Kamp: Derby County - Leeds United, Lørdag 05/10 kl 16:00

Started by B_Ød, October 04, 2013, 11:01:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kato

Quote from: HåvardK on October 05, 2013, 17:46:30
Quote from: Kato on October 05, 2013, 17:44:27
Fælt tidspunkt å møte Derby på
Ser poenget ditt, men vi må skape noen målsjanser for å kunne overleve i divisjonen - uansett motstander og tidspunkt.

Joda, vi ser vel alle at en solid defensiv struktur er et must for at dette mannskapet skal havne på øvre halvdel. Når vi så slipper inn tre, er vi jo sjanseløse på poeng.

HåvardK

Quote from: Gufrias on October 05, 2013, 17:47:58
Quote from: Bromancer on October 05, 2013, 17:43:31
Blir helt dårlig. Rundspilt av et bunnlag igjen. Utrolig.
bunnlag? Det er 24 lag, ikke 14
Du har rett, men jeg blir ikke mindre skuffet av den grunn.

ollan

Ollan

job

Marching on together!                               Siden 1970

Kontakinte

auren

Slutt. 3-1. Meget skuffende andre omgang, der vi knapt skaper noe som helst og presser Derby. Noe nytt, friskt blod må inn i stallen, og min tiltro til BMD blir meget slitt hvis han ikke henter inn noe til neste kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Dette er Championship, og alt for tidlig å begynne å dømme laget nord og ned. Det så ikke bra ut for McDermott og hans mannskap i Reading den sesongen hvor de rykket opp, og det så ikke bra ut for Bolton i fjor heller før de kom susende nedenfra og nesten klarte play-off. Dette er bare et par eksempler. ALDRI døm etter 10 kamper, spesielt ikke i denne divisjonen.

Furu

UPS and DOWNS ja, vi fikk en liten UP like før pause, men det går jammen mest i DOWNS for tida.  >:(

HåvardK

Quote from: Glenn K on October 05, 2013, 17:51:57
Dette er Championship, og alt for tidlig å begynne å dømme laget nord og ned. Det så ikke bra ut for McDermott og hans mannskap i Reading den sesongen hvor de rykket opp, og det så ikke bra ut for Bolton i fjor heller før de kom susende nedenfra og nesten klarte play-off. Dette er bare et par eksempler. ALDRI døm etter 10 kamper, spesielt ikke i denne divisjonen.
Høres ikke ut som om Eddie er helt enig med deg.

Gufrias

Quote from: HåvardK on October 05, 2013, 17:49:02
Ja, det er trist at vi aldri skal få det til mot Derby. Og det er bekymringsverdig at vi mangler både sjanseskapere og avsluttere.
Hekta på Leeds siden 1974

DW

Kjipt med en ødelagt sesong så tidlig..bollocks!!

HåvardK

Quote from: Gufrias on October 05, 2013, 17:53:22
Quote from: HåvardK on October 05, 2013, 17:49:02
Ja, det er trist at vi aldri skal få det til mot Derby. Og det er bekymringsverdig at vi mangler både sjanseskapere og avsluttere.
I tillegg slipper vi inn tre mål mot et lag på nedre del av tabellen. De som påstår at det ikke er grunn til å være bekymret, overbeviser ikke meg.

Glenn K

Quote from: HåvardK on October 05, 2013, 17:53:17

Hører ikke på for øyeblikket, hva sier han?

DenHviteYeboah

hehe, nå har faktisk en del dømt dette laget som middelhavsfarer de 3 siste årene basert på kvaliteten i troppen.Folk her på forumet, aviser og media i både Norge og England. Foran denne sesongen var vel 9. plass det høyeste som ble tippet. Anbefaler at du tar av deg Leedsbrillene ;) Selvfølgelig kan dette snu, men opprykk er laaaaangt unna dessverre ::)

ziganda

Glenn K

Quote from: DenHviteYeboah on October 05, 2013, 17:56:00
hehe, nå har faktisk en del dømt dette laget som middelhavsfarer de 3 siste årene basert på kvaliteten i troppen.Folk her på forumet, aviser og media i både Norge og England. Foran denne sesongen var vel 9. plass det høyeste som ble tippet. Anbefaler at du tar av deg Leedsbrillene ;) Selvfølgelig kan dette snu, men opprykk er laaaaangt unna dessverre ::)

At Leeds rykker opp har jeg aldri påstått, og jeg tror ikke det skjer i år. Men å  begynne å dømme laget ned og snakke om nedrykk som enkelte her inne har begynt med allerede er enda mer tullete enn å tro på opprykk spør du meg!

Sleivind

Dette er grått og trist. Lukter plassering midt på tabellen lang vei.

