Skrevet av Emne: Leeds er rett og slett for dårlige  (Lest 16109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Leeds er rett og slett for dårlige
« på: September 28, 2013, 17:59:12 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen

Sydhagen

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #1 på: September 28, 2013, 18:09:58 »
Vanskelig å argumentere mot deg i dag..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #2 på: September 28, 2013, 18:34:25 »
Pt fremstår både Grayson og Warnock som bedre managere enn McDermott. Trist...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #3 på: September 28, 2013, 18:35:16 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen
Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Sander

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #4 på: September 28, 2013, 19:55:02 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen
Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
 

Dennis

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #5 på: September 28, 2013, 20:00:48 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen
Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?

+1

Er så lei denne evinnelige nedlatende tonen om "orakler", når det er de selv som bestemmer hvilke spillere som er gode nok eller ikke.

Dobbeltmoral.

Nesten samtlige makter å påpeke at laget har mangel på kvalitet, men at GFH mangler midlene og tar det derfra. Da har man plutselig døve ører eller er blåøyd og naiv - eller Leedsbriller da, selvsagt.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #6 på: September 28, 2013, 21:34:22 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen
Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
hehe, dette var ganske frekt....jeg foreslår at du leser GHF tråden.Der sier vi at GHF ikke har midler til å ta denne klubben videre, men hva er det som skjer? jo flere tilbakeviser at det trengs midler, og at dette er negativt piss som noen uttrykker det....både hb og undertegnede har sagt for lenge siden at GHF er en gjeng med blakke amatører...hvem er det som ikke forstår..?kan vi ikke bare da slutte med disse opprykksdrømmereiene og innrømme at vi står på stedet hvil? at det må massivt med midler for å komme videre?

DenHviteYeboah

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #7 på: September 28, 2013, 21:37:16 »
Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen
Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?

Du kan jo lese dette...
 
Sv: NYE EIERE - GFH Capital

« Svar #1316 på: September 23, 2013, 10:35:29 »
Svar med sitatSitat Rediger innleggRediger Slett meldingSlett 

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er den første til å innrømme at GHF har gjort mye bra siden de tok over. Men vi må også sammenligne det mot Bates, og da faller vel noe av glorien ned igjen....jeg tror de aller fleste som hadde tatt over etter Evil Santa ville ha blitt oppfattet som positive Glad
Vel, etter en god start på sesongen, for så å oppleve de 4 siste kamper, slår det meg som ei steikepanne i trynet: det nytter ikke å tro at man kan rykke direkte opp til Pl med en suveren manager og verdens beste fans. Det er et uomtvistelig faktum at det er spillerne som har hovedjobben i å vinne foppalkamper. Og spillerne vi har er rett og slett ikke gode nok til dette, ikke samlet sett. Det er en trist utvikling vi har sett lenge innen foppalen at pengene bestemmer det meste. De rikeste klubbene blir bare rikere, og de lenger ned på lista står på stedet hvil. Vi kan godt trekke frem Blackpool historien ut av hatten, og stolt fortelle at denne klubben rykket opp til PL på et latterlig lavt budsjett,men når skjer dette? hver sesong? ehhhh nei, hvert tiende år tenker jeg vi sier. For at vi skal rykke opp til PL slik situasjonen nå er finnes det 2 muligheter etter min mening:
1.Ekstrem flyt og flaks med nåværende spillergruppe
2.Massiv investering i bedre spillere
Punkt 1 kan vi godt håpe på, men det skjer ikke med denne klubben. Punkt 2 kan vi også håpe på, men det er ingenting som tyder på at dette vil skje med nåværende eiere-dessverre.
Så til slutt. har jeg blitt en gammal dårlig og sutrete supporter? ja jeg har nok det Trist Jeg er så inderlig lei av å bli pissa på, å bli hånet, av å ikke være i det gode selskap, av å ikke være stolt av klubben jeg elsker, av å øyne et HÃ…P om å komme tilbake til foppalens kjerne som en dominerende kraft slik vi var noen år før det kollapset, jeg er så lei av å tape for Burnley,QPR,Reading. Lag som for noen år siden var lilleputter i engelsk og europeisk foppal i forhold til Leeds United Trist Jeg er lei, og ser dessverre ikke lyset dette året heller-beklager Trist

Sander

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #8 på: September 28, 2013, 22:18:15 »
Hva er frekt av det jeg skriver? Jeg skriver bare at alle her inne er enige i at vi trenger penger til å kjøpe bedre spillere for å være med å konkurrere om opprykk. Det er absolutt ingen her inne som er uenig med deg i det. Jeg vet ikke hvordan du har fått for deg at noen mener noe annet. Når det nå går dårlig, mener du altså at alle vi andre påstår dette ikke er nødvendig? Hvor har du det fra?

Det jeg prøver å si, er at vi ikke har de midlene nå. Hvordan kan vi investere summer når ingen vil investere i oss? Ja, vi kan ta opp masse lån osv, men hva gjør vi dersom et slikt prosjekt fungerer dårlig (ala Leicester) og vi ikke kan behandle lånet, eller har en rik onkel i bakhånd som kan gå god for lånet? Vi prøver å bygge en klubb igjen akkurat nå. Klart vi trenger å få inn mer kvalitet, men når det ikke finnes (etter McDermott), skal vi kjøpe inn nye Norriser, Haller, Browner, som vi seinere vil slite med å bli kvitt?

Du fortsetter jo som du gjorde under Bates, da du mente at du og hb var de to eneste som ikke ville ha han i klubben. Jeg vet andre har hatt denne diskusjonen med deg tidligere, og det ser ikke ut til at du forstår. Vi vil alle det beste for Leeds, men av og til virker det som du tror noe annet..

Ha en fortsatt god helg ;)
 

Tom S

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #9 på: September 28, 2013, 22:18:36 »
We know we're shit, but we still love Leeds.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv:
« Svar #10 på: September 29, 2013, 00:19:11 »
Er på uyrdrikningskag of det ehr et helvete å. Vært Leedsfan...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

eggus

Sv:
« Svar #11 på: September 29, 2013, 02:55:55 »
Er på uyrdrikningskag of det ehr et helvete å. Vært Leedsfan...
Dagens innlegg, by a mile! :D
« Siste redigering: September 29, 2013, 02:57:54 av eggus »
 

marve

Sv:
« Svar #12 på: September 29, 2013, 07:55:28 »
Er på uyrdrikningskag of det ehr et helvete å. Vært Leedsfan...
god morgen  ;D ;D ;D.
enig da ikke morro å være leedsfan nå om dagen .
 

Kontakinte

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #13 på: September 29, 2013, 09:15:01 »
Føler at det ligger en kvelende gass over klubben nå. Forventningene til en Leeds kamp er litt sånn som Torsdagkveld fra Nydalen..håper på noen glimt, men stort sett bare plump og ræva underholdning.

Hallgeir *

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #14 på: September 29, 2013, 11:07:32 »
Føler at det ligger en kvelende gass over klubben nå. Forventningene til en Leeds kamp er litt sånn som Torsdagkveld fra Nydalen..håper på noen glimt, men stort sett bare plump og ræva underholdning.

Enig, og jeg skjønner ikke at de drar i land den ene prisen etter den andre.

Leeds vinner neste kamp, selvfølgelig!
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv:
« Svar #15 på: September 29, 2013, 11:56:58 »
Er på uyrdrikningskag of det ehr et helvete å. Vært Leedsfan...

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #16 på: September 29, 2013, 12:26:10 »
Morsomt å se at flere velger å legge skylden på McDermott. Hva skal han gjøre? Han har en tropp å jobbe med, og endelig har en manager i Leeds forstått at å kvitte seg med dødkjøttet får så å hente inn nytt dødkjøtt bare er tull. Eierne må vise at de kan legge frem midler til McD så han kan hente de rette spillerne, de må man faktisk betale for, man finner de ikke på free.

Spillerne er ikke gode nok, McD gjør det han kan, men å lage gull av gråstein er faktisk umulig.
Rogaland Whites

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #17 på: September 29, 2013, 12:45:18 »


Spillerne er ikke gode nok, McD gjør det han kan, men å lage gull av gråstein er faktisk umulig.

"Det er bedre med èn stor fisk som kan mette, enn tre-fire småfisker som knapt nok kan brukes til agn..."
(gammelt jungelordtak)

MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sportcarl1

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #18 på: September 29, 2013, 12:55:38 »
Morsomt å se at flere velger å legge skylden på McDermott. Hva skal han gjøre? Han har en tropp å jobbe med, og endelig har en manager i Leeds forstått at å kvitte seg med dødkjøttet får så å hente inn nytt dødkjøtt bare er tull. Eierne må vise at de kan legge frem midler til McD så han kan hente de rette spillerne, de må man faktisk betale for, man finner de ikke på free.

Spillerne er ikke gode nok, McD gjør det han kan, men å lage gull av gråstein er faktisk umulig.
spelarna är inte gode nok, men mcD  gör det han kan, det gjorde säkert warnock och grayson med, kanske de  t o m hade det ännu värre då de fick se varenda lovande spelare lämna
 

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #19 på: September 29, 2013, 13:21:28 »
Litt av skyld kan vi legge på Mc D. Dette fordi han faktisk har fått mere i transferpungen enn noen andre de siste 5 årene. Og det er jo Mc D som har henta inn mye av det vi kan kalle rask i dagens stall

DenHviteYeboah

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #20 på: September 29, 2013, 13:32:46 »
Hva er frekt av det jeg skriver? Jeg skriver bare at alle her inne er enige i at vi trenger penger til å kjøpe bedre spillere for å være med å konkurrere om opprykk. Det er absolutt ingen her inne som er uenig med deg i det. Jeg vet ikke hvordan du har fått for deg at noen mener noe annet. Når det nå går dårlig, mener du altså at alle vi andre påstår dette ikke er nødvendig? Hvor har du det fra?

Det jeg prøver å si, er at vi ikke har de midlene nå. Hvordan kan vi investere summer når ingen vil investere i oss? Ja, vi kan ta opp masse lån osv, men hva gjør vi dersom et slikt prosjekt fungerer dårlig (ala Leicester) og vi ikke kan behandle lånet, eller har en rik onkel i bakhånd som kan gå god for lånet? Vi prøver å bygge en klubb igjen akkurat nå. Klart vi trenger å få inn mer kvalitet, men når det ikke finnes (etter McDermott), skal vi kjøpe inn nye Norriser, Haller, Browner, som vi seinere vil slite med å bli kvitt?

Du fortsetter jo som du gjorde under Bates, da du mente at du og hb var de to eneste som ikke ville ha han i klubben. Jeg vet andre har hatt denne diskusjonen med deg tidligere, og det ser ikke ut til at du forstår. Vi vil alle det beste for Leeds, men av og til virker det som du tror noe annet..

Ha en fortsatt god helg ;)
God helg til deg også :)
Altså:
Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
Dette skrev du i et tidligere innlegg til meg. Jeg synes det er frekt å mene at jeg ikke forstår at vi har disse midlene, når jeg i flere innlegg den siste tiden nettopp sier at GHF ikke har midler til å skaffe oss  4-5 kvalitetsspillere, de er blakke :(
Du fremstiller det som om at jeg drømmer om 4-5 spillere når vi ikke har penger. JEG VET AT VI IKKE HAR PENGER! Mitt poeng er for 76.gang: kvaliteten i troppen er langt unna opprykksstandard, så slutt med drømmeriene og innse at GHF ikke har penger til å føre oss til opprykk. De har sannsynligvis penger til å føre oss til de 10. beste i divisjonen, noe som med ren flaks KAN føre til opprykk, men som er lite sannsynlig. Jeg er bare lei av at hvis jeg eller andre vurderer stallen som for svak og at GHF ikke har penger, så blir dette kategorisert som "negativt piss" som Sydhagen skrev....er det virkelig så vanskelig å innrømme at vi er mikroskopisk bedre enn ifjor?mulig jeg er naiv, men jeg er overbevist om at BMD= er rett mann,GHF=feil eiere!

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #21 på: September 29, 2013, 13:36:59 »
Hva er frekt av det jeg skriver? Jeg skriver bare at alle her inne er enige i at vi trenger penger til å kjøpe bedre spillere for å være med å konkurrere om opprykk. Det er absolutt ingen her inne som er uenig med deg i det. Jeg vet ikke hvordan du har fått for deg at noen mener noe annet. Når det nå går dårlig, mener du altså at alle vi andre påstår dette ikke er nødvendig? Hvor har du det fra?

Det jeg prøver å si, er at vi ikke har de midlene nå. Hvordan kan vi investere summer når ingen vil investere i oss? Ja, vi kan ta opp masse lån osv, men hva gjør vi dersom et slikt prosjekt fungerer dårlig (ala Leicester) og vi ikke kan behandle lånet, eller har en rik onkel i bakhånd som kan gå god for lånet? Vi prøver å bygge en klubb igjen akkurat nå. Klart vi trenger å få inn mer kvalitet, men når det ikke finnes (etter McDermott), skal vi kjøpe inn nye Norriser, Haller, Browner, som vi seinere vil slite med å bli kvitt?

Du fortsetter jo som du gjorde under Bates, da du mente at du og hb var de to eneste som ikke ville ha han i klubben. Jeg vet andre har hatt denne diskusjonen med deg tidligere, og det ser ikke ut til at du forstår. Vi vil alle det beste for Leeds, men av og til virker det som du tror noe annet..

Ha en fortsatt god helg ;)
God helg til deg også :)
Altså:
Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
Dette skrev du i et tidligere innlegg til meg. Jeg synes det er frekt å mene at jeg ikke forstår at vi har disse midlene, når jeg i flere innlegg den siste tiden nettopp sier at GHF ikke har midler til å skaffe oss  4-5 kvalitetsspillere, de er blakke :(
Du fremstiller det som om at jeg drømmer om 4-5 spillere når vi ikke har penger. JEG VET AT VI IKKE HAR PENGER! Mitt poeng er for 76.gang: kvaliteten i troppen er langt unna opprykksstandard, så slutt med drømmeriene og innse at GHF ikke har penger til å føre oss til opprykk. De har sannsynligvis penger til å føre oss til de 10. beste i divisjonen, noe som med ren flaks KAN føre til opprykk, men som er lite sannsynlig. Jeg er bare lei av at hvis jeg eller andre vurderer stallen som for svak og at GHF ikke har penger, så blir dette kategorisert som "negativt piss" som Sydhagen skrev....er det virkelig så vanskelig å innrømme at vi er mikroskopisk bedre enn ifjor?mulig jeg er naiv, men jeg er overbevist om at BMD= er rett mann,GHF=feil eiere!


Litt forsvar av det jeg har bestridi hele tiden. Mc D har faktisk brukt endel penger denne sesongen sett i forhold til tidligere år. Men han har brukt de totalt feil og derfor så mener jeg han sitter på nåde på grunn av at vi spiller ræva fotball og taper terreng i forhold til playoff

p0ndus

  • Gjest
Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #22 på: September 29, 2013, 16:16:19 »
Trøtt av og høre svada om at vi blir så mye bedre om vi henter 4-5 kvalitetsspillere. De aller aller fleste lag blir det. Kjøper man bare gråstein kan man heller ikke forvente mirakler. Man kan heller ikke forvente champagne fotball av et slikt lag heller.  Spådde 12 plass før sesongen og skal nå være meget fornøyd om vi klarer det.

Leedsfan

Sv:
« Svar #23 på: September 29, 2013, 16:21:02 »
Er på uyrdrikningskag of det ehr et helvete å. Vært Leedsfan...

Såpass, jeg må beklage den..:) Akkurat nå ligger jeg i fosterstilling..

Marching On Together...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #24 på: September 29, 2013, 21:07:24 »
Ja vel. Leeds er rett og slett for dårlige. Hva skal vi gjøre med det?
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #25 på: September 29, 2013, 21:11:21 »
Ja vel. Leeds er rett og slett for dårlige. Hva skal vi gjøre med det?

1.Sparke mangeren og ansette en med mere angrepsfotball.
2.Fortsette som nå hvor vi er blenda av McD sitt prat om hvordan en fotballklunbb skal være
3.GFH gir mere penger til manageren.

Personlig begynner jeg å helle mot alternativ 1. Dette fordi vi spiller ikke bra og er på vei i motsatt retning av tabellen. Og Mc D har tross alt fått henta inn endel spillere som ikke er gode nok

nord

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #26 på: September 29, 2013, 22:07:43 »
Jeg tror at Mc D får oktober mere til at få vendt skuden! Ellers er det sikkert ud, desværre :-\
 

Nørgaard

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #27 på: September 29, 2013, 23:30:25 »
Det er da ikke en løsning at blive ved at fyre manageren. Vores spillere er bare ikke gode nok til oprykning uanset managerens navn.

Bromancer

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #28 på: September 30, 2013, 07:47:19 »
Har aldri hatt trua på playoff denne sesongen. For mye rask i stallen. Heldigvis blir vi kvitt mye daukjøtt til sommeren, og vil få muligheter til å hente noe bedre. Uansett hvilken manager vi har må vedkommende slite med en stall full av rask, noe som er resultatet av 10 år med årelating av klubben. Det positive med en "mellomsesong" er at vi får muligheter til å matche unggutta våre!

Jeg er så lei av å være trist og forbanna over klubben vår at jeg prøver å hjernevaske meg selv til å tenke positivt.

B_Ød

Sv: Leeds er rett og slett for dårlige
« Svar #29 på: September 30, 2013, 08:30:27 »
jeg mener å ha sett (eller hvertfall "hørt") dette laget fremstå mange hakk hvassere en det vi har vært vitner til den siste tiden.
Derfor mener jeg vi må la det gå noe mer tid før vi igjen forlanger at hoder skal rulle. Frustert som bare "f" på lørdag, utrolig svakt, men har et lønnelig håp om at dette laget har mer inne enn det de viser pt.
Ups & Ups!!