Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Alex Mowatt  (Lest 85600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #150 på: Januar 06, 2017, 23:40:48 »
Er denne spilleren på vei ut? Ikke får han spille, og jeg måtte helt ned på side 7 for å finne tråden. Faktisk så lå den nedenfor tråden om Frank Strandli. Kan tyde på at også Leeds-fansen har mistet interesse for han, ikke bare at Monk har det. Tror det er av største viktighet at han starter mot Cambridge, ikke bare kommer innpå som innbytter.
Nott Forest ståt visstnok i fare for å miste Lansbury, og enkelte ser Mowatt som en ideell erstatter. Forsvinner han til Forest i januarvinduet?

Mowatt har jeg gitt opp...gjorde jeg tidlig forrige sesong.  Hadde med glede sett han signe for Forest.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #151 på: Januar 07, 2017, 18:19:41 »
Hoppas Mowatt får chansen att visa upp sig och få speltid.  Till att börja 90 minuter mot Cambridge. Om inte så sälj och förslagsvis ta in Lansbury som är på utgående  kontrakt
 

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #152 på: Januar 07, 2017, 18:25:43 »
Hoppas Mowatt får chansen att visa upp sig och få speltid.  Till att börja 90 minuter mot Cambridge. Om inte så sälj och förslagsvis ta in Lansbury som är på utgående  kontrakt
Et bytte, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #153 på: Januar 09, 2017, 22:45:23 »
Mowatt banens beste i dag. Fortjener ny kontrakt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #154 på: Januar 09, 2017, 22:47:32 »
Mowatt banens beste i dag. Fortjener ny kontrakt.
I 10ér rollen. Ikke spesielt sjokkerende at han er best der. Enig, ny kontrakt men bare for ett år.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #155 på: Januar 09, 2017, 22:49:04 »
Var god idag. Virket motivert og bedre trent.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #156 på: Januar 09, 2017, 22:49:13 »
Mowatt banens beste i dag. Fortjener ny kontrakt.
Tja. Må nok baseres mer enn på en FA-cupkamp mot et L2 lag. Dessverre fungerer Mowatt kun i en posisjon, og der har vi et par som er bedre enn ham. Usikker på om han bør få fornyet kontrakt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #157 på: Januar 09, 2017, 23:06:02 »
Uansett veldig gledelig at eskimoen lykkes i kveld. Intet ville gledet meg mer enn om han finner formen. På sitt beste er han en matchvinner, enten han scorer selv eller assisterer. En svale gjør nok neppe noen sommer nå heller, men bedre enn Grimes er han i alle fall.

flynn

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #158 på: Januar 10, 2017, 04:10:53 »
Han har hatt en dårlig sesong men uten tvil i mine øyne en som fortjener et par sjanser og fortjener en kontrakt! Dette er en lovende spiller som har vært god mann for klubben.
Pontus ❤

B_Ød

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #159 på: Januar 10, 2017, 08:06:17 »
syns nok han bør vise litt mer enn dette ja, mot hvassere motstand også. Bedre enn Grimes...tja, så langt har vel begge en bra/godkjent kamp i år, så usikker der.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #160 på: Januar 10, 2017, 09:40:01 »
En spiller som kan avgjøre kamper med en god venstrefot. Bør være i troppen.
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #161 på: Januar 10, 2017, 09:47:33 »
venstre eller høyere fot...same difference..mange av de som på et gitt punkt "kan" avgjøre kamper, så kjøper ikke den helt.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #162 på: Januar 10, 2017, 09:57:51 »
venstre eller høyere fot...same difference..mange av de som på et gitt punkt "kan" avgjøre kamper, så kjøper ikke den helt.

Jeg ser hva du mener, men Mowatt har bevist seg på nivået tidligere. Han ble årets spiller i klubben for to sesonger siden. Har ikke vist stort utover et par kremmerhus siden den gang, men det at han faktisk har vært bedre og enda er ung virker positivt på meg.

For et år eller halvannet siden ble det spekulert i topplønn i klubben om han forlenget. Det kan han bare glemme nå, men om han kan spille tilsvarende i Championship bør han selvsagt være med videre. 

Jeg tror på Mowatt som en 10er eller (på sikt) som en ballfordeler i en holding-rolle. Det som taler sterkt mot det siste, er den forferdelig svake forflytningen hans uten ball. Det er midtstoppere i 6.divisjon her hjemme som jogger fra Mowatt. I tillegg bør skuddfoten hans utnyttes foran mål, så han bør spille offensiv midtbane, men for all del ikke på krittet.

Regner med Monk registrerer slikt, men kanskje hadde han hatt godt av å bli - om han ikke alt er - satt på et treningsprogram for å øke eksplosiviteten.
Marching on together!

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #163 på: Januar 10, 2017, 17:54:21 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #164 på: Januar 10, 2017, 18:02:24 »
Tanken er jo at vi skal til Premier League. Der kommer han aldri til å være god nok.. Selv om jeg digger tanken på selvproduserte spillere.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Lundewhites

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #165 på: Januar 10, 2017, 20:48:41 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

stian

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #166 på: Januar 11, 2017, 00:53:49 »
Tanken er jo at vi skal til Premier League. Der kommer han aldri til å være god nok.. Selv om jeg digger tanken på selvproduserte spillere.

