Skrevet av Emne: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United  (Lest 4974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Bromancer

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #1 på: Oktober 29, 2013, 22:04:33 »
Smålig av klubben. Mye rusk vi godt kunne vært uten i teksten, men å forsøke å sensurere fortida? Meningsløst.

Leedsfan

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #2 på: Oktober 29, 2013, 22:15:22 »
Jeg skjønner klubben, ved at han får synge sangen så kan den engelske pressen tolke det som en innrømmelse fra klubben. De burde absolutt ha tenkt på dette FØR de inviterte han over..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #3 på: Oktober 29, 2013, 23:51:50 »
jag kan förstå klubben efter att ha läst texten på första versen, inget märkvärdigt med det utan tror de flesta klubbar skulle reagerat likadant,
 

Blank_File

Sv:
« Svar #4 på: Oktober 30, 2013, 00:51:33 »
Flaut og skammelig av klubben. Helt enig med Vaular i artikkelen.

Bjorn

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #5 på: Oktober 30, 2013, 08:03:14 »
Gledelig overrasket at han fikk innbydelsen, dog ikke så overrasket at det ble stopp. Ikke akkurat en hyllest av klubbens historie dette, og litt for mye fra den mørke siden for mange.. 
De burde absolutt tenkt på dette før! Kanskje han får mulighet til å fremføre låta i en annen setting i Leeds? Mange som liker den! Dekker Leeds utgiftene Lars har hatt med dette tro?
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #6 på: Oktober 30, 2013, 09:04:11 »
Kan godt forstå at klubben ikke vil rippe opp i sorger, selv om det er på norsk. Synd det ikke blir noe opptreden, men jeg forstår også De Gea Vaular, som ikke vil la seg sensurere.
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #7 på: Oktober 30, 2013, 09:46:42 »
Dette er også en del av historien vår, trist av klubben, kan man anta at det er ettermælet av Bates mange rettvister som gjør at man ønsker å tone ned Lars Vaulars budskap? Meget spesielt om klubben ikke tok seg tid til å sette seg inn i en fire minutter lang låt FØR  de inviterte Lars over.

Det burde uansett henge høyere for Lars Vaular å få til en konsert på en av kulturbyen Leeds scener før eller etter kampen, enn å spille på ER. Får håpe han får til det og ikke lar turen gå helt til spille.
KEEP FIGHTING!!

Bjorn

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #8 på: Oktober 30, 2013, 14:46:54 »
Dette er også en del av historien vår, trist av klubben, kan man anta at det er ettermælet av Bates mange rettvister som gjør at man ønsker å tone ned Lars Vaulars budskap? Meget spesielt om klubben ikke tok seg tid til å sette seg inn i en fire minutter lang låt FØR  de inviterte Lars over.

Det burde uansett henge høyere for Lars Vaular å få til en konsert på en av kulturbyen Leeds scener før eller etter kampen, enn å spille på ER. Får håpe han får til det og ikke lar turen gå helt til spille.

Han kan jo alltids dra på kamp...  ;)
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #9 på: Oktober 30, 2013, 18:24:19 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #10 på: Oktober 30, 2013, 18:44:41 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Den låta vokser..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #11 på: Oktober 30, 2013, 21:20:54 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Sterkt uenig i din vurdering! Har ikke helt sansen for Vaulars musikk, men liker både låt og tekst her.
Synd at han ikke får opptre. Det burde vært mulig å fått til dette et annet sted i Leeds  :)
Member of "The Peterborough eight".

ragnar

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #12 på: Oktober 31, 2013, 02:18:00 »
Klubben er i sin fulle rett til å velge om  de ville invitere Vaular over for å fremføre denne låten.

 Jeg syntes låten er bra og teksten ble bare enda mer tydeligere for meg etter diverse artikler ang Leeds sitt ønske om sensur.

