenom det er jo Pearce helt naken med ballen i bena. Alt han gjør er å måke ballen opp eller spilletilbake til Kenny, selv om han er helt upresset og vi har ballen i laget. Hvis vi skal spille fotball må han desverre ut. Etter min mening hvertfall..... :)
Syns Pearce gjør grei jobb og bidrar av og til framover,men da er vi enige om å være uenige   ;) MOT
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Quote from: Woody on August 24, 2013, 17:00:31
Quote from: martind on August 24, 2013, 16:56:48

Få inn Wootton og Poleon

Syns Pearce gjør grei jobb og bidrar av og til framover,men da er vi enige om å være uenige   ;) MOT

Pearce ser uryddig og keitete ut, men hittils i sesongen så er det Lees som har vært det.

Gutta må flytte beina mer, diamanten blir utspilt til tider...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Annesj on August 24, 2013, 16:59:48
Enig. Pearce er mer stødig enn lees for tida. Litt skuffende. Lees pil har kun pekt oppover til nå. Kanskje vi ser wotton iløpet av kampen?

Du mener kanskje at pilen har pekt nedover?
Super Leeds since 1968

Xern

Veldig fin måte å starte omgangen på... ??? ???

Varney må forresten dra seg ut av offsiden, han er jo aldri onside..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Cannavaro

Gufrias

Nå skremte jeg nettopp hele familien med et JAAAAAAAAAAAA
Hekta på Leeds siden 1974

Sølvreven

JAAAAAAAAAAAA.  FY FAEN FØRR ET  SKUDD. Macca gjør alt selv  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cannavaro

2-1  dritdeilig,  Macca tør, vil og viser klasse igjen !!!   Herlig spiller vi har der !!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968