Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00

Started by testo, November 20, 2013, 11:57:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on November 23, 2013, 18:16:53
Up the table we go :D

Position Team Played Goal Difference Points

1 Burnley  16 17 35
2 Leicester  16 10 35
3 QPR  16 10 35
4 Blackpool  16 5 28
5 Nottm Forest  16 7 27
6 Leeds United  16 5 26

Suvereeeeeeeeeeeeeeent ;D

Leedsfan

Quote from: Tom S on November 23, 2013, 18:16:53
Up the table we go :D

Position Team Played Goal Difference Points

1 Burnley  16 17 35
2 Leicester  16 10 35
3 QPR  16 10 35
4 Blackpool  16 5 28
5 Nottm Forest  16 7 27
6 Leeds United  16 5 26

Burnley og Blackpool kommer til å falle av, men det kommer vel noen bakfra? Watford og ....?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Quote from: gulle on November 23, 2013, 18:13:46
Ser vi har hatt 5 forsvarere på banen i de siste kampene, hvordan spilles det?
Er det backene som står høyt og brukes mye offensivt?
Er det noen som har vært og sett?

I dag spilte Pugh og Peltier kanter. Altså i en 3-5-2 formasjon.

flynn

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

gulle

Quote from: flynn on November 23, 2013, 18:36:35

flynn
ok, ser for meg at det funker enda bedre nårByram kommer i fjorårsform
I år rykker vi opp!

Jol

Leedsfan

Quote from: gulle on November 23, 2013, 19:18:37

flynn

og White returnerer med selvtilliten i orden så blir venstresiden optimal... Det er lov å håpe ikke sant??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Quote from: Leedsfan on November 23, 2013, 19:50:24
Quote from: gulle on November 23, 2013, 19:18:37

flynn

og White returnerer med selvtilliten i orden så blir venstresiden optimal... Det er lov å håpe ikke sant??
;)
I år rykker vi opp!

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fmtj

Tre strake er lenge siden når det gjelder seiere!! Over P-off streken igjen. Ser at noen mener Burnley og Blackpool faller av. Vi har 9 poeng opp til lederlaget. Jeg synes Burnley har vært fantastisk stabile og er neimen ikke så sikker på om de faller av. Akkurat nå har de stø kurs mot PL.

QPR og Leicester er selvsagt også stødige.

...og vi da, ijaffal nå om dagen...... ;D
Yeboahs vitne

Woody

Quote from: fmtj on November 24, 2013, 10:21:59
Tre strake er lenge siden når det gjelder seiere!! Over P-off streken igjen. Ser at noen mener Burnley og Blackpool faller av. Vi har 9 poeng opp til lederlaget. Jeg synes Burnley har vært fantastisk stabile og er neimen ikke så sikker på om de faller av. Akkurat nå har de stø kurs mot PL.

QPR og Leicester er selvsagt også stødige.

...og vi da, ijaffal nå om dagen...... ;D

Vi er rimelig stabile om dagen ja,har god kontroll bakover med lite baklengs og en midtbane som begynner å ta grep.Om vi kan få i gang fleire enn Ross som putter litt så kan dette gå veien.Det er faktisk ikkje sånn at eg berre ser fram til neste kamp,eg ser fram til neste kamp med ein reel forventning.MOT
LIFE IS LEEDS

pokruse

Quote from: Geiremann on November 22, 2013, 20:44:44
Mye positivt i Leeds nå!
Radebe, resultater og tilskuertall  :D

Men husk våre "ups and downs".

Hadde vært fantastisk med tre nye poeng, men det hadde ikke helt vært "Leeds" å fortsette i denne stimen. Frykter nederlag i morra  :(

Men laget vårt fortsetter i stimen og vi tar hver "ups" som et godt tegn på at noe er på gang. Nå på 6.plass på tabellen. Marching on.

Robert H.

Jeg så denne kampen fra North Stand for første gang på endel år (har blitt mye West Stand etter at man fikk familie...) og hadde det helt herlig. Til tider elektrisk stemning! Når Steele ble utvist så var det nesten så taket løftet seg og herlig å stå å skrike "Time to go, time to go..." mens Steele diskuterte fånyttes med dommeren.

Vi spilte 3-5-2 ja, men det må sies at både Pugh og spesielt Peltier ble veldig dype i 2. omgang slik at vi da nærmet oss 5-3-2. Min vurdering av spillerne var som følger (skala 4-10):

Kenny 6 - lite å gjøre, målet lite å gjøre med
Peltier 5 - blir fraløpt alt for enkelt gang på gang og en "liability" som sidemannen min kalte han
Lees 7 - super i boksen på innlegg i mot
Zaliukas 8 - god  i lufta, sterk og flink til å bryte. Meget positiv overraskelse og min MOTM!
Pearce 7 - fraløpt noen ganger han også, men redder seg ofte på 110% innsats. Dodgy pasningsfot, men herlig mål
Pugh 5 - var ikke god nok sist han var på laget og er ikke det nå heller
Mowatt 8 - veldig bra 1. omgang, blir sliten i 2., men han kommer til å bli vår neste stjerne! Herlig pasningsfot og driv. Minner mye om en ung Gary Speed :-)
Murphy 6 - kamp på det jevne uten å utmerke seg
Austin 8 - nesten ingen feilpasninger og tøff i duellene som alltid.
McCormack 7 - ikke hans beste kamp, men jobber utrettelig og er sammen med Mowatt den spilleren som har det lille ekstra
Blackstock 6 - fikk til lite, men hadde det vanskelig ettersom han ble mye alene på topp

Runar

kjekt med spillerbørs, men veldig uvanlig med en spillerbørs som baserer seg på skalaen 4-10!?!?

Den tror jeg du er først ute med!

4ever arcticwhite

Quote from: Runar on November 25, 2013, 19:18:46
kjekt med spillerbørs, men veldig uvanlig med en spillerbørs som baserer seg på skalaen 4-10!?!?

Er ikke det (av en eller annen merkelig grunn) en vanlig skala å bruke i engelske aviser?
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Quote from: 4ever arcticwhite on November 25, 2013, 22:59:14
Quote from: Runar on November 25, 2013, 19:18:46

Er ikke det (av en eller annen merkelig grunn) en vanlig skala å bruke i engelske aviser?
Tror det.Og gjorde ikke Dagbladet det samme for en 10-15 år siden..?

Robert H.

4-10 er den gode gamle engelske skalaen på en spillerbørs ja. Sier nok litt om meg at jeg benytter den skalaen...  ;)

Jon R

Quote from: Robert H. on November 28, 2013, 11:13:33
4-10 er den gode gamle engelske skalaen på en spillerbørs ja. Sier nok litt om meg at jeg benytter den skalaen...  ;)

Kjent og kjær skala. Jeg har brukt den en rekke ganger på forumet.  :)
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on November 28, 2013, 22:45:37
Quote from: Robert H. on November 28, 2013, 11:13:33
4-10 er den gode gamle engelske skalaen på en spillerbørs ja. Sier nok litt om meg at jeg benytter den skalaen...  ;)

Kjent og kjær skala. Jeg har brukt den en rekke ganger på forumet.  :)

Jeg kan ikke gi den skalaen mer enn en syltynn firer.
- Leif Olav