Dog burde Leeds ha sett igjennom teksten før de inviterte han over. Ikke komme med sensur ønsker noen dager før en opptreden. Det virker meget uprofft. Og fremstiller leeds, etter min mening, i et bitte litt dårlig lys i denne saken.
*In El Loco we trust!*

martind

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #13 på: Oktober 31, 2013, 11:13:40 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Så kommer denne negative Jon Ragnar med sitt oppgulp igjen!! At det går ann!! ;)
MOT!! We are Leeds!

Promotion 2010

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #14 på: Oktober 31, 2013, 12:04:59 »
Gledelig overrasket at han fikk innbydelsen, dog ikke så overrasket at det ble stopp. Ikke akkurat en hyllest av klubbens historie dette, og litt for mye fra den mørke siden for mange.. 
De burde absolutt tenkt på dette før! Kanskje han får mulighet til å fremføre låta i en annen setting i Leeds? Mange som liker den! Dekker Leeds utgiftene Lars har hatt med dette tro?


Dekke utgiftene til hva? Teksten nok han fra supporterne, innholdet fra klubbens historie og penger tjener han uten betale royalies.

?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #15 på: Oktober 31, 2013, 12:43:05 »
Gledelig overrasket at han fikk innbydelsen, dog ikke så overrasket at det ble stopp. Ikke akkurat en hyllest av klubbens historie dette, og litt for mye fra den mørke siden for mange.. 
De burde absolutt tenkt på dette før! Kanskje han får mulighet til å fremføre låta i en annen setting i Leeds? Mange som liker den! Dekker Leeds utgiftene Lars har hatt med dette tro?


Dekke utgiftene til hva? Teksten nok han fra supporterne, innholdet fra klubbens historie og penger tjener han uten betale royalies.

?

Forstod det som at de hadde lagt ut for flybilletter selv.. Mulig jeg misoppfattet det han sa. Men det var vel derfor jeg mente han kunne dra allikevel å se kamp.. :)
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #16 på: Oktober 31, 2013, 20:33:02 »
Gledelig overrasket at han fikk innbydelsen, dog ikke så overrasket at det ble stopp. Ikke akkurat en hyllest av klubbens historie dette, og litt for mye fra den mørke siden for mange.. 
De burde absolutt tenkt på dette før! Kanskje han får mulighet til å fremføre låta i en annen setting i Leeds? Mange som liker den! Dekker Leeds utgiftene Lars har hatt med dette tro?


Dekke utgiftene til hva? Teksten nok han fra supporterne, innholdet fra klubbens historie og penger tjener han uten betale royalies.

?

Forstod det som at de hadde lagt ut for flybilletter selv.. Mulig jeg misoppfattet det han sa. Men det var vel derfor jeg mente han kunne dra allikevel å se kamp.. :)



Skulle gjerne hatt igjen penger hver gang Leeds tapte jeg.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #17 på: Oktober 31, 2013, 23:25:06 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Så kommer denne negative Jon Ragnar med sitt oppgulp igjen!! At det går ann!! ;)

Slike utsagn er hovedgrunnen til at enkelte folk fra Drammensregionen ikke burde ha stemmerett!  ;D
Jon R.

martind

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #18 på: November 01, 2013, 08:31:50 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Så kommer denne negative Jon Ragnar med sitt oppgulp igjen!! At det går ann!! ;)

Slike utsagn er hovedgrunnen til at enkelte folk fra Drammensregionen ikke burde ha stemmerett!  ;D

 ;D ;D ;D ;D Avgir kun positive stemmer!!
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: Vaular nekter å la seg sensurere av Leeds United
« Svar #19 på: November 01, 2013, 09:04:25 »
Temmelig dårlig behandling av en nokså god artist med en ganske dårlig låt med en ikke altfor god tekst?  ::)

Så kommer denne negative Jon Ragnar med sitt oppgulp igjen!! At det går ann!! ;)

Slike utsagn er hovedgrunnen til at enkelte folk fra Drammensregionen ikke burde ha stemmerett!  ;D

Bra du skrev "enkelte"..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.