Kamp: Leeds United - Bournemouth, tirsdag 01.10 kl 20:45

Started by Leedsulf, October 01, 2013, 11:24:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Sett SKY-høydepunktene på LUTV: Straffen og det røde kortet er helt korrekt i min bok, mener Gray var skeptisk til det i går. Ser ut til at Lees skulle hatt frispark før 1-1.

Tenkte for meg selv at vi skulle hatt en Lewis Grabban hos oss når jeg så han hvordan han setter  inn 1-1, men Poleon sin 2-1-skåring er vel så instinktiv, om han kan gjøre det der oftere kan han score mye mål denne sesongen!

Mowatt involvert i begge målene våre, håper han tåler kampbelastningen, for han virker allerede som en svært viktig spiller for oss.
KEEP FIGHTING!!

p0ndus

Tre poeng på tabellkontoen og det er vel egentlig det som kan sies.

Runar

Quote from: Cherry on October 02, 2013, 09:49:12
Ny spiss inn før Derby kampen, utrolig viktig å henge med nå.......Derby fikk bensin på bålet
sitt denne uken- med ny manager og fantastisk opphenting fra 1-4 til 4-4 i går...ikke lett kamp!

Håper på Long eller Becchio....og Poleon og Diouf fra start. Moro med Mowatt!

Eventuelt bruke de to spissene som scoret i går.
Poleon og McCormack

martind

Quote from: Runar on October 02, 2013, 11:58:18
Quote from: Cherry on October 02, 2013, 09:49:12
Ny spiss inn før Derby kampen, utrolig viktig å henge med nå.......Derby fikk bensin på bålet
sitt denne uken- med ny manager og fantastisk opphenting fra 1-4 til 4-4 i går...ikke lett kamp!

Håper på Long eller Becchio....og Poleon og Diouf fra start. Moro med Mowatt!

Eventuelt bruke de to spissene som scoret i går.
Poleon og McCormack

Er ikke så dum du Runar. Vi har for mange spillere som er på et jevnt dårlig nivå om dagen, og da blir det vanskelig å sette et lag. Poleon har jo ikke vært veldig kvikk i de kampene han har startet. Synes Diouf burde få sjansen med en gjennombruddsterk spiss ved siden av seg. Da får vi en som kan holde på ballen og tre viktige stikkere.

MOT!! We are Leeds!