Skrevet av Emne: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16  (Lest 55496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #360 på: November 09, 2013, 23:35:19 »
Fantastisk! kan ikke huske sist gang vi putta 4 på bortebane

4-0 borte mot Forest etter Gary Speeds' tragiske bortgang.
Vant vi ikke 4-2 mot Huddersfield borte ifjor???

og uten seier etter det frem til siste borte. Optimist.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #361 på: November 09, 2013, 23:36:05 »
Pugh var STOR!    ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #362 på: November 09, 2013, 23:51:41 »
Nokon som har sett kven som vart kåra til Leeds sin beste i dag? :o :o :o ;D

Michael Brown!

Ikke mulig det vel Leedsfan??

Det er vel ikke mulig nei..

Artig at både Brown og Pugh får skryt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #363 på: November 10, 2013, 00:16:22 »
Nokon som har sett kven som vart kåra til Leeds sin beste i dag? :o :o :o ;D

Michael Brown!

Og det i en kamp hvor en spiller Messias McCormack putter 4.   :-\.  Da må han sannelig ha spilt en bemerkelsesverdig kamp ja ;D

baste

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #364 på: November 10, 2013, 01:01:37 »
3 P på  bortebane. McCormack scorer og scorer :)

MOT

Odin

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #365 på: November 10, 2013, 10:58:25 »
God morgen!
Har fått meldinger fra noen Charlton venner som er veldig forbanna på dommeren..
De er også imponerte av R McCormack og D Blackstock

Ser av statistikken at:

17 Goal attempts 9
 4     On target      4

Ser ut som om vi fikk god uttelling!!
MOT!!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #366 på: November 10, 2013, 12:58:18 »
Fantastisk! kan ikke huske sist gang vi putta 4 på bortebane

4-0 borte mot Forest etter Gary Speeds' tragiske bortgang.
Vant vi ikke 4-2 mot Huddersfield borte ifjor???

Selvfølgelig, du har helt rett. Den kampen hadde rett og slett seget ned fra harddisken.  ;)
Super Leeds since 1968

Furu

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #367 på: November 10, 2013, 13:23:12 »
Satser på 2-0-seier i dag…men, men       ???

Traff ihvertfall med tomålsseier!     ;D

Jon R

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #368 på: November 10, 2013, 19:40:26 »
Nokon som har sett kven som vart kåra til Leeds sin beste i dag? :o :o :o ;D

Michael Brown!

Ikke mulig det vel Leedsfan??

Det er vel ikke mulig nei..

Artig at både Brown og Pugh får skryt.

Det kalles bredde og kan til syvende og sist berge oss en play off plass. Fordelen med å ha mange middelmådigheter er at det ikke skal mer enn et par kvalitetsspillere til for å heve troppen fra en middelshavsfarer til en opprykkskandidat.  :)
Jon R.

Henning

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #369 på: November 10, 2013, 21:55:26 »
McCormack redda oss igår - i lag med Kenny.

Vi overlet initiativet til Charlton i store delar av kampen og spelte 5-4-1 i heile andre omgang. Usikker på den nye formasjonen - må nok drillast ein del meir før den sitter. Vi blir baktunge i store delar av kampen og det blir for mange i bakre rekker. Litt heldig må det seiast at vi var.

Var også klar til å kome med kritikk for manglande bytter. Blackstock vart fort tom og burde ha blitt bytta ut tidlegare. Ville også ha nye krefter på midtbana tidleg i andre omgang.

Men for ein herleg siger.

Fekk også underhaldning på toget tilbake - gjennom stasjonen og i undergrunnen, då ein gjeng hylla Michael Brown.

Number 1 is Michael Brown, number 2 is Michael Brown......osv.osv.osv.osv.........99 is Michael Brown, number 100 is Michael Brown--------We all dream of a team of Michael Browns, team of Michael Browns, team of Michael Browns.

lowfields

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #370 på: November 10, 2013, 22:22:27 »
Andrew Hughes satt på Charlton-benken igår. Jubel blant Leeds-fansen da navnet hans ble ropt opp før kampen. Virket ikke som om vi skulle få se noe mer til han.......men så:
Noen minutter etter kamplslutt, etter at alt som var av Charlton-supporterne var ute av stadion, kommer Andy joggende aleine ut av garderoben og bort mot Leeds-fansen - applauderende mot oss. Leeds-fansen eksploderer "HUGHSEY, HUGHSEY, HUGHSEY" og "You're Leeds, and you know you are"!!!!!!!!!!!!!!

Herlig fyr! :-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

B_Ød

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #371 på: November 11, 2013, 08:06:43 »
Andrew Hughes satt på Charlton-benken igår. Jubel blant Leeds-fansen da navnet hans ble ropt opp før kampen. Virket ikke som om vi skulle få se noe mer til han.......men så:
Noen minutter etter kamplslutt, etter at alt som var av Charlton-supporterne var ute av stadion, kommer Andy joggende aleine ut av garderoben og bort mot Leeds-fansen - applauderende mot oss. Leeds-fansen eksploderer "HUGHSEY, HUGHSEY, HUGHSEY" og "You're Leeds, and you know you are"!!!!!!!!!!!!!!