Det er ikke sikkert de spillerne vi trenger for å
hevde oss i PL er de samme som de som skal få oss dit. Mowatt er bare 21 og brukt riktig er han allerede en god Championship-spiller. Selv om han har klare svakheter kan han utvikle seg til å bli PL-materiale. Jeg beholder gjerne Mowatt. Lave kostnader, lav risiko og ok potensiale tilsier at vi prøver oss på ny kontrakt i løpet av vinteren.


B_Ød

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #167 på: Januar 11, 2017, 08:01:05 »
ingen må gå, har jeg lest et sted..forholder meg til det inntil videre.
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #168 på: Januar 11, 2017, 10:25:41 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #169 på: Januar 11, 2017, 20:42:08 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #170 på: Januar 11, 2017, 20:50:07 »
Utifra det Mowatt viste mandag og det han har potensialet til kan han like godt få litt av spilletiden til Roofe og Doukara.
Med Mowatt i 10`er rollen har vi en konstant trussel til å snu en kamp med hans gode fot.

Håper vi beholder Alex og gir han mer tid.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #171 på: Januar 11, 2017, 21:07:05 »
Utifra det Mowatt viste mandag og det han har potensialet til kan han like godt få litt av spilletiden til Roofe og Doukara.
Med Mowatt i 10`er rollen har vi en konstant trussel til å snu en kamp med hans gode fot.

Håper vi beholder Alex og gir han mer tid.

Vi snakker om Cambridge her. Nivået i Championship er endel høyere tempo

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #172 på: Januar 11, 2017, 21:10:58 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt

Vi håper alle, men tror toget er gått. Er nesten umulig å hevde seg i 2017 når du er tregere enn et NM-felt på 100 meter for damer.

Xern

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #173 på: Januar 11, 2017, 21:28:50 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt

Vi håper alle, men tror toget er gått. Er nesten umulig å hevde seg i 2017 når du er tregere enn et NM-felt på 100 meter for damer.
Damene er ikke trege, ser ikke hva kjønnet har å gjøre i denne diskusjonen. Men fyren er for all del treg.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #174 på: Januar 11, 2017, 22:09:13 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt

Vi håper alle, men tror toget er gått. Er nesten umulig å hevde seg i 2017 når du er tregere enn et NM-felt på 100 meter for damer.

Tror vi skal være fornøyd den dagen Mowatt løper 100 meteren på drøye 11 blank.  ;D
Jon R.

Xern

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #175 på: Januar 11, 2017, 23:09:43 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt

Vi håper alle, men tror toget er gått. Er nesten umulig å hevde seg i 2017 når du er tregere enn et NM-felt på 100 meter for damer.

Tror vi skal være fornøyd den dagen Mowatt løper 100 meteren på drøye 11 blank.  ;D
det er jo forsåvidt raskt, regner egentlig med at han ligger på 11 blank på 60m jeg da... ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #176 på: Januar 12, 2017, 09:05:53 »
Syns det er underlig at noen av de samme som vil ha ut Mowatt, vil gi Antonsson mere spilletid..

Enig. Begge er dessverre for dårlig.
Uenig. Mowatt har kvalitet i massevis.
http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/the-resurgence-of-alex-mowatt

Vi håper alle, men tror toget er gått. Er nesten umulig å hevde seg i 2017 når du er tregere enn et NM-felt på 100 meter for damer.

Tror vi skal være fornøyd den dagen Mowatt løper 100 meteren på drøye 11 blank.  ;D
det er jo forsåvidt raskt, regner egentlig med at han ligger på 11 blank på 60m jeg da... ::)

Det tror eg du har rett i.

(Beklager å ha fornærma dei norske sprintjentene på det groveste :D)

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #177 på: Januar 12, 2017, 12:10:56 »
Utifra det Mowatt viste mandag og det han har potensialet til kan han like godt få litt av spilletiden til Roofe og Doukara.
Med Mowatt i 10`er rollen har vi en konstant trussel til å snu en kamp med hans gode fot.

Håper vi beholder Alex og gir han mer tid.

Vi snakker om Cambridge her. Nivået i Championship er endel høyere tempo
Skal vi følge den logikken, burde samtlige som spilte 1. omgang gå, og Mowatt var den eneste spilleren som leverte en prikkfri kamp over 2 omganger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #178 på: Januar 26, 2017, 18:51:40 »
Adam Pope

Still amazes me that at 21 Mowatt is the most experienced player in a Leeds shirt in the current squad with 124 appearances for #lufc





Leeds United vil ikke kommentere nyheten om at Mowatt er linket til Barnsley!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: SPILLER: Alex Mowatt
« Svar #179 på: Januar 26, 2017, 19:07:12 »
Adam Pope

Still amazes me that at 21 Mowatt is the most experienced player in a Leeds shirt in the current squad with 124 appearances for #lufc





Leeds United vil ikke kommentere nyheten om at Mowatt er linket til Barnsley!
Da blir han nok solgt. Leit, synes jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020