Vi er nærmere Premier League, men ennå et stykke igjen!

Started by Kato, December 11, 2013, 09:32:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

La det være sagt med en gang, jeg mener Brian McDermott har gjort en kjempegod jobb den tiden han har hatt hos oss. Bygger klubb, bygger lagfølelse, akademisk i tankegangen, ser rett og slett ut til å være en bra kar.

Utenfor matta ser klubben ut til å være i positiv utvikling. Har stor tro på investeringsselskap ut, og David Haigh inn. Høres mer stabilt ut. Penger? Nja, det orker jeg ikke håpe for mye på. Altfor klok av skade.

Hva så med poengfangsten, og det som foregår på matta? 19 kamper, 30 poeng. 1,58 poeng i snitt, 8. plass. Vaker like bak play-off. Tradisjonen tro er vi i god form frem mot jul.

Personlig er jeg ikke spesielt glad i 3-5-2, men resultatene tier enhver kritikk.  Ikke har jeg fått studert spillestilen spesielt heller. Vi har kommet klart bedre ut enn jeg fryktet, og kurven siste tiden har vært god. Men det har den også vært tidligere sesonger, på samme tid. McDermott har gitt oss et løft, selv med begrensede investeringer i sommer, og noen bomkjøp (les Hunt).

Hvor langt kan det rekke? Med samme mannskap kan vi rekke play-off, og vi kan rykke opp i et heldig øyeblikk (med playoff-flaks). Jeg tror ikke dagens mannskap klarer å rykke direkte opp, det har vi ikke nok kvalitet til. Med andr eord anser jeg sjansen til ihvertfall 75% for at vi spiller i NPC også neste sesong. Men det er ingen katastrofe. McDermott trenger tid, og det skal han få. I sommer lyste det mellomsesong av den sesongen vi er inne i. Vi er bedre plassert pr nå enn jeg trodde i august.

Hva må så til? McDermott kan ikke trylle. Han kan bygge kultur, han kan få mye ut av mannskapet. Med maks flaks og dyktighet kan det bli opprykk, mest sannsynlig ikke. Minnes vårkurven vår de siste årene. Og jeg synes rett og slett ikke vi har nok kvalitet eller balanse i mannskapet til å være med helt der oppe. Ross McCormack har båret oss i høst, på samme måte som Becchio i fjor i høst. Og det varer som kjent ikke evig.

Fasiten i mine øyne er enkel. Vi må inn med tre-fire kvalitetsspillere i januar skal jeg tro for mye denne sesongen. Og som sagt, det tør jeg nesten ikke håpe på. Håp er en skummel sak når det gjelder Leeds United.

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on December 11, 2013, 09:32:18
La det være sagt med en gang, jeg mener Brian McDermott har gjort en kjempegod jobb den tiden han har hatt hos oss. Bygger klubb, bygger lagfølelse, akademisk i tankegangen, ser rett og slett ut til å være en bra kar.

Utenfor matta ser klubben ut til å være i positiv utvikling. Har stor tro på investeringsselskap ut, og David Haigh inn. Høres mer stabilt ut. Penger? Nja, det orker jeg ikke håpe for mye på. Altfor klok av skade.

Hva så med poengfangsten, og det som foregår på matta? 19 kamper, 30 poeng. 1,58 poeng i snitt, 8. plass. Vaker like bak play-off. Tradisjonen tro er vi i god form frem mot jul.

Personlig er jeg ikke spesielt glad i 3-5-2, men resultatene tier enhver kritikk.  Ikke har jeg fått studert spillestilen spesielt heller. Vi har kommet klart bedre ut enn jeg fryktet, og kurven siste tiden har vært god. Men det har den også vært tidligere sesonger, på samme tid. McDermott har gitt oss et løft, selv med begrensede investeringer i sommer, og noen bomkjøp (les Hunt).

Hvor langt kan det rekke? Med samme mannskap kan vi rekke play-off, og vi kan rykke opp i et heldig øyeblikk (med playoff-flaks). Jeg tror ikke dagens mannskap klarer å rykke direkte opp, det har vi ikke nok kvalitet til. Med andr eord anser jeg sjansen til ihvertfall 75% for at vi spiller i NPC også neste sesong. Men det er ingen katastrofe. McDermott trenger tid, og det skal han få. I sommer lyste det mellomsesong av den sesongen vi er inne i. Vi er bedre plassert pr nå enn jeg trodde i august.