Herlig fyr! :-)

noe av det kuleste jeg har hørt på lenge!!!
Ups & Ups!!

lowfields

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #372 på: November 11, 2013, 16:45:09 »
Skeptisk til at McDermott er så fantastisk førnøyd med laget etter denne kampen. 4 sjanser og 4 mål, God kamp av Kenny, McCormack var forskjellen mellom lagene og dommeren var så pro-Leeds at det var komisk.
Er nok naturlig at vi ligger bakpå og blir presset i og med vi leder så og si gjennom hele kampen. I tillegg var banen så våt at det var umulig å få til noe ordentlig spill. (Synes derfor det var rart at ikke Smith startet på topp).
MEN, det var absolutt ingenting ved spillet iløpet av de 90 minuttene som var noe  å rope hurra for. Kanskje like greitt med landslagspause nå; ikke noe flyt å ta med til neste kamp, men selvtillitten av en seier vil jo være der...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #373 på: November 11, 2013, 18:10:51 »
Skeptisk til at McDermott er så fantastisk førnøyd med laget etter denne kampen. 4 sjanser og 4 mål, God kamp av Kenny, McCormack var forskjellen mellom lagene og dommeren var så pro-Leeds at det var komisk.
Er nok naturlig at vi ligger bakpå og blir presset i og med vi leder så og si gjennom hele kampen. I tillegg var banen så våt at det var umulig å få til noe ordentlig spill. (Synes derfor det var rart at ikke Smith startet på topp).
MEN, det var absolutt ingenting ved spillet iløpet av de 90 minuttene som var noe  å rope hurra for. Kanskje like greitt med landslagspause nå; ikke noe flyt å ta med til neste kamp, men selvtillitten av en seier vil jo være der...
Det handler nok om psykologi, min venn :) 'Bruke' kampen til å få inn glød i gjengen, tro på at de kan vinne på bortebane osv. Tror jeg  :)

Forrige pause ble jo effektivt utnyttet til å spille inn 3-5-2 - formasjonen så da får vi ha troen på at denne pausen også blir brukt godt.

Byram/Mowatt får jo også sjansen til å bli kvitt 'småskadene' sine :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #374 på: November 11, 2013, 18:43:13 »
Skeptisk til at McDermott er så fantastisk førnøyd med laget etter denne kampen. 4 sjanser og 4 mål, God kamp av Kenny, McCormack var forskjellen mellom lagene og dommeren var så pro-Leeds at det var komisk.
Er nok naturlig at vi ligger bakpå og blir presset i og med vi leder så og si gjennom hele kampen. I tillegg var banen så våt at det var umulig å få til noe ordentlig spill. (Synes derfor det var rart at ikke Smith startet på topp).
MEN, det var absolutt ingenting ved spillet iløpet av de 90 minuttene som var noe  å rope hurra for. Kanskje like greitt med landslagspause nå; ikke noe flyt å ta med til neste kamp, men selvtillitten av en seier vil jo være der...
[/quote
Det handler nok om psykologi, min venn :) 'Bruke' kampen til å få inn glød i gjengen, tro på at de kan vinne på bortebane osv. Tror jeg  :)

Forrige pause ble jo effektivt utnyttet til å spille inn 3-5-2 - formasjonen så da får vi ha troen på at denne pausen også blir brukt godt.

Byram/Mowatt får jo også sjansen til å bli kvitt 'småskadene' sine :)

Dette bør vere gull å ta med inn i pausen,og som i mykje anna så sit dette med bortekompleks i topplokket,og i så måte så betyr dette ein del fks når neste peptalk skal takast.Når det gjeld Mowatt så kan han få ta den tiden han treng til lege skaden sin,Brown skal ha uttalt at han spelar i hverfall til eit bein er av,det er vel få av oss som reknar Brown som messias,men kred for innsats må han få ;D
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #375 på: November 13, 2013, 18:14:11 »
Det må jo fortsatt nevnes at det var en møkkakamp uten like!








































Jeg bare måtte!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #376 på: November 13, 2013, 22:46:29 »
Ja....
- ikke nok med at kritikken hagler etter tap på dårlige dager.
Fair enough!

Men vinner vi på dårlige dager, så er nå faen meg det også galt.....

Som jeg  skulle sagt det selv, bifales 100%.

Runar

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #377 på: November 14, 2013, 10:20:03 »
Ja....
- ikke nok med at kritikken hagler etter tap på dårlige dager.
Fair enough!

Men vinner vi på dårlige dager, så er nå faen meg det også galt.....

Det er jo ingen som klager på at vi vant...

Ser på det som ett sunnhetstegn at folk evner å se bak resultatet.

På sikt hos suksessrike lag er det prestasjonen som skaper reslutetene, derfor skal du ikke glemme prestasjonen.
 

testo

Sv: Kamp vs Charlton på The Valley lørdag 9.november 2013 kl 16
« Svar #378 på: November 15, 2013, 00:27:09 »
Ja....
- ikke nok med at kritikken hagler etter tap på dårlige dager.
Fair enough!

Men vinner vi på dårlige dager, så er nå faen meg det også galt.....

Tror det har med at folk er dritt lei dårlige kamper og et nivå som ikke mange av oss assosierer med Leeds.
Personelig så klarer jeg ikke på noen måte å venne meg til nivået vi har vært i en manns alder, det sies at det er et slit å spille i motgang, sant nok, men det gjelder ikke minst oss supportere også.
Mens spillerne lever midt oppe i shiten og som kan gjøre noe med problemet selv (til en viss grad), så blir vi den part som må stå på utsiden å sniffe eimen av drittlukta hele tiden.
Når du har lukta dritt lukta lenge nok så blir du på en måte vant med den, men det betyr allikevel ikke at du aksepterer den for det.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje