NEWCASTLE - LEEDS

Started by MrK, September 18, 2013, 13:19:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MrK

Nok en skalp på gang i ligacupen, lander i Shitville 12.35 og kaster meg på 13.03 toget, Mekka 14.22 - Kampen har også et element med Gary Speed - kan fort bli emosjonellt.

I leeds er vel Taps fortsatt stengt men det finnes alternativ. Blir i Leeds til lørdag morgen, så til London og kamp mot Millwall på the New Den.............det gledes!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

berlin

At "det gledes" kan jeg skjønne, Mr K.

Toon-kampen blir sikkert flott med tanke på unison "Gary Speed", men sikkert god rivalisering også.
Ser ikke bort fra at vi fortsetter den gode tradisjonen med å ta store skalper i cupene.

Millwall-kampen er jo også spesiell da, ....you know, men kan godt bli fin, både kampen på banen, på tribunen og til/fra banen.

Safe yourney!  :)

MrK

Hestetun og Kaien er i London også, ingen problem:-)

RuneR

Quote from: MrK on September 18, 2013, 22:39:44
Hestetun og Kaien er i London også, ingen problem:-)

Hæ!?  Er Taps stengt????     WHY??!!??
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ollan

Closed for refurbishment

The Scarbrough Hotel will be closed for a few weeks from Sunday 1st September while we spruce up its interiors. Our doors will re-open at 5pm on Wednesday 25th September. We look forward to seeing you then.
Ollan

MrK

He he de åpner når jeg er tilbake, stengte og dro, kommer tilbake og de åpner, kalles god service, MOT

ØBS

No vart æ skræmt, ja...

Skikkelig skræmt... :o
LUSCOS-hilsen
ØBS