Hva må så til? McDermott kan ikke trylle. Han kan bygge kultur, han kan få mye ut av mannskapet. Med maks flaks og dyktighet kan det bli opprykk, mest sannsynlig ikke. Minnes vårkurven vår de siste årene. Og jeg synes rett og slett ikke vi har nok kvalitet eller balanse i mannskapet til å være med helt der oppe. Ross McCormack har båret oss i høst, på samme måte som Becchio i fjor i høst. Og det varer som kjent ikke evig.

Fasiten i mine øyne er enkel. Vi må inn med tre-fire kvalitetsspillere i januar skal jeg tro for mye denne sesongen. Og som sagt, det tør jeg nesten ikke håpe på. Håp er en skummel sak når det gjelder Leeds United.

Dette har blitt skrevet fast i desember- ihvertfall de 7-8 siste årene på dette forumet, av mange forskjellige bidragsytere ;D

samadhi

Helt enig i det du skriver.
Sesongen i år er så langt veldig lik de siste par sesongene.
Vi henger noenlunde med i kampen om playoff og mangler bare det lille ekstra for å få oss dit.

Januar blir viktig i år igjen, men jeg vet ikke om jeg tør å være optimist.
Det viser seg at det er vanskelig å forsterke laget i dette vinduet. De siste årene har vi i stedet for forsterkninger inn sett at våre beste spillere har forlatt oss uten fullgode erstattere inn. Becchio i fjor, Howson året før.
I år har vi nye eiere og forhåpentligvis er det en ny tidsalder nå. En ving eller to + en spiss står på ønskelista.

Gradel, Wells og Mckay-Stevens inn hadde vært gull :)

I verste fall kommer det ingen solide inn og Ross går til Norwich.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Quote from: samadhi on December 11, 2013, 09:46:54
Helt enig i det du skriver.
Sesongen i år er så langt veldig lik de siste par sesongene.
Vi henger noenlunde med i kampen om playoff og mangler bare det lille ekstra for å få oss dit.

Januar blir viktig i år igjen, men jeg vet ikke om jeg tør å være optimist.
Det viser seg at det er vanskelig å forsterke laget i dette vinduet. De siste årene har vi i stedet for forsterkninger inn sett at våre beste spillere har forlatt oss uten fullgode erstattere inn. Becchio i fjor, Howson året før.
I år har vi nye eiere og forhåpentligvis er det en ny tidsalder nå. En ving eller to + en spiss står på ønskelista.

Gradel, Wells og Mckay-Stevens inn hadde vært gull :)

I verste fall kommer det ingen solide inn og Ross går til Norwich.

Veldig enig, samadhi!
Forskjellen KAN være at det faktisk blir £££ tilgjengelig i dette Januar vinduet....de(pund) som var tilgjengelige i de siste sesonger kom fra spillere vi solgte, og ble satt inn på Bates-konto!

Annesj

Enig med folket her. Vi har for lite kvalitet til å ta oss hele veien. Muligens en PO plass om Ross holder koken :) Men føler det veldig lite som skal til for at vi kan blande oss inn helt i toppen. Ã... veldig lite som skal til for at vi havner i bånn mtp skader. Som det nevnes, minst 3 kvalitetsspillere inn eller ihvertfall spillere som virkelig slår til så kan vi være med på moroa helt inn. Syns uansett det ser mer positivt ut enn på mange mange år nå :D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Joe Jordan

Enig i at stemningen er bedre enn på mange år. Men for meg virker det som om vi snuser på playoff på grunn av én spiller. Og det er rimelig bekymringsverdig.

Mye må skje i januar om vi skal kunne greie å rykke opp. Men måtte det skje.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Nørgaard

Quote from: Joe Jordan on December 11, 2013, 12:46:01
Enig i at stemningen er bedre enn på mange år. Men for meg virker det som om vi snuser på playoff på grunn av én spiller. Og det er rimelig bekymringsverdig.

Enig!

