Kamp: Newcastle United - Leeds United, Onsdag 25/9 kl 2045 (TV2 Sport Premium 2)

Started by Killa, September 24, 2013, 14:20:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Quote from: Fripp on September 25, 2013, 22:25:04
vi har ingen vinger som kan komme rundt og slå bra innlegg.

Vi scorer ikke mål. Det er det som er problemet. Vi har sjansene til det, men vi setter de ikke.

Jol

God moral, de kjemper kampen ut - den skal de ha! Honnør til gutta med tanke på divisjonsforskjellen

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

Jol

Quote from: Sleivind on September 25, 2013, 22:32:54
Quote from: Fripp on September 25, 2013, 22:25:04
vi har ingen vinger som kan komme rundt og slå bra innlegg.

Vi scorer ikke mål. Det er det som er problemet. Vi har sjansene til det, men vi setter de ikke.
Nok sjanser til uavgjort her ja, men også sjanser andre veien til skikkelig juling..

Sleivind

Sure greier! Vi setter ikke sjansene våre. Det var vel forskjellen på lagene i denne kampen.

Leedsfan

White er rask, men han setter aldri fart..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jol

Quote from: Leedsfan on September 25, 2013, 22:37:05
aidy er verken ving eller back, virker som han er et uheldig resultat av å prøve ham på begge steder litt for lenge

Hobben

Warnock, Pearce og Smith har ingen fremtid i denne klubben. De er rett å slett elendige fotballspillere.

Forresten litt flaut å se at Newcastle spillerene jogget fra våre spillere..
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Quote from: Sleivind on September 25, 2013, 22:36:25
Sure greier! Vi setter ikke sjansene våre. Det var vel forskjellen på lagene i denne kampen.
Hva med en kvalitetsspiss...?blir veldig tydelig i denne type kamper ;)

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on September 25, 2013, 22:43:44

Enig med du!   8)
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Leedsfan on September 25, 2013, 22:37:05

Saken med Aidy er vel strengt tatt at han er rask - samtidig som han er rask  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

eggus

Quote from: Promotion 2010 on September 25, 2013, 22:53:27
Quote from: DenHviteYeboah on September 25, 2013, 22:43:44

Enig med du!   8)

Syns fortsatt savnet av en ving som går til dørlinja og legger inn er like stort som en målscorer. Det ville gitt mer variasjon i angrepsmuligheter, dermed bli mer utfordrende å forsvare seg mot, og som i sin tur igjen vil gi større sjanser.

Joe Jordan

Quote from: Hobben on September 25, 2013, 22:40:21
Warnock, Pearce og Smith har ingen fremtid i denne klubben. De er rett å slett elendige fotballspillere.

Forresten litt flaut å se at Newcastle spillerene jogget fra våre spillere..

For meg virket Smith utrolig veik til å være så stor som han er. Og Warnock orker jeg ikke å gå inn på igjen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Cherry

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Oppsummering av inntrykk:
- Mowatt og Poleon er ikke gode nok p.t. Mowatt mangler fart, noe som taler mot at han får uttelling for talentet sitt.
- Tonge best på midten, merkelig at det ble han som ble tatt av, og ikke Mowatt
- McCormack meget skapende og god. Men, ble liggende for dypt utover i kampen etter min smak
- Smith synes jeg faktisk var ok. Vant så og si alt når han fikk ok baller å jobbe med. Heller ikke komplett talentløs på bakken
- Leeds snytt for straffe
- Wootton ok, men heller ikke mer
- Byram kom bedre til sin rett utover i kampen. Han er dog fortsatt bedre framover enn bakover...
- Felt av kvaliteten på toon-gutta i to avgjørende situasjoner. Det var klassescoringer begge to. Ved den første ble vi tatt på en knallkontring, mens vi på den andre var i god balanse men tapte to dueller i avgjørende øyeblikk.

h.b

Quote from: flynn on September 26, 2013, 09:06:36
Oppsummering av inntrykk:
- Mowatt og Poleon er ikke gode nok p.t. Mowatt mangler fart, noe som taler mot at han får uttelling for talentet sitt.
- Tonge best på midten, merkelig at det ble han som ble tatt av, og ikke Mowatt
- McCormack meget skapende og god. Men, ble liggende for dypt utover i kampen etter min smak
- Smith synes jeg faktisk var ok. Vant så og si alt når han fikk ok baller å jobbe med. Heller ikke komplett talentløs på bakken
- Leeds snytt for straffe
- Wootton ok, men heller ikke mer
- Byram kom bedre til sin rett utover i kampen. Han er dog fortsatt bedre framover enn bakover...
- Felt av kvaliteten på toon-gutta i to avgjørende situasjoner. Det var klassescoringer begge to. Ved den første ble vi tatt på en knallkontring, mens vi på den andre var i god balanse men tapte to dueller i avgjørende øyeblikk.

Enig i dette. Men snytt for straffe !!!!!!. Hadde ikke leedsbrillene på slik at jeg kunne se dette ;)

Dennis

Straffen er klar, med Leedsbriller eller ikke.

Ikke bare basert på at Smith (?) løpes ned, men dommeren dømmer jo FOR Newcastle i samme situasjon - forseelsen Debuchy får frispark for er ganske lik, men mildere. Så dommeren sier faktisk at det er frispark (ergo straffe), men at han ikke tør å dømme mot hjemmelaget.
Marching on together!

Cannavaro

Det var ikke noe stort Newcastle lag vi møtte igår, men du verden hvilken forskjell det er allikevel. Vel, vi ble liggende lavt til tider og Newcastle fikk trille ball.  Derfor mener jeg vi burde kunne vært mer aggressive i ballpress på egen halvdel, men det var vi ikke gitt. Så la jeg merke til videre at vi egentlig nesten har bare to spillere som tør utfordre og dra av motstandere i denne klassen ; Macca og Dioufy. Kun de to som turte og hadde selvtillitt nok til å utfordre i stor grad.  La også merke til flere ganger at Macca kommuniserte og veivet med armer for å få våre inn i litt høyere press når vi kunne det....men, han ble ikke hørt.  Vårt mannskap ser igrunn ut til å bestå av et gjennomsnittlig Championship-format, ikke noe mer fra eller til egentlig.  Newcastle scorer egentlig på litt klasseferdigheter og har stort ballinnehav fordi de har god pasningssikkerhet og -teknikk, samt litt bedre bevegelse.  Hos oss er det flere som gjemmer seg bort til tider og ikke orker/kan oppsøke ballinnehav.  Vi må enda opp noen hakk for at dette skal være bra nok i vår divisjon og for at det skal være sannsynlig å snakke om opprykk eller play-off.  Kampen igår beskriver divisjonsforskjellen, og hvor betydningsfullt det er med klassespillere som kan avgjøre på en middels dag.  For vår del tenker jeg at BmD har nok å jobbe med fremover for å få denne skuta på rett kjøl. Det mangler ihvertfall helt klart klasse i vår stall, og for at vi skal utfordre mer mot toppen av tabellen trenger vi nettopp det.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on September 26, 2013, 16:19:30
Straffe sier McDermott

http://www.leedsunited.com/news/article/mtp9b5m6fxtd1uz6om79yzfpx/title/shining-lights-in-defeat

Selv om Newcastlespilleren treffer ballen med hodet så er det ikke lov å hoppe igjennom noen slik at det skjer. Klar straffe med og uten Leedsbriller!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

I første omgang mot Everton i går lignet Newcastle på et L 1 lag, de slo oss 2-0....... :-\
Yeboahs vitne

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Quote from: fmtj on October 01, 2013, 11:11:08
I første omgang mot Everton i går lignet Newcastle på et L 1 lag, de slo oss 2-0....... :-\
Skal du fortelle eventyr så ta med slutten......i andre omgang i går så spillte de opp mot sitt beste denne sesongen, i følge Magpies fans mm... ;)
Ollan

Jon R

Quote from: fmtj on October 01, 2013, 11:11:08

Dette blir litt sånn "Tottenham slo Tromsø 3-0. Sarpsborg 08 slo også Tromså 3-0. Ergo må Sarpsborg og Tottenham være like gode" logikk.  ::)
Jon R.

Leedsfan

Hvis vi legger forrige sesong til grunn så ville aldri klubber som Cardiff og Hull starte så bra som de har gjort i PL denne sesongen, to "gråe" lag. Alt er ikke alltid logisk og statistisk.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on October 01, 2013, 15:31:51
Hvis vi legger forrige sesong til grunn så ville aldri klubber som Cardiff og Hull starte så bra som de har gjort i PL denne sesongen, to "gråe" lag. Alt er ikke alltid logisk og statistisk.

Det triste med logikk er at Leeds alltid underpresterer i ligasammenheng.
Min første Leeds-kamp:

MrK

Nå har jeg denne sesongen vært på 5 kamper live, 3 hjemme og 2 borte. Millwall var et lavmål men i de andre har vi vært helt ok og i noen uheldige.

Det som forundrer meg og irriterer meg er all synsing, karakter som gis og store ord som settes på trykk etter å ha hørt på radio og sett noen kamper på tv.

Når dette i tillegg kommer fra folk som knapt nok har vært i England, enda mindre på fotballkamp i Leeds eller andre steder!

Spar oss  for nedsabling om trykk på banen, tribunen,  entusiasme rundt klubben, summingen i byen om klubben.
Det sparkes managere/spillere etc utifra FM ver. X - spar oss for all denne negativiteten og stikk heller til Leeds og bruk noe cash.......de fleste her inne skriker vel om radiolink om 3 kvarter......den kjøpes på www.leedsunited.com -  det heter LUTV - god kamp!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?