Vi har et lag som er totalt blottet for fart, hvorfor brukes ikke Poleon mer? Jada, urutinert og gjør mange rare valg. Men han er en friskus som har egenskaper ingen andre på laget har.

I tillegg til å være ubrukelige fremover, så renner også målene inn bakover nå. En utvikling som ikke er bra.

DenHviteYeboah

Quote from: Glenn K on October 05, 2013, 17:57:46
Quote from: DenHviteYeboah on October 05, 2013, 17:56:00

At Leeds rykker opp har jeg aldri påstått, og jeg tror ikke det skjer i år. Men å  begynne å dømme laget ned og snakke om nedrykk som enkelte her inne har begynt med allerede er enda mer tullete enn å tro på opprykk spør du meg!
nja, skjønner at folk blir nervøse for nedrykk når man ser på vår målforskjell....dette er alvorlig :(

Tom S

Vanskeleg å sjå lyspunkt no...
Men, vi må berre "KEEP FIGHTING"

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Quote from: Glenn K on October 05, 2013, 17:55:34
Quote from: HåvardK on October 05, 2013, 17:53:17

Hører ikke på for øyeblikket, hva sier han?
Han sier at vi ble utspilt av et middelmådig lag, og at vi egentlig aldri var i nærheten av Derby, bortsett fra i starten av kampen.
Lite som tyder på at vi kommer susende nedenfra med den trenden vi er inne i nå.

Torpe-do

Samme søren hvordan en ser på det, så er ikke utgangspunktet bedre om en i løpet av høstsesongen ligger midt på tabellen eller under.. Ja, det finnes enkelttilfeller av det motsatte, men....

Argh, frustrert. Er så lei av nedturer med laget mitt. Er så lei av å ha den praten med kompisene at de håper Leeds kommer tilbake osv, der jeg svarer "mye godt er på gang, jeg tror ikke det er så alt for lenge til vi er der", for så å bli motbevist gang, på gang, på gang, på gang....

Men kjenner jeg meg selv rett så er håpet tilbake om et par dager. Jeg er en naiv tullebukk :)

sportcarl1

jag tror inte på att byta managers, högst en gång på 10 som det lyckas med bestående effekt(de övriga gångerna kostar det bara pengar), men nu måste det hända något från gfh och mcdermott på lånefronten, vi behöver inte byta ut hela laget utan tror det skulle räcka med 2 FÖRSTÃ,,RKNINGAR på förslagsvis ytter och anfallsposition, är bara att se på en (liten) klubb som Burnley som väl låg i mitten förra året och i år ligger i topp det visar hur jämn serien är, nu kan vi ju inte längre gömma oss bakom vår urusla ekonomi som gjorde att vi åkte ur PL och CCC för nu är den biten uragerad, gfh sa i somras att vi skall vara uppe i Pl senast om 2 år dagsatt visa det i handling  plan och mål och hur det skall gå till, nu mest verkar de bara prata om framtida finansiärer dvs att någon annan skall göra det

Leeds96

Quote from: Rudi G. on October 05, 2013, 19:45:41
Skrekk og gru for noen mål vi slipper inn, analyser i vei Kato; http://www.dailymotion.com/video/x15lf0k_follow-weareleedsmot3-dcfc-v-lufc-05-10-13_sport
Skremmende ræva forsvarspill. Har ikke sett på makan, kjenner jeg blir forbanna av se på det. Er vi virkelig så dårlige?

Sleivind

Grusomt forsvarsspill og grusom jobb av midtbanen.

Tre stykk går etter ball på første målet, alle glemmer han andre som er feltet der. På mål nummer to er det jo åpent som ei låvedør og noen horrible returløp av midtbanespillerne våre. Er jo opp til flere Derby-spillere som ligger et hestehode foran våre. På mål nummer tre går vi i den klassiske ryggefellen.

Vi kan umulig vinne fotballkamper når vi er så dårlige bakover. Feilene vi gjør er jo barnelærdom. Skremmende dårlig.

raggen

utrolige mål vi slipper inn.. overtall overtall overtall.... er det mulig sier jeg bare!!!!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

nord

Trist dette  >:(
Vi har 6 poeng til play off og 12 kamper før nyttår. Man har lov til at håbe på en play off plads. Men så skal der andre boller på suppen  >:(

baste

Quote from: Rudi G. on October 05, 2013, 19:45:41
Skrekk og gru for noen mål vi slipper inn, analyser i vei Kato; http://www.dailymotion.com/video/x15lf0k_follow-weareleedsmot3-dcfc-v-lufc-05-10-13_sport

Forferdelig forsvars spill...3 mann løper som hodeløse kyllinger mot en Derby spiss...som enkelt legger ballen til enslig, umarkert medspiller....hallo...rollefordeling..soneforsvar ??