Hvor var vi placeret uden Ross? Vi mangler 3-4 kvalitetspillere

Derrick

Brian Mc Dermott må bare få tid på seg. Som andre skriver er det for lite kvalitet i laget. Men får McDermott som nevnt tid på seg klarer han å skape et slagkraftig lag som får oss til PL. Simon Grayson fikk ikke tid på seg og jeg syns det var en stor tabbe å gi ham sparken. Hadde han fremdeles vært manager ser jeg ikke bort fra at Leeds hadde vært i Premiership i dag. Men det er jo lov å håpe på at Leeds tar en Sandnes Ulf og rykker opp ganske overraskende allerede i år. Fingrene er i hvert fall krysset!

Gufrias

Med 3-4 kvalitetsspillere inn, må 3-4 i førsteelleveren ut. Hvem?
Hekta på Leeds siden 1974

Cannavaro

Jeg velger å være optimist !!

1. Jeg har trua på spillertroppen, vi har flere gode individuelle spillere og squad players, det er god bredde
2. Jeg har trua på Brian McDermott, en manager som vet hva som kreves for opprykk og dyrker frem vinnermentalitet. Ikke minst ;    samler klubben for å trekke i riktig retning. Han er fornuftig, logisk og forklarende. En god motivator og har stort engasjement.
3. Jeg har trua på David Haigh, fra en Leeds-familie, lang erfaring fra bank og investeringsvirksomhet, oppkjøp og fusjoner.  Han har kjærlighet til klubben og har nok en strategi på hvordan klubben økonomisk skal bygges opp for en retur til PL.  Ã... lese hans skildring om hvordan en kampdag på Elland Road fortoner seg beskriver godt engasjement for klubben.

Jeg tror på BmD når han uttaler at vi ikke er "a selling club", og at han heller får penger til å forsterke i dette januar-vinduet.
Jeg tror også på forsterkninger, og at Ross blir.  Flere vil også notere seg på scoringslista fremover, og ikke usannsynlig at vi kan bli overrasket over noen andre som kan stå frem. BmD har vært forsiktig med Byram og hans skadehistorie, hvilket synes fornuftig, og holder han seg skadefri blir han en viktig spiller utover i 2014.

Jeg syns det endelig er noe å virkelig glede seg over i klubben, og det er mye positivt som skjer.  Jeg tipper vi klarer play-off, og om det ikke blir opprykk i 2014 så er det fortsatt muligheter i 2015.  Jeg ser optimistisk fremover og velger å ha trua.
MFLU - Miracles For Leeds United

p0ndus

Quote from: Nørgaard on December 11, 2013, 18:12:55

Enig!

Patetisk uttalelse, det er noen som har skapt situasjonene hvor  Messiah McCormack har puttet, hadde ikke han spilt så ville spillet vært annerledes og INGEN vet hva  resultatet hadde blitt da :(

Leedsfan

Quote from: Gufrias on December 11, 2013, 18:55:27
Med 3-4 kvalitetsspillere inn, må 3-4 i førsteelleveren ut. Hvem?

Bra spørsmål.

Pugh, Lees/Pearce, Mowatt og Smith?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: p0ndus on December 11, 2013, 23:17:20

Enig!

Patetisk uttalelse, det er noen som har skapt situasjonene hvor  Messiah McCormack har puttet, hadde ikke han spilt så ville spillet vært annerledes og INGEN vet hva  resultatet hadde blitt da :(

Du kan nu kalle det så patetisk du bare vil. Det beinharde faktum er at Ross McCormack har scoret vanvittige 52 prosent av alle våre mål i NPC denne sesongen (15 av 29). Og det er på omtrent en halv sesong. Av de 15 er det heller ikke mange han har spasert i mål. Påstår vi hadde vært et bunnlag uten han. 

Annesj

Blir voldsomt hypotetisk å si vi hadde vært et bunnlag uten ross. Men ja,  jeg også spør meg hvem skal score om ross blir skada. Synd vi har fylt opp spissplassen med spillere som varney og hunt. Smith er en spiller som lager mye røre pga sin fysikk så grei å ha. De to andre her er jeg mer skeptisk til.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Quote from: Kato on December 12, 2013, 08:55:18
Du kan nu kalle det så patetisk du bare vil. Det beinharde faktum er at Ross McCormack har scoret vanvittige 52 prosent av alle våre mål i NPC denne sesongen (15 av 29). Og det er på omtrent en halv sesong. Av de 15 er det heller ikke mange han har spasert i mål. Påstår vi hadde vært et bunnlag uten han. 

Patetisk er nok litt kraftig, men synes også det er hard kost å påstå at vi hadde vært et bunnlag uten RMc.
Hadde det vært fullstendig handlingslammelse i ledelse og management ja, men ser ikke helt at det er det pt, så jeg vil nok tro vi hadde hengt med likevel. (ville ikke et slikt scenarie vært veldig likt det rundt Becchio-farsen i fjor??) Og se på oss nå  ;)
Ups & Ups!!

auren

Quote from: Bjørn Ødegaard on December 12, 2013, 10:19:26

Patetisk er nok litt kraftig, men synes også det er hard kost å påstå at vi hadde vært et bunnlag uten RMc.
Hadde det vært fullstendig handlingslammelse i ledelse og management ja, men ser ikke helt at det er det pt, så jeg vil nok tro vi hadde hengt med likevel. (ville ikke et slikt scenarie vært veldig likt det rundt Becchio-farsen i fjor??) Og se på oss nå  ;)

Etter at vi solgte Becchio, gikk vi fra å snuse på play off, til å være faretruende nær nedrykksstriden. Så jeg tror nok ikke spådommen om at vi hadde vært i bunnstriden er så gæren, hvis vi f.eks. hadde solgt Ross i august.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Quote from: auren on December 12, 2013, 12:37:10

Etter at vi solgte Becchio, gikk vi fra å snuse på play off, til å være faretruende nær nedrykksstriden. Så jeg tror nok ikke spådommen om at vi hadde vært i bunnstriden er så gæren, hvis vi f.eks. hadde solgt Ross i august.

auren

men se på oss nå?
Ups & Ups!!

Stephenjazz

Quote from: Bjørn Ødegaard on December 12, 2013, 12:39:26
Quote from: auren on December 12, 2013, 12:37:10

auren

men se på oss nå?
Etter Mccormack så er Smith med 5 mål toppskårer, det sier jo seg selv at det ikke lukter gull. Man kan jo si at det hadde vært noen andre enn Mccormack som hadde putta, men hvem? Jeg kan ikke se hvem som skulle gjort det i hvert fall
Det blir aldri umoderne å vinne

Gufrias

I sommer leste jeg stadig vekk: Hvem skal score målene? Det viste seg at vi hadde en allerede.

Nå er spørsmålet: Hvem skal score hvis Ross forsvinner?
Det får vi vel se hvis det blir aktuelt.

Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: p0ndus on December 11, 2013, 23:17:20

Enig!

Logikk møter statistikk...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lukic

Quote from: Cannavaro on December 11, 2013, 20:15:53
Jeg velger å være optimist !!

1. Jeg har trua på spillertroppen, vi har flere gode individuelle spillere og squad players, det er god bredde
2. Jeg har trua på Brian McDermott, en manager som vet hva som kreves for opprykk og dyrker frem vinnermentalitet. Ikke minst ;    samler klubben for å trekke i riktig retning. Han er fornuftig, logisk og forklarende. En god motivator og har stort engasjement.
3. Jeg har trua på David Haigh, fra en Leeds-familie, lang erfaring fra bank og investeringsvirksomhet, oppkjøp og fusjoner.  Han har kjærlighet til klubben og har nok en strategi på hvordan klubben økonomisk skal bygges opp for en retur til PL.  Ã... lese hans skildring om hvordan en kampdag på Elland Road fortoner seg beskriver godt engasjement for klubben.

Jeg tror på BmD når han uttaler at vi ikke er "a selling club", og at han heller får penger til å forsterke i dette januar-vinduet.
Jeg tror også på forsterkninger, og at Ross blir.  Flere vil også notere seg på scoringslista fremover, og ikke usannsynlig at vi kan bli overrasket over noen andre som kan stå frem. BmD har vært forsiktig med Byram og hans skadehistorie, hvilket synes fornuftig, og holder han seg skadefri blir han en viktig spiller utover i 2014.

Jeg syns det endelig er noe å virkelig glede seg over i klubben, og det er mye positivt som skjer.  Jeg tipper vi klarer play-off, og om det ikke blir opprykk i 2014 så er det fortsatt muligheter i 2015.  Jeg ser optimistisk fremover og velger å ha trua.

HALLELUJA  ;D

Kato

Vanligvis ville man sagt at det hadde vært andre som hadde kommet frem og banket inn mål for oss. Men beklager, jeg ser ingen som hadde vært i nærheten av McCormack. Varney, Hunt, Poleon. Helt sjanseløs. Smith nærmest, men aldri 15 til nå.

Asbjørn

Litt statistikk som sammenligner med fjoråret :)

Leeds United â€" A change in mentality?

Upon venturing into the realms of social media after the Watford game, I honestly don’t know what I expected. Last season, conceding an 86th minute equalizer would’ve seen slurs towards the team, manager and generally anyone associated with the club. However, this was not the case! The general consensus was of 1 point gained, rather than 2 points lost, which is great to see. And so, this sparked the question, are Leeds fans changing in mentality? Are we beginning to see the dissolution of the ‘morons’ the mighty Ken once made reference to, and the reformation of a truly ‘United’ fan base one more?
In my opinion, yes. And rightly so.

The stark contrast in performances by this Leeds team and that of last season is incredible, and on this season’s performances, Watford was one of our best. It saw both the second highest pass completion rate of 79% and second highest attempts on goal of 22, which contributed to making Elland Road rock, and ultimately this does help the fans positivity. When you’re seeing your players show such determination and grit to get back into the game and lead for a while is excellent. From last season’s sense of not giving a sh*t, it can only help make the fans positive.

Zaliukas. One man…or God. I run out of expletives to describe his performance on Saturday. It was simply majestic. He himself brightened up many people’s twitter news feeds, triumphant fans overjoying in the fact he cost us NOTHING. For me, he’s one of the best freebies we’ve had in years…(strong competition for this feat, I know.) He made the highest interceptions in the game, and also the most clearances. Added to the fact he steamed in for a last-minute block to save a point, and you have one glorious Zaliukas sandwich that any fan would happily take a chunk out of.

Now, the change in mind-set of us Leeds fans is a lot clearer than stringing a few passes together, or having a reincarnation of a God in your team. It’s the fact we’re simply better. We currently sit 8th with 30 points, a whole 7 places higher than at this exact point last season. If that doesn’t put a smile on your face then I don’t know what will…
Well actually, I do. Maybe the fact we’ve won, at this stage, 60% oh home matches, placing us with the 4th best home record in the league. And based on our last 6 home matches, we’re finally 1st in a table! I could go into our away form, but then that would make most people walk away from reading this and consume vast amounts of alcohol. So I won’t!
Our attack at home is 3rd in the league, scoring on average 1.90 goals, and only failing to score in 10% of games. Compare this to last season’s average of 1.30 a game and you can see why our attendances are on the rise!
Our defence has also seen improvements at home, conceding on average of 1 goal a game…in comparison to last season’s 1.13…that’s just what Zaliukas does for you

Read more at http://leedsallover.com/leeds-united-a-change-in-mentality/#96OXEuc7LZsBAVrf.99
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Neste kamp er Barnsley hjemme før vi møter et Blacpool som er i fritt fall formmessig. P.t er det 6 poeng opp til direkte opprykk og når romjula kommer kan dette være  knappet ytterligere inn. Vi er med i opprykkskampen!!

jaho

Quote from: stian on December 14, 2013, 22:28:08
Neste kamp er Barnsley hjemme før vi møter et Blacpool som er i fritt fall formmessig. P.t er det 6 poeng opp til direkte opprykk og når romjula kommer kan dette være  knappet ytterligere inn. Vi er med i opprykkskampen!!

Vi er absolutt med i opprykkskampen..men skal vi bli en reell utfordrer, må vi snu resultatene mot de andre topplagene. Mot de 5 lagene foran oss har vi 0-1-4. Det holder ikke i slike "6-poengskamper"
Vi må  ihvertfall vinne hjemmekampene. Interessant å se at om vi hadde vunnet hjemme mot disse
motstanderne (Burnley og QPR) , da hadde vi hatt 2-1-2 i toppkampene, altså "normal" poengfangst.
Det hadde faktisk ført till 39 poeng, og + 13, og tabelltopp, foran QPR må målforskjell +12.. Altså små marginer, men vi MÃ... vinne flere kamper mot de gode lagene..
Dette var også problemet med nesten-laget til O`Leary, tapte altfor mange toppkamper. Tapte ofte begge kampene mot f.eks Scum, og veldig vanskelig å ta igjen 6 tapte poeng mot andre topplag.

Derfor tror jeg neppe på ett direkte opprykk, hvis ikke dette endres radikalt. Play-off derimot, absolutt!!
Må jo også innrømme at vi nok etter spill har vært en del heldige i det siste, både mot Yevoil, Middlesborough, Charlton, og til tider i går også" hang vi litt i tauene.." Men med noen forsterkninger
i januar tror jeg vi har store muligheter.. :)

MOT

Asbjørn

Quote from: jaho on December 15, 2013, 11:50:58

Vi er absolutt med i opprykkskampen..men skal vi bli en reell utfordrer, må vi snu resultatene mot de andre topplagene. Mot de 5 lagene foran oss har vi 0-1-4. Det holder ikke i slike "6-poengskamper"
Vi må  ihvertfall vinne hjemmekampene. Interessant å se at om vi hadde vunnet hjemme mot disse
motstanderne (Burnley og QPR) , da hadde vi hatt 2-1-2 i toppkampene, altså "normal" poengfangst.
Det hadde faktisk ført till 39 poeng, og + 13, og tabelltopp, foran QPR må målforskjell +12.. Altså små marginer, men vi MÃ... vinne flere kamper mot de gode lagene..
Dette var også problemet med nesten-laget til O`Leary, tapte altfor mange toppkamper. Tapte ofte begge kampene mot f.eks Scum, og veldig vanskelig å ta igjen 6 tapte poeng mot andre topplag.

Derfor tror jeg neppe på ett direkte opprykk, hvis ikke dette endres radikalt. Play-off derimot, absolutt!!
Må jo også innrømme at vi nok etter spill har vært en del heldige i det siste, både mot Yevoil, Middlesborough, Charlton, og til tider i går også" hang vi litt i tauene.." Men med noen forsterkninger
i januar tror jeg vi har store muligheter.. :)

MOT

Fin analyse, Jarle! :)

Det er små marginer i mange kamper i Championship -  også i kampen mot QPR kunne det bikket vår vei (men det gjorde det ikke - da :( )

Flyten vi har hatt nå, er spennende. Som flere har vært inne på, vi har hatt den i tidligere sesonger også, for så å 'falle sammen' ut på nyåret. Håpet er altså at så ikke skjer denne gang, fordi
a) denne gangen forsterker vi i vinduet
b) BMDs lag har pleid å komme sterkere utover sesongen

Noe som taler imot er tendensen flere har rapportert om at midtbanespillerne våre virker 'pumpet' mot slutten av kampene. Klart slikt vil bli forsterket utover sesongen når slitasjen merkes i større grad. Håpet er jo at evt forsterkninger/bruk av 'friske' spillere ala Green/Tonge kan avverge dette.

Spennende blir det, okke som :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Vil nesten tro at det er større sjangse for at Leeds rykker direkte opp, enn gjennom en play off. Leeds er ikke noe cuplag, og en playoff er nettopp dette

Leedsfan

Quote from: h.b on December 15, 2013, 12:11:36
Vil nesten tro at det er større sjangse for at Leeds rykker direkte opp, enn gjennom en play off. Leeds er ikke noe cuplag, og en playoff er nettopp dette

Har jo hatt en Cup-run de siste årene jo..

Jon R

Quote from: h.b on December 15, 2013, 12:11:36

Så hvilke  lag i championship er mer cuplag enn Leeds? Leicester? Burnley? Reading?  ???
Jon R.

Lukic

Det som ingen synes å nevne i denne sammenhengen er det mentale "spillet"; med det mener jeg at de andre lagene og deres spillere merker at det er en helt annen aura rundt Leeds enn det har vært på lenge.
Dette kan gi oss mange ekstra poeng ved at motstanderen er redd oss før kampstart og at vi er i en flytsone om dagen.  Måtte bare dette vare leeeeenge...